@MamaVanBas welkom en super gefeli... @Suzanne68 dat weet ik zeker, vraag het maar aan de andere die wel lid zijn @Sterretje08 jij oko welkom hier en super gefeli....
Maar mijn IVF enzo Hyves is ook voor iedereen zichtbaar.... en die is ook prive....sorry....ben beetje paranoia...hoe kan dat?Dat dat zo is.....niet dat ik paranoia ben,dat is gewoon mijn aard
@Miracles; wat fijn zeg die hcg waarde, helemaal toppie @Suzanne; die hyves is echt voor niemand zichtbaar. Ik ben er ook lid van en heb het uitgebreid gecheckt door onder de naam van mijn vriend in te loggen en te kijken of hij wat kon zien. Nou niets, noppes, nada. Je hoeft echt niet bang te zijn. @nieuwelingen; welkom en gefeliciteerd!
@ Betty B leuk en bijzonder jouw filmpje.. mijn lief keek ook even mee zei ook direct ik neem bij die eerste ego de telefoon mee. Fijn dat en nu maar genieten van dat kloppend hartje in je lijf! @ nieuwe zwangere van harte meiden leuk dat jullie het nieuws hier komen delen. Bij hyves heb ik begrepen kunnen mensen die jouw vrienden zijn wel zien van welke clubs je lid bent.. of is dit verandert.. ben ook geen computertechneut. Ik denk dat we zondag mijn moeder en haar man en mijn broer en zijn vriendin het nieuws gaan vertellen wel het toch wel graag delen merk ik!
@ babijtje ooo wat goed jij hebt een oplossing voor de hyves. top @ miracles duim duim dat je HCG waarde blijft stijgen meid.
Welkom nieuwe meiden! Een mooie zwangerschap gewenst. Als jullie ook in de lijst willen (zie link onder mijn banner September mama lijst) kunnen jullie een PB sturen naar Miracles of Tantan.
Hahaha fijn dat ik mannetjes op ideeen breng Het hangt af van hoe de beheerder de hyves vast zet. Ik heb hem op prive gezet en dan is hij dus echt niet te zien bij je clubs... Maar je kunt natuurlijk ook gewoon wachten tot wel iederen het mag weten
Oh wacht ,ik zie dat in de andere privehyves het stukje zoekmachines en overzichten op zichtbaar staat....is dat het verschil?
Dat zou kunnen ja, die heb ik uit staan expres, omdat ik niet wil dat mijn familie de link zou kunen maken
ik sluit me daarbij aan kruip nu ook op de bank onder mijn dekentje.. en zo lekker vroeg naar bed slaap lekker allemaal
Kan het me voorstellen Betty. Lijkt me ook wel fijn, lekker soezig tv kijken, en dan zo langzaam aan in slaap vallen. Alleen hebben wij geen tv op onze slaapkamer.
Pffff, kom ik weer hier, zijn we weer 5 pagina's verder..... Geen fut om terug te lezen allemaal... Ben nog steeds niet echt vermoeid of zo, maar toen ik daarstraks van het perron de trap op ging, was ik behoorlijk kortademig bovenaan en mijn hart ging echt tekeer! Toen ik dat aan mijn man vertelde, zei hij dat hij gelezen had dat dat normaal was in de eerste drie maanden. Weten jullie daar iets van?
Nou was ik lekker op iedereen aan het reageren, druk ik %$#$^$ op iets ? Alles weg. Nou wil ik niet nog een keer alles lezen en herschrijvn. Dan maar even zo: Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom. BettyBoop, van jou was dat filmpje van die geweldige echo dacht ik. Wat gaaf . Gefeliciteerd. Alle misselijke, zieke, slapeloze meiden, Heel veel sterkte en beterschap. Dan was er nog iemand met veel buik en spierpijn. Heb ik ok veel last van, spierpijn in mijn bovenbenen en kuiten en veel krampen in mijn buik. Daar gebruik ik nu drie dagen magnesium voor, en vanaf vandaag heb ik echt het gevoel dat het minder aan het worden is. Verder hier erg moe. En ik heb vandaag de papieren gehad om een echo in het ziekenhuis te laten doen. Maar mijn VK adviseerde mij dat pas met 8 weken te doen omdat je dan pas echt wat kan zien. Maar dan zie ik zo'n super echo van BettyBoop met kloppend hartje en al met 6,4 weken. Wat raden jullie mij aan? Hoe lang nog wachten? En bedenk daarbij dat ik al meerdere mk's heb gehad en dit wachten zo zwaar en emotioneel is. Maar aan de andere kant als ik over drie weken wel gelijk een klopend hartje zie ben ik alle ellende van het wachten misschien alweer vergeten. Maar ja dan nog wel 3 hele lange zware weken. PFFFF help! Liefs Zoe
Zoe, hoe regelmatig was je cyclus? Ben je redelijk zeker van je conceptiedatum? Zo ja, dan kun je het wel gokken in je 7e week. Dan zou er een kloppend hartje moeten zijn. Zo nee, zou ik het risico niet nemen dat je misschien toch te vroeg bent en je weer onzeker voelt omdat je het hartje nog niet kloppen. Ik ga zo ook lekker plat. Kijken of we op tijd in slaap kunnen komen.
Ik ben heel zeker, ben erg regelmatig. Dank je wel HappyMe, ik ga morgen bellen. Slaap lekker. Liefs Zoe