Hij vind meer het gebeuren voor en na het in bad gaan vervelend! Het wassen en inzepen zeg maar! Als hij eenmaal in bad ligt is hij even rustig. Maar hij moet er ook weer uit! Snel afdrogen natuurlijk. Maar och, huilen geblazen hoor dan!
ow ja! dat heeft sem ook!! want dan wordt het koud!! en dan wordt ie boos!!! hihihihi zodra de hydrofiele luier over hem heen gaat is het weer goed!!
Ben ik weer! Wat kan het verkeren zeg. Het is gister en vandaag eigenlijk best goed gegaan. Roos drinkt nu weer volledig uit de borst en komt gemiddeld om de 3 uur voor eten. Soms iets eerder en soms - als ze weer lekker slaapt- iets later, maar meestal kan ik er de klok bijna op gelijk zetten, dag en nacht. Ik weet niet wat me overkomt! Niet dat ze nu niet af en toe haar lastige huilmomenten heeft, maar er is wél rust in de tent als het om eten gaat. 's Avonds heeft ze soms een neiging tot wat clusteren, maar dat is niet zo'n probleem. Nu weet ik niet wat de dag van morgen(of de komende nacht) me brengt, maar deze positieve ervaringen hebben Roos en ik alvast in de pocket ! Mijnkleine: ik ben zeker bekend met de resultaten die osteopaten met baby's behalen. ik heb onlangs og een kennis verwezen. Ik wacht het voor nu nog even af. Als Roos en ik er samen uit kunnen komen, dan is dat ook goed. ze heeft immers pas sinds afgelopen maandag de kans om te eten op verzoek, dus het duurt bij ons gewoonweg al langer om een ritme te vinden. Francescak: het is en blijft wennen he? Ik vergeet soms te eten, te drinken etc. Ben ook al blij als ik even een momentje voor mezelf kan pakken. Dat wordt straks vast wel beter.. Pluk: wat fijn dat je vader al zichtbaar opknapt zeg! Jaaa hier ook een protesterend meisje met badderen ( voor en na het badderen zelf, dan) Pff...morgen komt er een eind aan 3 weken samenzijn als een gezinnetje.Lief zijn verlof loopt af en hij vertrekt dan weer naar Raalte. Ik zie er zo tegenop.......
@Anita; fijn om te lezen dat het beter gaat met je vader @Hellen; lekker hoor dat het de afgelopen dagen goed is gegaan. Balen dat het vandaag laatste dagje is dat jullie samen zijn. Geniet nog even van elkaar meis! Hier ging het gisterenavond niet zo lekker. Jurre was toch aan het krijsen. Is uiteindelijk bij ons in bed op een kussen in slaapgevallen (en wij ook). Om half 4 toch in zijn eigen bed gelegd en meneer was gelijk weer wakker en slapen ho maar. Uiteindelijk toch in slaap gevallen tot 8 uur, dus das netjes. en nu zit ie vanaf die tijd al weer wakker beneden. Hij is wel moe, maar kan de slaap niet vatten. Nou ja, hij is tenminste rustig. Ik denk dat het bij hem ook met het platliggen te maken heeft dat hij niet wil slapen, dus we gaan zijn bedje toch ook maar omhoog zetten. Fijne zondag allemaal!
Pyta heeft door geslapen!!!!!!! whoe whoe hoe! 22 uur laatste fles en om 6 uur pas wakker voor de ochtend fles die gegeven en om 8:30 weer wakker even wat gemiemeld en tot 10 uur gedut... pppfff ik heb 6 uur slaap achter elkaar gehad na weken... wow wat voelt dat goed zeg @ hellen fijn he..hier gaat het ook zo...paar goede dagen en dan weer een paar hellse..en dan is ze weer veranderd... enzo gaat het door @ mijnkleine..haha langraaf das ind dicht bij.. nee ik had al begrepen dat dit je eerste zoontje was...
Slaapzak, ik ben wel zo geweldig! En met 5 voedingen per dag, zou Pyta om de 4 uur moeten komen. Bijv. 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00. Dan zou ze in principe wel de nacht door 'moeten' slapen, maar als dat niet lukt kun je natuurlijk altijd een flesje extra doen in de nacht. Babijtje, fijn dat Jurre zo'n goede nacht heeft gehad. MijnKleine, irritant is dat he, dat je je vent niet wakker krijgt? Fijn dat je moeder je wou komen helpen. FranceskaK, heeft Sem afgelopen nacht wel goed geslapen? En ik heb geen ervaring met zo'n kussen. Pippeloentje, wij geven Kenji ook nog maar 6 voedingen per dag hoor. Als Vasco minimaal 150 cc per kilo lichaamsgewicht drinkt, en/of goed groeit, is er niks aan de hand. Pluk, fijn dat het de goede kant op gaat hoor! En van dat sex, haha, ik moet wel lachen om je vader hoor. En wat een schijterd is Kinley toch. Pip, hier nog 1 die het wassen en afdrogen maar niks vindt. Krijsen dat ie dan doet, alsof ik hem aan het vermoorden ben haha. Hellen, fijn dat het de laatste dagen goed met jullie gaat. En wat zal het wennen zijn, als je lief weer naar huis is.. Sterkte! Babijtje, balen dat Jurre zo'n nacht achter de rug heeft. Nu maar hopen dat het helpt, het bed omhoog zetten! Slaapzak, gaat goed he!
