nee hoor, ga denk ik zo toch ook maar proberen te slapen. Moet manotje morgenochtend weer naar de peuterspeelzaal brengen om 09.00 uur. Anders word het weer niks, ben ik te moe om op te staan.
Willen jullie weten wat strippen is? Dan gaan ze met de vingers de vliezen losmaken van je baarmoedermond. Ik vond het vrij pijnlijk, maar ken ook vrouwen die het niet zo pijnlijk vonden. Ik hoop dat het effect heeft bij jullie!
Ja de vk had me al wel voorbereid op wat strippen is En ik verheug me er ook niet echt op haha.....maar ja....wil liever ook niet ingeleid hoeven worden....dus hoop dat het misschien wat doet. Maar dan moet ik inderdaad al wel wat ontsluiting hebben....dus dat is even afwachten. Maar smurf zal zich voor morgen 12.00 wel niet meer zelf melden gok ik
Wauw dat is nog eens een verjaardagscadeau! Eerised (& man), van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gabriella!
Goedemorgen dames, ik ben er vroeg bij vanochtend, had net last van krampen, maar heb al een tijdje niks meer gevoeld, ben benieuwd wat vandaag brengen, zal wel niks zijn. Het is afwachten.
Nog even, en we mogen allemaal naar het mama-topic. Straks moet ik met Kenji naar het ziekenhuis, voor fysio en logo. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat het laatste inhoudt, maar we zullen wel zien.. En vanmiddag mag ik nog een keertje terug, maar dan voor mezelf. De uitslag van de placenta en navelstreng, ben zo benieuwd!
Eerised wat een geweldig cadeautje! Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hier de hele nacht getobt... buikpijn, diarree.... getver.... Zou ik nou op de valreep nog een buikgriepje meepikken???
EERISED, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!!!!!! Had ik het gister dus toch niet bij het verkeerde eind, alleen een meid ipv een jongen haha! Leuk! Jeetje wat wij hier gisteravond meemaakten! De overbuurman, die Bart en ik laatst al een keer van het balkon hebben opgeraapt toen hij niet meer op kon staan, ligt elke avond tussen 7 en 8 in bed maar vanavond rond een uur of 9 nog altijd niet. Tv aan, licht uit, gordijnen open en geen beweging. Dus ben ik met Joepie gaan wandelen en eens naar binnen gekeken door het raam, zag ik hem in de stoel liggen met zijn hoofd naar achter geklapt en geen beweging. Dus m'n moeder gebeld wat ik zou doen, politie gebeld (waarom was ik daar zelf niet opgekomen?) die wisten niet zo goed wat ze ermee aan moesten geloof ik. Vrouw aan de lijn had duidelijk haar dag niet, maar ze zou een melding maken. Omdat ik de naam van die man en het huisnummer (een appartement) niet wist maar ons adres gegeven. Om half 11 kwam de politie hier aanbellen, dus ik daarheen met hun en het uitgelegd dat ik liever een keer teveel als te weinig bel maar niet weet of hij misschien gewoon sliep. Zijn ze over het balkon muurtje geklommen en met een zaklamp naar binnen schijnen, kloppen op het raam maar geen reactie. Aan de deur gevoeld, die was nog open dus dat klopte echt niet. Hij sluit namelijk al af als hij naar de wc gaat. Aan hem geduwd, licht in zijn gezicht maar alleen wat gekreun. Komen die agenten terug naar buiten "Hij wilt niet met ons praten maar hij leeft iig nog, dus meer kunnen wij ook niet doen." en "Ach 'tis toch al 'n ouwe en nog een lastige ook, kom we gaan, is niet ons pakkie an." Gelukkig kwam de bovenbuurvrouw naar buiten en die wist zijn naam en waar zijn zoon en schoondochter wonen dus die kwam naar onder. Is de bovenbuurvrouw de zoon en schoondochter gaan halen en agenten zijn weer gegaan (wel nog even tussendoor iemand gepakt met de snel rijden ). Uiteindelijk is hij met de ambulance afgevoerd dus het klopte inderdaad niet! Ben blij dat ik gebeld heb! Hoewel we aan de politie zelf niet veel hadden, kon zijn zoon en schoondochter iig op de hoogte gebracht worden. Geen idee wat hij nu heeft, denk zelf een hersenbloeding oid gezien de staat waar hij in verkeerde...
Elizabethje, veel vrouwen die denken dat ze een buikgriep krijgen, krijgen een baby Kenji slaapt steeds langer en beter door, gister het badje rond zijn miemeluurtje had super geholpen. Om 21u de laatste avondfles gedronken en om 2u werd hij pas weer wakker, na dat flesje heeft hij tot half 7 geslapen. Heerlijke nachten zo! Nu ligt hij weer prinsheerlijk te slapen
Jemig wat een verhaal van die buurman Mijnkleintje! Ga er maar vanuit dat hij niet voor niks met de ambulance is afgevoerd dus dat je juist hebt gehandeld! Stel dat die man ook echt een hersenbloeding of iets heeft gehad... toch vreselijk dat je dan door de politie wordt bestempeld als oud en lastig! Wat lekker dat jullie vent van die heerlijke nachten heeft zeg... Mag de bevalling niet makkelijk geweest zijn dit lijkt me heerlijk! Mmm zou het dan echt gaan beginnen? Moet zeggen dat het idee van een buikgriepje me meer geruststeld dan een aankomende bevalling... Hahaha ben duidelijk een held op sokken.... Oh het typt zoveel fijner zonder die vervelende spalk om mn arm! De pijn is nog niet weg, maar handiger is het wel!
Nou dames, hier nog steeds wel krampen, maar kan het nog geen echte weeen noemen, ze komen ook erg onregelmatig. Maar wie weet zet het door vandaag, laat in ieder geval mijn moeder mano zo naar school brengen. En dan zien we straks wel weer verder.
Elizabethje, ja ik stond ook met m'n mond vol tanden na een paar van die opmerkingen en dat gebeurt niet snel Vragen ze zich dan af hoe het kan dat mensen soms een week dood in hun huis liggen voor ze gevonden worden. Er is nu iemand aan het poetsen binnen dus ik neem aan dat hij daar gehouden wordt. Man is ook al 87 dus zal wel aflopende zaak zijn vrees ik. Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is nu je arm weer vrijheid heeft!!! Hoe was het eigenlijk gebeurd? Hahaha, nou een buikgriep is anders ook alles behalve prettig! Eruit moet 'ie toch haha! En ja, de baby zou wachten tot jou arm weer uit het gips was, dat was de afspraak haha! Ja inderdaad, het is echt héérlijk zo'n gemakkelijke baby! Zal niet altijd zo gemakkelijk zijn en blijven maar dit is iig al genieten @Joyce, spannend! Ik hoop het voor je!
@mijnkleine, hier was mano ook heel erg makkelijk gelukkig, hij huilde ook alleen maar als hij honger had en kon hem overal mee naar toe nemen. Nou is hij nog steeds niet erg moeilijk hoor. Maar ik ben altijd bang, dat deze nu het tegenovergestelde gaat worden
*.* wat een verhaal mijnkleine. dan probeer je je best te doen voor de medemens en zegt de politie: nou we doen niets... heel raar! @elizabethje: fijn dat je spalk eraf is. vaak geneest het daarna toch sneller heb ik meegemaakt. hier komt zo de electricien dus ik moet alweer afsluiten maar kom uiteraard later weer spieken.