September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ah, da's een goed idee, tnx!

Najaaaaaaa zeg.. Wat raar!! Heb je 'm al eens gevraagd waarom hij zich zo gedraagt?

Wat een schattige foto!!!

2. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @ andi

ik wil niet meer aan de pil omdat wij met een tweede niet zo heel lang willen wachten! dus moeten we het maar ff met cdtjes doen! hihi en dan maar pleasure cdtjes!

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja ik krijg als antwoord dat die moe is na een dag werken, en dat die genoeg gedaan heeft voor die dag.
    En in het weekend mag hij uitrusten.! (Zijn niet mijn woorden hoor, maar die van hem )

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Andi; ik douche ook gewoon hoor als die kleine ligt te slapen. Heb dan wel de deur van de badkamer open en de babyfoon in de badkamer. Maar soms kom ik er overdag niet meer aan toe en dan doe ik het indd 's avonds samen met Noah :)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

Graag gedaan, en eventueel even een slabber of spuugdoek om knopen..;)

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @ikbenhetmaar : het is inderdaad vervelend dat het vroeger zo bij hem was. maar dat is geen reden dit jullie aan te doen!
    ik kom zelf ook uit een gebroken gezin. ik heb geen contact met mijn vader. Mijn moeder is wel een schat! maar wat er bij ons gebeurt is is voor mij een reden om het juist heel anders en dus wel goed te doen!
    hopelijk ziet hij het snel in! stekte meid! en trouwens heel erg goed dat je zo voor jezelf opkomt! dat met het eten is een goeie! weet hij gelijk hoe het voelt!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ ikbenhetmaar, balen zeg dat je mannetje zo doet...

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames, ik ga even een sigaretje roken.. even stress roken hoor..;)
    Het lucht wel op om er over te praten maar het kost me wel moeite. :(

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    kan het me voorstellen meid! doe rustig aan! (voor zover dat lukt)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    @ Francescak: Ohh, vandaar.. ja, mirena is ook wel meer voor de lange termijn.. Hihi, ahc, idd dan maar ff met cdtjes!

@ Ikbenhetmaar: WAT?? :$ Alsof jij de hele dag met je luie gat in de bank geparkeerd zit, wat een vreselijke onzin!! Mijn mannetje werkt nu al weeeeeeeeeeken over(is pas tussen 7 en half 8 thuis iedere dag en moet de volgende dag al weer om 6 uur op) en nog doet hij voor mij iedere dag de afwas en zit 's avonds ook met Kyrian. Jeetje, opvoeden doe je samen, hoor! *zit zich hier helemaal op te winden* Vind het zo ontzettend klote voor je! Mijn vent komt al helemaal uit een prutgezin(alleen opgevoed door zijn erg dominante vader, moeder is er met een ander vandoor gegaan toen hij 1½ was en hij heeft haar daarna niet meer gezien(pas vorig jaar mei weer voor het eerst)).. Jeetje..

@ Ariel, haha, dan ben ik gewoon erg overbezorgd.. Durfde met Gabriël pas alleen te douchen toen hij 8 maanden was.. :D

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, wow das wel heel erg dat jij je werk om moet gooien! Jouw vriend heeft Linde toch ook gewild?! Sorry, snap werkelijk waar niks van je vriend.
    Lees net waardoor de bom barstte, jeetje!
    Gaat niet echt lekker bij jullie nu dus. Dikke knuffel voor jou!

Andi, ik ga ook douchen als Kenji slaapt hoor. Waarom zou dat niet kunnen?

Ikbenhetmaar, ow wat schrikken die foto! Geintje hoor, je ziet er leuk uit hoor, en Linde ook! :)

Ik heb net bij de huisarts maar meteen een dubbele afspraak gemaakt. Ik wil toch weer terug aan de pil, dus even overleggen welke de beste voor me is.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, Dankje wel over de foto :)

En lieve dames, bedankt dat jullie mij de bevestiging geven dat het niet aan mijn " Hormonen" ligt want daar schuift hij het op af.
    Kreeg net een sms: Krijg ik vanavond wel eten, of ben je nog steeds chagarijnig? pff ik stuur niets terug en ga direct uit het werk met de trein naar mijn ouders en blijf daar vanavond/vannacht maar denk ik.. kan hem even niet zien of luchten. Gelukkig heeft Linde daar een eigen kamer met bedje dus dat is het probleem niet.

