Bij mij duurde het ook zo lang denk ik hoor, gewoon doorgaan meid, uiteindelijk wordt het echt wel meer! En veel plezier onder de douche
hoi hoi dames, heb even geen zin om terug te lezen! ben nu al 2 dagen overtijd!! heb gelukkig wel een goede nacht gehad,Noa had geslapen tot 5u en daarna tot 8u,zalig! verder krijgt ze s'avonds een huil-uurtje,ik moet haar tussen 5 en 7 echt bezig houden anders huilt ze de hele tijd,dus hang ik haar maar in de draagdoek of ga ik een toertje rijden met de auto en dan slaapt madam weer.hopelijk gaan deze avonden vlug voorbij,want daar word ik zo moe van,maar ik ben al blij dat ze s'nachts al goed slaapt! verder was het vandaag een drukke dag,mijn jongste zoontje moest worden geopereerd aan zijn darm,hij had poliepen waar door zijn darmpje tijdens het poepen naar buiten kwam,het was niet erg,maar heel vervelend voor hem en nu is het opgelosd en hij heeft er gelukkig geen last van achteraf! nu kruip ik mijn bedje in,ben moe! slaapwel! groetjes
@sofie: oh klinkt wel eng eigenlijk met je zoontje. hopelijk knapt hij nu snel op en heeft er geen last meer van. @twinkle: waarom kan je hem nu dan niet aanleggen met de spruw? omdat het te pijnlijk is? wat een leuke foto zo lekker buiten met yanoah! ja ik zat idd te denken aan een lactatiekundige, maar dan gaat het weer even wat beter en dan denk ik weer ach het hoeft niet. als het toch weer een dagje slechter zal gaan dan maak ik deze keer wel gelijk een afspraak. @torties: die fotoshoot was zeker erg leuk. de foto's zijn iig mooi!
Oei Sofie heftig die operatie, gelukkig is het nu wel opgelost voor hem. Lijkt me moeilijk als je kindje geopereerd moet worden zeg! Mare ik ben bang dat we elkaar blijven besmetten ermee, dus ik wacht gewoon tot het van ons alletwee over is en dan probeer ik het weer. Echt drinken zal niet meer lukken, maar meer als troost wil ik het hem wel aanbieden. Dan valt hij namelijk meteen in slaap als hij bij mijn borst is. Ik kan het me wel voorstellen hoor dat je zo denkt, als het goed gaat dan heb je geen hulp nodig, maar toch lijkt het me wel prettig voor je als er iemand meekijkt en je tips kan geven. Ik ga afsluiten hier en in bed film kijken. Tot later! En nog even mijn vraag herhalen: Liggen jullie baby's stil in de box of spartelen ze ook steeds met hun armen en benen?
Torties, wat spannend , nou ik ben benieuwd wanneer Sander je vraagt. En nice dress! Ik ben benieuwd naar een foto met jou erin. En hier kostte onze bruiloft echt geen 15.000 euro he! Maar tis maar net wat je wilt natuurlijk. Wij hadden trouwens ook alles erop en eraan hoor: Trouwjurk- en pak. Die hebben we wel van onze ouders gekregen moet ik zeggen. En dan nog een koets en een volgkoets, trouwen in een kasteeltje, overdag de hele dag een zaaltje afgehuurd, diner met de daggasten en 's avonds feest met 130 man ongeveer. Twinkle, gelukkig kwam Jurgen 's middags al bijtijds thuis, want R. vond het niet zo'n succes door onze hond. Ook vond hij Kenji erg eng. We hadden Kenji even bij R. op de bank gezet, maar R. begon meteen te krijsen, en daarop besloot Kenji mee te gaan doen. Balen van die spruw zeg, hopen dat het snel over is. En Kenji ligt echt niet stil in de box, die trappelt heel veel met zijn beentjes en armpjes. Heel leuk, vooral met de babygym. En wat leuk die foto van Yanoah en mama samen. Wat zie jij er trouwens ontzettend leuk uit! Torties, nee hoor, niet teveel info. Wél als je vertelt welk standje en zo, maar als je dat nou zo graag kwijt wilt. (Heb hier nogal snel last van beeldvorming. ) Sofie, wat zielig dat je zoontje geopereerd moest worden. Was het een dagopname, of ligt ie nog in het ziekenhuis? Mare, heb net even het filmpje van David bekeken, en wat is het toch een schatje!
