@ Jocruella: Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je kleine manneke , zeker eerst na die schildklier problemen en nu hartruisje, ... dat is zeker niet fijn als je al zo snel in de zorgen moet zitten om je klein wondertje. Ookal weet je wel dat het waarschijnlijk gewoon helemaal goed komt. Wij weten sinds week 34 dat onze kleine een cyste (vochtophoping) in de buikholte heeft (gezien op echo) dus sinds dien zijn wij ook van onze roze wolk gedonderd vanwege de zorgen. Het kan vanzelf verdwijnen of nog verdwijnen na de bevalling, maar zolang het kindje nog niet geboren is weten we het gewoon niet zeker. Dus ik herken wel de zorgen die je kunt hebben ookal is ons kleintje nog niet geboren. Veel sterkte... @ Hier: Ik heb van 22.00 u tot 03.00 uur voorweeën gehad. Ze waren sterker dan de vorige keren en kwamen om de 9 minuten terug. Uiteindelijk zijn we maar weer gaan slapen en toen ik wakker werd waren ze weer weg... mijn buik voelt wel 'ongesteld' maar verder dus geen weeën meer. Ik word er helemaal GEK van... Vanmiddag ga ik naar de VK - hopelijk kan zij me strippen en hopelijk helpt dat. xxx mamatoB
Hier hetzelfde MamatoB... he-le-maaaaal niks. EN ben het zooooooooo zat..... Wordt ook gek van dat maagzuur zo onderhand na 9 maanden!
@ Elizabethje Ken het gevoel... ben het ook helemaal ZAT nu... en ook al weet ik dat het niet langer dan een week meer kan duren (dinsdag ben ik 42 weken dus zouden ze gaan inleiden) toch lijkt dat echt een EEUWIGHEID momenteel. xxx
Dikke knuffel voor jullie allemaal! Oooooh dat maagzuur ja! Na de bevalling is het zó'n genot dat je niet meer na hoeft te denken bij alles dat je eet of drinkt! Nog even!! Mare, ja herkenbaar.. Mannen zijn nou eenmaal niet zo fijngevoelig als vrouwen als het om hints gaat En vrouwen verwachten van mannen dat ze hetzelfde denken, voelen en reageren als mannen maar dat werkt niet zo. Vrouwen moeten duidelijker worden en mannen moeten proberen vrouwen beter aan te voelen en af en toe eens iets uit zichzelf te doen
ja klopt wel, normaal ben ik wat duidelijker en mijn man wat gevoeliger maar op het moment... dat gaat vast wel weer over als ik geen last meer heb van hormonen en hij geen last meer heeft van de verbouwing en mijn hormonen ik moet nu naar de vk. het liefst voor de laatste keer.
@ mare ja, mannen .... je moet af en toe echt letterlijk uitspellen wat je wilt, anders zien ze het niet. Hints daar houden mannen niet zo van is mijn ervaring; gewoon zeggen : "Ik wil graag dit" Dan zijn ze meteen goed geïnformeerd Succes bij de VK - daar moet ik straks ook heen. Hoop dat ze me kan strippen want heb het helemaal gehad hier....
Mamatob, ook jij veel succes bij de VK straks! Hopelijk allemaal de laatste keer! Heb trouwens allemaal foto's van Kenji enz. in m'n profiel gezet voor de geinteresseerden
@ mijnkleine: thanks... hoop ook voor de laatste keer! ik heb de foto's bekeken van Kenji, wat een heerlijk ventje! Prachtig!
Succes bij de vk MamatoB! Hoop voor je dat het de laatste keer is... Tis mooi geweest vind je niet! En dan te bedenken dat jij al wat verder ben.... Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen en de boel een beetje wakkerschudden! Niet te hard natuurlijk... Mare jij ook veel succes bij de vk en ik mag hopen ook voor de laatste x! Mijnkleine, ik blijf er versteld van staan dat je knul zon bos met haar heeft... geweldig!!!
ben ik weer... een typisch bezoekje, alles prima. ze heeft wel genoteerd: wil heel graag bevallen maar ze zei ook ja je buik is ook echt vol. ja dat heb ik al gemerkt. maar verder moet ik gewoon afwachten en als ik nog niet bevallen ben volgende week weer. @mamatob: ik hoop dat strippen mogelijk is en het je een beetje op gang helpt. @mijnkleine: ga zo even spieken bij je kleine mannetje
Mare, we gaan er nog steeds vanuit dat het je laatste bezoekje was! Hoe leuk de meiden van mijn praktijk ook zijn, ben er ook wel klaar mee hoor. Wel fijn dat alles verder goed was!
