September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Whahaha, ik kan moeilijk hier naast mijn collega's mijn broek open gooien :) ;)

Nog anderen ook zo'n last van liespijn? Nog nooit van gehoord nl.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dan wordt een andere broek aandoen ook wat lastig :) :) :)
    Ik heb ook wel last van mijn liezen,maar meer een zeurderige pijn,die doortrekt naar mijn bovenbenen.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Dit denk ik dus ook altijd, dat het ongeluk brengt. hmmm... nu ik erover nadenk is het echt stom, maar ik neem ook geen cadeau's aan voordat ik over de 12 weken ben.

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    happyme, heb ik ook regelmatig hoor! Kunnen van je banden zijn die oprekken. x

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    joyce, ik weet het het is heel stom maar op 1 of andere manier :rolleyes:

Groetjes Anita

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik heb het ook hoor Pluk, ik had natuurlijk bij mijn 1e zwangerschap een mk en bij de 2e heb ik ook echt geen positiekleding gekocht todat ik het hartje had gehoord met ongeveer 13 weken en ben toen ook pas wat gaan kopen, bij mijn vorige zwangerschap wel positiekleding gekocht voor de 3 maanden en weer mis gegaan en nu ga ik denk ik dus weer wachten, ik heb gelukkig nog wel een paar broeken liggen.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

LadyXochi ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt en er weer wat vertrouwen in hebt. Ik heb rond mn NOD ook ineens zo'n heftige buikpijn gehad, dat ik nog niet eens meer op mn benen kon staan. Daarna heb ik t nooit meer in die mate terug gehad gelukkig.

Syboena hoe komt je gyn erbij, dat je nu 9 weken zwanger zou zijn, wanneer heb je je ei gehad dan?
    Vind t maar een rare opmerking, dat ze dan even een inwendige echo doen, dan weet je tenminste hoe en wat! Hoop dat je gewoon lekker, zoals jij denkt 4 weken en 6 dagen bent, dan zit je netjes op schema! Dan zijn we even ver trouwens!

Happyme ik kan ook mijn broeken niet meer verdragen, niet dat ik al een buikje begin te krijgen, maar het doet me wel pijn... loop ook al met elastiekjes rond tussen knoopsgat en knoop!

Dan nog een vraagje van mijn kant, doen jullie mee aan moeders voor moeders en wanneer hebben / gaan jullie je aan(ge)meld(en)?

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eerst even aan Syboena: ik sluit me volmondig aan bij de collectieve verontwaardiging over de manier waarop je bent behandeld. Zeker met jouw achtergrond lijkt het me een zeer kleine moeite even een inwendige echo te maken!

Hier kon ik het niet laten om toch ook een keer de digitale test te doen. Want ik vonds het zo cool om "zwanger"te zien staan.

Tja...blijf een vol buikje houden, zere borsten en kleine vlekjes in mijn gezicht..soms meer trek dan anders, soms minder. Temp blijft hoog. Toch heb ik nu zoiets van: is dit het nu? Maar goed. Als ik de artikelen lees..kan ik pas echt mijn lol op vanaf de 6e week. Dus misschien moet ik nog maar even genieten van het feit dat ik verder nog niet zoveel klachten heb....

Nog 2 dagen..dan vertellen we het ein-de-lijk aan mijn ouders....

9. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @ Miracles: ik heb me al vrij snel aagemeld. Met 5 weken geloof ik. Ik ben daarna keurig gebeld en gister is er een mevrouw langsgeweest. Vond het erg leuk. Als je belt voor je 6 weken krijg je nog een leuk kadotje! Omdat ze bij mij later kwam, maar ik wel op tijd heb gebeld, kreeg ik die alsnog. Dus als jij het gevoel hebt dat het goed zit, zou ik lekker bellen, want je helpt er een hoop vrouwe mee!

Liefs Dina

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, vanmiddag heb ik dus lekker bij mijn ouders gegeten.
    Daarna hier in huis alles gestoft en gestofzuigd.
    Dweilen heb ik alleen in de gang en keuken gedaan, de rest doe ik zondag wel.
    Want zaterdag ben ik jarig, en komen er een hoop mensen, dus zal het toch weer smerig worden.
    Nu ben ik best wel moe.

Ik heb me trouwens niet aangemeld voor mvm.
    Durf het niet.. Ben veel te bang dat het nog misgaat.
    En hoe doen jullie dat dan, zodat niemand iets merkt?

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hee jusi, hoe bedoel je dat niemand het merkt? wat merkt?

12. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    Ik vind het zo fijn dat ik iig ergens gewoon kan vertellen dat ik zwanger ben! Vind het allemaal zo spannend (1e x) en we hebben besloten dat we het voorlopig nog aan niemand vertellen.
    Is wel lastig trouwens als je naar huisarts en ziekenhuis moet bellen! :)

Mijn huisarts moest nog een verwijzing naar de gyn sturen, hebben ze daarin gezet 'zwangerschapswens'. Wat een oelewappers of niet? :rolleyes:
    Vraagt de assistente van de gyn of het wel klopt dat ik een afspraak heb voor een termijnecho en of ik wel echt zwanger ben?

