September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Was ik nog even :)

Graag gedaan hoor Zoe.

Ik wilde Syboena nog even succes wensen met de echo morgen! Ik duim voor een mooi wurmpje ;)

Doegie allemaal.

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo ben ff weer bij gelezen
    vandaag ff geen puf gehad voel me echt neit lekker denk echt dat ik een griepje heb
    maar goed alle nieuwe dames gefeli en welkom
    betty super die echo :) ben ehct blij voor jullie
    alle dames die mij suc6 hebben gewenst voor morgen dankje wel (heb ik echt nodig denk ik)

morgen een druk programma
    8 uur weg voor de echo :) 10 voor 9 heb ik de echo om 9 uur controlle gesprek met de gyn
    hoop om 10 uur weer thuis te zijn
    mogen ook beginnen met urine sparen voor moeders voor moeders
    en morgen die nieuwe test doen van de cb daar heb ik best zin in hihihihihihihihihi

hoop dat ik zo nog kan slapen ben best wel zenuachtig voor morgen

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Alle nieuwe septembermama's welkom en GEFELICITEERD!

Als jullie ook op de lijst willen, stuur mij of Tantan dan een Pbtje met alle gegevens, dan zetten wij jullie erop!

Ik had vanmorgen ineens ontstoken tandvlees toen ik wakker werd, heb ik nog nooit gehad! :confused:
    Wist niet dat je al zo snel last kon hebben van dergelijke zwangerschapskwaaltjes!
    Gisteravond had ik nog nergens last van!

4. Miss Mommy

**Afspraken voor vandaag**

Syboena 1e echo

5. Miss Mommy

Syboena, succes vandaag!
    Hoop dat je t hartje al ziet kloppen, ik duim voor je!

Ik ben weer naar mn werk, tot na de middag!
    Vandaag het nieuws aan mn manager en de planning vertellen, ben s benieuwd, spannend!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Meiden, ik maak me nu toch echt zorgen. Ik ben gisteren om half elf gaan slapen en om kwart over twaalf werd ik wakker. Ik moest heel nodig plassen, dacht ik. Maar toen ik op de wc zat, kwam er maar heel weinig. Toch had ik het idee of ik een super volle blaas had. Je kent die krampen wel, als je heel nodig moet. Nou, die krampen werden steeds erger en ik ben dus absoluut niet kleinzerig, maar het zweet brak me uit en ik werd misselijk van de pijn, zo erg was het. En ik kon niet echt plassen of poepen of weet ik wat. Omdat de pijn toen niet zakte, heb ik de VK gebeld. Die vroeg wel het een en ander, o.a. of ik een 'bolletje' in mijn buik voelde als ik op mijn buik drukte. Dat was niet zo, maar drukken deed wel pijn. Ik moest maar een kruik erop leggen. Dat ontspant en helpt tegen de pijn. En twee paracetamol innemen. Dus gedaan. En de pijn zakte inderdaad na 5 minuten. Maar toen belde ze terug. Dat ze even langs wilde komen. En binnen 5 minuten was ze er.
    Ze heeft zelf nog even gevoeld, maar het was niet mijn blaas. Dat zou dat bolletje zijn. Maar wat het wel zou kunnen zijn, is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus als het nog een keer gebeurt (zo erg dat ik er misselijk van wordt), moet ik meteen bellen (noodnummer zelfs) en dan moet ik een inwendige echo krijgen.

Man ik voel me zo klote nu.... Herkent iemand deze klachten? Ik hoop zo erg dat het iets anders is!

7. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @Betty Boop

gaat goed...voel me goed...kleine kwaaltjes,maar net als bij de zwangerschappen van mijn dochters.
    anders dan 't gevoel bij die vmk...
    gebeurd van alles in mijn buik,maar de angst voor wéér een mk is zo groot,dat kun je niet opzij zetten.
    zijn er nog lang niet.
    de vk kan pas net 7 wkn op zijn vroegst iets zien/horen...
    afw88 dus en fingers crossed!

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Jusi het is ook eigenlijk heel slecht hoor tv op je slaapkamer.... maar wel lekker ;)

@LadyXochi Jep dat is heel normaal, hier ook zo 1 die heeeeeeel kortademig is... echt erg... Meis toen ik je verhaal las had ik meteen flashbacks dat was wat ik ook voelde toen de gyn had lopen drukken met de bbz... Lieverd ik wil je niet ongerust maken, maar doe heel heel voorzichtig en hou het goed in de gaten... Ik hoop voor je dat het mee valt....

@Zoe10 Dit was weln eeen vaginale echo he dat scheelt enorm met een gewone hoor... plus dat ze het beeld ook inzoomde....Maar het kan je helpen om het ook te doen.. maar nieet iedetreen zal hetzelfde zien he.. Ellke zwangerschap is anders..
    Als je je dat bewust bent, dan zou ik er voor gaan...

@Syboena heel veel succes vandaag op naar goed nieuws ( ik zie dfat je hem bijna hebt nu.....)

Hier een goede nacht goed opgestaan.... ben ik echt echt wel zwanger?

