Vk is hier net geweest en ik heb een vingertop ontsluiting.. Ze heeft er wel goeie hoop voor dat het doorzet, maar de weeën moeten wel regelmatiger en langer worden, maar ze dacht wel dat het nu begonnen zou zijn(zeker weten doet ze het niet, maar ze heeft goeie hoop). Snotver.. Die weeën doen wel zeer, maaaarrrr we kunnen het wel...
@Hellen; fijn dat Roos aangekomen is joh. Ik vond het in het begin ook lastig hoor toen de kraamzorg weg ging, wij hadden ook een toppertje. Maar je vind vanzelf je ritme. @Torties; gefeliciteerd met je dochter @Jusi; wat heerlijk dat Kenji zo doorslaapt @Ariel; wat een schatje @Andi; succes meis
Sorrie meiden, kep het weer zo druk gehad met onze kleine man! Voor diegene voor wie het hun eerste kindje is......het boek OEI IK GROEI is echt fantastisch. Damain zit weer in zijn fase van een sprongetje, dus hij heeft echt super veel aandacht nodig. (vandaar dat ik er een paar dagen niet was). Kep wel de site met beebslijst in de gaten gehouden. Torties en Ariel VAN HARTE GEFELICITEERD! Hopelijk is ook bij jullie alles gezond en wel! en Andi, Heel veel succes!!! Rox, wat een druk leven he! Hier ook hoor, Visite, voeden, flesjes uitkoken, wassen, huishouden, boodschappen, beesten, MAN hahahahah pfffff wat een druk bestaan......maar wel ERRUG LEUK!!! Eerised....Ben je al begonnen???? Andi, was dat smsje van haar??? Heb ik nog spannende dingen gemist?? Tis zoveel om terug te lezen? Damian zit alweer te morren in zn wipstoeltje, ga hem even aan de borst leggen
@ Andi oehhh spannend meid, veel succes!! @ Joyce, jij ook al weeën of las ik dat nou verkeerd?? Hoop dat het doorzet bij jullie!! hier vandaag best rustig, d'r zal dus wel niks komen vandaag hier.
@ariel: wat een lief kindje zeg en inderdaad echt zo'n alerte blik al @andi: zet hem op meid! nou gaat het wel een keertje goed komen! hier was de visite van me ouders en broer echt heel gezellig maar toen ging het ineens mis. drie zekeringen zijn stuk gegaan in één keer dus we hadden alleen nog maar in de keuken stroom. nooddienst gebeld en die heeft het één en ander veranderd en één nieuwe zekering erin gezet 150,- alsjeblieft dank je wel. en maandag moeten er dus nog 2 nieuwe in. ik heb echt een half uur zitten janken. dit was even de druppel zeg maar. en toen kon ik niet meer stoppen met janken. nu gaat het weer redelijk maar lekker voel ik me niet.
Nou.. 't Zijn toch echt wel weeën hier, hoor! Jeutje, was even vergeten hoe pijnlijk rugweeën konden zijn.. Wordt vervolgd.
ohwwww spannend andi... zitten we hier gewoon weer 'live' een bevalling te volgen hoe voelen die rugweeën dan? veel succes meid, kom op je kunt het!!! toi toi toi!!
jaaaa er is er weer eentje bevallen! net een berichtje van brasilprincess op klaagtopic: hey meiden ik ben vandaag om 14.48 bevallen van een wolk een meid.zijn nu al weer lkkr thuis is echt super snel gegaan erg pijnlijk maar snel na 20 min persen was ze er.5 hechtingen maar net als bekkenpijn is even leren mee omgaan,meiden succes nog die nog moeten bevallen
Ja, hoe voelen die rugweeën mamatoB, lastig te zeggen.. Het komt echt in fikse pijn op en zwakt dan weer af. Het zit hier alleen in m'n onderrug en straalt door naar m'n buik en bovenbenen. Maar de ergste pijn zit toch zeker wel in m'n rug... Ik denk niet echt dat je het ergens mee kunt vergelijken.. Ik duik straks wel de bank op om tv te kijken onderwijl. Ik laat in de pauzes wel weten hoe het gaat.
Oh meiden ik ga ook stoppen, ga lekker tv kijken op bed Ik zal straks nog wel ff kijken hoe het met je gaat andi @brasilprincess, gefeliciteerd meid !!
@ andi, jeetje dat klinkt wel heftig ja... inderdaad een warme kruik is wel handig dan... heel veel succes en ik denk aan je meid!
Torties van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Ariel, wat een mooi mannetje die Noah. Wat super dat ie zo goed groeit op de bv. Hoe vindt Rosalie het? Andi, zet hem op meid!! Klinkt nu alsof het echt gaat doorzetten .