wow dat is snel!!!! dat kan nu al dus........wist ik niet eens, hoe weet je wanneer ze tanden krijgen??
Eerised: Beterschap meid. Wat ontzettend vervelend dat je nu net voor het onderzoek beroerd werd! (wat een leuke foto's weer, trouwens!) Kar: over sprongen kan ik niet zoveel zeggen. of Roos springt zich gek of ik merk ze niet omdat madammeke sowieso nogal huilerig kan zijn. Ik kan beter de dagen tellen waarop het écht lekker gaat.. Mare: inderdaad..respect voor jou. je hebt het nog zoveel pittiger dan wij hier!Wow..die David is wel enorm gegroeid dan! MijnKleine: ow wauw...die bos haar blijft geweldig! Slaapzak: niet schelden over heksen he..anders voel ik me zo aangesproken Roos hier heeft ook zo'n klokje trouwens: die voelt het feilloos aan, wanneer ik eten op tafel zet. dan gaat ze nl. altijd huilen! Overigens wil mijn kleine meid met geen mogelijkheid overdag fatsoenlijk slapen. Het blijft bij hazenslaapjes die variëren van 5 tot hooguit 20 minuten. Heeej Andi ..je leeft nog *grijns* Zo hee: Kyrian nu al een tand? Ik hoop, dat ie je niet gaat bijten dan! @onbeschermd sexen: dames, dames...lijkt wel russisch roulette zo. Nou ja..over een maandje of wat zwanger raken, maakt je dan wel opnieuw een septembermama hihihi Nou pluk: Kylian kan al aardig binnen de lijntjes kleuren zeg! Netjes~! @bescherming mexicaanse griep: ik las op de site van het RIVM ( meen ik) dat je pas zo'n 14 na de 2e prik volledig beschermd bent tegen de griep. In hoeverre je dus beschermd bent na de 1e prik is nu de vraag. En ook wanneer je kindje via de BV volledig beschermd is. Ik neem aan, iets later dan jijzelf. Ik mag overigens komende woensdag mijn prik halen.. @Meeting: lijkt me best leuk, maar het zal vast een weekend worden en dat zijn de enige 2 dagen waarop ik mijn Lief en Roos haar papa ziet. Maar we blijven hier vast nog lang schrijven en wellicht volgen er nog wel meer meetings. Of we doen het eens met de dames hier in de regio Drechtsteden/Alblasserwaard/Hoekse Waard en omgeving ? Jusi: veel plezier dit weekend! Ikbenhetmaar: dat zijn fijne klanten zeg! Vandaag was wel redelijk relaxed. Mevrouw heeft vannacht 7 uur doorgeslapen en kwam in ruil daarvoor vandaag wel elke 1,5-2,5 uur eten. Ach ja.... Met de zere voet toch even naar de supermarkt gewandeld. Kom ik daar binnen, word ik helemaal naar. Alsof ik ieder moment kon flauwvallen. Ik vraag me even af, of dat gebrek aan conditie of een tekort aan het één of ander is. Vond het best eng! Iemand anders ook zoiets gehad? Vanavond was een verwenavondje voor Roos. Ik heb ze eerst gemasseerd ( we moeten oefenen voor de babymassage), toen heb ik haar met haar blote lijfje heerlijk tegen het mijne gelegd en mocht ze kroelen en drinken zoveel als ze wilde. Ze heeft nog even geasabbeld ( mag soms even van me..maar ik ben voorzichtig vanwege mijn tepels) en toen ging ze zonder morren meteen slapen.
@Mare; wat fijn joh dat David goed gegroeid is. Krijgt genoeg binnen dus @Eerised; hoe gaat het vandaag? @Hellen; heeft Roos weer zo lekker geslapen vannacht?
