September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey sept mama's

zou ik ook bij jullie (zo te lezen gezellige) club mogen :) , zit al een hele tijd op dit forum maar zie nu pas de sept mamas :D
    zie ook weer wat bekende namen voorbij komen :)

knuff

oja ik ben 22 en manlief 23

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    @hellen sembem:sterkte met jullie vaders!!

@leeftijd:ik 29 vriend 35

hier heb ik vannacht een super nacht gehad: 20u fles en bed in en Noa werd pas wakker om 6.30u,zaaaallliiiggg!!!!
    hopelijk gaat het deze nacht ook zo goed gaan!

ik heb ook sinds afgelopen vrijdag maatje 62 moeten aan doen bij Noa,want maatje 56 past al niet meer en het rare is dat ze vorige week bij kind en gezin 56cm mat!
    wat gaat de tijd toch snel hè!?ze worden zo vlug groot.

verder morgen mijn spiraaltje laten steken! ik ga het risico niet meer nemen!!:pheb er eigenlijk wel schrik voor,want heb nare ervaringen met dat ding,maar ik kan nergens anders tegen buiten het spiraaltje,dus ik moet wel.

groetjes

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    welkom engeltje87! schrijf maar lekker mee hoor.

mijnkleine vroeg volgens mij naar de visite. nou ze kwamen nog een half uur te laat, maar ze ze bleven gelukkig ook maar een half uurtje. david was lekker bij mij aan het slapen dus ik hoefde niet echt contact te maken en zij konden ook niet vragen of zij hem vast mochten houden. wat dat betreft viel het dus mee.

@pluk: nou als de oudste hier 35 is dan valt het nog mee toch. hoe oud is hellen ook al weer?

4. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    nou pluk...........scheelt het als ik ook 35 ben........zijn we saampies de oudste!! :D:p:):$

5. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hey meiden,

Jeetje jullie kletsen lekker zeg! Ik ben hele dagen bezig hahahahahaha. Maar moet zeggen dat ik van de week weer eens sinds februari :D mn Sim spelletje op de Wii heb gespeeld, en UIT heb gespeeld! Heeeerlijk zo ff tijd voor mezelf!

Damian doet het inmiddels sinds een paar nachten TOP!! (afkloppen) Hij krijgt om half 9 zn laatste flesje en gaat dan lekker in een trappelzakje naar bedje en dan komt hij pas weer tussen 5 en half 6!!!! WAT EEN KANJER HE!!
    Mama is zooooooooooooooooooo ontzettend blij!!! Dit was precies in de week dat papa nachtdienst van zn werk had, dus mama was EXTRA blij!!

Vandaag hebben wij onze prik gehaald, moet zeggen het is ons 100% meegevallen. Allebei hebben we nergens last van......
    December gaan we voor de 2e ronde.

Nu weer ff lekker old fashion James Bond verder kijken!
    Tussendoor lees ik even wat ik allemaal gemist heb!

Owww ja ff mijn binkies showen hoor!! We zijn natuurlijk wezen babyzwemmen en Damian vind het wel wat!

Groetjes
    Jolanda

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @jocruella: wat fijn dat je zulke goede nachten achter de rug hebt en ook weer eens gewoon lekker tijd voor jezelf had. dat geeft weer wat kracht om door te gaan hè na al die tijd met zorgen

7. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0

Nou meid zeg dat wel! We komen hier eindelijk tot rust. Gelukkig ben ik de maand december nog lekker thuis, daarna ga ik pas 4 december weer beginnen voor 3 dagen in de week.
    Deze dagen zijn dan lekker aangepast aan het continuerooster van mn man, dus we kunnen heerlijk bijna 80% zelf voor Damian zorgen. De andere tijd gaat ie lekker naar de opa's en oma's.......

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meeting, locatie Den Bosch zou voor mij helemaal perfect zijn. :D Dat is echt voor mij maar 10 km ofzo. ;)

Leeftijd, leuk dat lijstje Pluk! :)
    Ik hoor bij de middenmoot zo te zien.

Pluk, zo wat is Kinley vandaag een hongerlapje zeg. :p

Tineke, ik hoop dat Storm vannacht gewoon wil gaan slapen!

