Zo gisteren heerlijk relaxed avondje gehad . Zijn bij vrienden wezen bbq-en. Daarna is mijn man met Mats naar huis gegaan en heb ik heerlijk met mijn vriendin in hun hottub (spa) buiten gezeten. We hebben er bijna 2 uur ingezeten . Echt lekker zeg, dat water was 37 graden, heerlijk ontspannen . Hier nog geen nieuws van Torties zag ik... Ben wel HEEEEEEL erg nieuwsgierig. Fijne dag allemaal meiden!
Heej goedemorgen meiden, Nu ben ik degene die vannacht slecht geslapen heeft Werd elke keer wakker van manotje, want die is verkouden en is snachts maar aan het hoesten. Verder geen last hier nog steeds.
@ hellen...zooooo herkenbaar!!!! hier het zelfde..maar ja heb wel veel foto's en ik moet zeggen af en toe komen dingen naar boven die ik niet meer wist hahaha.. Maar wat zonde is dat gevoel van de moment af dat de baby geboren is... dat ander ongekende gevoel wat zo vreemd maar wel erg gaaf is..ebt ook weg...of ja word normaal... Maar er komen wel weer ander leuke dingen hihi Pyta kan bewust lachen jajaja echt waar!! en gisteren was pappa met haar aan het praten en ze lachte er op los ...en toen moest ik zzzzoooo huilen ahhahaha Zo mooi om te zien....en naar mij , oma ,tante en haar poppetje in bed lach ze ook.. Heerlijk~!
Goeiemorgen! Kreeg gisteravond een sms van Torties! Hoi buddy ik weet niet of jij wel forumt want je bent natuurlijk ook super druk met herstel en je gezinnetje! Ik ben van woensdag op donderdagnacht, dus 17-09 bevallen van onze prachtige dochter Alisa, 3980 gram. Super snelle en heftige bevalling en 2,5 liter bloed verloren. 23u gebroken vliezen en 3.59 geboren. Ik ben nog niet in staat voor forum, heb sinds woensdagochtend niet meer geslapen. Liefs en sterkte Torties
Heej Torties ook bevallen Gefeliciteerd meid met je dochtertje Alisa !!! En hopelijk gaat het snel beter met je, doe rustig aan.
Eindelijk nieuws van Torties.. Torties!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Das behoorlijk wat bloed, en de bevalling is dus best snel gegaan.. Ben benieuwd naar je verhaal, hopelijk knap je snel op en horen we weer wat van jou zelf! Geniet er van meid..
Goeiemorgen lady's.. Hoe is het met iedereen? Ik heb prima geslapen vannacht, van 1 tot 6 aan één stuk, heerlijk.. Maar heb nu al weer even last van flinke voorweeën, zijn best pijnlijk soms.. Vandaag gelukkig weinig op de planning, huisje is schoon en boodschappen zijn in huis.. Alleen vanmiddag/vanavond feestje van mn neefje!