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zoe, ik was degene met buik- en spierpijn. Ik zal ook eens magnesium gaan halen dan, als dat helpt.
    Verder zou ik ook al eerder de echo doen hoor.
    Ze kunnen bij ruim 6 weken ook een hartje zien kloppen.
    Mag je anders niet bij 6 weken én 8 weken een echo?

LadyXochi, oeh meid, dat klinkt niet goed. :(
    Waarom stuurt de vk je niet meteen door voor een echo? Dat ben je meteen gerustgesteld als het loos alarm is.
    Hopelijk gebeurt het niet nog een keer!

Betty, volgens mij zijn alle echo's onder de 10 weken inwendig.

Verder gaat hier alles goed nu, gisteravond kreeg ik weer buikpijn toen ik de hond aan het uitlaten was.
    Toen ik weer thuis was, moest ik even heel nodig naar de wc, en toen was het over. :)
    Het waren dus gewoon mijn darmen denk ik.

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lady Xochi dikke knuf van mij en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt.

Hier dacht ik gisteravond verstandig te zijn,dus om half 12 al(is echt vroeg voor mij) mijn bed ingegaan.Maar we hebben een pup van een half jaar en die heeft sinds gisternacht verzonnen,dat het wel leuk is om midden in de nacht te gaan piepen :evil: dus nu vannochtend weer om 6 uur en om 7 uur....en om 8 uur vonden de buren het nodig om de tuin te gaan doen met een grote wagen die de schuttingen eruit aan het trekken was ....nog meer :evil: .
    Dus nu nog moe en chagrijnig.En nu staan diezelfde buren gezellig te gillen naar elkaar,terwijl ze toch echt naast elkaar staan.Dus nu nog proberen te slapen gaat hem ook niet worden.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Jusi jeps klopt als je het bij een gyn laat doen zeker.... Kou kan heel snel op darmen en blaas slaan, goed warm aankleden de volgende keer dat je emt de hond gaat wandelen ;) sterkte met dit soort krampjes meis...

@Suzanne68 hihihih kiun je vast oefenen voor straks met een ppiepende pup... sterkte meid en probeer straks nog wat te slapen als het kan...

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Als ik een kind krijg wat om het uur komt,dan zet ik het mooi op Marktplaats ;)

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ik bied 5 euro hahahaha ;)

Er is ooit zo'n zot geweest toch?

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh wat is er toch met die honden aan de hand? ;)
    Die van ons vond het gisteravond ook nodig om te gaan blaffen toen we net goed en wel in bed lagen.
    Toen was ie even stil, en sliep ik bijna, begon ie weer! :x
    Mijn man is er toen uit gegaan en geroepen dat ie stil moest zijn.
    Gelukkig is die de rest van de tijd stil gebleven.

Syboena, ben je nog niet terug?
    Het duurt zo lang.

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hallo dames ben net terug denk gelijk jullie ff posten dankje wel voor jullie berichtjes

nou hier zitten we in onzekerheid
    we hebben een vruchtzakje gezien van 5 mm maar nog geen vruchtje omdat dat stomme mens geen inwendige echo wou maken alleen maar buik echo grrrrrrrrrrr en volgens de gyne moet ik volgens hun berekening 9 weken zijn dus dan is er geen intacte zwangerschap dus dan wordt het weer een miskraam :(:(:(
    maar volgens mij zit ik ok 4 weken en 6 dagen ongeveer dus dan is het een hele goede echo :):)
    over 2 weken dus de 29 ste hebben we weer een echo en als het goed is meot het vruchtzakje dan groter zijn en moet er een vruchtje te zien zijn
    ik hoop het zo he voel me nu gewoon in een klap niet meer zwanger kan wel huilen :(:(:(

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ook hier even, meis wat balen... hoe kan het dat ze zeggen dat je veel verder bent? Ga maar voorzichtig uit van jouw gevoel hoor...

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej Alina :D

Jij ook hier :D

WElkom

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat vind ik nou zo vervelend, hè... Ik heb niets aan voorzichtig doen, want als het een BBZ is, dan is het sowieso al fout. Maar ik let wel goed op wat ik voel. En ga zeker aan de bel hangen als ik denk dat er iets niet goed is. Op dit moment voel ik me wel weer ok.
    Hahaha, ja hoor! ;)
    Ik heb op 5 feb mijn eerste afspraak bij de vk. Ze zei toen ik de afspraak maakte dat we dan nog geen hartje kon horen.... Maar ja, ik ben dan wel 8 weken en 3 dagen.... Zou ze zich vergist hebben? Ik hoop het. Ik hoop dat ik wel een echo kan krijgen dan!
    Weet ik niet?
    Oh, dat verklaart dan misschien waarom de vk zei dat ik dan nog niets kon horen/zien?

@suzanne86: Da's balen! Heb je vandaag niet even tijd om een tukkie te doen?

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn banner is stuk.... Daarstraks was ik nog 5 weken :)
    EDIT: Nieuwe banner. Die andere vond ik mooier, maar ja, als ie niet werkt...

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kut zeg... Maareuh, ik ben hier helemaal nieuw enik snap het nog niet goed... Is het nu al zeker dat het einde verhaal is voor je? Nee toch? En je krijgt pas over 2 weken duidelijkheid? Dat zullen twee hele lange weken worden.... Heeeel veel succes!

Deel Deze Pagina