hoi dames, hier gebeurt nog steeds niets. ik heb alleen echt heel erg veel last van me darmen. gisteren ging het beter vandaag weer erg achteruit gegaan. zal dus weer de hele dag op bed doorbrengen. aargh ben het zoo zat.
@Nijntje; ooooooooooooooh wat fijn dat je weer zwanger bent. En wat byzonder zeg dat je op je uitgerekende dag een positieve test had. Dat is geen toeval!! Ik wens je een goede zwangerschap. @Joyce; wat heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen. Kon je even bijtanken.
He Twinkle! Hier nog niks hoor alleen een griepgevoel... bah... Maar het kan nooit meer lang duren houd ik me maar voor. Net wat je zegt... geniet nog maar even van je buik want straks heeft hij zijn taak volbracht en flubbert ie alleen nog maar over je broekriem heen haha... althans dat is mijn idee hoor! Nijntje wat een mooi iets dan he... Geniet maar van je zwangerschap want voor je het weet zijn die 40 weken voorbij... Ik heb me heel lang beroerd gevoeld (nog steeds, maar het blijft gek hoe snel zoiets went), maar nu zijn het alweer de laatste loodjes...
Mare, hier hetzelfde hoor! Zit er echt helemaal doorheen en heb alweer de hele ochtend op de bank liggen slapen zo vervelend voel ik me... Hoop voor je dat je je beter gaat voelen en weet dat je niet de enige bent!! Gedeelde smart is halve smart nietwaar....
hihi dank je elizabethje. soms voelt het idd alsof je de enige bent hè. ik zou wel willen dat wij ons allemaal gewoon lekker voelden maar helaas.
Inderdaad. Soms voel ik me weleens schuldig... dan roep ik bijvoorbeeld dat straks de afwezigheid van maagzuur al een feestje waard is en ben ik bang dat mensen denken dat dat me meer waard is dan ons knulletje... wat helemaal niet zo is! Kan niet wachten, maar eerlijkheidshalve zal ik straks ook heel blij zijn als deze zwangerschapsrit erop zit en ik me weer een beetje mens voel... Ik weet dat we er heeeeel veeeel voor terug krijgen en ik verheug me daar echt enorm op, maar een zwangerschap loopt niet voor iedereen op rolletjes dat weet ik wel! Maar ook wij gaan het volbrengen!!!
Elegance, lief dat je een berichtje achterlaat. Ik zie dat jij ook weer zwanger bent, gefeliciteerd! Hoe gaat het verder met je? Twinkle, die rothormonen ook he? Nijntje, geweldig, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat nu alles wel goed blijft gaan bij je. Succes de komende weken! Mare en Elizabethje, de laatste loodjes zijn het zwaarst.. Dat spreekwoord is nu echt op jullie van toepassing zo te lezen. Succes dames! Vanmorgen is een vriendin van me langsgeweest. Zij is nu 35 weken zwanger, maar heeft het al erg zwaar. Ik hoop voor haar ook dat het niet té lang gaat duren! Verder had Kenji vandaag eindelijk weer een poepbroek, en die was errug vol. Mijn vriendin moest helpen met doekjes aangeven, want het zat zelfs op zijn rug. Straks dus maar lekker in badje.
hey dames ik twijfel hier een beetje. wil grag met storm naar buiten,het liefst in de draagzak. maar vanaf wanneer is het te koud?? kan het nu wel ??
Mij is verteld dat je je baby net 1 laagje kleren meer aan moet trekken dan jij zelf hebt. Dus als jij nu zonder jas naar buiten gaat, zou je Storm een jasje aan trekken.