ooh meid.. ik voel helemaal met je mee.. houdt moed hoor! het gaat echt goed komen, we meoten onze kindjes gewoon nog leren kennen ik moest van mijn schoonmoeder der ook laten huilen..nou ik heb het 10min geprobeerd en toen zijn mijn gevoel dat het niet goed is om een babytje van 2 weken zich helemaal doodop te laten huilen.. luister naar je gevoel! en geniet wel van een momentje dat je naar een schitterend (niet in tranen) gezichtje kan kijken..
@hellen ik laat Quinn echt niet lang huilen/krijsen.. ze zeggen ook niet voor niks dat je baby's niet teveel kunt verwennen.. @pluk fijn dat je vader weer wat opknapt!! @pip hier vind hij afdrogen ook helemaal niks en wikkel em eerst in badcape zodat ie het niet zo koud heeft.. maar jah dat maakt em nog niks uit @babijtje wij hebben het bedje gisteren ook iets verhoogd.. Quinn is alleen chagi omdat ie van ons niet op zijn rug mag liggen.. @slaapzak fijn dat pytta zo goed heeft geslapen !! *** pas op spam ** hihi nog een foto van Quinn in de box met jasje aan
hoi hoi is iedereen al hier aan het schrijven???? het is zo rustig aan de andere kant........ storm ligt nu lekker in bed,kon eerst de slaap niet vinden maar is nu rustig. ik hoop dat hij nu wel tot een uur of zeven,half acht slaapt. ik zit nu lekker koffie te drinken en ga beginnen aan de fotoalbum van ons mannetje. maak een scrapboek zeg maar. nou maar hopen dat de ideeën mij te binnen schieten
@Pluk, super dat je vader zich al zo goed voelt en zijn humor is hij duidelijk dus niet kwijt Wel belangrijk idd om op te letten dat het niet te druk wordt. Weet nog van mijn schoonmoeder hoe vermoeid ze was na het hartinfarct. Haha Kinley dus 2x verschonen nu 's nachts Ze houdt je wel bezig zo @Baden, Kenji vind het in bad gaan niet leuk en het uit bad komen, erin dobberen vind hij heerlijk @Hellen, heerlijk om te lezen dat het beter gaat bij jullie! Super! Zal meteen een boel rust geven voor jullie! Wel vreselijk dat je Lief weer moet gaan werken nu Lijkt me érg érg moeilijk, dikke knuffel! @Babijtje, even een mindere avond/nacht dus maar gelukkig uiteindelijk wel nog tot rust gekomen. Hopelijk vannacht beter! @Slaapzak, ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk naar wie je bent, wie weet ken ik je wel haha! Wel heerlijk dat je door hebt kunnen slapen, super! @Jusi, idd zwaar vervelend als hij niet wakker wordt, maar na al mijn geknotter heeft hij vannacht wel een voeding gedaan Jeej! En dat doet goed haha! @Naiobi, hele leuke foto! Lekker manneke! En Wat een leuk jasje! @Tineke, nee nog niet alle Septembermoeders zijn 'over', 2 moeten zelfs nog bevallen Ben benieuwd naar foto's! Hier weer een fijne dag Kenji is weer duidelijk uitgerust en daar profiteren we ook meteen van want dan is het toch een geweldig tevreden manneke! M'n neef, zijn vrouw en hun meid van 3,5 zijn vanmiddag op kraamvisite geweest en dat was echt gezellig! De kleine meid had zich helemaal verheugt op Kenji maar 'jammer genoeg' heeft hij de hele tijd geslapen, wel jammer voor haar maar wel lekker dat hij zo goed slaapt voor ons Heb weer een rij foto's geschoten maar m'n bewerkings programma heeft weer kuren dus kan ze niet verkleinen en zo zijn ze veel te veel pixels om op internet te zetten, dus even een oplossing zoeken.
Hier wat drukke dagen gehad vandaar dat ik wat weinig geschreven heb. De meiden die een puckababy hadden besteld....hebben jullie hem al binnen en bevalt hij? Hier bevalt ie echt super goed. Sem slaapt heerlijk rustig en veel en drinkt keurig om de 4 uur, zelfs snachts komt hij stipt om 3.40uur. We genieten volop van zijn prachtige lachebekkies die hij weggeeft, heerlijk om te zien. Kortom: we zitten goed in het ritme. Dat er nog 2 meiden moeten bevallen he......kan je je toch niet meer voorstellen dat je zwanger bent/was. Voor mn gevoel lijkt het al zo lang geleden dat we allemaal zwanger waren. Ik hoop voor hen dat ze ook snel bevallen en lekker mee kunnen kletsen over de kids. Straks heerlijk boer zoekt vrouw kijken. Kijken jullie dat ook of vinden jullie er niets aan????
