September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Slaapzak wat heftig zeg. Hoop dat jullie er snel achter komen wat er met jullie meisje is en dat ze zich snel weer lekker voelt.
    Prachtige foto's trouwens zeg, wat een mooi meisje!

Elizabethje spannend hoor!!

Leuk Andi een fotoshoot. Leuk morgen de kaartjes :D:D.
    Sneu dat de kleine man zo'n last heeft van zijn darmpjes...

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Elizabethje, oh meid dan hoop ik dat het door zet voor je! Je kunt het! Veel succes!!

@ Voor de rest: Sorry... sorry... Ik weet even niet meer wie wat geschreven heeft, heb wel bij gelezen ... maar mijn geheugen functioneert gewoon even niet meer. :(

Ik heb hier een rustige avond gehad, wel veel harde buiken maar voor de rest lekker samen met mijn man genoten van een rustig avondje samen, even niet bezig geweest met wanneer gaan we bevallen... en zo meteen ga ik naar bed want ik ben alweer kapot moe.

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust OF bevalling :D

Welterusten!

xxx
    mamatoB

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeef slaapzak, dat is wel heel rot allemaal! Ik hoop dat jullie meisje snel opknapt!

Elizabethje: you go girl!!!!

Hier ging de eerste gekolfde fles er goed in. En de tweede ook. Mevrouw heeft nu al minder zin in de borst, maar ik houd nog even vol. Ik vind wel, dat ze met flesvoeding meer eten teruggeeft, maar dat is vast een flessen "ding"?
    Ik zet nog wat nieuwe foto's in het album..die zullen jullie zo wel kunnen zien....

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hellen, het kan zijn dat ze met de fles inderdaad gewoon sneller drinkt en daardoor meer teruggeeft. Goed laten boeren dus. Ik hoop echt dat het heel snel beter gaat met Roos -en daarmee ook met jullie!

Elizabethje, oehh dat klinkt erg serieus! Zet hem op meid! En go with the flow.. laat je lichaam je leiden. Klinkt zweverig maar zo werkt bevallen nou eenmaal. ;)

Andi, arm ventje van je.. krampjes zijn zo zielig. Zou ook niet weten wat je er aan kunt doen - een drupje olijfolie door de fles helpt voor ontlasting maar jij geeft bv of niet?
    Die fotoshoot, was dat ook voor het kaartje?

Ik heb hier nu trouwens al een aantal verhalen gelezen (ook bij de vroege sept.mama's) van vrouwen die echt enorm veel bloed verloren bij de bevalling.. Echt opvallend vind ik. Het lijkt me zo naar, je voelt je volgens mij echt een vaatdoek dan na de bevalling. Dus voor al die meiden: sterkte!

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    POeh nou vals alarm hoor meiden! T was een zeer pijnlijke avond maar geen beeb... Wel de verloskundige over de vloer gehad en die dacht dat het deze week wel eens kon doorzetten. Er is duidelijk wat in gang gezet, maar garanties kon ze niet geven (he verdorie haha)...
    Afwachten maar weer.... Thanks for the support meiden!

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

balen elizabethje! nou dan heb je nog even de tijd om je er toch op voor te bereiden :)

Ik ben zo ontzettend moe, moest vannacht gewoon te vaak naar de wc.
    vandaag komt even de moede van een vriend langs en gaat onze gordijnen inkorten en omzomen. dan is er weer een klein dingetje in huis af.
    oh en jaap en ik zijn vandaag 3 jaar getrouwd :D en we gaan er op de één of andere manier helemaal niks mee doen.

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    He Mare goeiemorgen en gefeliciteerd!!!! MMm ik zou wel een leuk iets weten voor vandaag, maar dat laat zich helaas niets vertellen heb ik al door haha...
    Vervelend he die gebroken nachten... ik ken ze. Toevallig vanacht maar 2 keer op geweest en redelijk geslapen. Even bijtanken is wel zo belangrijk! Fijn dat je hulp krijgt met de gordijnen... geeft een goed gevoel als er weer een klus geklaard is!

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :D ja ik zou ook iets leuks weten dan had ik ook gelijk een cadeautje voor me man :p
    ik vind het zo irritant dat iedereen nu zegt: geniet nog maar even want straks heb je talloze slapeloze nachten... euhm ik slaap al sinds 9 maanden amper. ben inmiddels al wat gewend hoor. maar gelukkig kan ik overdag vaak nog even rusten

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Inderdaad Mare het zou een mooi kado zijn en je hoeft je huis er niet voor uit haha...

Volgens mij merk ik straks ook geen verschil als de kleine er is; ga ook al maanden 's nachts meerdere keren uit bed. Een voeding of een plasbeurt is mij om het even!