Engeltje87, welkom! En ik wil wel wat info over jou en je baby hoor. ;) Wanneer is hij/zij geboren, hoe heet hij/zij, hoe zwaar enz. :p

Sofie, wat fijn dat Noa zo'n goede nacht heeft gehad. :)
    En maatje 62, wat gaat het snel he!
    Kenji zit sinds kort ook alweer op maat 56! Zelfs met sommige broekjes! :$

Jocruella, wat fijn dat je eindelijk weer eens tijd voor jezelf had. :) Ben je ook alweer aan het werk eigenlijk?
    En lekker dat Damian zo goed doorgeslapen heeft de afgelopen paar nachten.
    Oh als ik dat zo lees hoef ik me dus niet druk te maken om de prik. ;)
    En wat een leuke foto van jullie gezinnetje! :)

9. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Ariel, wij hebben ook een Renault Megane, lekker ruim :) en wat zijn de kleintjes lekker gegroeid :)

@ Francescak, mooi gegroeid!!! en hij slaapt goed zo te zien :)

@Jusi, hier krijst Gizem ook soms heeeel erg en na haar badje was het weer raak :( kan gewoon niet genieten vn haar badje.

@ Helen, dikke knuf meid!!!! ik ken het gevoel helaas..... hoe gaat het nu met je vader?

@ Andi, kyrian is mooi gegroeid!!!

@

10. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ engeltje87 welkom hier en ik zou zeggen klets gezellig mee hoor!;)

@ sofie nou vanaf 20 uur tot 's ochtens....knap van je meissie hoor!! en zekers lekker voor mama! succes morgen met zetten van de spiraal!;)

@ jocruella zo hey lekker he als ze ineens een paar dagen achter elkaar doorslapen hahaha dan heb jezin een gat in de lucht te springen of niet???:D mooie fot van jullie in het zwembad!!! krijg er ook meteen zin in om met storm te gaan.....dus maar gauw op zoek naar een zwembroek voor hem.
    oh ja wat een lekker mannetje jullie kleine!!!!;) nou als ik een meisje had.......:p

11. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Pluk - Niet alleen Kinley is zo'n hongerlapje......ik heb er ook 1 hier!
    Gaf ik hem zn laatste flesje 180!!(met schepje rijstebloem) gaat ie zitten miemelen.......dus ik nog 60 water met 1 schepje voeding.........OOK OP!!! En om 17,00 uur en 12.00 uur had ie ook al 180 met schepje rijstebloem op! Volgens mij is de groei weer aan het intreden hahahahhaha

@Jusi - nee hoor niet druk maken.........wij vinden het echt allemaal poeha om niets. Was hier goed geregeld in een sporthal. We kwamen binnen, papieren afgeven, prikken en weer naar huis! En wij allebei nergens last van!

@Tineke - hihihihihi dan hadden ze een droomsetje geworden hahahahaha. Ben ook zo trots op mn binkie.
    Wij hebben de zwemluiertjes van de kruitvat met daaroverheen een leuk fel lime zwembroekje..zooooooo lief!!!
    Snel gaan zwemmen hoor, het is hartstikke leuk!!

12. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    grrrrr ben ik aan het typen, plaats hij het :mad:...

@ Leeftijd, ik ben 30 en mijn man 39, wij schelen ook 9 jaar zoals de meesten hier :)

@ jocruella, wat fijn dat Damian de nachten doorslaapt!! wat een kanjer :) en mooie foto's

@ prik: wij moeten woensdag....

ik ben heel eg moe, ga na de voeding naar bed....

trusten allemaal!!

13. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou hij slaapt hoor, al sinds 15 minuten........hahaha is al effe geleden dat ik zooo blij was met 15 minuten!
    nou ik kijk nog even projekt catwalk en dan gauw naar bed lekker tukken.

wens jullie een aangename nachtrust!!!!!!

14. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Welterussies!!! Geniet van je nachtrust!!!!

15. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

hey zo herkenbaar :D hier ook zo'n vreetschuur hahaha hij kreeg 4 x 250 ml en was daarna nog niet tevreden....... hij heeft natuurlijk niet meteen meer gekregen want 250 is al erg veel. wij gaan dus vanaf morgen weer over op 5 flessen , max 5x 220, want hij heeft duidelijk aan 1000 ml niet altijd genoeg. maa atmij betreft mag de groei wel even wacten hoor :D hij groeit al veels te hard vind mama.

ga nu echt! TRUSTE!!!;)

16. Sembem, ook jij sterkte..
    Wat een dag voor jou & voor Hellen.
    Echt bizar.

Joyce, ik laat Gabriëlla soms ook even huilen hoor, anders kom ik nergens meer toe buiten dr slaapjes om!
    Ik let wel op de manier van huilen, ze heeft heel veel verschillende huiltjes, dus hoor wel of het nog gaat of niet.

Mijnkleine, ik heb de datumprikker ontvangen hoor, en ingevuld.
    En ik voel me wel weer stukken beter. Nog steeds niet helemaal fit.. Al zoek ik nog steeds naar al mn energie van voor de zwangerschap ;) ..
    Nog lekker gewerkt vanmiddag?