September 2009 mamma's Afspraken September 21 Eerised90 - afspraak VK - 08.50 Eertje - afspraak VK - 12.00 (strippen) Booky - afspraak VK - 14.10 Kar76 - afspraak ZH - 10.00 (CTG, echo vruchtwater en miss inleiden) 22 Andi - afspraak VK - 12.10 Joyce84 - afspraak VK - 13.15 Eerised90 - afspraak ZH inleiden - ..... 23 MamatoB - afspraak VK - 13.20 25 MamatoB - afspraak ZH - 13.45 (CTG, echo vruchtwater + gesprek gyn) Wie wanneer uitgerekend en bevallen? Augustus 27 Babijtje - 7 augustus - Jurre (37+1w) September 1 Pluk - 25 augustus - Kinley (39+2w)' 4 Torties - 17 september - Alisa (41+6) 5 Tantan - 13 september - Mika Levi (41w) 6 Slaapzak - 22 augustus - Pyta (37+6w) 7 ZusjevoorLynn - 31 augustus - Viënn (39w) Siesje - 07 september - Jenne (40w) Jocruella - 1 augustus - Damian Joshua (34+5w) 11 Jusi - 8 augustus - Kenji (35+1w) Merakli - 13 september - Gizem (40+2w) 12 Jesenmo - 25 augustus - Kyano (37+3w) Ariel - 15 september - Noah Thijmen (40+3w) Mijnkleine - 12 september - Kenji (40w) 15 Joyce84 Eerised90 MamatoB 16 Andi Eertje 17 Rox - 14 september - Jara (39+4) 18 Ladymoi - 18 september - Selah Eddine (40w) 19 Naiobi - 10 september - Quinn(38+5w) 23 Hellen1971 - 11 september - Roos(38+6w) MamavanBas 24: Booky 25: Mare Kar76 27: Twinkle Bijzondere dingen De stand Er zijn nu 9 jongens en 6 meisjes geboren We wachten nog op 4 jongens en 2 meisjes! En van 5 beebjes is het geslacht onbekend.. Waarvan één tweeling.. Overtijd Joyce84: 15 september Eerised90: 15 september MamatoB: 15 september Eertje: 16 september Andi: 16 september Pendels Ariel: 29 augustus (helaas niet uitgekomen dus ) Torties: 3 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen), jongen Hellen: 17 september (niet uitgekomen) Rox: 21 september (niet uitgekomen) Ik denk zelf Ariel: 4 of 5 september (niet uitgekomen) Rox: 6 of 7 september (niet uitgekomen) MamatoB: 9 september (niet uitgekomen) Eerised90: 12 september (niet uitgekomen) overtijd, jongen Mamavanbas: 12 september (niet uitgekomen) Twinkle: 18 september (niet uitgekomen) Torties: 18 september (niet uitgekomen) Eertje: 19 september Andi: 20 september of overtijd Booky: GEEN ENKEL IDEE KLOPT ALLES NOG OP DE LIJST? Alle afspraken enzo ...
Torties, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Alisa! Eindelijk dan. Ik ben benieuwd naar je verhaal.. Hier een baggernacht achter de rug. Komt zeker niet door Kenji, maar door Jurgen, die zowat dwars in bed lag toen ik gisteren naar bed ging. Toen kon ik dus echt niet slapen. Heb hem uiteindelijk opzij kunnen duwen, en toen kon ik nog niet in slaap komen, grrrr! :x Kenji heeft lekker de hele nacht doorgeslapen, Jurgen heeft hem vanmorgen om 6.00 wakker moeten maken! Gisteren had ie de fles van 23.30, dus het lukt hem steeds beter, de nacht doorslapen.
Torties gefeliciteerd met jullie dochter. Hier zijn we nu over gestapt op voeding voor hongerige baby's gemengt met de comfort voeding (anders is de voeding te dun en laat ze het uit haar mond lopen ). In de hoop nu dus eindelijk haar op 4 uur tussen de flessen te krijgen omdat ze nu simpel weg te veel krijgt (8 flessen van 150 cc ). Vannacht was het 1 keer precies 4 uur ertussen, de tweede keer 3,5 uur ertussen en daarna kwam ze weer na 3 uur (maar die heb ik met knuffelen en de speen weten te rekken naar 3,5 uur) Kylian was met papa naar de hellendoornrally maar Jan heeft hem net van pure ellende maar weer terug gebracht, Kylian was niet zo gecharmeerd van al het lawaai 8). Hellen ik heb het met de bevalling van Kylian gehad hoor, die duurde zo lang dat op het moment van geboorte ik volkomen uitgeput was. Het enigste wat ik me ervan kan herinneren is dat ik uit alle macht wakker wilde blijven omdat ik wilde horen dat hij huilde. Toen dat moment er was dacht ik maar 1 ding, Nu kan ik eindelijk slapen en heb dus heerlijk liggen te pitten op de operatie tafel terwijl ze me aan het hechten waren. Gelukkig heb ik het deze keer wel allemaal heel bewust meegemaakt. En wat betreft de kraamtranen, ik heb staan huilen om de pot met koffiecreamer die verkeerd stond waardoor ik het niet kon vinden. Groetjes Anita
Torties, van harte met de geboorte van Alisa! Jeetje, dat klinkt wel heel heftig zeg.. Zoveel bloed verloren en ook nog eens niet geslapen! Hoop dat alles goed is verder. Neem de tijd!