Heb weer een rij foto's geschoten maar m'n bewerkings programma heeft weer kuren dus kan ze niet verkleinen en zo zijn ze veel te veel pixels om op internet te zetten, dus even een oplossing zoeken. Met welk programma werk jij MIJNKLEINE? Ik met paint shop pro en foto's verkleinen kan je ook in paint he! Heb toevallig vorige week psp er af gehaald omdat ik er te weinig meer mee deed en het wel heel veel ruimte in nam en ik te weinig tijd had om er mee te werken. Vind het wel een erg mooi programma.
@mijnkleine ik open de foto dan in paint en resize/formaat wijzigen ze dan onder het kopje afbeelding.. zet de bovenste twee op 25 en dan is ie klein genoeg voor forums
@sem raar he dat er nog 2 moeten bevallen, terwijl je zelf al een tijdje ervoor bevallen bent. boer zoekt vrouw keek ik eerder altijd wel, maar ben er dit keer niet mee begonnen..
Hey meiden, Ook ik kom me hier melden beetje laat maar beter laat dan nooit toch had er even niet over nagedacht dat er ook een topic voor de mama's zou zijn. Velen kennen mij niet omdat ik alleen bij de vroege september mama's heb geklest maar zal me kort voorstellen. Miriam is mijn naam mijn zoon is geboren 26 augustus met 38 weken heb deze zwangerschap 20 weken stil gezeten en elke week controle in ziekenhuis gehad met injectie's om zo lang mogelijk de baby(mijnzoon dus) bij me te houden. Dit is me dus onwijs goed gelukt. Mijn zoon heet Sem verder ben ik getrouwd en heb ik nog een dochter die helaas niet bij ons in ons midden is ze is veelste vroeg geboren en dus overleden. Heb geprobeerd borstvoeding te geven maar na twee dagen ben ik al gestopt flesvoeding gaat prima en ons kind is een vreselijk tevreden jongentje, wel komt hij nog om de drie uur meer tijd ertussen zit er nog niet in. En nu is ons kleintje een beetje verkouden dit goed in de gaten te houden. nou vanaf heden klets ik mee als jullie het gezellig vinden gr miriam
@miriam welkom !! goh je hebt wel veel meegemaakt maar een tevreden mannetje heb je dus Dat is die van ons ook.. Wat jammer dat hij nog niet langer dan 3 uurtjes slaapt..
haai meiden! sorry sorrie sorry kep het onwijs druk gehad! Jullie hebben echt mega veel geschreven zie ik al...... Mare5 en Twinkel GEFELICITEEEEEEEEEERD!!! Wie moeten er nu nog bevallen????? Welkom Mirjam25, klets lekker mee!! @Naiobi - hahahah kan je je voorstellen hoelang het al voor mij geleden is hihi Damian was gisteren 8 weken!! @Babijtje - Hey meid hoe is het met je kleine ventje? Hier ook soms een hele goede nacht (dan zijn we super blij) maar daar staat dan ALTIJD een vreselijke spooknacht tegenover! Genieten jullie ook zo van je verlof? Het vliegt wel voorbij he! Maaaaarrrr ik ga pas 4 januari weer beginnen. Kep de 4 weken die ik miste door dat Damian 5,5 week tevroeg kwam van de afdeling erachteraan gekregen!! TOF HE!! Dus met 3 dagen vrij in December, ga ik pas de 4e weer beginnen. Tot die tijd geniet ik heeerlijk van die kleine smurf. Ik heb hier een pakje Rijstebloem van Bambix (vervanger van het vroegere molenaarskindermeel) gekocht. We hoopte dat Damian er lekkerder op zou slapen..........maar hoe weinig er ook ingaat (mespuntje) nu komt er niets meer uit de fles AAAAHHHHH Maar goed, je moet na 3 maanden toch de spenen wisselen, dus ik ga er nu samen met mn manneke maar ff een extra gaatje in maken. Wellicht helpt het voor aankomende nacht. Dinsdag naar het Sophia voor zn schildklier....owww meiden zie er zooooo tegenop! Eigenlijk niet zozeer voor het onderzoek, maar wel voor het infuusje welke hij gaat krijgen! brrrrrrrr Ik hoop dat het snel dinsdagavond is dat alles voorbij is! Die weken onzekerheid en nu angst voor infuusje VRETEN energie!!
Mijnkleine...wie weet maar als je nog meer mensen in limburg ken met een dochter die Pyta heet dan weet ik het ook niet.. maar wie weet ken ik jou...nee alleen die mensen wat ik vertelde..maar misschien kennen we elkaar en weten we niks van elkaar dat heb je ook weleens..