Deelnemerslijst voor de meeting (echte namen niet vermeld ivm niet iedereen stelt dit op prijs geloof ik?) : Wat': High Tea Plaats: Houten Restaurant Paviljoen de Colonie afstand: Torties - Alisa - Zoetermeer 55 km Ariel? - Noah - Zoetermeer carpool met Torties Mijnkleine - Kenji - Landgraaf (Z-limburg) 170 km 5Mare5 - David - Ede ? Jusi - Kenji - Nuland (brabant) ? Joyce84 - Lorenza - Rotterdam ? Eerised90 - Gabriella - Puttershoek 65 km Twinkle - Yanoah - Utrecht ? Babijtje - Jurre - Doetinchem 94 km Ikbenhetmaar - Linde - Deventer ? MamavanBas- Job - Aalten ? Andi - Kyrian&Gabriël - Alblasserdam(onder voorbehoud) carpool met eerised
Babijtje, lief dat je het vraagt! Gisteravond na 8uur kon ik eindelijk voor het eerst 1 glas water binnen houden met 2 Antigrippines. En om 23.00 1 droge boterham. Dat is blijven zitten en mn maag is een stuk kalmer, borrelt en rommelt wel bij het minste. Heb vanmorgen een half glas vruchtensap op, en is ook blijven zitten, straks maar weer een boterham proberen! Ben vannacht zowat mn bed uitgetrild, had het zó koud maar zweette met ook kapot, heel irritant. Ben nog niet veel waard nu.. Maar het gaat iig de goede kant op! Gisteravond was mn temperatuur 38.9 en nu weer 37.3.. Met de kleine gaat het ook goed, heeft gisteravond om 20.30 de fles gekregen, en die hield ze binnen gelukkig, toen lag ze om 21.15 in bed te slapen.. Vanmorgen om 07.30 werd ze wakker, weer een flesje, en ook die hield ze binnen.. Ben echt opgelucht, had al ORS gehaald omdat ze gister alle flessen had uitgespuugd.. 4 van de 6.. Ze ligt nu nog te slapen.. Ik ga maar even wat eten! Liefs
Goedemorgen dames, Jeetje nog een baby die al tandjes krijgt? Linde krijgt er dus al 3 he! Ze heeft er gelukkig weinig last van, alleen ze kwijlt verschrikkelijk. Linde heeft weer heerlijk geslapen van 22.45 tot 8.45 (we hadden ons verslapen hihi) want opa kwam haar ophalen om 9.15 want ik moet vandaag werken, ben heerlijk morgen vrij. Lang weekend. Wil zondag met haar gaan zwemmen, lijkt me erg leuk. Hadden al meer dames gedaan toch? hoelang gaan jullie dan met de kleine? uurtje ofzo?
fijn dat het weer beter met je gaat Eerised!!!! Hier heeft Gizem haar laatste flesje ook helemaal gespuugt. Zij zat er helemaal onder en ik ook vind het zo erg he. Ik had een afgekolfd melk gegeven, ligt het nu aan mijn melk, want bij kv doet ze dat niet. Maar ze werd wel lekker om 7 uur wakker als ze aan mijn borst drinkt geeft ze niet zoveel terug, maar uit flesje wel.
hmm.. misschien kunnen we de plaats voor de meeting veranderen, iets meer richting Babijtje/mijnkleine, want voor jullie is het wel heel erg ver ten opzichte van mij/Ariel/eerised enz.. ik ben nu op het werk, maar vanmiddag zal ik even kijken
Eerised, wat fijn dat het al wat beter gaat met je, beroerd dat je zo ziek bent! Aah, Ikbenhetmaar, dacht al dat het jouw meisje was die tandjes kreeg.. Vind het zo bizar, joh! Gabriël kreeg ze pas met 11 maanden en die was toen een heeeeeel stuk zelfstandiger dan Kyrian nu is. Zie je het al voor je? Wanneer de tandjes goed doorgebroken zijn met een baby op je arm de tandjes poetsen? Torties, niet anders iets in bovenin Brabant opzoeken? Dan blijft het nog best centraal. Zoals die locatie van hetzelfde restaurant maar dan in Breda? Ben dit weekend weg trouwens, gaan weer weekendje naar de Achterhoek naar m'n mams. Gabriël heeft er al helemaal zin in. Pff, Kyrian is wel wat jengeliger en wil veel meer bij mij zijn nu hij tandjes krijgt.. Zal hem zo maar in de draagdoek doen, anders komt d'r ook niks meer van de spullen klaarzetten voor het logeren..
