September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Twinkle, wat supernieuws!! Gefeliciteerd en geniet lekker van je gezinnetje!

Neeeee, ik moet helaas ook nog... pppfffff, dames nu mij niet vergeten he?! Dat geheugen is duidelijk na de bevalling niet meteen weer in orde lees ik wel haha

2. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haha ik geloof er niet meer in.. word er wel een beetje verdrietig van.. ben ontzettend bang om weer ingeleid te worden, vooral omdat het met bas zon drama was toen..

maar ja je doet er niets aan.. als het niet wil dan wil het niet..

zit vol hormonen en kriebels alles af te wachten, heb er gewoon helemaal genoeg van.. ben erdoorheen..

nou moet ik misschien nog wel weer een week afwachten..

vorige week nog schrik gehad, hartslag van de baby was te laag.. maar uiteindelijk is alles goed gegekomen, afgelopen weekend had ik in mijn hele linker kant geen gevoel meer.. gezicht was half verdoofd.. heel raar..

aangezichtsverlamming noemen ze het nu achteraf.. hopen dat ik hier niet weer last van ga krijgen want het kan ook niet helemaal meer weg trekken.. voor nu is het iig weer weg..

ik word nu een oktober mama maar zodra wij weer online kunnen kom ik (als het mag natuurlijk:)) uiteraard weer met jullie mee kletsen!!

en dan lees ik ook weer helemaal mee..

het is nu heel moeilijk om als enige mee te lezen (ben natuurlijk heel blij voor jullie allemaal) en ik heb geen inet dus het is allemaal nogal lastig op het moment..

wat een ontzettend mooie babietjes hebben jullie allemaal!! ik heb bij iedereen wel eventjes gespiekt.. ik hoop dat ik me ook snel weer bij jullie kan aansluiten!!

heel veel liefs een ongeduldige mama hihi

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Mmm dan blijf ik als enige nog zwangere over hier....:(

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Elizabeth, sorry, hoe kon ik jou nou vergeten? :) Sorry!

MamavanBas, jeetje, wat heftig een aangezichtsverlamming! :$ Is het nu wel over?
    En ik zal heel hard voor je duimen dat je niet ingeleid hoeft te worden!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    MamavanBas en Elizabethje, jullie blijven september mama's hoor!! (en Twikle natuurlijk ook ;)).
    MamavanBas ik duim heel hard hier dat de kleine spontaan komt. Ben je van Bas in W'wijk bevallen? Welke gyn. had je daar??
    Wat shit zeg die aangezichtsverlamming, hopen dat het niet terug komt.

Ach wat sneu van Kenji. Hoop dat de kleine man vanavond lekker gaat slapen.

6. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0

Nou meis, hoop dat het ook voor jou snel mag beginnen!! Dat we beide maar snel een prachtbundeltje in onze armen mogen begroeten...

jeetje wat een schrik! Fijn dat het nu weg is, maar kan me voorstellen dat je daar even van schrikt..

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Booky, Jurgen heeft Kenji net naar bed gebracht, aangezien hij tekenen van moeheid begon te krijgen; Gapen en in zijn oogjes wrijven. Hij is nu ook stil, dus ik denk dat ie toch meteen lekker in slaap is gevallen. :)

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Door dit soort berichtjes krijg ik zon zin om ons knulletje eindelijk te zien!

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik las het net op Hyves en ging meteen hier kijken!
    GEFELICITEERD Twinkle!! Wat een supermooie namen, zeg!!

Pff, Kyrian heeft hier moeite met in slaap komen.. :(

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    MamavanBas en Elizabethje ik leef met jullie mee en hoop dat jullie morgenvroeg allebei melden dat je met een baby in je armen zit.

Twinkel en man gefeliciteerd met jullie zoon.
    en hopelijk kom je snel weer een keertje meekletsen bij de mama's maar eerst even flink genieten hoor :D

Hier had Kinley er ook moeite mee, eerst de fles en toen lag ze heerlijk in bedje, ben ik Kylian naar bed aan het brengen begint ze te jammeren.
    Aangezien ze niet de hele fles naar binnen had gewerkt even de rest gegeven (doet ze vaker). Toen sliep ze dus ik dacht snel even lekker douchen, deed de lamp aan afzuiger vliegt aan en mw is weer wakker.
    Toen maar even de pink (ze wil geen speen en krijgt het nog niet voor elkaar haar eigen duim in de mond te stoppen) en mw sliep weer.
    Dus terug naar de douche, lamp weer aan, afzuiger springt aan en mw weer wakker:x.
    Weer even aan de pink (is echt hooguit 2 minuten en dan is ze vertrokken) en toen maar in het schijnsel van de lamp van de gang gedouched zodat die verrekte afzuiger niet weer aan zou springen. :D

Groetjes Antia

11. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Haha het is je vergeven hoor... :D

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Poeh, morgenvroeg... dan magtie wel opschieten!!! Volgens mij zit alles nog potdicht daar beneden.... Maar ik hoop het zelf ook hoor! Maar meeduimen is natuurlijk altijd fijn..

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pluk, voor je kind doe je de gekste dingen he. :D Slaapt ze nu (nog) wel?

Elizabeth, gelukkig, ik was al bang dat ik een bos bloemen moest gaan halen. :D

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goed zo Kenji lekker slapen :).

OOh Pluk das ook handig die afzuiger..

Elizabeth, de blaren staan op mijn duimen van het duimen ;).

15. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    yeah!!! TWINKEL!!!!
    EINDELIJK!!!
    Gefeliciteerd!!!
    kom maar lekker terug!!! en ons gek spammen...

16. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Elizabeth..................kom baby kom !!

17. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    *Staat met toeter tegen beeldscherm aangeplakt in de hoop dat het helpt* Thanks meiden!!!
    Enneh... tegen een bloemetje zeg ik geen nee hoor haha.... :p

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    jusi als een roosje :D

elizabethje toet toet hihihi sorry kon het niet laten :D
    En een bloemetje heb hier nog wel een bosje staan, ziet er wel wat treurig uit maar goed, wilde ze morgen aan de vuilnisbak geven maar als jij er belangstelling voor hebt ;)

Groetjes Anita

19. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Haha treurige bosjes staan hier ook aangezien ik niet in staat ben naar de bloemist te waggelen...

20. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Maar alsnog bedankt hoor haha...

Nou meiden ik ga mn mandje opzoeken... truste voor iedereen!

Deel Deze Pagina