hoi dames, @kar: poeh het moet voor jou nog erger zijn met twee van die kleintjes in je buik die alsmaar zwaarder worden. hopelijk besluiten ze snel om er toch eens uit te komen. @pluk: oh sneu voor zo'n kleintje die krampjes. hopelijk is het snel over! @merakli: wat een rare situatie waarin jij nu bent. ik zou idd proberen gewoon even wat ruimte en tijd voor mezelf te creeren en als je schoonmoeder dan beledigd is: pech voor haar. jij bent net bevallen en hebt gewoon wat rust nodig! verder ben ik het even kwijt. wij waren dus in amersfoort, heel gezellig totdat we naar de auto terug liepen. op dat moment was ik eigenlijk al over me grens heen en kon niet meer lopen. ineens vraagt mijn man waar de autosleutel is. nou die is hij dus kwijt geraakt of iemand heeft hem uit zijn zak gejat. wij zijn nog eenkeer door heel amersfoort en hebben hem niet terug kunnen vinden. we moesten dus met de trein en bus terug naar huis. nu is hij weer op dezelfde manier terug gegaan met de reservesleutel om de auto te halen. en dan durft hij nog te vragen waarom ik nou moet huilen... ik ben deze dag behoorlijk zat!
@Merakli - Jeetje meid wat een gedoe met die schoonmoeder van jou. En dan de shock dat ze zelf een borst aanbied....nou in geen 100 jaar dat ik haar met mn kind alleen liet. Dat is werkelijk ONGEZOND! Ennuh het kan idd zijn dat doordat zij toekijkt, jij je ongemakkelijk voelt en daarom je BV minder wordt. Ga lekker met je beeb in een andere ruimte zitten en geniet SAMEN!! @Elisabethje - Ik was diegene die het hek heeft geopend......wie oooo wie zal de hekkensluiter zijn?? @Mamatob - De lijst slinkt idd zeg! ik zat er tijdens de boodschappen ook aan te denken hoeveel meiden nog moesten. Voor mij is het natuurlijk al zo "lang" geleden! Vandaag naar de HA geweest omdat het CB een ruisje hoorde....en we moeten geloof ik als we toch naar sophia gaan er maar naar laten kijken......ik dacht dat hij zou zeggen dat babies daar wel overheen groeiden. Wat is wel raar vind is dat ze dit niet eerder in het ZH en bij de kinderarts gehoord hebben???? Iemand ervaring?? De HA zou ons zo nog even bellen na overleg met onze KA. brrr ga me WEER zorgen maken!!
ja gelukkig kan je hier altijd mensen vinden die precies snappen hoe je je voelt! lucht enorm op ik ga nu eens bankhangen in de hoop dat de harde buiken weer wat minder worden.
Heej meiden, kom me weer ff melden, ben vandaag om 13.05 bevallen van een meisje, en ze heet Lorenza Valentina Maria Het is allemaal toch best snel gegaan.
Jeeee das snel en dan nu alweer op het forum?! Gefeliciteerd!!!! Hoop dat alles goed is gegaan... Geniet ervan!
ik zal hier ook even snel doorgeven dat ik op 19-09-2009 de trotse moeder ben geworden van een prachtige dochter Rosalie ze woog 3875 gram en was 52 cm lang hoop dat degene die nog niet bevallen zijn ook snel mogen gaan bevallen zou iemand het ook op de andere site willen zetten onder beebjeslijst alvast bedankt
Jolanda gefeliciteerd met jullie dochter! Och jeetje Mare wat k*t zeg. Dikke knuf voor jou. Nog even en we hebben ook onze kleine .
@jolanda: van harte gefeliciteerd met rosalie! @joyce van harte gefeliciteerd!!! wat schrijf je dat toch lekker nuchter @booky: ja nog even... wat is dat woord ineens toch relatief hè?
Joyce en Jolanda gefeliciteerd met jullie dochters. en joyce dat heb je even lekker snel gedaan zeg Groetjes Anita
Joyce..........GEFELICITEERD met jullie meisje!!!!!! Al weer zo`n turbo bevalling!! Hier nog steeds niks hoor 8)