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ach meid! ik zou ook lekker naar men moeder gaan! laat het hem maar ff bekijken!
    dikke knuf!

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Weet niet, Jusi, ben denk ik als de dood dat er wat gebeurd.. Naja, denk dat het er nog bij mij ingebakken zit van de tijd van Gabriël, want toen woonde ik nog bij mijn ouders in huis(met ontiegelijk veel kinderen) en daar kon er zo maar eens wat gebeuren als een broertje of zusje net iets verkeerds zou doen.. Zo was het een keertje heel erg warm en mijn zusje dacht dat Gabriël wel wat water kon gebruiken(hij was 3 maanden), maar omdat hij plat op z'n rug lag, kon hij het niet doorslikken en stikte er bijna in. Mijn stiefmoeder was toen snel genoeg om hem te helpen anders had het mooi fout kunnen lopen...
    Heb hier dan alleen Gabriël rondlopen, maar denk dat het er gewoon nog ingebakken zit...

Ikbenhetmaar, zou dat ook wel even doen om naar je ouders te gaan. Gewoon beiden even afkoelen en daarna goed uitpraten!

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    dames

ben ook ff weg! gaan op visite! kom straks wel weer ff koekeloeren!

doeii

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh op die manier. Ja dan zou ik het ook niet aandurven. En meestal op de dagen dat Rosalie niet op het KDV is douche is 's avonds pas. Maar als ik alleen met Noah ben ga ik gewoon douchen.

17. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hallo allemaal, wat is er alweer een hoop geschreven zeg.
    Hier gaat alles goed, Sem doet het nog steeds super op zijn 4 flessen en slaapt ook nog steeds van 8uur tot 8 uur.

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vader.
    Het gaat vandaag al wat beter, de pijn op zijn borst is weg gelukkig. Vanmiddag krijgt hij nog een echo en de fietsproef en als die goed zijn mag hij vanavond mee naar huis.
    Vanaf zijn 49ste zijn we al aan het "tobben" met zijn hart.
    Hij kreeg toen zijn eerste hartinfarct en is inmiddels een aantal keer gedoddert en heeft stents tussen zijn aderen geplaatst gekregen om zijn vaten open te laten staan. 1x in de zoveel tijd krijgt hij het toch weer benauwd en dat zal altijd zo blijven helaas.
    Gelukkig gaat het nu weer redelijk met hem.

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @ikbenhetmaar: Meid wat een toestand. Niet aan je hormonen wijden hoor. Hij is in mijn ogen fout en niet jij.
    Lekker dat je even naar je moeder gaat, ff bij komen.

@mex.griep: Vanmorgen hebben wij de prik gehaald en ik moet je zeggen; heb een zere arm en heb een lichte hoofdpijn.
    Maar goed....ze zitten er in en de oudste heeft zich kranig gedragen en niet gehuild. Tja mam....ik ben 8 jaar!!!!

@slapen op eigen kamer: Vanaf dag 1 slaapt Sem op zijn eigen kamer, hebben ook geen wieg.
    De laatste dagen worden we ipv de wekker door het geklets van Sem gewekt, erg gezellig.

@douchen: Doe ik meestal gewoon als de jongens savonds liggen te slapen. Kan ik tenminste lekker op mijn gemak in bad, heeeerlijk.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, nee het ligt echt niet aan jouw hormonen hoor! Lekker dan, dat ie het daar op afschuift.
    Maar kun je niet beter naar huis toe gaan, en er over praten met hem?

Andi, ja na die uitleg snap ik wel dat je nog niet durft te gaan douchen. Maar je moet dan ook doen wat jouw gevoel je zegt. Je moet niet teveel gaan vergelijken met anderen, daar word je alleen nog maar onzekerder van. ;)

Franceska, veel plezier op visite!

Sembem, fijn dat het wat beter gaat met je vader.
    Zo te lezen blijft ie dus altijd hartpatiënt. Vervelend!

Nou, ik ga over 10 minuten maar eens Kenji uit zijn bedje halen en richting huisarts op aan.
    Daarna komt mijn moeder even langs, wel gezellig.
    (Ja, ze heeft gebeld van te voren. ;))

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hahaha zal ik de krant bellen of doe je het zelf?;)

Deel Deze Pagina