Leuke vraag voor iemand die zelf net weet dat ze zwanger is en dus hyperonzeker? Gelukkig had de huisarts zelf bedacht dat ik naar de gyn moest ipv verloskundige, dus hij weet het echt wel.

Maar ja dat is nu rechtgetrokken en 5 feb mag ik naar de gyn voor termijnecho en 1ste afspraak.

Liefs MissSporty

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    *ik breek even in*

weet iemand waar nog ergens de wii fit te koop is? ik wil m hebben!maar hij is overal uitverkocht :(

*en ik breek weer uit*....

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Pfff... even een ego berichtje.

Voel me al de hele middag niet lekker.
    Ben al de hele tijd naar de plee aan t rennen, omdat mn darmen erg van streek zijn...

Verder denk ik dat ik na t weekend MvM ga bellen, dan ben ik 5 weken en een paar dagen.

15. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Als de echo dinsdag ok is, ga ik me ook melden bij MvM. Ondanks dat ik dan 'te laat' ben voor het cadeautje wil ik toch wachten aangezien ik eerst de echo gehad wil hebben.

Ben nu lekker thuis, meteen in een joggingsbroek geschoten. Pffff... dat lukt op. Vandaag wel heel druk gehad op het werk dus flink veel bandenpijn.

Vervelend Miracles, die opspelende darmen. Da's niet fijn om dat er nu bij te hebben. :rolleyes:

Rox, weet je iemand met een Makro pas? Hier lagen ze daar nog volop. Ook de mediamarkt zou je kunnen proberen.

Welkom MissSporty! Raar zeg van je HA. Waarom ga je eigenlijk naar de gyn ipv de vk?

En Hellen, je hoeft niet overal last van te krijgen hoor! Ik ben ook heel blij dat ik nog geen last heb van erge misselijkheid. Sommige kwaaltjes daar kan ik best zonder :p Misschien denk je over een paar weken wel terug aan deze heerlijke weken zonder ongemakken.

16. Suzanne68

Zo pffffff....net even boodschappen gedaan...zweette me rot!bah!
    Ik kan me herinneren dat ik de laatste zwangerschap al een beetje misselijk was voor mijn NOD...dus ik heb goede hoop dat het me deze keer bespaard blijft.
    @MissSporty:welkom:D

Ik vind het ook wel moeilijk om het verborgen te houden,ondat je het ook wel graag wil vertellen en toen ik net bij de kassa stond helemaal rood aangelopen wilde ik het bijna gaan uitleggen,dat het kwam omdat ik zwanger ben,maar ja.....beetje stom om het wel tegen de kassiere te zeggen en niet tegen je beste vrienden :rolleyes:

Sybeona en Lady Xochi...hoe is het nu met jullie?

Als ik ergens overheen heb gelezen...sorry

17. Suzanne68

oja en miss Lizzy,heb je je moeder nog gesproken?

18. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    hallo dames..
    moeders voor moeders heb ik me allang voor aangemeld, doe ook al een week mee :)
    streepje was erg donker, dus was erg happy.
    bij mijn eerste ook meegedaan. kleine moeite en vrouwen die moeilijk zwanger worden zijn erbij gebaat...

hier erg moe en af en toe misselijk..
    zijn jullie ook zo benieuwd of het een jongen of meisje zal worden? niet dat het uitmaakt natuurlijk...
    als het maar gezond is!

bij de miss etam waren trouwens erg mooie positie broeken voor 70% afgeprijst.. nou dan laat ik dat niet hangen hoor!
    heb twee mooie broeken voor 33 euries! (normaal 45 en 35 euro per stuk!)

ik ga mijn dochter even in haar mandje leggen...

misschien tot straks!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @syboena, meis wat hebben ze je rot behandeld vandaag, schandalig gewoon, het zou niet moeten kunnen!
    Zeker niet na wa tje allemaal mee hebt gemaakt al juist, dat zouden ze je juist gerust moetn stellen
    Hoe kan het dat hun er bij komen dat je al 9 weken zwanger zou moeten zijn?
    Kun je ondertussen niet nog een andere inwendige echo krijgen?

HIer wil ik ook wel mee gaan doen aan mvm, maar ik wil eigenlijk eerst even de echo afwachten om te zien of het dit keer wel allemaal goed is!
    Kan ik met ruim 6 weken ook gewoon nog mee deon, of moet je dan echt eerder je opgeven?

@hellen1971, we zijn o de zelfde dag uitgerekend zie ik, leuk!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

ik kom mezelf hier ook aanmelden!
    Ik ben net naar de stad geweest om wat cadeautjes te kopen, want we gaan het a.s. zaterdag en zondag tegen mijn (schoon)ouders vertellen!
    Ik vind het zo spannend allemaal!

Groetjes, Nijntje

Deel Deze Pagina