hahah ja zie het al helemaal voor me, haha! Oh lekker dat je even een weekendje weg gaat. Heel veel plezier.!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai meiden ANDI!! lang nie gezien opt forum, jij was er tijdje niet, en toen was ik er vandoor haha.. wat een drukte he 2 kleintjes.. Soms weet je niet meer waar je handen extra vandaan moet halen ahahaha.. Maar ook dubbel genieten.. Hier huilde Job alleen ontzettend veel in combi met griep, borstontsteking, urineweginfectie die nog steeds niet weg is, heb ontzettend op de rand van nierbekontsteking aangelopen.. Job huilde elke avond van 17.00 tot 22.00 Gelukkig word het allemaal beetjes beter nu en ga ik nu weer meer tijd vinden om met jullie mee te lezen EN te reageren!! Eerised, gelukkig knap je weer wat op, dat ziek zijn is toch ook helemaal niets.. Inenten jullie zullen er vast al veel over getypt hebben maar ben benieuwd wie hier allemaal hele gezin laat enten voor de kleintjes..? en waarom wel of niet.. meeting, heb er echt zin in, ben zo benieuwd ook naar jullie allemaal en jullie kleintjes.. inderdaag andi als we een high tea gaan doen, laat ik bas ook liever thuis.. Mijn kleine ik heb je een pb gestuurd.. met de gegevens!! Ariel wat een lekkerding heb je zeg!! hihi heb een paar foto's van je binkie voorbij zien komen!! stoertje!! hihi september baby's zijn gewoon leuk nouja oktober baby's ook Andi.. meid.. tandjes.. WTF hoe kan da.. foei wat vlot!! en weer lekker in de achterhoek dit weekend.. als je een keertje van te voren weet kunnen we misschien wel een keertje mini meeten hihi tenzij je daar natuurlijk geen zin in hebt Torties, van jou ook ontzettend mooie foto's voorbij zien komen heb elke keer alles wel meegelzen, maar kom gewoon niet tot reageren toe, job huilde nog zo ontzettend veel.. en moest even een draai zien te vinden zo met 2 kindjes. maar bas doet het super, hij is een trotse grote broer.. hihi.. Booky...... Buddy..... waar ben je?? hihi.. ga je ook mee meeten? hoe is het met je mooie kerels? ben super benieuwd naar je mooie mannetjes!! Twinkle.. Hoe gaat het met de borstvoeding.. nogmaals bedankt voor al je lieve berichtjes!! erg lief van je!! Helen, hoe gaat dat nu je staat er door de week natuurlijk veel alleen voor zo met die afstand van jullie en je mannetje! trek je het goed? hoe gaat het nu met Roos? heerlijk zon verwenavondje met je kleine meid.. dan is het gewoon nog extra genieten he!! Mare.. gaat het al wat beter met David.. wanneer mag je naar de kinderarts..? trek je het zelf allemaal nog wel.. dikke knuffel voor jou, heb echt respect voor je waar je jezelf doorheen bijt meis.. en dat allemaal voor je gezinnetje en voor Davids welzijn.. merakli en eerised wat ontzettend naar dat ze zoveel voeding terug geven.. Ikbenhetmaar.. waar woon jij dan? even een fotootje van mijn kleine vriend
Ik woon in winterswijk sta ook onder aalten momenteel in de lijst hihi.. soms vergeet ik nog wel eens dat ik verhuist ben hahaha.. ik woon nu zeg maar tussen aalten in winterswijk in, maar het heet officieel hier winterswijk, beetje onwennig nog.. hihi 's hertogenbosch, word het voor mijn kleine wat dragelijker en amersfoort dan moet iedereen ongeveer even ver, alleen dan is het voor mijn kleine nog weer verder, dus kweet het niet.. tis moeilijk geloof ik misschien handig om zoveel mogelijk te carpoolen.. voor zover dat mogelijk is.. ik moet nog even zien hoe ik dat regelen, ik denk dat ik met het treintje moet gaan, ben niet in bezit van een rijbewijs
amersfoort is voor mij heel dicht bij.. Als het een beetje in de richting is mag je wel mee rijden hoor mamavanbas..