ik heb een handkolf te leen gekregen.. maar nou vroeg ik me af... als ik voeding heb gegeven moet ik daarna gelijk kolven of kan het ook iets daarna??? ik wil dus gaan kolven om mn borsten goed leeg te krijgen ivm die ontstekingen....
MamatoB gefeliciteerd met je meisje!!!! Eindelijk!!! Knap lekker op en geniet! Hier nog geen voortekenen, maar volgens de vk zijn lange beebs vaak wat later. Opbeurend berichtje zo net voordat we de spreekkamer verlieten haha...
goedemorgen, @slaapzak: die tweede foto vind ik echt prachtig. je dochter is sowieso mooi maar die tweede is het leukst door jullie verhalen wordt ik steeds nieuwsgieriger naar ons mannetje en de borstvoeding en alles... poeh KOM ERUIT!!!!
Oh inderdaad Mare, ik roep het ook al een tijdje maar hij geeft helaas nog geen gehoor... Bij jou al voortekenen??
Vorige keer zeiden ze ook tegen mij dat ze op zouden lossen en ik ben naar de HA gegaan om ze te laten verwijderen.
Februarikindjes ook hoor.. En ik zou eigenlijk wel meteen kolven nadat je gevoed hebt, want je voeding dat vult zich ook aan natuurlijk. Elektrisch leek mij trouwens echt niks.. Met de handkolf kon ik tenminste mijn eigen tempo bepalen en ik kolfde ook toen ik naar school ging en was meestal met zo'n 10 minuutjes klaar(en dan had ik beide borsten gehad). Heb idd erg hele mooie foto's en kindjes voorbij zien komen.. Heerlijk! Nog maar een paar zwangere dames en dan hebben we straks allemaal ons kleine miemeltje in armen! Nog eventjes meiden!! Hier net voor het eerst naar buiten geweest met z'n viertjes. Naar het speeltuintje paar meter verderop en een klein rondje gelopen. Ik voel wel dat ik echt niet topfit ben! Krijg om een uur of drie nog visite, dus ik ga zo nog eventjes plat.. Als't goed is komt meneertje pas om half 3, dus ik kan nog even een halfuurtje liggen. Hij ligt nu nog lekker te slapen in de box.
Ahh gossie spruw is zoooo zielig! Rosalie heeft het ook gehad. Liet ook iedere keer los met drinken enzo.
Ik zou inderdaad meteen erna kolven, als je bijv een half uurtje wacht word er ook weer meer melk aangemaakt. En heb je dalijk overproductie.
@Rox; ik heb de medela pump in style kolf. Is niet goedkoop (260 euro), maar ben zo klaar met kolven, 10 minuten, hij kolft dubbelzijdig. Ben er erg blij mee @mamatob; gefeliciteerd met jullie dochter @booky; wat een schatje @slaapzak; wat een moooooooooooooooooooooie foto's
@elizabethje: helemaal geen tekenen hier. het mannetje ligt gewoon echt te lekker in mijn buik denk ik