@ Mijnkleine............schattig hoor die foto`s van je kleintje!!! @ MomToBe.........ik hoop echt voor je dat je vk bij jou meer succes boekt met dat strippen....en dat het wat gaat doen!! Want dat wachten lijkt inmiddels echt eeuwig te duren. Ik ga morgen ook weer naar de vk.....wie weet kan ze bij mij ook weer wat meer......maaaaar hoop natuurlijk dat het vandaag gewoon begint ofzo....maar echt geen enkel teken wat daar op wijst grrr. @mare......mannen zijn gewoon echt niet zo snugger wat betreft subtiele dingen.....ik moet hier ook altijd vrij duidelijk dingen vragen anders merkt hij het echt niet!
Mannen tja die leven soms in hun eigen wereld , hier ook hoor maar nu weet ik ook wel dat de fles geven en een huilende baby 2 dingen zijn waar hij niet zo goed mee kom kan gaan. Zodra ze wat ouder zijn gaat het hem veel makkelijker af, toch ziet hij niet dat ik soms gewoon wat hulp nodig heb. Dan zit hij te mopperen dat er iets niet gedaan is (bv stofzuigen) maar ziet niet dat het heel moeilijk zuigt als Kinley bijna constant aan het huilen is. Jocruella ik kan me voorstellen dat je schrikt als je hoort dat er iemand een hartruisje bij je kindje hoort. Probeer toch in gedachten te houden dat als het heel ernstig was je kleintje al lang in het ziekenhuis was opgenomen, dan laten ze je heus niet wachten hoor. Kinley huilt best veel (vind ik) ze begint meestal zo 's morgens tegen 10 uur en dan ga ik maar wandelen omdat ze dan wel stil is en wat slaapt, maar zodra de wandelwagen stil staat is het weer huilen. Dit houdt ze vol tot een uurtje of 11.30 uur en dan valt ze, meestal op mijn arm in slaap. Om 12 uur een fles en dan slaapt ze een uurtje of 3 netjes in haar bedje. Van 3 tot 4 weer huilen 4 uur een fles en zo tegen 5 uur half 6 begint ze weer tot haar volgende fles ( om 8 uur). Daarna gaat ze naar bed en dan slaapt ze goed (met om de 4 uur een fles). Tussen 12 en 3 probeer ik zoveel mogelijk te doen (eten voorbereiden, even zuigen, schoonmaken enz enz) pffffffff wel vermoeiend hoor ik hoop dat het snel wat beter gaat. En typen met 1 hand gaat ook niet zo makkelijk Groetjes Anita
@ pluk klinkt inderdaad als een pittig ritme! @ eertje; hoop ook voor jou dat er snel wat begint! zit hier ondertussen redelijk zenuwachtig te wezen voor de VK / het strippen... hoop natuurlijk dat het mogelijk is want dat zou betekenen dat ik toch al wat ontsluiting heb... van de andere kant bang dat het pijn zal doen en dat het dan toch niet helpt... maar goed, moet gewoon positief blijven, bij velen werkt het strippen wel degelijk en wekt het de bevalling mooi op! ik hou jullie op de hoogte meiden!
@booky; wat een leuke foto van je mannen @jocruella; fan van feyenoord? @Mijnkleine; wat een bos met haar zeg @pluk; tjee wat vervelend dat ze zoveel huilt. Ik zit momenteel ook met 1 hand te typen; Jurre heft een offday en wil ook alleen bij mama slapen
Mijnkleine, bedankt voor je compliment over de foto van Kenji en Fluffy. Ik vind hem zelf ook zó leuk! Kenji heeft trouwens vandaag ein-de-lijk gepoept. Werd ook wel tijd, want zondag om 12.00 was zijn laatste poepluier! Booky, zooo wat een snelle bevalling! 7 cm ontsluiting al, en jij had geen last van de weeën dan? Rox, een paar dagen wennen, en dan weet je niet beter meer dan dat je het met zijn drieën moet doen. Helaas weet ik ook niet hoe je poep(?) uit de gordijnen moet krijgen. Jocruella, meisje, ik had niet in de gaten dat er bijna niemand op je reageerde. Maar van dat hartruisje heb ik niks meegekregen? Sorry, ik lees niet altijd bij... Pluk en Babijtje, sterkte met jullie baby's huiluurtje.
Nou hier te vroeg gejuicht want madam huilt al vanaf 10 uur vanmorgen aan 1 stuk door (met af en toe een haze slaapje) Ben blij dat ik om 16 uur bij de dokter moet wezen (heb ik even rust) Groetjes Anita