Mijnkleintje; eigenlijk door heel onbenullig te struikelen over een stoeptegel. Werd niet naar ofzo, de hond trok niet.. echt gewoon met mn slipper blijven hangen. En ook hier weer 'van je medemens moet je het echt niet altijd hebben'... zoveel mensen die je dan voorbij fietsen of rijden terwijl het echt niet goed ging. Het enig wat ik kon verzinnen was bijblijven want ik voelde dat ik ging flauwvallen... Ik werd overeind geholpen door een man en toen ik stamelde dat ik me echt niet goed voelde en 35 weken zwanger was zei hij sterkte en fietste weg... Gelukkig ben ik daarna wel geholpen; notabene door bouwvakkers en een vrouw waar ik altijd met de hond voorbij loop. Vriendlief was zo blij dat er ook mensen waren die WEL hielpen dat hij een krat bier bij de bouwvakkers is gaan brengen en een heerlijk cake bij de vrouw.. Wij hebben een lange tijd in de stad gewoond, maar de bereidwilligheid om te helpen valt in de polder dan ook vies tegen hoor... ppppffff... maar heerlijk zo zonder spalk! @Mare; hoop dat je gelijk hebt want mn pols bewegen doet ondanks 4 weken gips toch nog behoorlijk zeer! Maar mocht frummel besluiten om te komen kan ik nu veel meer als vorige week! Hoe gaat het met jou Mare? We lopen aardig gelijk op... ook zo nieuwsgierig wanneer het zich aandient???
Nou ik hoop het ook, heb nog steeds weeen hier en moet ook echt gaan puffen nu Hoop dat het een beetje gaat opschieten, mannetje is onderweg naar huis en dan straks maar ff de vk bellen.
@Brasilprinces; gefeliciteerd met je dochter @Andi; gefeliciteerd met je zoon @Hellen; hoe gaat het nu met Roos, drinkt ze wel weer? @Torties; zo wat een bevallingsverhaal zeg! Fijn dat het nu goed gaat met je dochter @Jocruella; hoe was het bij de huisarts? Wat stom dat cb zei dat fles- en borstvoeding niet mocht. @Eerised; gefeliciteerd met je dochter @Jusi; toch wel spannend he vanmiddag de uitslag. @Mijnkleine; tjee wat een verhaal over je buurman. Wat goed dat je actie ondernomen hebt!
Jeeeetje wat een verhaal! Je hebt dus idd geen reet aan de politie. Jammer dat ze tussendoor nog even een boete wilde uitschrijven terwijl er iemand dringend hulp nodig had..........jammer! Maar TOP actie van jou hoor!!! Hij mag blij zijn met zo'n oplettende buuf!
hallo dames, ik had hier de 12de september s'nachts een berichtje geplaatst dat mijn vruchtwater was gebroken! ik ben bevallen op 13 september van een mooi dochter NOA ,3125kg en 50cm! een hele makkelijke bevalling en de bv loopt ook super,alleen komt ze om de 2u voor een voeding,behalve s'nachts,dan slaapt ze 6 a 7u door! bevalling verhaal volgt nog! oh en hier nog even een fotootje van mijn kleine meid! http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXAPSL7S-D.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-EM8VIAYN-D.jpg groetjes sofie
@ Elizabethje : hoop voor je dat het geen buikgriep is maar de bevalling! Ik werd vannacht ook wakker met buikkramp, moest ook naar het toilet, zat ik heel bang te wezen dat het de bevalling was, terwijl ik er eigenlijk zo naar uit kijk!! Maar ik was ook misselijk, en daar ben ik eigenlijk het bangste voor, eerlijk gezegd. Ik was bang dat ik uren lang heel erg misselijk zou zijn tijdens de bevalling of zo. Gek he, dat ik niet zo bang ben voor de pijn maar wel om misselijk te worden? @ mijnkleine: jeetje, wat een verhaal zeg, maar goed dat jullie wel met de medemens meeleven, dat kan je dus van de politie niet bepaald zeggen! Hoop dat het goedkomt met jullie overbuur. @ sofie: welkom terug meid, super dat de bevalling zo goed gegaan is en nogmaals gefeliciteerd met Noa!! @ joyce Spannendddd meid, hou je ons op de hoogte (als dat nog gaat)? succes, je kunt het meid!!
Sofie gefeliciteerd met jullie mooie meis! MamatoB; gekke wezens zijn we ook eigenlijk he... ben het aan een kant ook goed zat, maagzuur, zere buik en dan nu weer diarree, maar ben wat betreft de bevalling ook echt een held op sokken! Tja weinig keus en das maar goed ook haha.... Misselijkheid vind ik ook heel erg... geloof mij leef enorm met je mee! Joyce, hoop dat het vandaag doorzet voor je!!
@elisabethje: dat het nu pijn doet is heel normaal, je spieren moeten weer opgebouwd worden enzo. hopelijk heb je er geen last van als de kleine komt. ja ik vind het enorm spannend nu. officieel nog maar 4 dagen maar het kan zomaar 18 dagen worden. ik hoop het niet, maar vrees het wel. hier namelijk nog helemaal geen tekenen van een beginnende bevalling ofzo. @sofie: wat een enorm schattig meisje zeg! @mamatob: ben je nu nog steeds misselijk of is het nu weer beter?
