September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hee Syboena, jij schreef in het begin toch ook mee hier?
    Hoe gaat het met jou verder?

Gisteravond hadden wij verjaardag van mijn schoonzus en zwager. Dus gisteravond heeft Kenji voor de 1e keer een hele avond en een stuk van de nacht ergens anders geslapen. In de reiswieg, en die hadden we bovenop het bed van mijn schoonzus en zwager neergezet. Hij heeft de hele avond heerlijk liggen slapen, en om 23.30 moest ik hem wakker maken voor de fles. Die heeft ie netjes in een half uur tijd leeggedronken. :) Daarna weer terug naar zijn wiegje gebracht, tot 1.30, en toen zijn we gegaan. Hij heeft in de maxicosi op de terugweg naar huis ook gewoon doorgeslapen, en thuis in zijn bedje ook weer.
    We hebben het echt getroffen met Kenji, dat besef ik wel. :)

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ kar - thanks meid. Ik heb al weer af en toe pijnlijke harde buiken hier maar ik ga nergens meer van uit vandaag.

@ eerised ik hoop dat ze haar ukkie al heeft!!

@ jusi: wat heerlijk dat je kleintje zo goed heeft doorgeslapen in de reiswieg! nu al zo braaf!! :)

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Torties, jeetje wat een verhaal. In je eerste deel herkende ik je weeën helemaal zoals ik ze zelf heb ervaren maar je tweede deel pfooeeeh heey wat heb jij het zwaar gehad! Dikke knuffel hoor! Gelukkig gaat het super met de fles! Dat is het allerbelangrijkste! Hopelijk knap jij snel op en kun je optimaal gaan genieten!

@Jocruella, belachelijke opmerking van het CB! Hier had de kraamverzorgster al gewaarschuwd voor opmerkingen over flesvoeding (hier komt ze donderdag voor de intake). Maar als ik hier zo lees doen de kindjes met flesvoeding het allemaal super en met borstvoeding gaat het vaak nog niet zo van een leien dakje dus ik snap alle commotie rond de fles niet. Zolang kindje en moeder gelukkig en gezond zijn is er toch geen probleem denk ik dan!

@Jusi, ja het gaat echt steeds beter! Haha vind het echt leuk dat beide Kenji's zo op elkaar lijken! Had nog niet gekeken op de site van Medela, stom dat die zo moeilijk te krijgen zijn he! Maar nu doet hij het gelukkig weer goed op de 3 in 1 van Difrax, dus daar blijven we nu ook maar bij :) Vannacht en vandaag drinkt hij weer super goed, 100-90-90-80-90 en zonder te spugen of al teveel boertjes :D
    Wat een leuke naam, Fluffy :D !! Heerlijk als ze zo lief zijn met de kleine he!

CORRECTIE HIHI...

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jusi, we hebben echt de goeie naam gekozen he! Wat een voorbeeldig manneke :D Lekker hoor dat het zo goed gaat!! Heerlijk!

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    oeps!!! Ik was te enthousiast!! Die felicitaties waren voor haar vriend die is jarig.... Sorry!!!!!!

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Oeps... dan wijzig ik deze ook snel! :$:D

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    OEPS ik hoop niet dat ik nu voor valse roddels heb gezorgd!!

MamatoB, was misschien vals alarm!! Al hoop ik het niet natuurlijk!!

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ mijnkleine, haha, ik was al weer snel, had al een felicitatie getikt, maar zie nu net dat dat nog niet terecht is .. heb 'm weer gewijzigd :)

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    OOohh ik voel me nu zooooo blond en lomp haha, ik was al helemaal blij en enthousiast voor d'r haha, echt weer zo'n impulsieve actie voor mij om niet verder te kijken/denken dan m'n neus lang is!

