September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Helaas pindakaas Eerised.. ;)

Ik weet niet wat ik net had, maar ik zag dat het onderste plankje in de koelkast vies was en nu is de hele keuken schoongemaakt(koelkast, fornuis, aanrecht, tegeltjes, plankje tussen de kastjes opgeruimd en schoongemaakt, kastdeurtje) er is gestofzuigd, de salontafel schoongemaakt, bleek door de wc gegooid en de wasbak in de badkamer is schoongemaakt.. :$ Oeff.. En nu voel ik m'n buik en rug wel heel erg.. Ik moet eigenlijk zo nog wel ff dweilen zodat het netjes is en misschien nog strijken.
    Ik weet nu in ieder geval zeker dat de kraamverzorgster straks de suiker, koffie en thee makkelijk kan vinden, want da's ook allemaal bijgevuld. :p

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Andi; hoezo nesteldrang :D

Spannend voor Ladymoi; die heeft straks ook haar kindje in handen

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi andi, dat is nog eens nesteldrang zeg. dan ga je je natuurlijk afvragen of dit een teken is ;)

@booky: tandartsen: verschrikkelijk. ik heb ook een nare ervaring en zag er altijd tegenop en altijd moest er ook geboord worden en nog ergere dingen. nu heb ik een nieuwe tandarts die heeft vorig jaar alles aan me tanden gedaan en nu mag na 5 minuten weer gaan omdat me tanden in orde zijn!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden Ladymoi heeft haar zoontje in haar armen!! :D:D. Kreeg net het volgende sms-je..

Ben vanochtend om vijf over acht bevallen van mijn heerlijke ventje, Salah Eddine! Het was echt een stormbevalling! Verdere info volgt! Groetjes aan de meiden!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ladymoi van harte gefeliciteerd met jullie manntje. Nu lekker genieten van elkaar!!

6. Andi, hallo, energie teveel! haha. Nou ik heb alleen nog maar mn bed afgehaald, was in de wasmachine gedaan, en een wasje in de droger. En de folders uitgezocht..
    Goed bezig meid! Maar nu rustig aan hé jij.. :)

LADYMOI, gefeliciteerd met jullie zoontje.. geniet van elkaar!
    En dat is wel snel gegaan zeg, jeetje.

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ladymoi gefeliciteerd met je zoontje!!!!

Zooo, ben wel benieuwd naar d'r verhaal!

Haha, Eerised.. Rustig aan, wat is dat? :D

Heb net in een van de keukenkastjes toch maar even de thee- en handdoeken opgeruimd, dat was een zooitje.. Nesteldrang.. Neuh.... :)

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wow Andi een beetje dimmen heh ;). Hier een wasje buiten gehangen en verder NIKS :D.

9. Andi, je bent gewoon gek haha. :D
    Nee ik heb dat al gehad, dat ik alle kasten uit ging zoeken, en herindelen. Echt de keukenkastjes zijn hartstikke opgeruimd en alles. Want ik denk, de kraamverzorgster moet alles wel kunnen vinden!
    Moet alleen nog ff beetje soppen vandaag en stofzuigen en dweilen. Maar doe ik straks wel....

Nouuuuuuuuuuuuuuuuu, echt iedereen piept voor hier op dorp en bekenden die ik ken en die later uitgerekend zijn als mij....

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dank je Eerised, maar dat ik gek was, wist ik al.. :D Ik dacht dat ook toen ik naar m'n kastjes keek, de kraamverzorgster moet het wel kunnen vinden natuurlijk!

Haha, booky, wacht maar, jij krijgt die nesteldrang vast ook nog wel.. :D

Erg he dat voorpiepen..? :(

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Andi alles is hier opgeruimd voor even :D:D. Ik ben wel aan het zoeken maar ik kan weinig doen :D.

12. Ja joh, maar echt die eind september zijn uitgerekend ook hé. Bluhg! En die van mij blijft daar maar lekker zitten in die buik. Grr :(
    Oh, en 1tje van 3 oktober..

Andi, vind ik ook, het moet wel makkelijk zijn voor de kraamv.

**Oooooh, weer een paar pijnlijke harde buiken hier**

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, Booky, hoe hou jij het zo opgeruimd met Mats dan? Mij lukt dat niet met Gabriël, hoor.. :D

Tsja, Eerised.. Denk dat ze zich toen in het augustustopic net zo gevoeld hebben toen er zoveel van ons topic in augustus bevielen!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hij is er nu niet ;). Ooh nee het is hier 5 minuten opgeruimd en dan gaat Mats lekker los ;)

15. Haha ja dat denk ik ook, bij ons zijn er wel veel bevallen in augustus..
    Maar ik liep even op dorp net, krijg ik een opmerking naar mn hoofd: Loop jij nou nog steeds met die toeter, die en die zijn al bevallen hoor, schiet nou is op.. :)

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Alsof jij er wat aan kunt doen dat je nog niet bevallen bent.. :x

17. Ja joh.. :( Ik erger me steeds meer aan alle lompe opmerkingen!

Ik ben heeel benieuwd naar Torties, we hebben niks meer gehoord..

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

:x:x:x:x:x

19. Die vriendin van mij die toen met vroegtijdige weeën in het ZH lag, die is nu 36 weken en een paar dagen, en die wacht op de VK, die komt de ontsluiting controleren want ze heeft weer weeën...

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh gaat die ook al voorpiepen....
    Gelukkig is ze al lekker ver qua weken, fijn voor de kleine :).

Deel Deze Pagina