@ Elizabethje, Ja, ik ben altijd al een 'held' geweest met misselijkheid. En ik hoor hele wisselende geluiden hier, de een moet wel en de ander totaal niet overgeven tijdens de bevalling. Ik was al zo blij dat ik de hele zwangerschap niet heb hoeven overgeven (totaal niet misselijk geweest) en ik hoop maar dat het me tijdens de bevalling ook bespaard wordt. Pijn is natuurlijk ook heel erg vervelend, maar over het algemeen ben ik daar niet zo panisch voor als voor misselijk zijn! Heb mijn ticker aangepast, werd een beetje gek van dat 'welkom' wat er opeens door heen stond terwijl ukkie er nog niet is! Ik krijg al genoeg van die smsjes elke dag 'en? nog steeds niks?' :x ja duh natuurlijk niet anders zouden jullie het wel horen !!! Ik blijf beleefd in mijn antwoorden, maar ik erger me eigenlijk toch wel dan.
@Joyce, ooooh je maakt het nu wel echt spannend! @Elizabethje, jeetje wat belachelijk van die kerel! "Sterkte" lig je dan met je goed gedrag :S Wel super dat je (uiteindelijk) nog geholpen bent! Je zult je wel rot geschrokken zijn op dat moment! @Sofie, hartelijk gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles zo goed mee is gevallen en meevalt!!! Super! @Mamatob, hihi nog zo'n held op sokken dus Ben heel benieuwd hoe jullie de bevalling ervaren dadelijk! Ben meer dan ooit geinteresseerd in bevallingsverhalen nu! Meer dan voor mijn bevalling! Ja met de overbuurman.. Vanaf half 7 vanmorgen is er een vrouw aan het poetsen en opruimen, weet niet wat ik ervan moet denken. Man is natuurlijk al 87 en de laatste tijd een paar keer vies gevallen. Vorige keer een plas bloed op straat en zijn hele gezicht blauw. We zullen zien!
@ mare: nee ik ben gelukkig niet meer misselijk. dat was alleen vannacht. Ik heb vanochtend wel direct toen ik opstond een grote boodschap (sorry) moeten doen, en dat luchtte wel enorm op. Ik had zo'n gespannen buik... maar ben gelukkig niet meer misselijk nu! Heb net een broodje gegeten, en dat lijkt ook goed te gaan so far.
*** is na zo veel loos alarm hier nog steeds op zoek naar een gebruiksaanwijzing hoe een echte wee voelt en hoe je weet dat het menens is! ***
Mamatob, mijn weeen begonnen net als m'n heftige voorweeen maar al heel snel wist ik (natuurlijk dan ook door het vruchtwater, maar dat buiten beschouwing gelaten) dat dit toch wel een stukkie heftiger was nog dan de sterkste voorwee en instinctief dat het echt begonnen was. Denk dat je het wel merkt uiteindelijk En als je een van die gelukkigen bent die de eerste cm's nog helemaal niks voelt dan merk je het wel als je persdrang krijgt haha! Al was een gebruiksaanwijzing of gewoon een vaste datum wel errug makkelijk geweest ja!
@ mijnkleine thanks voor je uitleg! Ja, ik weet ook eigenlijk heel zeker dat die voorweeën die ik eergisteren en gisteren voelde, weeën waren, maar dat ze inderdaad niet door zetten. Ik denk dan ook dat wanneer ik dat weer voel, en het steeds vaker / heftiger terug komt, dat ik dan wel weet dat het begonnen is. Dat hoop ik dan maar. Wie weet misschien heb ik zelfs al wel een centimetertje ontsluiting gemaakt met al die voorweeën.. ***dan is het niet voor niks geweest***
fijn dat jij je beter voelt mamatob. ik zou graag naar de wc kunnen maar helaas lukt al sinds een paar dagen niet. daardoor voel ik mij ook best beroerd, maar de kleine drukt ook echt tegen mijn darm ga zo denk ik eens roos vicee laxo proberen. je weet maar nooit of het helpt. mannetje en ik gaan zo nog even hoeslakens voor de wieg kopen, ik kwam erachter dat we er maar één hebben, niet zo handig misschien. en dan gaan we waarschijnlijk nog naar amersfoort naar een vriend die een huis gekocht heeft. lekker bezig zijn dan duurt de dag niet zo lang. hier nog een buikfoto van vandaag, had gehoopt inmiddels een andere foto te mogen plaatsen maarja:
@Mijnkleintje; Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar hoe de bevalling gaat verlopen haha... Ik zie er aan een kant naar uit om de kleine nu echt te zien (en hoop dat alle kwalen en klachten afnemen), maar toen vriendlief gisteren opperde dat het misschien was begonnen werd ik toch enorm nerveus hahaha... @MamatoB; ik ken het vind misselijkheid ook een van de ergste dingen als kind zijnde al. Heb ook niet overgegven, maar ben wel goed misselijk geweest de eerste 5(!) maanden... @Mare; tja voortekenen... heb ook geen idee... Bij het NODforum dachten we nog aan een lichtgevende navel voor zwanger, maar die navel is nu ver te zoeken haha... Laten we afspreken dat we de 42 weken niet gaan halen? Wie weet helpt het!
@ mare ik heb vorige week roosvicee laxo geprobeerd om de weeën op te wekken de weeën zijn er niet mee opgewekt, maar mijn ontlasting kwam wel een stuk gemakkelijker! het rommelde wel behoorlijk, dus ik zou er niet té veel van in een keer drinken. Gewoon één of twee glaasjes per dag, anders krijg je weer last van te veel gerommel. Mooie buik trouwens meid! Hopelijk kun je ook snel een andere foto plaatsen!
Mooie buik Mare! Geniet lekker van je uitstapje vanmiddag dan duurt de dag idd een stuk minder lang! Elizabethje, haha ja dat had ik ook als ik er bij stil ging staan maar toen het echt begon bleven m'n vriend en ik er echt heel kalmpjes onder Heel gek!