September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hallo dames

Ik ben niet aan het bevallen, hoewel ik gisteravond en vanochtend pittige voorweeën heb gehad. Maar nee hoor, doorzetten ho maar.
    Ik heb er even niet zo veel zin meer in vandaag, dat hele zwanger zijn en bevallen. Ik denk dat ik gewoon ga doen alsof ik niet zwanger ben :D

Ladymoi, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    so dat is zeker snel gegaan! Ladymoi van harte gefeliciteerd!

hier komt dus zo mijn vriendin. tot later nog eens

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    ben ook heel benieuwd naar Torties.. Die zal vast al wel bevallen! Best onhandig dat Ariel haar buddy is, want die is er nu natuurlijk zelf ook niet..

Oh, ben benieuwd naar je vriendin Eerised.. Zou toch wat wezen als zij ook nog bij jou 'voorpiept'.

4. Booky, ze heeft nog 3cm, maar ze moet bellen als het heftiger word, want het zouden wel tekenen kunnen zijn van een naderende bevalling.
    Ik zeg al tegen dr: Ga jij nou ook al voorpiepen?

MamatoB, balen zeg! Ik had ook pittige voorweeën vannacht en vanmorgen, maar hier zit ik weer, achter die pc, met de baby in mn buik. Sjonge!
    We moeten bevallen.......

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ladymoi gefeliciteerd met je zoontje

Hier zijn we vanmorgen (Kylian was op de peuterspeelzaal) even op kraamvisite geweest bij een buurvrouw van ons. Wat een verschil is dan 3 weken zeg :$, die van ons was GROOT maar goed hun kleintje was dan ook "maar" 2700 gram en 48 cm :D

Daarna even boodschappen gedaan en omdat Jan nu ook niet kan sjouwen alles lekker laten bezorgen. Heb meteen 2 nieuwe flessen gekocht voor Kinley en voeding voor hongerige baby's.
    Dat ze om de 3 uur 150 cc drinkt is gewoon te veel (volgens mij) en het is voor mij ook wel eens fijn dat ze 's nachts wat langer gaat slapen.
    Vanavond maar het eerste flesje gaan proberen, kijken of het wat uithaalt.

OJa en vandaag zijn we 10 jaar getrouwd, kwamen we achter toen we een felicitatie kaartje kregen van mijn schoonmoeder :)

Groetjes Anita

6. Hahahahaha Pluk, ik moet lachen om jou: Ohja vandaag zijn we 10 jaar getrouwd kwamen we achter na een kaartje van s-moeder!
    Ach, je hebt ook zoveel aan je hoofd nu met die kleintjes :) ..
    Mijn vriend vergeet ook telkens dat ie zondag jarig is.
    Kinley was ook wel flink natuurlijk bij de geboorte en 2700 gram is wel klein, jeetje!!

7. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ladymoi.......GEFELICITEEERD!!

@Pluk.....jij ook gefeliciteerd met je trouwdag haha.....schandalig hihi;)

En wij hebben echt super veel keukenkastjes haha....en ik vind dat ze wel logisch zijn ingedeeld....merk snel genoeg of de kraamhulp dat ook vind hihi

8. Ohja, Pluk.. Gefeliciteerd met je trouwdag :D .. *vergeet ik dat gewoon*

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ben meteen jaloers ik moet het doen met 3 kastjes onder en 4 kastjes boven en dat is dan meteen mijn hele keuken (+ gasfornuis en oven) en dan past nog net onze eettafel erin :D

Ik vind alles ook logisch ingedeeld, Jan niet die wil dat alles wat hij gebruikt ook vooraan staat. Heb hem gezegd dat die dan maar een plank aan de muur moest maken kon die daar alles lekker opzetten.;)

Groetjes Anita

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised ja vind ik ook.. we moeten gewoon bevallen. maar ik ga er niet van uit dat dat ooit nog echt gebeurt hier :D
    de katten hebben flinke ruzie hier en ik ben een hormoon-bom vandaag.

11. MamatoB, inderdaad.. Het is dat ik weet dinsdag/woensdag word ingeleid, anders zou ik ook denken dat die kleine nooit meer vanzelf komt haha.

Gezellige boel dus bij jou.. :D

En pluk, nu een plank aan de muur of niet??

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
  13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemiddag!

@Pluk, dikke knuffel! Erg frustrerend en vermoeiend dat machteloze gevoel met Kinley, gelukkig gaat het met de Difrax fles wel goed nu en hopelijk alleen maar beter!

@Rox, fijn om even van je te horen en dat het goed gaat! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal :)

@Eerised, lekker dat je vriend na vandaag vakantie heeft!!!

@Kar, balen dat de vliezen niet gebroken konden worden! Wanneer proberen ze het weer?

@Booky, ahhh Mats ook een klein schaapje :D Heerlijk!

@Ladymoi, oei, hoop dat je gebeld hebt met dat bloedverlies!

@Eerised, jeetje, rot situatie met je vriend. Kan me het dilemma helemaal voorstellen! Ik zat zelf gister al in tranen omdat ik zo van mijn werk hou, het ook moet om financieel rond te komen maar het liefste ook constant met de kleine te zijn. Moeilijk! Knuf!

@Mamatob, ahhh fijn, nog een kwaaltje rijker dus! Hopen dat die baby niet meer te lang wacht nu!

