September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Eerised; zo inderdaad lang zeg. Wat lag ze lekker bij jou te tukken zeg!

@Anita; ziet er byzonder uit dat bedje zo. :D

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi anita, het lijkt bijna alsof ze er zo uit kan kukelen... maar als het helpt hè

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo voor het eerst in 9 maanden heb ik eens echt ypisch zwanger gedaan :p ik heb me man naar de winkel gestuurd om chips te halen :D hij keek me even aan van: serieus, maar hij is wel gegaan.

4. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Haha valt nog reuzemee toch? Vriendlief hier had ook verwacht dat er nachtelijke ritjes naar de Mac of Burger King zouden komen, maar nog geen behoefte gehad... wat niet is kan natuurlijk nog komen :D
    En, lekker te genieten van je chips?

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    hihihihihi mare, arme man moet die helemaal voor een zakje chips naar de winkel (ach het is in ieder geval geen mc donalds).

En uit het bedje vallen doet ze niet, de eerste nacht was ze wel onder de dekens gerolt :$ en daar lag ze heerlijk te slapen ;)
    Nu hebben we haar in het zij liggingskussen gelegd zodat ze niet meer naar de zijkanten kan wegrollen (ze ligt wel gewoon op haar rug, leg je haar op haar zij heeft ze zich binnen notime weer op de rug geworsteld).
    Toen kroop ze steeds naar onder en lag ze nog onder de dekens dus nu ligt ze al in een slaapzakje zodat ze dat ook niet meer kan.

We zijn er wel achter dat het een meisje is wat van warmte houdt :D

Groetjes Anita

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja de chips waren heerlijk :)

het lijkt me zo leuk om zulke dingen te ontdekken, waar je kind echt van houdt en wat voor karakter het heeft. echt enorm leuk

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ja word jij ook steeds nieuwsgieriger?

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pluk, fijn dat het de goede kant opgaat met Kinley. :) En grappig dat bedje haha. Maar ja, alles voor het goede doel he. ;)

Babijtje, bij Kenji zaten gelukkig niet zijn kleertjes onder! Was ik ook wel blij om, anders had ik hem toen al in badje moeten doen. En dat lijkt me niet verstandig, aangezien hij heel wakker wordt van een badje, en hij moest slapen. ;)

Siesje, wat een lekker ding. :D En plassen.. pff hou op!
    Ik ging Kenji vanmiddag maar weer eens wegen bij het CB, en na het wegen wil ik zijn pamper aan doen, plast ie bijna over me heen. Ik kon nog net op tijd opzij springen. :D Hij woog trouwens alweer 3600 gram, hij is sinds afgelopen donderdag dus alweer 300 gram aangekomen! :$

Eerised, ja, Gabriëlla is echt lang! Hoeveel cm is ze? Kenji is nu namelijk 49 cm, en ik vond hem al zo lang lijken. :D

Mare en Elizabethje, ooh meiden, kan me zó voorstellen dat jullie nu nog ongeduldiger worden naar jullie beebs. Helemaal omdat nu bijna iedereen is bevallen. Ik ga voor jullie duimen dat ik morgen mooi nieuws van jullie hier kan lezen. ;)

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Gefeliciteerd meid!! Fijn zeg! Lijkt me ook wel raar voor jou om bij ons te lezen dat iedereen aan het bevallen is.

Elegance, fijn weer om wat van jou te horen, meis! Je bent bijna bij de 12 weken!!

Hier een verdrietig mannetje deze avond. Geen idee wat hij heeft. Dan istie minuten stil en het andere moment heel verdrietig.. Oh, nu heeftie weer een vieze broek. Papa mag weer aan de bak.. :D Luiers vliegen er hier momenteel wel doorheen, zeg!! Verder is't wel een heerlijk mannetje, hoor.. Komt netjes om de drie uur en is eigenlijk vaak heel vrolijk op z'n mekkermomentjes na, maar die heeft hij gelukkig niet vaak.
    En hij is al weer 8 dagen.. Gek hoor.. 't Gaat idd erg snel zodra die kleintjes eenmaal geboren zijn!

10. Femya

Femya Niet meer actief

Hier nog eentje die echt heel erg nieuwsgierig is!

Vandaag niet zoveel krampen meer gehad, ben echt benieuwd wanneer het door gaat zetten.

Pluk wat grappig dat bedje, wel schrikken als je haar ineens onder de dekens vindt.

Oh Jenne is ook een mooi meisje Siesje, wat een schattige foto!

Lieve foto Eerised! Heb je al een beetje een ritme te pakken en denk je ook aan je eigen rust nu? Gabriella is ook echt een mooi meisje hoor :)

Hihi Jusi wat grappig zo'n poepbroek :D Volgens mij moet je ook wel lachen als je zoiets aantreft.

