Hoe komen ze er daar bij dat je 9 weken zou zijn dan? Erg apart...en erg raar dat ze om jou gerust te stellen niet even een inwendige echo wilden doen.Maar zoals je al zegt.....voor de tijd dat jij zelf denkt dat je zwanger bent is het een mooie echo en zeker een uitwendige. Ik ben blij dat ik niet de enige was met een vervelende hond vannacht. 5 euro?Dat vind ik net iets te weinig Heeft er echt ooit es een malloot zijn baby op Marktplaats gezet? Ik zie er wel eens schoonmoeders op staan Niet de mijne hoor,ik heb echt een hele lieve.
Verschrikkelijk nieuws dus Mijn duimen gaan overuren draaien voor je, en hopen dat je over 2 weken dan meer zekerheid krijgt, verschrikkelijk zeg..
syboena wat hebben ze dat daar vreemd aangepakt zeg. Maar waarom met 4w5d een uitwendige echo? Dan zien ze normaal gesproken helemaal niets. Als ze wel wat zien, zou je inderdaad al verder zijn. Heb je een erg onregelmatige cyclus gehad? Ik zou toch aandringen om volgende week een inwendige echo te vragen hoor. Anders blijf je in onzekerheid.
@ Syboena Eigenlijk zit ik me hier een beetje op te winden over hoe ze je daar behandeld hebben...zeker nadat je al zoveel miskramen hebt gehad. Zou je niet kunnen bellen dat je het niet vertrouwd en dat je een inwendige echo wilt.....desnoods met je huisarts...ik vind het onmenselijk,dat ze je nu weer 2 weken gaan laten wachten.
@ladyXochi meis wat een heftige ervaring..hoop echt dat je kindje op de goede plek zit en zich vasthoudt..een hele dikke knuf en positief blijven. @syboena jeetje jou ochtend brengt ook veel twijfel..wat goed dat je het verhaal van twee kantenz ziet.. het aantal weken volgens de VK en de weken die je zelf denkt te zijn... ga op je gevoel af.. mijn gedachten zijn bij je en hoop dat het allemaal goed gaat. Dan ego.. voel me nu iets beter.. den nacht was wel oke.. krampen die horen bij te lang je plas op houden en dan bijna hyperen heb ik ook met vlagen.. pijn zit links onder. Ik mag pas over drie weken op 6 februari om 13.30 voor een eerste intake en dan pas maken we een afspraak voor een echo. En ik heb een beetje de bibbers want ik heb vorige week mijn nichtjes meerdere dagen gezien en gekuffeld en nu hebben ze de waterpokken, dat is toch schadelijk voor je vruchtje?
@ miss Lizzy Heb je ze nog niet gehad de waterpokken dan?Want dan krijg je ze niet zo snel meer. Anders heb ik wel een link gevonden over zwanger zijn en waterpokken en daar word je niet vrolijk van
nee ik heb ze als kind volgens mij niet gehad. En nu wild mijn schoonzuster met de meiden morge weer langskomen.. heb het haar nog niet verteld maar moet nu ff een smoes verzinnen want wil nu ik het weet zeker geen risico lopen.. wat was die link dan?want ik ben ook aan het google zie alleen plaatjes
Hier is de link: http://www.medicinfo.nl/%7B6cf99025-d1d4-4194-8b1e-a029532162ab%7D Ik weet alleen even niet zo uit mijn hoofd wat de incubatietijd van waterpokken is.Die zal ik ook nog wel even opzoeken.
Dat kan maar alleen als je zelf nog nooit de waterpokken hebt gehad. Omdat zelfs mijn moeder zicht dat niet meer kon herinneren hebben ze het toen bij mij bij mijn bloedonderzoek laten onderzoeken. Daaruit bleek dat ik het wel degelijk had gehad. Mijn vader wist zich toen te herinneren dat ik het in de zomer had gehad, toen was het heel warm en kon ik lekker buiten spelen in het badje en dus had ik er weinig tot geen last van gehad. Daarbij zijn de waterpokken, als ik het me goed herinner de eerste 2 dagen voor de uitbraak en zolang je vochtblaasjes hebt besmettelijk, zodra ze ingedroogd zijn is het besmettingsgevaar geweken (je kindje mag dan ook weer gewoon naar school/kdv of psz. Tja en wat betreft een smoes, zou toch zomaar kunnen dat je net een afsrpaak hebt staan en dat je dus weg moet. Groetjes Anita
ooo jee dat zijn geen fijne berichten.. ik heb nog geen plekjes duss maar was gister enorm grieperig en vandaag minder. kan ook gewoonde zwangerschap zijn.. waahh denk maar positief *denk*denk*
Die is 2 tot 3 weken,dus dat duurt nog wel even voordat je weet of je ze wel of niet hebt zelf.Ik weet wel zo uit mijn hoofd,dat je als volwassene minder kans hebt ze ook te krijgen.En als de blaasjes al ingedroogd zijn,is het ook niet besmettelijk meer. Jeetje meid,wat vervelend. Ik wil je niet onnodig ongerust maken hoor,maar nu kun je wel op tijd de vk bellen.
zondag vertel ik het mijn moeder kan ik gelijk even vragen of zij zich kan herinneren of ik ooit de wpokken heb gehad. Pluk dat was voor jou zeker wel fijn om te weten dat je het als kind al had gehad? suzanne bedankt voor meezoeken
Hier weer wat nieuws nu. Kan amper achter mijn pc zitten want ik verga van de pijn in mijn linker lies. Hoort dat er ook bij? Mèn, dat is een rot gevoel. En ik heb ook een te strakke spijkerbroek aangetrokken.
Misschien kun je je moeder gewoon zeggen,dat je grieperig bent en dat je bij je nichtjes bent geweest en bang bent dat je ook waterpokken hebt.Zonder erbij te zeggen dat je zwanger bent?Dan heb je eerder wat geruststelling.
@happy me O dat klinkt niet tof moet bij die te strakke spijkerbroek denken aan die cornflakes reclame haha!
@ happy me Ik zou proberen een iets minder strakke broek aan te doen Of wou je nog even genieten van het feit dat ie nog past?
Ik heb even snel doorgelezen, maar Syboena, wat een achterlijke vk zeg! Hoe komt ze erbij om een uitwendige echo te doen, en hoe komt ze in hemelsnaam op 9 weken uit? Ik hoop zo dat jouw banner gelijk heeft, dan is de echo gewoon goed hoor! Ik ga heel hard voor je duimen! LadyXochi: Het hartje kun je idd nog niet horen kloppen met een echo, maar wel zien kloppen. Mja dan wel via inwendige echo. Zo dames, ik heb boodschappen gedaan. Heb meteen magnesiumtabletten gehaald voor die krampen, nu hopen dat het helpt! En nu ga ik naar mijn ouders, ga daar eten.
Happy me gewoon even de knoop en rits van je broek open gooien. Ik heb op dit moment ook nog maar 1 broek die ik met enige redelijkheid nog aankan (lees rits staat open en er zit een stukje elastiek tussen knoopsgat en knoop). Ik wacht eerst de echo van maandag af en dan komen ze zwangerschapsbroeken weer uit de kast . Op 1 of andere manier ben ik bang dat het mis gaat als ik nu al een zw.broek aan ga trekken, stom maar goed. Groetjes Anita