Ik tuk ook overdag hoor... anders red ik het niet. De vk zei in een van de eerste afspraken 'joh als je moe bent, gewoon aan toe geven en lekker overdag een tukje doen' en ik weet nog dat ik dacht joh dat mens is gek ga toch niet overdag liggen slapen??!! Als ik het nu dus niet doe ben ik 's avonds geen klap waard haha...

10. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ooohh elizabethje wat jammer...het lijkt me erg zwaar zo nu om door te lopen ...
    ik vond het al zwaar bij 37 weken en jullie zijn bijna 2 weken verder...
    en klagen zo weinig..mijn bewondering voor jullie..
    @mare is zo rot als je nu zo moe bent ...
    ik hoop voor jullie dat het snel mag gebeuren!!

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Buddybericht van Booky!

Hoi meiden, na een zeer snelle en voorspoedige bevalling is onze zoon Nils geboren om 2.24 uur. Hij weegt 4380 gram en is 52 cm. Alles gaat top.

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Haha slaapzak "klagen zo weinig' hihi nou als je even tijd hebt wil ik wel wat voor je pennen hoor! geloof mij ik heb zon beetje alle kwalen wel gehad, maar op een gegeven moment doet dat er ook niet meer toe. Sommige dingen worden zo gewoon dat ik ze al niet eens meer noem... gek is dat.

Straks is de kleine er (hij zal er toch een keer uit moeten, of mama er klaar voor is of niet haha) en heb ik waarschijnlijk weer een lijst maar dan van onzekerheden... hoort er allemaal bij. Mijn bewondering juist voor de nieuwbakken mama's... lijkt me ook niet altijd even makkelijk! Petje af om daar weer je weg in te vinden!

Maar geloof mij, mn lijf is het echt wel goed zat hoor haha...

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Yeah Booky, gefeliciteerd!!!! Weer een nieuwe wereldbewoner... gaat best goed zo dames!

14. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

@Kar, mooie buik! Wat ongelofelijk balen dat je steeds niet inleidbaar bent :S Babys vinden het duidelijk wel lekker zo in je buik!

@Merakli, jeetje wat een k*t situatie! Dat je schoonmoeder zo op jullie lip zit en zich ook nog eens op een belachelijke manier overal mee bemoeit helpt natuurlijk ook hélemáál niet mee bij de BV! Jonge jonge, kon je dat mens maar kwijt nu, denk dat alles dan veel soepeler zou verlopen! Jij bent iig GEEN slechte moeder, je wilt het beste voor je kindje, je doet je best, meer kun je niet doen! Laat je geen schuldgevoelens aan praten door dat mens, haar acties zeggen genoeg toch! Dat alles zegt vééééél meer over haar dan over jou!
    Je kunt het!!!! Je bent een goede moeder en niemand is perfect!!!! Dikke knuffel!

@Siesje, super dat Jenne het zo goed doet!
    Wb op de uitgerekende datum bevallen, ook de %en wb. vliezen breken als begin van de bevalling gaan hier niet op :D

@Andi, ahh wat lief dat Gabriël zo betrokken is bij zijn broertje! Lijkt me echt genieten dat!

@Jusi, nee geen idee hoe het nu met die man is? Ben wel erg nieuwsgierig!
    Ja heerlijk als ze zo lekker slapen! Gister heeft hij ook geen huiluurtje gehad en dat zonder badje! :D

@Pluk, arme Kinley! Hopelijk kan de HA iets geven of doen tegen de krampjes!!

@Booky, bij jullie ook al zo'n drukte met bevallingen dus?

@Mare, he bah wat een rotdag! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Sja, mannen van Mars he.. Dikke knuffel!

@Jocruella, jonge jonge jullie krijgen ook het ene vervelende nieuws na het andere! Hopelijk valt alles reuze mee! Hoe dat zit bij babys weet ik niet, maar er naar laten kijken is nooit verkeerd natuurlijk. Ik ga voor jullie duimen dat het allemaal mee valt en het CB ernaast zat!

@Joyce, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!!! Jonge jonge, zo ben je hier en zo ben je gewoon bevallen haha! :D

@Jolanda, ook jij HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!!!

@Eerised, dat was wel een prachtig kado voor je vriend idd! Dat zei hij toch ook, dat hij niks wilde omdat de kleine al kwam :D Haha nou mooi getimed!
    Geniet maar lekker van elkaar!!

@Rox, poeh, klinkt behoorlijk heftig allemaal! Gelukkig is het nu achter de rug en kun je eindelijk van de kleine meid gaan genieten!

@Hellen, nou chapeau dat je nog altijd zo doorzet met de BV, volgens mij was ik allang op de fles overgegaan! Hopelijk helpen de adviezen goed en komen jullie allebei weer lekker bij en kun je écht gaan genieten!! Dikke knuffel! Je doet het goed!

@Slaapzak, arme Pyta! Kan me voorstellen dat dat enorm slopend is voor jullie allemaal! Hopelijk werkt de nieuwe voeding en voelen jullie je snel beter! Dikke knuf!

