September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

    5Mare5 Fanatiek lid

    Woehoe:

    Elizabethje van harte gefeliciteerd!!! eindelijk meid! en een flinke jongen zeg, kan me voorstellen dat de bevalling wel zwaar was!

    nou dan is dit mijn laatste bericht hier denk ik.

    ik lees dat er een heleboel meiden zijn die echt last hebben van slaap tekort. best heftig is dat hè. ik heb ook het gevoel dat ik niets anders doe dan voeden. of ik ben aan het voeden of ik probeer david in slaap te wiegen. poeh... maar vandaag waren hele lieve vrienden hier met hun 7 maanden oude dochter. zij hebben mij in het huishouden geholpen en ik kon even douchen enz echt heerlijk.

    en wij zijn vandaag voor het eerst met zijn 3en naar buiten geweest. ik vond het echt spannend en langer dan 5 minuten lukte niet, maar het was wel leuk
     
  2. Tineke333

    Tineke333 Bekend lid

    7 nov 2008
    688
    0
    0
    joepie!!!!!!! allemaal bevallen :D iedereen mag z'n beebie vast houden en lekker kroelen :D

    Elisabethje gefeliciteerd met de geboorte van Luca!!!!
     
  3. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @elizabetje, gefeliciteerd met je zoon !!

    JA, eindelijk allemaal bevallen :D
     
  4. Andi

    Andi Fanatiek lid

    30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Elizabethje, gefeliciteerd met je zoontje Luca!!!

    Hèhè, iedereen is bevallen! :D
     
  5. merakli

    merakli Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Elizabeth van harte gefeliciteerd met je zoon!!!
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Elizabethje gefeliciteerd met Luca.

    Tja dames dit was het dan iedereen is bevallen we hebben augustus baby's, september baby's en oktober baby's.

    Ik denk dat we het goed hebben gedaan een heel kwartaal bestreken met onze baby's die eigenlijk allemaal in 1 maand geboren zouden moeten hebben.

    Groetjes anita
     
  7. Femya

    Femya Niet meer actief

    Haha Pluk wat grappig hoe je het zegt, een heel kwartaal voor baby's die in 1 maand geboren zouden moeten worden :D

    Hier gaat het echt super, ben erg blij met mijn mooie tevreden ventje, hij is zooo lief! Ik ga als ik tijd heb mijn bevallingsverhaal typen bij het stukje bevallingen en dan kom ik gezellig meekletsen met de mama's.

    Iedereen heel erg bedankt voor deze mooie tijd die we met elkaar beleeft hebben, we hebben elkaar mooie tips gegeven en erg meegeleefd.
    Jammer voor degen die al heel snel afgevallen zijn, gelukkig zijn er veel alweer zwanger en verwachten zij ook allemaal prachtige wondertjes.
    Bedankt meiden voor het luisteren en meeleven. Nu zijn we een stapje verder, we zijn mama! En heel trots ook :)

    Tot bij de september 2009 mama's!

    Liefs Femke en Yanoah!
     
  8. Elizabethje gefeliciteerd met jullie zoon!

    Ik heb al een tijdje niet gereageerd hier, wel gelezen hoor..
    Het is natuurlijk allemaal wennen met zo'n kleintje en ik ben ook ziek geweest, en nu nog niet helemaal fit..
    Maarre ik ga zometeen op het mama topic kijken, en daar lezen en verder reageren.
    Want volgens mij zijn we hier nu klaar?!
     
  9. Elizabethje

    Elizabethje Bekend lid

    19 nov 2008
    853
    0
    0
    Even kort want ik voel me alsof er een vrachtwagen over mee heen gereden is en nog een paar keer achteruitgestoken is voor het inparkeren... dank voor jullie gelukwensen!!!! Ik vond het onwijs heftig (ben nog niet toe aan een bevallingsverhaal, maar dat zal nog wel komen), maar geniet lekker van ons mooie kereltje. Hoop weer snel mee te kunnen kletsen en dat het goed gaat met alle hummeltjes!
     
  10. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Elizabethje Van harte gefeliciteerd met jullie zoon LUCA !!
     

Deel Deze Pagina