klopt en dan kan je ook nog eens zeggen dat je kind op een schitterende dag is geboren (qua weer dan!) mijn ouders komen over een uur dus ik ga toch nog eens wat meer bijtanken, ga even op bed liggen lezen. mannetje is alweer film aan het kijken. hij heeft het dolby surround systeem geïnstalleerd en is er helemaal weg van
Goeiemiddag! Wat heerlijk als je niet eerst 30/40 pagina's hoeft bij te lezen haha! @Eerised, Joepie en Kenji zijn echt al dikke vriendjes. Joepie volgt ons overal en houdt alles in de gaten, hij komt naast ons zitten met voeden en geeft dan heel voorzichtig kusjes op de handjes van Kenji. Echt super lief om te zien Zo wat een boodschappen! Jullie zijn er klaar voor Nu de beeb nog! @Mamatob, wel lekker dat je er nog even tussenuit bent geweest Misschien vond de baby het wel zo gezellig dat hij snel wilt komen @Jusi, ja we proberen eerst nog wat speentjes van de Difrax uit, nu hebben we de 3 in 1 er weer op omdat hij met het ander speentje (met het kleine gaatje) weer te moe werd en nu toch wat rustiger drinkt weer. De ene keer drinkt hij te snel en dan weer te langzaam haha, dus we blijven wisselen! De kraamzorg zei trouwens dat je die gewoon op de site van Medela kon bestellen, zij had een formulier ervan bij zich met al die spenen en flessen. Arme Kenji zoveel krampjes gehad en dan nog spugen, gelukkig is nu wel alle ontlasting los gekomen haha arme jong weet nu wat hem te wachten staat, in het kwadraat!! @Eerised, hahaha lekker he als ze zich zo onder schijten Hup in bad daarmee @Andi, heeft het geholpen? Je verleiding en daad? @Hellen, je hoeft je helemaaaaal niet schuldig te voelen over je babyblues hoor! Je hormonen gaan met je aan de haal, je hebt een behoorlijk heftige bevalling gehad, een hele pittige zwangerschap, een boel stress rondom je huis en ex en dan nog een lief die niet elke dag bij je kon zijn.. 1+1=2... Daarbij nog zo'n last van je borsten en een mooie meid dat is afgevallen, het is allemaal erg logisch dat je je helemaal niet lekker voelt nu en dat moet er ook uit! Maak van je hart geen moordkuil, je hoeft je nergens voor te schamen en gooi het er lekker uit! Des te sneller voel je je ook weer beter en kun je ook meer gaan genieten van jezelf, je lief, de kleine en jullie als gezin! Maar nu, nu is het vooral van belang dat je lekker verwend wordt en je tijd neemt om er boven op te komen! Neem die ook en gun jezelf dat ook! DIKKE knuffel! @Andi, helaas geen succes gehad dus met opwekken @Joyce, ahh arme Mano! Beterschap voor de kleine man! @Slaapzak, ahh heerlijk hoor dat Pyta zo'n vrolijke meid is! @Torties, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! en jeetje wat een bloed! Rust maar goed uit en sterk maar goed aan, dat is niet niks!!! @Eerised, wel heerlijk dat je nog even goed geslapen hebt Veel plezier bij je neefje! @Jusi, balen van je nacht! Dan slaapt Kenji goed door en maakt je andere vent je wel wakker Wel heerlijk dat Kenji al zo goed doorslaapt! @Pluk, de ene baby wilt te weinig en de ander weer teveel Jammer dat Kylian er niet veel aan vond, maar kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat herrie is voor zo'n manneke! @Kar, kan me voorstellen dat jou lijf en jij er nu wel mee klaar zijn, je moet toch extra gewicht meesjouwen, kom baby's kom! @MamatoB, leuk he die berichten.. :S Haha ik kreeg gister nog een zelfs 'Nog áltijd geen baby?' Heb maar niet gereageerd hahaha! @Andi, ooooh spannend! Hier was Kenji gisteravond wat miemelig, maar volgens mij had hij gewoon teveel prikkels gehad en was daardoor wat oververmoeid. Daarna heeft hij heerlijk geslapen vannacht en slaapt nu ook weer lekker. Hij wordt alleen even wakker als hij honger heeft. De kraamzorg was vandaag voor het laatst hier, een schitterende vrouw! Was daar wel bang voor van te voren maar we hebben echt geweldig gelachen Ze heeft nog foto's gemaakt van Kenji en Joepie en heeft op het overdrachtsformulier geschreven dat Kenji een modelbaby is Ook had ze nog een heel lief kaartje met onderaan "Joepie, je bent een super hond!" Haha, hij heeft er weer een fan bij M'n stuwing is weg en vandaag mag eindelijk die BH af, borsten zijn ook weer tot een normaal formaat aan het slinken gelukkig!! Dus ik ga zo lekker uitgebreid douchen
Oh andi, spannend, misschien gaat het nu echt eindelijk beginnen Ik zit ook nog steeds te wachten, maar hier nog niks hoor
Ik heb hier trouwens ook af en toe last van mijn rug, maar het is maar soms, maar zijn volgens mij wel echt weeen.