Eerised, misschien is dit de beruchte nacht goede slaap voor het los barst bij jou! (Op de verjaardag van je vent.. ) Ik hoop het voor je. Pluk, ik hoop dat Kinley het goed gaat doen op deze nieuwe voeding. Wat een getob he, ik herinner het me nog goed. En dat uitgeputte gevoel na de bevalling ook! Enige wat ik kon denken gedurende de weeen was 'Over 10 uur kan ik slapen.. over 9 uur kan ik slapen..'. En toen was hij er, en was ik klaarwakker! Mare, ik hoop ook dat je geen last blijft houden van die pijn -tenzij het echte weeen worden natuurlijk. Veel plezier met je vriendin vandaag. Andi, hmmpf ook nog spierpijn erbij?! Ik hoop dat het meeviel/valt met de vragen en blikken. Kan me voorstellen dat je er helemaal iebelig van wordt ondertussen. Hellen, het lijkt mij heel logisch dat je die schok nog niet te boven bent! Het was ook nogal iets joh. Van niets naar een baby in 2 uur tijd.. Pff. Neem er de tijd voor en praat er veel over. En succes nu zonder kraam -ik vond het ook doodeng en toch went het heel snel weer. Je kunt het hoor! Hier: same old. Overal pijn; heb het gevoel dat ik vanaf mijn maag naar beneden helemaal 'stuk' ben. Overal doet het pijn. Buik, rug, benen.. Buik jeukt, trekt, etc. Lichaam is er klaar mee. En ik ook. Maar ja, die baby's vinden het blijkbaar nog errug gezellig binnen! Het is in ieder geval mooi weer. Dat scheelt toch wel iets. Zag trouwens dat er nog maar 9 niet-bevallen meiden op de lijst staan waarvan er deze week toch zeker 4 'los' gaan!
TORTIESSSSSSSSSSSSSSS gefeliciteerd... pppfff heavy....veel beterschap en een vlotte herstel toe gewenst!! leuke naam....
Torties, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Alisa!! Hier ook best redelijk goed geslapen, was ook kapot moe na gisteren een drukke dag. Vandaag was de dag dat we altijd dachten dat we uitgerekend waren, haha, ookal is dat met terugwerkende kracht afgelopen dinsdag geworden. Heel vreemd. Had vanochtend al zes sms-jes en tig krabbeltjes met de vraag of er nog niks geboren was, neeee dan had ik het wel laten weten
Torties, gefeliciteerd met je dochtertje!!! Ik heb hier sinds vanmorgen last van rood slijmverlies.. En m'n rug doet met vlagen zeer.. Ben zo benieuwd of het nu eens doorzet!!
ohwww andi spannendddddd meid!! Op mijn lijstje van de VK staat dat ´licht bloedverlies´ bij een van de symptomen van het begin van de bevalling... dus ik ga heel hard voor je duimen dat je vandaag aan de beurt bent meid!!!
Torties: van harte gefeliciteerd met alisa. hopelijk herstel je snel en ben je lekker aan het genieten. @andi: oh dat klinkt weer spannend. ik hoop ook echt voor je dat het nou eens gaat doorzetten. ik heb net even weer wat uitgerust op de bank en ben nog steeds zo moe. heb ook steeds nog pijn in mijn rug en onderbuik. hm misschien begin ik ook eens te rommelen.
Haha, mag ook wel hoor met 39,1, weken Mare.. Heb je veel last van je rug en onderbuik? MamatoB, ik hoop het ook, hoor! Vooral dat rode slijmverlies stemt me toch wel positief..
@andi: ja best wel, echt het gevoel alsof ik elk moment ongesteld ga worden. we zien wel hoe de volgende dagen/weken voor mij verlopen. misschien haal jij wel 20-09-2009?!
Oh, da's een rotgevoel! ja wie weet joh.. misschien haal ik vandaag ook nog wel.. 19-09-09 klinkt ook nog niet slecht!