@merakli; taart gelukt?? @mare; wat een schattig filmpje @mijnkleine; hoe was het feest? @Torties; wauw joh een verlovingsring uitgezocht, wat gaaf!!! En wat een onwijs mooie jurk @Twinkle; wat goed dat Yahoah al zo goed kan draaien. Jurre spartelt hier ook altijd hoor in de box, hij kan geen moment stil liggen En wat een mooie foto! @Sofie; wat zielig voor je zoontje dat hij geopereerd moest worden, gelukkig is het over gegaan.
goedemorgen, @twinkle: idd kinderen spartelen met beentjes en armpjes, is gewoon spieren en functies oefenen. oke kan me wel voorstellen dat je nu zeker wilt weten dat het over gaat. ik vind het echt zo'n gedoe met al dat wassen en davids handen wassen enz maarja als de pijn maar over gaat. ik heb trouwens geen medicatie vand e huisarts maar een oud huismiddeltje zeg maar. dat hoeft maar eens per dag een week lang.
@Sofie 2 dagen overtijd? ojee, nou hoeft dat niks te zeggen het is helemaal niet raar dat het onregelmatig is vlak na de bevalling! maar als je erust gesteld wilt worden doe je toch even een eigen merk testje? die kost 6 euro ofzo wat eng je zoontje geopereerd.. maar hopelijk is het opgelost nu!
Uh.. ik durf echt niet meer te zeggen hoe duur onze bruiloft was. En ja, wat de meeting betreft, kunnen we niet beter eerst een datum prikken? Ik las dat het in een weekend gaat gebeuren, en op zondag toch? Dat wordt voor mij al een lastige dag. Dus mijn voorstel is om eerst een datum te prikken, dán kijken wie er mee willen. Van daaruit kun je ook zien wie er het verst weg woont en kun je beter een locatie bepalen. Oooeh mensjes, Kenji gaat vanavond voor de eerste keer uit logeren. Bij mijn zus, want ik heb personeelsfeest bij de Efteling. Ons mam en pap gaan ook mee, aangezien ons pap ook bij hetzelfde bedrijf werkt. Dus gaan we gezellig met vieren op stap haha. En morgen speel ik dus de hele dag zwarte piet. Echt leuk is dat.
Zo te zien wonen jullie dan toch nog redelijk dichtbij elkaar. Ik woon dichtbij de stad Groningen, maar wel in Drenthe
Leuk zeg! Ik herken het overigens wel. Ik ben ooit Tupperware demonstratrice geweest. De party was over en de mannen komen hun vrouwen ophalen en willen toch ook nog even kijken. Wat denk je? Kopen ze nog meer dan hun vrouw! Dat was dus een leuke opbrengst! Ze zagen overal wel wat in wat ze konden gebruiken.
@ twinkle mooi foto van jou met je moppie hoor!!!! erg mooi!! @ torties las net iets over beeldvorming.....nou hier ook hoor! kreeg ook meteen het beeld van ons 'n x in de douche hahahaha dus verdere info word meteen verwerkt soms wel grappig maar niet altijd.........
Onze Yanoah houdt er niet zo van om in de box te liggen... Daarom ligt hij er meestal in in zijn wipstoel dat vindt hij wel heel erg leuk! Als hij "los" ligt dan maait hij wel aardig met zijn armen. Trappelen met zijn benen doet hij eigenlijk altijd. Hopelijk is de spruw gauw over!!! Leuke foto ook van jullie tweetjes!
@ Torties, wat leuk dat je een verlovingsring van je vriend hebt gekregen, bruiloft komt er dan ook achteraan toch en goed bezig met kolven, van helemaal niks tot een klein bodempje!! @ Twinkle, wat goed dat Yanoah al goed kan omrollen, hier kan gizem van buikje naar rug draaien, maar zij vind liggen op buikje helemaal niet leuk. Terwijl ze goed op haar armpjes kan steunen. En goed bezig met kolven meid!! En hier spartelt Gizem ook heel erg met haar armpjes en beentjes. En leuke foto van jullie. @ Jusi, leuk he babygym gizem vind het geweldig en spannend eerste keer logeren!!! veel plezier vanavond en morgen!! @ babijtje, ja het is gelukt wil jij een stukje hoe gaat het met Jurre Dames hebben jullie een gipsafdruk van de handje of voetje van jullie dochter/zoon? wij willen het doen maar het lijkt me zooo lastig. @ Sofie, hoe gaat het nu met je zoontje?