September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jusi, de eerste keer komen ze van het cb een keer hier. Verder idd op afspraak ik het dorp en op donderdag een weeguurtje.

Slaap lekker Elizabeth, morgen babynieuws!!

2. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ mijnkleine
    ik moet mijn papier praktijk diploma boekhouden halen als ondersteuning voor me werk (ik doe samen met 2 collega's de volledige admin.van een middelgroot bedrijf)
    En jij?

pff ik ga morgen verder bijlezen..
    ik heb wel veel aan jullie ervaringen en tips maar ik ben nu ECHT te moe..
    tot morgen meiden! ik hoop dat de nacht goed wordt!

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Welterusten Torties en Elizabethje!

Oh Booky, ik dacht dat ze bij jou al waren geweest! Maar succes morgen dan met het wegen. :)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jusi, thnx ze komen maandag ;).

Torties ik duim voor een goede nacht voor jullie!!
    Slaap lekker.

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey dames,

Sorry dat ik niet veel reageer hier, ik ben druk bezig met herstellen van de bevalling ,wat met een (sub)totaal ruptuur niet bepaald vlekkeloos verloopt. Heb behoorlijk veel pijn en bekkenklachten waardoor ik heel weinig kan fysiek, wat echt frustrerend is omdat ik zo veel WIL doen met onze kleine meid... ze is zoo lief... maar goed, het heeft even tijd nodig, en ik moet ook nog echt bij slapen van de uren slaapgebrek (had bevalling van 24 uur en drie dagen niet geslapen van de adrenaline en stress rondom de borstvoeding die niet op gang kwam).
    Sinds we volledig op de fles zijn overgestapt eergisteren, slaapt ze als een roosje en doet ze het geweldig, wat mij ook meer rust geeft.
    Zodra ik weer wat meer energie heb kom ik bij lezen en reageren, nu kost het me even te veel energie helaas. Maar ik denk wel aan jullie hoor!!

Heel veel liefs
    mamatoB

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Twinkle van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! en wat een mooie naam!!!

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Pppffff nog steeds niks hoor... ja behalve ongesteldheidspijnen. Had gisteren even een dip... wil dat het doorzet, maar zie toch ook wel op tegen de bevalling. Dat moeilijke gedoe van mezelf... bah.

MamatoB, gun jezelf lekker wat tijd. Je hebt er nogal wat op zitten zeg... Fijn dat de overstap naar flesvoeding wat rust geeft!!

Mogguh trouwens!

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; erg herkenbaar dat verhaal van laten huilen. Zegt Marc hier ook regelmatig. Terwijl je inderdaad ondertussen de huiltjes wel herkend en dat je beter even naar boven kunt gaan om bv speen er in te doen.

@Twinkle; Van harte gefeliciteerd met je zoon!!!

@Jusi; hoe is het vannacht gegaan, was Kenji een beetje rustig?

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    jeetje Babijtje, jullie knulletje is alweer ruim 7 weken! Wat gaat dat snel!!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Babijtje, Kenji heeft de afgelopen nacht lekker geslapen. :D
    Vanmorgen om 6.00 moest Jurgen hem weer wakker maken!
    Als Kenji vandaag weer zoveel huilt, ga ik er elke voeding 10 cc extra bij doen.

11. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en de felicitaties! Het waren denk ik mijn hormonen die opgespeeld hebben waardoor ik me zo rot voelde.

Een hele dikke knuffel voor MamaVanBas en Elizabethje! Meiden ik hoop dat het heel snel gaat beginnen voor jullie!!!

Gisteren is ons kleine Hummeltje geboren, hij is zo mooi en lief, ik kan de hele dag naar hem blijven kijken. Wat een wondertjes zijn die kleintjes zeg!

Hij heet Yanoah en weegt 4030 gram en is 52 cm. Als zijn suiker waarde vanmiddag goed is mogen we lekker naar huis!

Knuffel en tot snel lieve meiden!

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Twinkle, geen verontschuldigingen hoor... klotehormonen haha... geniet maar lekker van jullie knulletje! Ik hoop dat alles goed is en hij lekker mee naar huis mag!

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ja het gaat echt zoooooooooooooooo snel. Vandaag is ie al 8 weken. Duim voor jou dat jij ook snel mag genieten van je wondertje

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Twinkle gefeliciteerd!!!

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja gaat echt vlug he! Kenji is morgen alweer precies 8 weken.
    Lijkt ook al wel zo lang geleden dat ik ben bevallen..

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hallo nog eens,

ik heb vannacht voor het eerst sinds de bevalling echt even kunnen slapen. en dan waren het maar kleine dutjes van een uurtje ofzo, maar heerlijk. ben gelijk best wel opgeknapt.

Vannacht kreeg ik wel last van stuwing wat een beetje pijn doet maarja het hoort erbij. toen David even huilde dacht ik: heel even dan pak ik hem, maar mijn borsten dachten anders :p ineens was alles kletsnat, zo grappig. het voeden gaat steeds beter en ik voel me er veel zekerder over. hij wil alleen echt heel vaak drinken, maar goed dat zal ook wel weer overgaan.

zondag komt de vk weer en mogen de hechtingen eruit. ik verwacht dat ik mij dan helemaal beter zou voelen. dat is namelijk nog steeds pijnlijk met zitten.

één ding baal ik wel van, hier hebben ze ineens ook de uren van de kraamverzorging ingekort. de tweede dag was ze er gelijk nog maar 4 uurtjes. en dat bij een eerste kind. vond ik echt zwaar.

nou goed, ik ga maar weer eens liggen zo denk ik. tot laters

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Mare; wat fijn dat je toch een paar uurtjes heb kunnen slapen. En wat,, vervelend dat de kraamzorg zo is ingekort.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @twinkle, gefeliciteerd met je zoontje !! Eindelijk meid.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    #19399 Jusi, 2 okt 2009
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
    Fijn Mare, dat je afgelopen nacht goed geslapen hebt, al was het maar kort. ;) Fijn ook dat de borstvoeding goed gaat.
    En jammer dat je maar 4 uur kraamzorg hebt, das ook wel weinig ja! En nou ben ik nog steeds benieuwd hoe je David uitspreekt :D, op zijn Nederlands of Engels?

Nou, Kenji ligt weer in zijn bedje. Ik had hem om 11.30 in bad gedaan, en dat vond ie weer heel fijn. Het eruit komen vond ie een stuk minder, dus besloot hij toen ik zijn luier net onder zijn billen had liggen, om mama even onder te plassen. :D Ik kon net op tijd de luier omhoog doen. Dus maar weer een schone gepakt. Daarna zijn flesje gegeven, waarbij meneertje besloot om zijn broek even vol te poepen. Dus na zijn boertje heb ik hem toch maar even verschoond, en dat was ook hard nodig! Het poepen loopt weer lekker zullen we maar zeggen. :D

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik zou een sept mama zijn alleen loop ik al 8 dagen overtijd ben dus in de okt mama's beland. haha

Deel Deze Pagina