Zie heb ik weer overheen gelezen want de foto heb ik wel gezien. In ieder geval fijn dat jullie bericht hebben van het ziekenhuis, hopelijk krijgen jullie zo meer duidelijkheid. mamavanbas hopelijk duurt het voor jullie ook niet zo lang meer al moet je de kleine wel nageven dat hij/zij heel netjes wacht tot jullie het huis klaar hebben. Borstvoeding, mij werd geadviseert om gewoon normaal te eten en na elke voeding of kolving een glas drinken te nemen. booky hij moest vannacht in het ziekenhuis blijven (maar dat is geen verassing) en na de laatste berichten ligt hij lekker te slapen. Morgenvroeg horen ze over hoe en wat en hoe nu verder want ze willen natuurlijk wel weten waarom zijn aders zijn dicht geslipt, hij heeft namelijk ook diabetes. Groetje sAnita
Zo er is veel gekletst, heb alles bijgelezen.. Ga morgen even op het gemakkie reageren, heb dan heel de dag geen visite, dus heb dan de tijd ! Lees wel babynieuws.. Mare, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Hier alles goed, ik ga morgen ook even mn bevallingsverhaal uitwerken... Iedereen fijne avond, tot morgen!!! Liefs
Twinkle het is absoluut niet mijn bedoeling om jouw te negeren hoor!! wilde gisteren nog reageren,maar er komt steeds iets tussen wilde nog zeggen wat leuk dat je schoonmoeder er is!!! wel fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! Jocruella, wacht je bericht af volgende week!! Anita, ik hoop dat jullie morgenvroeg weer naar huis kan. Even over de borstvoeding nog, Ariel: vitamientjes welke?? en ik weet nog dat ik vitamine k of d in moest nemen, weten jullie welke? Mijnkleine, inderdaad er komt niks zinnigs uit haar mond, maar ja nog een paar weken, heb me erbij neergelegd dat ze niet genoeg moedermelk krijgt, want ze slaapt niet. Maar als ik kv geeft na de borstvoeding valt ze direct in slaap... maar wil wel verder gaan met borstvoeding. @ elizabetje hoe gaat het nu met je?
het is toch de bedoeling dat je deze vitaminen aan je kindje geeft of zit ik nu helemaal verkeerd Groetjes Antia
Vitamine D is van Davitamon en vitamine K kan je gewoon als huismerk bij de apotheek halen. Het is idd de bedoeling dat je het aan je kindje geeft hihi. diegene die flesvoeding geven is het niet nodig, dus alleen bij BV of gedeeltelijke BV / FV
MijnKleine, lief dat je het vraagt. Kenji heeft gisteren weer een goede poepbroek gehad. En vanavond had ie ook een heel klein poepbroekje, dus het gaat de goede kant op. En de Infacol ligt ondertussen ook in de vuilnisbak, want volgens mij is daar de ellende mee begonnen. Booky, fijn dat het zo goed gaat met Nils. Mams136, fijn dat je ons op de hoogte houdt van mamavanBas. Gelukkig dat haar huis bijna klaar is, en volgens mij wacht de beeb daar ook op. Merakli, knap hoor, dat je toch BV wil blijven geven ondanks dat je niet genoeg productie hebt. Doe je ook nog kolven? Daarmee schijn je de productie omhoog te kunnen krijgen namelijk. Maar jouw situatie klinkt me ook erg bekend in mijn oren, en op dat punt ben ik toen gestopt.. Daarom, Ʃcht knap van je!
Hey meiden, Even een vraagje, omdat ons kindje natuurlijk 5,5 week tevroeg geboren is, kreeg hij naast BV altijd Nutrilon start (vanuit ziekenhuis) Inmiddels thuis volledig flesvoeding van Nutrilon. Nu hoor ik alle "oudere" mama's over molenaars kindermeel zodat ze iets meer voldaan zijn (lekker voor de nacht). Iemand enig idee of dit nog te koop is en waar?? Ik lees ook hier en daar op internet dat je veel goedkoper uit kunt zijn met flesvoeding omdat de CB aandelen lijkt te hebben op de Nutrilon. De voeding van kruidvat schijnt ook goed te zijn. Ook over Simulac heb ik eea gelezen maar dat schijnt weer van de markt te zijn gehaald. Ben zo benieuwd wat jullie je kindjes geven??? De Nutrilon is bijna weer op, dus moet toch nieuw kopen...............
Grappig, ik kreeg vroeger ook Molenaars kindermeel extra... geen idee of het nog te koop is. Ik las hier ergens dat er een septembermama is die ook iets toevoegt op aanraden van de huisarts... maar wie....
