de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    IS dit een idee om de drukte te verminderen op de september 2009 topic?

    Ik hoop dat hier de mama'sdie tot 10sept uitgerekend zijn wat rustiger kunnen babbelen?

    Liefs
    B
     
  2. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Misschien tot halverwege sept, bijv de 15e?
     
  3. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja tot de 15e :d dan mag ik wel meekletsen, maar misschien beter idee helft .
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    De helft lijkt mij ook prima anders zijn er straks 3 sept topics en vaak is het ook zo dat niet iedereen even actief is (of het 9 maanden volhoudt) en dan loop je weer het risico dat er maar 2 mensen actief zijn per topic. ;)

    Heb net zomaar 4 boterhammen (wit) met palingworst naar binnen gewerkt en ben er niet misselijk van geworden.
    En ik verheug me gewoon op de soep van vanavond :)

    Groetjes ANita
     
  5. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    palingworst, als ik het alleen al lees wordt ik misselijk
     
  6. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ga me hier dan voegen en proberen de boel bij te houden hahaha.

    Kan iemand de topictitel aanpassen dan?
     
  7. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    dus ik mag hier nu ook komen kletsen? :)
     
  8. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ikbenhetmaar :D
     
  9. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  10. Babijtje

    Babijtje Fanatiek lid

    11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heej meiden,

    Ik hoor hier dan ook bij :)

    Net moeders voor moeders op visite gehad en had een vet positieve streep! Toch weer leuk om zo'n testje te krijgen dan.
    Was een superleuke vrouw die hier kwam. Vroeg ook of ik een geboortekaartje naar haar wilde opsturen (moet niet natuurlijk), maar dat vind ik wel altijd leuk en betrokkenheid weergeven.

    Ik heb als cadeautje een dvd uitgezocht, krijg hem binnenkort. Ben benieuwd.

    Nu moet ik aan de studie. Heb totaal geen zin, maar ja 3 maart examen en moet nog mega veel doen, dus moet echt!
     
  11. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Hé, wat een goed idee! Ben er erg blij mee, wordt het weer wat persoonlijker, maar we kunnen nog wel spieken bij de anderen, das wel leuk. Ik ging ook met steeds meer tegenzin kijken, omdat je 10 pagina's moet lezen, maar ook omdat je geen persoonlijk beeld meer van de ander kan maken.
     
  12. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    O leuk, morgen komt mvm bij mij! Ghi!
     
  13. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    sorry zat hier net ff te kijkken en toen zag ik dat jullie het hadden over mvm :)
    die is vorige week woensdag bij mij geweest ik heb ook de dvd gekozen :) het boek en borjes had ik al en de dvd lijkt me gewoon heel erg leuk ook voor de meiden als ze wat ouder zijn seffira vraagt nu al waar baby`s vandaan komen hihihihihihihi
     
  14. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Word gelijk ook hioer druk ;) ik zal even aan een mod vragen of de titel aangepast kan worden tot 15 sep ik ben te laat om het nu aan te passen... ;)

    mvm komt hier vrijdag na de echo zodat ik zeker weet hoe of wat...

    Niet te snel gaan hier hoor ;)
     
  15. Sjors82

    Sjors82 Niet meer actief

    Hey meiden volgens mij hoor ik nog net hierbij maar ik weet het nog niet precies, rond de 14e, 15e! Maar ik klets gewoon gezellig mee, en dan zie ik het wel :)
     
  16. Miss Mommy

    Miss Mommy Niet meer actief

    Ik was ff stiekum met jullie mee aan t lezen!

    Ben van t "andere" septembermama topic.

    Hoe gaan we dat nou doen met de lijst?

    Enig idee meiden, want Tantan zit bij jullie?
     
  17. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ik zou het gewoon lekker bij 1 lijst laten en dan van iedere groep 1 iemand aanwijzen die je kunt pb-en voor de wijzigingen.

    En voor het eerst kan ik zeggen dat ik Moe ben, als manlief straks thuis is van zijn vroege dienst ga ik even een wasje opvouwen en dan kruip ik denk ik lekker even in bed.
    Jammer genoeg heeft Kylian totaal geen behoefde aan middagdutjes :( (stom kind ;) :) )

    Groetjes Anita
     
  18. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Gelukkig kan ik wel even met mano gaan liggen las ik vrij ben 's middags, hij gaat wel slapen als ik bij hem ga liggen, anders ook moeilijk :D
     
  19. Niet meer actief

    Mijn bericht wat ik ook in het andere topic geplaatst had:
    ==================================
    Zo, Ruben ligt op bed, dus kan even lezen, lijst bijwerken en reageren

    Pupke Ik heb een medische indicatie, dus vandaar

    Line77 Ow wat spannend. Ben heel benieuwd!

    Jusi Het is mogelijk dat je een kloppend hartje ziet

    Miriam{/b] Sterkte!

    BettyBoop Lekker geslapen? Alvast heel veel plezier morgen bij de echo, ik hoop dat het een stuk onzekerheid weghaalt bij je!

    Syboena Nee valt op zich wel mee met pijnlijke borsten en/of tepels. Wel is het een hele klus om om te draaien omdat ik nu grotere boobs heb. Ze jeuken wel. Hier ook een buikslaper, heerlijk!

    Babijtje Veel plezier met MvM vanmiddag!

    Naiobi Ja ongeveer hetzelfde ja. Beetje zeurend gevoel in de buik. Denk dat het gewoon je banden zijn en je baarmoeder die aan het oprekken is.

    Miracles Voordat ik het vergeet, alvast succes morgen met HCG prikken!

    Ikbenhetmaar Volgens mij heb je speciale zw-navelpiercings. Nee dat gevoel van dreigend flauwvallen herken ik niet. Misschien wat zouts eten?

    Mamadeluxe Jammer! ik hoop dat je je nog af en toe laat zien hier!

    Bieps Welkom! Ik heb je meteen op de lijst gezet

    Hmmm Ben ik dan 1 van de weinige die het NIET leuk vind dat de boel opgesplitst wordt? Ik weet niet of me dat gaat lukken om beide topics nij te houden qua lijst. Misschien is het handig als ik een mama van de andere topic ook mijn wachtwoord geef zodat zij de veranderingen in haar topic bij kan houden. Maar nogmaals, van mij hoeft het niet, dat opsplitsten. Op zich is het niet zo moeilijk om bij te blijven met reageren (vind ik dan), ik open gewoon een 1e pagina waar ik meteen met lezen een reactie geef op personen.
    *EDIT* Ik zie dat er al een splitsing is, jammer
     
  20. Niet meer actief

    Mijn medicijnen tegen de misselijkheid en spugen helpen niet meer helaas. Gisteren en vanmorgen weer over staan geven. In overleg met de HA nu er even tijdelijk mee stoppen en kijken wat het doet
     

Deel Deze Pagina