Ik ben vandaag naar de stad geweest met mijn schoonmoeder, was erg gezellig, maar ik denk niet dat ik het nog een keer durf voordat ons mannetje geboren is. Ben toch bang dat het ineens gaat beginnen terwijl we daar lopen.
    Ik had ook het boek oei ik groei gekocht, alleen heb ik het werkboek gekocht, die was 15 euro, dus nou moet mijn vriend maar even de andere versie gaan halen.

Mare, Elizabethje en MamavanBas wie van ons zou de volgende zijn???

11. Femya

Femya Niet meer actief

Oh ja Nijntje wat een super nieuws! Ik heb je een PBtje gestuurd.

Jusi wat geweldig dat Kenji zo goed groeit zeg!

Fijn Andi dat Kyrian zo'n heerlijk mannetje is!

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zal morgen weer eens met Kinley op de weegschaal kruipen, kijken hoe zwaar ze nu ongeveer is.

Is bij jullie het vrije weeguurtje ook op zo'n onmogelijk tijdstip. Hier mag je op maandag of op vrijdag komen van 12.30 tot 13.00 uur.
    Ik weet niet hoe het met anderen gaat maar mijn kids slapen dan altijd :D en ik heb dan geen vervoer dus dat is ook niet handig :p

Plassen kan Kinley als de beste vooral wanneer de luier af is en ze net schone kleren aan heeft.;)

Andi klinkt toch als krampjes, niet ieder kind trappelt dan namelijk met de benen.

Kylian was vanavond even van slag, normaal kleed ik hem boven altijd om maar vandaag vond ik het handiger om het in Kinley's kamer te doen.
    Leek me handig beide kids van in de pyama, kinley de fles geven en dan meteen een verdieping hoger om kylian erin te stoppen.
    Dus meneer heeft de pyama aan, ik zit met kinley en de fles op schoot, gaat hij een eindje van mij af zitten en zegt mama ik ben heel verdrietig om vervolgens in tranen uit te barsten.
    Dus hup ook hij op schoot, troosten (ondertussen huilt Kinley vrolijk mee) en daarna praten.
    Wat blijkt hij was verdrietig omdat hij dacht dat hij nu helemaal alleen naar zijn bedje moest en dat ik niet meer mee zou gaan om zijn verhaaltjes voor te lezen.
    De arme ziel

Groetje sAnita

13. Femya

Femya Niet meer actief

Oh wat zielig voor Kylian, er gaat zoveel door die kleine koppies waar je geen idee van hebt. Heel aandoenlijk.

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oké dames, om 22.13 zijn mijn vliezen gebroken!!! ik schrok er wel van zeg, ik zat lekker bones te kijken en ineens kwam er een hele plons uit. het stopt ook niet meer, wat een rotzooi zeg! nou ik ga denk ik op bed liggen en weet verder niet echt wat ik moet doen... ik hou jullie op de hoogte ;)

15. Femya

Femya Niet meer actief

En toen was iedereen weg...
    Ik ga ook maar slapen. Hopelijk heeft morgen iemand babynieuws ;)

16. Femya

Femya Niet meer actief

Oh spannend Mare!! :)

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pluk, daar zaten wij nu ook net aan te denken, krampjes.. We kijken het dus fftjes aan of hij er veel last van heeft. Hij ligt nu gelukkig wel weer al drie kwartier te slapen. Zal nog wel ff duren voordat hij weer wakker wordt. :)
    Achh... Arme Kylian..
    Hier had Gabriël ook wat ineens vandaag. Hij wilde ineens net zoals Kyrian helemaal tegen papa aanliggen of in z'n benen liggen(benen over elkaar, kind erin laten rusten).
    Oh, whaha, hij had wel wat grappigs vandaag.. Was ik Kyrian aan het voeden, komt hij naast me zitten en trekt z'n shirt omhoog en gebaard dat hij Kyrian op schoot wilt.... :D Tja, net zoals mama, hè? ;)

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhhh, Mare, wat spannend!!!! :D

19. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hoi meiden,

Zie dat er weer een paar meiden bevallen zijn! HARTELIJK GEFELICITEERD ALLEMAAL!!

Slaapzak - Hoe is het met Pyta? Gaat het weer met haar?? En bedankt voor je leuke reacties bij Damian zijn foto's

Eindelijk zijn we gebeld door Sophia. We gaan volgende week dinsdag met Damian voor zijn onderzoekje schildklier/hypofese, best spannend.

Moet nog ff teruglezen, ben even een paar dagen niet op het forum geweest......

20. Femya

Femya Niet meer actief

Jocruella lieve foto van jullie tweetjes! Fijn dat je nu eindelijk iets van het Sophia hebt gehoord, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt.

Mare succes vannacht! Hoop dat je een vlotte bevalling zult hebben.

Deel Deze Pagina