Joh in de draagzak zit die lekker tegen je aan, ik weet niet hoe groot je jas is anders rits je hem er lekker bij achter Zou in ieder geval voor een mutsje gaan omdat de meeste hitte bij die kleintjes verloren gaat via het hoofd. Hier echt een rare griet hoor, geef ik haar de fles 150 cc stopt ze met drinken en valt ze in slaap (is er nog ruim 70 cc over). Dus hup in bedje en mama naar beneden om te eten. Slaapt ze eerst 10 minuten en dan begint ze te huilen en niet meer stoppen he. Dus uit armoe maar een nieuw flesje gemaakt (had de oude melk weggegooit) en haar de resterende 70 cc gegeven. En nu ligt ze (voor het eerst in 2 weken) heel zoet in haar bedje te slapen. Vanochtend nog wel een paar pijnlijke scheten gehad maar dat was met een half uurtje ook wel bekeken. Met anderen woorden ik durf nu wel te zeggen dat het de goede kant aan het opgaan is Zal vanmiddag even een foto van haar bedje maken kunnen jullie mee lachen Groetjes Anita
@Jusi; hier ook een enorme poepbroek tot in de nek. Heb hem toen maar gelijk in bad gedaan en de kleren in de wasmachine @Anita; wat fijn joh dat je kunt zeggen dat ze langzaamaan de betere kant op gaat. Ben errug benieuwd naar de foto
@ siesje ja ze heeft inderdaad wel lange vingers hoor! ze is zo en zo niet klein! vanmorgen 53 cm en 4100 gram heerlijk he, die gezonde bolle wangetjes
Zoooo, zeg dat wel!! kan iemand mij de link van het mama topic geven? ik ben echt onhandig hierzo met die topics..
Oh man.... net een heeeeel lang bericht getypt... Moest ik tussendoor even wat anders doen, ben ik de handel kwijt.... Gatver... @Nijntje: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Wat bijzonder dat je juist op de uitgerekende datum een nieuwe positieve test in handen hebt! Ik hoop dat je dit keer een zorgeloze zwangerschap zult hebben.... @Chrizzy: maf hè, zo zonder voortekenen! Ik heb zelf geen pijn bij het voeden, maar ik kan me voorstellen dat je tepels er niet tegen kunnen als je meisje steeds 1,5 uur aan de borst ligt. Kan je misschien wat gaan kolven om je borsten wat rust te geven? @Tineke: lekker naar buiten gaan hoor. Inderdaad normaal (in de wagen) één laagje extra, maar als je hem onder je jas draagt zou ik de gewone kleertjes aandoen met een vestje en een mutsje. Regelmatig even in het nekje voelen voor de temp. @Poep all over: hier is het me nog bespaard gebleven. Wel word ik regelmatig over mijn vingers geplast. Maargoed, het zal nog wel komen, volgens mij ontkomt geen mama/papa daaraan! Wisten jullie trouwens dat je de rompers ook prima naar beneden toe uit kan doen? Ik wist dat niet, tot mijn moeder het vertelde toen Iza al 5 maanden was. Het scheelt namelijk een hoop gesmeer, als je niet met die poephandel over het hoofd hoeft! @Twinkle: de antibioticakuur doet zijn best gelukkig en ik heb geen last meer van mijn baarmoeder! Ik had gisteren een fotootje van ons kleintje in bad geplaatst, maar hier even een andere. Jenne was hier 8 dagen oud, haar eerste (vastgelegde) lachje:
ben lekker buiten geweest met hem leuk hoor!! heb 'm een jasje aan gedaan met mutsje eraan. z'n speen mee,want anders is't huilen. en hij sliep zo hij wilde gewoon graag bij mama zijn. weer thuis uit de zak....hulen ok dan maar kroelen weer he
@torties: volgens mij is het deze http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/165861-september-2009-mamas.html er was nog een tweede maar daar heeft verder niemand geschreven volgens mij...
Jusi, hahaha.. Lekker is dat! Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst zo'n smeerboel ga aantreffen, ze heeft gister wel pappa onder geplast, ze gingen samen in bad en hij wou in bad stappen en het werd ineens helemaal warm, hahaha.. Zo, hier een kleine meid die niet alleen in het bedje wil slapen vanmiddag, ze ligt bij mamma op dr borst en kijk is hoe lief.. Bekijk bijlage 18382 Zo, nu ff beetje bijlezen nog..
Tineke, mijn kleine meid ook vandaag. Als ze alleen ligt ofzo huilen, is ze bij mamma, helemaal stil.. Als ik ga rijden met de wagen ook stil, maa zodra ik stop gaat ze weer.. Lekker kroeldagje dus
Mare en Elizabethje, sterkte met de laatste loodjes! Nog even meiden.. Torties, hier ook zo'n lange meid.. Met grote voetjes en lange vingers, ze heeft ook lange benen! Hele lieve foto van je meissie hoor, lekkere bolle toet.. Bekijk bijlage 18391 Schrijft iedereen nu in het mamma topic??