Hello! Kom ook weer ff langs wippen Stuwing begint hier te komen, gelukkig drinkt Noah het allemaal goed weg. Hij had ook keurig geslapen afgelopen nacht. 2 x voor voeding gekomen, dus waar was k ook weer blij mee. Hij ziet alleen een beetje geel, maar gelukkig niet verontrustend geel. Hier ben k trouwens echt blij als de kraamverzorgster dinsdag voor het laatst is. Onwijs aardig mens hoor alleen ik word gek van iemand zo lang in je huis. Stuur dr ook iedere dag eerder naar huis haha. Waren er behalve Torties nog meer dames bevallen vanaf dinsdag?? Ik weet niet of ik nou al een paar foto's had neergezet hier, dus doe k ut nog maar een keer....
Jep, ditmaal sinds vanmorgen met rood slijmverlies, Ariel.. Heb nu ook met regelmaat pijn in mijn rug.. Dus ben benieuwd!
Hij is trouwens al weer bijna op ze geboortegewicht! Dus de borstvoeding doet het goed!! Hij was eerst afgevallen van 4200 naar 4020, gister woog die al 4100 en vandaag 4170!!
Oeee!! Spannend zou het dan nu eindelijk??? Hoop het voor je!! Hoe gaat het nu met Eerised eigenlijk?
Aaah, mooizo dat de bv goed aanslaat bij je mannetje Ariel! Hebben idd nog niks gehoord van Eerised he? Ik zal d'r maar eens sms'n!
Oh andi, das fijn dat het nu ook echt met regelmaat komt nu, Ik hoop het ook voor je meid Nou ik denk dat het hier niet doorzet hoor , heb alweer een tijdje nergens last meer van. @Ariel, mooie foto's van je mannetje.
Ah, krijg smsje terug: Hey meid, ja tis iets rustiger.. maar nog steeds voorweeen, en lopen doet echt pijn, en ben moe, nog 3/4 nachtjes maar dus ff bikkelen! Dus..
Andi, zet hem op! Hoop voor je dat het vandaag en uiterlijk morgen dan gaat gebeuren! Eerised ook aan het aftellen.. Sterkte meid. Ariel, wat een poepie! En wat kijkt hij al alert! Fijn dat de bv zo goed gaat.
Pff.. Heb hier geloof ik toch weeën om de 4 minuten en ze beginnen goed pijn te doen.. Zit hier met een kruik in m'n rug, want het doet toch best wel zeer!
hai meiden ik zag dat ariel en torties bevallen zijn.. van harte gefeliciteerd meiden!!! verder heb ik niet bijgelezen want heb t erg druk met de kleine meid met voeden...soms bijna ieder uur...en de visite.. zag wel dat t bij andi aan t rommellen is.... succes meid..nu zal het toch zeker wel door gaan zetten!!!! iemand anders even een updateje voor me??