Torties, bij Peter R de Vries ging het over de Purmerendse moordzaak.
    Over die 2 kindjes die vermoord zijn.. :(

Slaapzak, ik dacht ook dat jij jonger was, haha :) ..

Pluk, zo lekker aan het vreten dus.
    Ach ze zal het nodig hebben. Gabriëlla eet de ene dag ook veel meer als de andere. En daar maak ik me dan ook niet druk om hoor. Wij eten de ene dag ook meer als de ander!

Engeltje, Welkom!
    En vertel.. Hoe heet je kleine? Jongen meisje etc etc.. Tell us ;)

Sofie, het valt echt mee hoor de spiraal zetten.
    Voor ik het wist zat dat ding er al in!!
    Gabriëlla past helemaal niks meer maat 56.. Allemaal maatje 62/68.. Ze worden groot die beebjes van ons!

Jocruella, leuke foto's!! Wij gaan ook in december zwemmen met de kleine. Lijkt me zo leuk..
    Lekker dat hij zo lang slaapt zeg..
    Hij ziet er goed uit hoor. lekker bekkie!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Very bizarre. Wie weet zien we elkaar nog wel. Pa Hellen is een man van 62 met grijs haar en baard en snor....

Ja ik ben hier dus de oudste he :$ Ik ben in oktober 38 geworden en mijn lief wordt in maart 42.... We zijn dus regelrechte fossielen. Overigens hadden wij NOOIT de wens om zó oud een kindje te krijgen. We wilden het al veel eerder, maar het leven vervulde onze wens nu eenmaal pas later

@torties: dat vind ik dus ook mega-apart, dat de KDV leidsters niet worden ingeënt!

Van pa weten we alleen dat de meeste bloedwaarden geen afwijkingen vertonen. Maar zjn hartfilmpje was niet geheel in orde. Morgen moet ie dus fietsen ( inspanningsproef) en dan weten we hopelijk meer. Ik vind het loodzwaar aleemaal en zeker omdat mijn partner niet bij me kan zijn...

18. Hellen, sterkte hoor.. Hopelijk is er niks aan de hand zeg!
    En het is zeker moeilijk en zwaar om zulke dingen alleen mee te maken, ik snap en weet hoe dat voelt.. Knuffel voor jou!
    Als je huis verkocht is dan ga je toch bij je lief wonen?

En je hebt het helaas niet in de hand wanneer je een kindje krijgt..
    Je bent zo oud als je je voelt hoor enne fossiel is wel overdreven toch?!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hellen, spannende dag voor jullie morgen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Kan me voorstellen dat je het erg zwaar vindt, zo alleen zonder je vriend. Dikke knuffel voor jou hoor!

Nou, hier was het een ramp net met de fles van 22.30. ;)
    Kenji is strontverkouden, ik ook trouwens, maar dat vind ik niet zo erg. Ik vind het wel zielig voor Kenji, want het zit hem echt gruwelijk in de weg, met gevolg dat ie net dus heel slecht dronk. De eerste 100 cc gingen nog wel, maar daarna stopte hij.
    Toen heb ik hem maar geprobeerd of ie een boertje moest laten, maar dat gebeurde dus niet. Nogmaals geprobeerd of ie wou drinken, en toen kokhalsde hij toen de fles in zijn mond ging. Echt zielig. :( Dus weer proberen te boeren, lukte dus weer niet. Toen wou Jurgen het proberen, en die rook dat ie flink geplast had. Dus had ik hem maar verschoond, en toen zat die smiecht zijn best te lachen. :D Daarna dronk ie gelukkig wel weer een beetje, dus uiteindelijk heeft ie 'maar' 50 van de 165 cc laten staan.

Daarna in zijn bedje gelegd, en toen wou hij niet slapen. Je hoort ook echt aan zijn ademhaling dat zijn neusje verstopt zit, dus kan me wel voorstellen dat ie niet lekker kan slapen nu.
    Nu is ie wel alweer een kwartier stil, maar ik durf niet naar bed te gaan. ;)
    Zul je zien dat ik net goed en wel in bed lig, en hij weer begint te jengelen.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff mijn oppas vanavond heet Roos in haar eigen kamertje te slapen gelegd. Ik wéét dat ze daar ook hene moet, de wieg wordt rap te klein en volgende week moet ze op het KDV ook in een ledikantje slapen. Maar ik heb er zo'n moeite mee!

Ik vind het niet alleen handig om haar op de kamer te hebben i.v.m. voedingssignalen, maar ik vind het gewoon ook heel prettig. Ik ben best een beetje overbezorgd en ik vrees, dat ik haar niet goed genoeg kan horen als er wat zou zijn enzo.

ben ik nu de enige die daar zo mutsig over is??????

Deel Deze Pagina