Nu snel Kenji voeden haha, kan m'n schaamtegevoel afvloeien :D

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jullie zijn vaag bezig haha! :D

Mijnkleine, ja wij hebben zeker een goeie naam gekozen. :D
    Heb net wel een topic geopend bij baby en dreumes over iets wat niet zo lekker gaat. Nu maar hopen dat ik goede tips krijg. ;)

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ mijnkleine, haha dat geeft toch niet joh! is toch alleen maar lief dat je zo meeleeft en zo enthousiast was :D

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meiden, als jullie écht geen slapende honden willen wakker maken, kunnen jullie beter de berichten helemaal wijzigen. ;)
    Want volgens mij weet ik al over wie het gaat..

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ohw sorry jusi
    Nee, er is nog niets aan de hand, maar mijnkleine meende per ongeluk op de hyves van eerised te zien dat er iets geboren was, maar het waren felicitaties voor de vriend van eerised (die is vandaag jarig!), er is dus nóg niks geboren... maar ik was wel al meteen aan het feliciteren en die heb ik dus ook weer moeten wijzigen :D vandaar al het vaag gebrabbel! We weten echt niet meer dan de rest! :)

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hahahaha, ja nu ik mijn bericht had weg gehaald was het idd behoorlijk vaag ja :D

Ik ga even in je topic spieken Jusi!

Zostraks was weer vals alarm, kleine was gewoon aan het miemelen in z'n slaap en had dus nog geen honger. Zijn voedingen zijn van 8 naar 7 gegaan al en nu steeds tussen de 80 en 100 CC. Net heeft hij wel gegeten en ligt nu weer prinsheerlijk te slapen.
    Voor zijn 'miemeluurtje' rond 21u elke dag hebben we vandaag een badje ingepland, eens kijken of dat helpt :)

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Haha oké dan is het duidelijk MamatoB. :)
    Eerised, gefeliciteerd met je vriend! :D

Mijnkleine, hoeveel weegt jullie Kenji nu eigenlijk?
    Onze Kenji krijgt alweer 6(!) voedingen per dag en weegt 3000 gram:
    6.00 - 90 cc
    9.00 - 90 cc
    12.00 - 90 cc
    15.00 - 100 cc
    19.00 - 110 cc
    23.30 - 120 cc
    De laatste voeding zou eigenlijk om 23.00 'moeten' zijn, maar hij slaapt gewoon door! Dus maak ik hem iets later wakker, zodat hij de nachten beter door kan slapen. Maar we hebben hem nu al 3 ochtenden wakker moeten maken! Hij drinkt overigens niet altijd alles op hoor, maar dit is het maximale wat ie hebben mag, en het is een hongerlapje! :D

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
  17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahhh wat een poepie!!!

19. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jusi, voorgister woog Kenji 3840 gram! Bij de geboorte was dat 3620 dus hij was in 6 dagen tijd 220 gram aangekomen, heel netjes dus.
    Denk dat dat toch een mooi schema is wat jullie hebben! Hier voeden we op verzoek, dwz dat er overdag minimaal 2,5 uur en maximaal 4 uur tussen zit en 's nachts echt alleen op verzoek. Hij komt netjes elke 3 uur (soms iets langer, heel soms iets korter).

Ariel, idd m'n broer en ik en ook m'n vriend zijn met de fles groot gebracht en doen het ook prima haha! Ach, je moet doen waar je je goed bij voelt en wat goed werkt voor jou en de kleine en vind dat het CB je daarbij in je waarde moet laten!
    Ben benieuwd wat ze hier gaan vertellen met onze onbekende, biologische flesvoeding haha!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ jusi ja idd ik schreef in begin ook mee
    maar helaas werdt het me al snel te druk
    maar heb wel vaak ff gelezen hoe het bij jullie ging :D

hier echt een rot zwangerschap gehad
    nu hoorde ik vrijdag dat ik me morgen moest melden om 7 uur in het zk voor een inleiding
    werdt ik vanmiddag gebelt dat ik neit hoef te komen om 7 uur want het is te druk op de verloskamers :(
    dus nu bellen ze morgen om half 9 of het wel door kan gaan

nou hier dus ook nog geen nieuws van Eerised nou dan moeten we nog ff in spaning afwachten :D

Deel Deze Pagina