@Andi, wel lekker dat je vriend straks zo lang vakantie heeft, maar dat mag ook wel met al dat overwerken!

@Booky, oh dat is inderdaad ook heerlijk straks er even tussenuit knijpen na alle commotie van bevallen en kraamtijd!

@Merakli, hahaha bewaar dat diploma maar goed van Gizem, als ze straks 'oost-indisch doof' is dan kun je haar die mooi laten zien! Grappig dat zij ook al door de hielprik heen sliep :D Wel jammer dat je nu moet bijvoeden en kolven, dat vreet natuurlijk weer allemaal extra energie!

@Eertje, fijn dat het commode probleem helemaal opgelost is! Zou wel gaaf zijn als die man gelijk heeft :D

@Eerised, ik krijg gewoon kippevel bij het idee dat je nog altijd zwanger bent. Was net terug aan het denken en zei nog tegen m'n vriend toen mijn vliezen gebroken waren, dat jij nu ook wel bevallen zou zijn. Elk uur dat die baby blijft zitten is er nu een teveel kan ik me voorstellen!

@Kar, ooeeeh je maakt het toch wel spannend, zou het toch begonnen zijn dan?

@Ladymoi, jeej weer een beebje dus :D

@Mare, is er niks dat je in mag nemen tegen de verkoudheid?

@Booky, goed dat je de stap gezet hebt! Tandarts uitstellen brengt vaak nog veel meer ellende :D Ik moet trouwens ook een afspraak maken nog haha!

@Andi, hahaha fanatiek hoor! Geweldig die nesteldrang he :D

@Ladymoi, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!!

@Pluk hahaha ooh wat erg dat je er op die manier achter moet komen dat jullie 10 jaar getrouwd zijn! Hartelijk gefeliciteerd!!! Hopelijk werken de nieuwe flesjes goed!

@Kleine penissen, wahahaha OMG die zijn echt erg!!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mijnkleine, fijn weer wat van jou te lezen! Hoe gaat het?

Oh, wat vinden jullie van mijn schoonmaakhulpje? :D

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hier alles goed, weer een goede nacht achter de rug. Wát een luxe na die zwangerschaps-nachten!!! Alleen drinkt Kenji té goed, veel te gulzig en heeft dan 80 cc binnen 5 minuten op :$ daardoor spuugt hij het weer uit af en toe en dat is niet de bedoeling dus vandaag aan het experimenteren met verschillende speentjes en ik geloof dat we nu wel een goede hebben. Deze heeft een heel klein gaatje waardoor hij harder moet zuigen en er minder uit krijgt, daardoor is hij wel sneller moe maar liever dat dan alles uit spugen.

Verder alles goed hier :) Bart ligt even op bed bij te komen en daarna gaan we hier voor het eerst een wandelingetje maken. Het is 23 graden en lekker zonnig dus lijkt me een mooie dag om voor het eerst even naar buiten te gaan met de kleine :D

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Andi hahahaha goed dat je het vastgelegd hebt want voor je het weet denkt hij daar héél anders over :') :D

17. Andi, het leek wel een k*t toen die het nog niet in drukte whaaaaaaaaa.

Dat ga ik zo ook ff doen, nog wat strijken en opvouwen dan is de was ook weer gedaan. :)
    Daarna nog even de tafels schoonmaken, soppie door de keuken en stofzuigen en dweilen!

Mijnkleine, ja ik ben het zelf ook wel zat hoor. En iedereen piept ook nog is voor in de omgeving. Máár het kan toch echt niet lang meer duren. Dinsdag/woensdag heeft de kleine geen keus meer.
    Heerlijk dat mn vriend straks lekker vakantie heeft ja :) ..

Andi, hihi.. Hij kijkt er ook zo leuk bij! Heel serieus.. Heerlijk!

Mijnkleine, oh dat is wel vervelend. Gelukkig gaat het met die andere speen beter..
    Oh lekker, met zn 3en wandelen, heerlijk.
    Ik wil ook.. Nog even geduld!
    En voor jou lijkt het me ook heel moeilijk ja, jij doet toch paarden trainen voor de kost?

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mijnkleine, wat fijn dat Kenji het zo onwijs goed doet. Wauw hij drinkt wel HEEL erg snel. Gelukkig zijn er verschillende soort speentje. En idd dan maar wat harder werken voor zijn eten ;).
    Heerlijk zeg om met zijn drietjes te gaan wandelen nu! Het is echt top weer. Hoe voel jij je verder?

Hihi Ariel dat filmpje zag ik laatst ook ergens voorbij komen. OOh je zou het maar hebben :D:D. Gefeliciteerd met jullie tinnen bruiloft (handig google ;)).

Pluk, haha wat grappig dat je er via een kaartje achter kwam dat je 10 jaar getrouwd bent :D.

Andi wat een leuke foto! Echt een lief schoonmaakhulpje heb je!

Zo ik lig even lekker op bed. Vannacht kon ik haast niet in slaap komen. Was zeker over mijn slaap heen ;). Nu ligt de kleine man te slapen dus ik lig zelf ook lekker met de laptop op bed :).

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden had trouwens gisteren ook nog een sms van mamavanbas:

We zijn verhuist.. Heb zeker een paar dagen geen internet. Hou je me op de hoogte?

Dus ze is legaal afwezig, nog niet aan het bevallen ;)

Deel Deze Pagina