@Andi, ah leuk zo'n shoot! Ben ook benieuwd naar foto's :D

@MamatoB, lekker even een rustige avond :)

@Hellen, als Kenji (fles) melk terug geeft dan heeft hij te gulzig gedronken, is het gaatje van de speen te groot, is hij niet wakker genoeg of moet een boertje laten. Als alles in orde is geeft hij niks terug. Misschien heb je er iets aan?

@Mare, gefeliciteerd!! Zou wel een mooi kado zijn als de kleine nu kwam he! :D

@Elizabethje, ik heb alle pagina's vol spanning gelezen en was me al af aan het vragen wanneer ik buddy-nieuws kreeg maar helaas.. Ach nu kun je je wel mentaal nog even voorbereiden :D Bloederig slijm is idd een teken dat de boel druk bezig is dus wie weet!

@Slapen, ik slaap beter dan tijdens de zwangerschap! Nu is Kenji wel érg makkelijk en slaapt elke nacht zo'n 5 uur achter elkaar door maar ik kan weer lekker tegen m'n vriend aan liggen zonder dat alles in de weg ligt, heb geen pijn meer en hoef niet 10x naar de wc!!! Wat een genot!

Gister waren we echt moe, de opa's en oma's waren langs gekomen en hadden het érg gezellig met elkaar! Bart en ik zaten er maar een beetje bij haha! Dus die bleven net te lang hangen, hebben ipv avond eten gekozen voor het bed, want 2 uurtjes later kwam weer kraamvisite en we waren echt kapot!!

Kenji had gelukkig geen huiluurtje gister dus konden wij lekker bijtanken! Nu ligt hij ook weer lekker te slapen en ik ga zo ook nog even liggen.
    Vandaag de laatste vrije dag van Bart :(

15. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    @mijnkleine......lekker hoor zo`n tevreden mannetje!!!
    Lijkt me toch wel super om deze periode een beetje ontspannen mee te kunnen maken...dus zonder helemaal gebroken te zijn van de slapeloze dagen en nachten !!

@Booky...........gefeliciteerd meid!!!!

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Meiden bedankt allemaal voor de lieve woordjes!!!!!

Sorry dat ik alleen mijn verhaal hier kom doen, maar heb geen tijd om te reageren :( probeer het wel zo veel mogelijk.

Ten eerste Joyce gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Jolanda jij ook!!!!!!

Helen, ik begrijp je heel goed!!! Heb dat ook gehad met Gizem tijdens de kraamperiode, nou geef ik alleen de borst. Volgens mijn schoonmmoeder heb ik geen melk maar dat is haar mening ;)

Nou vanmorgen hebben we samen met mijn schoonmoeder Gizem in bad gedaan. Nou zij wilde het doen, ze wist niet hoe ze haar moest oppakken (ze deed het wel) maar in het water ging het mis en heb ik het overgenomen. Volgens haar was de standaard te hoog, kijk dan eerst voordat je ergens aan begint :mad: afijn dus nog geen minuut later was Gizem er alweer uit :d. Ga zo weer naar beneden, geen zin maar jaaaaaaa.

Wat betreft mijn man, we moesten voor iets naar stad gisteren (wat hij zelf ook kon doen) en vroeg of ik meeging, ik zei nee en later heb ik gezegd waarom (ivm aanbieden van borst :) ) en werd ik voor gek verklaard. Kan best maar ik laat haar niet bij achter bij oma, punt. Kan niet echt met mijn man daarover praten merk ik. Nog een paar weken en dan kunnen we haar terugbrengen. En volgens haar heb ik geen melk, omdat gizem haar bijvoeding opdrinkt , ach jaaaaa, hoe slaapt ze dan overdag op mijn melk....;););) ach schoonmoeders he;)

Ga nu maar ontbijten, nu Gizem slaapt.

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    O ja mare gefeliciteerd met jullie 3 jaar!!!

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Merakli, oohh dat je er nog zo rustig onder kan blijven! Hier had ik haar volgens mij allang weggestuurd -of man het er nou mee eens was of niet- hier zou echt de bom ploffen.
    Dikke chapeau voor je engelen geduld!!!!

@Eertje, ja als ik sommige verhalen hier lees voel ik me best bevoorrechtigd dat hier alles zo simpel en vanzelfsprekend verloopt :$

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dank je wel merakli!
    het blijft denk ik altijd lastig om met een man over zijn moeder te praten, zeker als je het ook nog eens over de borsten gaat hebben :p ik hoop dat je de laatste weken met haar samen nog volhoudt!

@booky: van harte gefeliciteerd met Nils!!! dat ging hard zeg. maar euhm dat was niet de afspraak hoor :p

20. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    :$ Helemaal nog niet gezien!!

Booky HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!!!

Deel Deze Pagina