*inbraak oktober mama* molenaars kindermeel is hetzelfde als de rijstebloempap en dat hebben ze, (volgens mij in de blauwe pakken) van brinta, en dat is niet als vervanging maar dat voeg je toe in je laatste fles en over de kruidvat voeding, mijn 2 meiden zijn er goed groot mee geworden succes *uitbraak*
@Pluk, gelukkig ging het al wat beter met je vader! Hopelijk knapt hij snel, goed op! @Booky, super dat het zo goed gaat met de kleine en dat de BV ook goed gaat!! Hij is ook al goed bijgekomen dus! @MamavanBas, balen dat het waarschijnlijk inleiden wordt! Maar in huis gelukkig wel steeds meer alles op orde! @Jocruella, had niet bijgelezen dus zie nu pas dat je nieuws had van het ziekenhuis! En, wat zeiden ze? @Eerised, ben benieuwd naar je verhaal! @Merakli, als je het goed kan combineren geen punt toch! Zolang jullie je er maar goed bij voelen! @Jusi, ahh fijn dat Kenji's poep nu goed gaat! Hoor van de Infacol idd heel uiteenlopende ervaringen! Hier had Kenji net ook een hƩleboel poep en trots dat ik was :') Haha! Geef hem nu elke dag ƩƩn voeding wat venkelthee ipv water en dat gaat super! @Jocruella, wij geven Holle voeding, dat is biologische flesvoeding Holle . Mijn broer verkoopt biologische producten en koopt die dus massaal in en kost daardoor maar 4,75 voor een pak. Kenji doet het er super op @Elizabethje, nog chips wezen halen? Hier alles zijn gangetje, heerlijk kunnen bijtanken en Kenji doet het weer super!
Jocruella, Kenji kreeg in het ziekenhuis nog Nenatal, nu thuis krijgt ie Nutrilon 1, dus heb geen ervaring met andere voeding. Maar ik had het er afgelopen maandag nog met het CB erover, dat Kenji ook niet altijd voldaan is. En de verpleegkundige vindt het nog een beetje te vroeg om iets extra's toe te voegen aan de fles. Want gecorrigeerd is Kenji nu nog maar net 3 weken. Dat zal bij jullie dan ook wel zo zijn, misschien beter in overleg met het CB? Mijnkleine, venkelthee is dus ook wel een optie voor ons dus als het weer mis mocht gaan. Had daar nog niet aan gedacht.
Ja hoor, is nog gewoon te koop. En iemand geeft op aanraden van de HA geloof ik rijstebloem. Weet ook ff zo snel niet meer wie dat was.
@Jolanda; succes volgende week in het ziekenhuis. @Twinkle; dikke knuf voor jou en hopelijk tot heeeeeeeeeeeeeeel snel!!
rijstebloem was pluk.. hier zit ik er even helemaal doorheen..kan alleen nog maar huilen Alisa wil de 2e helft an de nacht gewoon NIET rustig gaan slapen.. als ze honger krijgt begint ze met huilen, de fles vind ze dan herlijk, maar minimaal tot een half uur daarna is ze ontroostbaar.. en in het begin ging het zo goed.. en die nachten..pfff.. rond 12 uur krijgt ze de fles, of iets eerder als ze vraagt daarna slaapt ze even 3.5 uur heerlijk en de rest van de nacht is het bagger.. ik wordt er noal moedeloos van
Torties, meissie toch! Ik snap het dat je er helemaal doorheen zit. Helaas weet ik ook niet wat je er tegen kunt doen.
Torties dikke knuffel voor jou meid. Kan me goed voorstellen dat je er even flink doorheen zit. Lastig hoor, ik zou zo ook niet weten wat je eraan kunt doen.
@Torties; dikke knuf voor jou meid. Begrijp helemaal dat je er doorheen zit. Hoop dat het snel beter gaat.
Nou, zwangerschap kan een zware tijd zijn, maar daarna is het niet altijd makkelijker... ook voor jullie dames inderdaad een knuffel!!!
Dat ben ik dus Ik voeg rijstebloem toe aan de fles zodat ze dan wel om de 4 uur komt en dus niet elke 3 uur. Op zich is elke 3 uur niet erg maar ze heeft niet genoeg aan 120 cc en drinkt 150 cc op dan en dat is bij elkaar opgeteld veel te veel (voeding mag niet meer dan een liter per dag zijn). Molenaarskindermeel is nog steeds te koop , mijn zus toendertijd in Amerika hebben we heel wat pakken opgestuurt omdat ze het daar dus niet kennen en haar kleintje ook heel hongerig was. Similac, hebben we met Kylian geprobeert maar die kreeg daar ontzettende obstipatie van dus daar zijn we toen mee gestopt. Hier toch weer even contact gezocht met de huisarts omdat Kinley maar last blijft houden van hele vaste ontlasting en er heel moeilijk van af kan komen. Ondanks extra water en olie door de fles. Hij belt me vandaag nog terug. Voor de rest wacht ik op een telefoontje van mijn moeder met hoe het nu gaat met mijn vader. Torties kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit (dat zat ik vorige week) misschien toch even contact opnemen met huisarts kijken of die wat voor je kan betekenen. In ieder geval heel veel sterkte meid. Groetje sAntia