September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Uh doe jij maar. :D
    Nu ga ik er echt vandoor, doei!

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    whwhwhaahahahaahh
    wel leuk dat er mensen dachten dat ik jonger was...
    haha fijn toch...
    ben ik toch niet de meisje in me kwijt haha..

oja ik ben ook stout geweest miss p in de vinger geknip tot bloedens toe...
    en miss p keek me alleen aan van ? wat was dat.. niet gehuild of een lelijk gezicht getrokken. gelukkig want dan had ik me nog slechter gevoeld haha

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja ik ga zeker foto's maken! het zit nu eventjes in de was!
    dankje! lief van je! ik sta al hartstikke rood op het moment, dus dat scheelt wel weer :)
    gelukkig salaris vandaaag :D

4. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ooh meid wat verschrikkelijk.. van de week had San Alisa op bed gelegd, toen kwam hij beneden, vroeg ik of hij der een weltrusten kusje had gegeven, hij zei eerlijk van niet, dus ik zeg, ga maar weer naar boven dan :D
    en hij ging..:):D
    ik wil me er niet mee bemoeien, maar zoals je leest hoe dat hier gaat, zou ik het absoluut NIET pikken als hij straal langs haar heen zou lopen..
    en jij doet dat ook niet zo te zien.. ik zou toch maar eens praten waarom hij zo doet.. denk ik tenminste..
    wil hij geen band met zijn dochtertje krijgen ofzo?

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Stoere dame! Kyrian begint hier al te brullen als ik een huidvriendelijke pleister van zijn beentje trek... :D

Whoaw, Jusi, ze heeft gebeld!! :D

Oeh, sembem, een bad, wil ik oooooook!!! :D

6. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ikbenhetmaar
    wat een leuke foto van jou en Linde!

@douchen
    ik douche ook als me vriend werken is en Alisa op bed, babyfoon neem ik dan mee in de badkamer en daar heb ik ook lichtjes op als ze gelid maakt dus ik hoef hem alleen maar in het zicht te leggen, gaat prima!

@ikbenhetmaar
    fijn dat je met Linde even lekker bij je moeder terecht kan..! even tot jezelf komen en kan je vriend ook even nadenken dat hij gewoon tijd moet vrijmaken voor jou en zijn dochtertje en dat hij misschien ook een keertje kan koken voor jullie! (gaat ie vnzelf doen als ie honger krijgt ja toch :p)
    ik hoop wel echt dat het snel goedkomt en dat hij eindelijk dan gaat begrijpen wat de bedoeling is van een gezin hebben!
    je zorgt met ze alle voor elkaar, ja toch!

ik heb van de week Alisa der achterhoofdje tegen de box gestoten.. het was 1 sec stil en toen gillen joh! ik kon wel janken, haha! maar half minuutje knuffelen en toen was het alweer goed, dus zal meer de schrik geweest zijn. Maar wat voel je je dan slecht!

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ikbenhetmaar gelukkig dat het nu beter gaat met Linde. Kan me voorstellen dat je erg ongerust was. Vind ze het fruithapje lekker?
    Vervelend die ruzie met je vriend, maar ik snap jou helemaal hoor! Vind ook dat hij wel wat meer met Linde mag doen, jammer dat jij je rooster om "moet" gooien voor hem. Ik hoop wel dat jullie het samen goed uit kunnen praten, want dit is gewoon niet fijn en emotioneel uitputtend. Dikke knuf voor jou meis.
    En ja Jurre slaapt inderdaad van 7 tot 7 of van 8 tot 8
    :p
    Wat een schattige foto van jullie samen!

Sembem wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vader

Jusi Hoe was het bij de huisarts?

Slaapzak gelukkig ben ik niet de enige die in de vingers knipt ;) Wat een grote meid dat ze niet huilde. Jurre zette het hier op een krijsen

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het eerste dat Vincent doet als die thuiskomt is mij en de kids een kus geven. En voordat ze naar bed gaan moet dr eerst nog even geknuffeld en gekust worden. Alleen als die saggo is dan heeft de hele wereld even pech...

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo heb even bijgelezen, duurde wel even.

@ikbenhetmaar: ik denk dat het inderdaad tijd wordt voor een goed gesprek als jullie allebei wat uitgerust zijn. wij leven toch niet meer in de middeleeuwen dat een man niet naar zijn kind omkijkt en mama alles mag doen. ik snap dat hij moe is van zijn werk maar dan neemt hij toch eerst even een kwartiertje voor zichzelf ofzo en dan tijd voor het gezin?

@sembem: fijn dat het met je vader al beter gaat!

douchen: ik ga wel douchen als david in de wieg ligt te slapen (direct naast de douche als het ware) maar aangezien dat bijna nooit gebeurt douche ik feitelijk alleen maar als jaap thuis is.

ben naar het centrum geweest en het was best wel een avontuurtje hoor, maar het is wel gelukt en david was eerst wakker maar vrolijk en heeft dan lekker geslapen. dus het was een succes!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Zo jeetje zeg wat moest ik een eind bijlezen ;)

dus even uit mijn hoofd

Hellen zullen we met zijn tweeën een fossielen club gaan oprichten :D

maar goed straks al de dames zo richting eind dertig gaan zien ze er allemaal afgetobt uit om de zorgen van hun tiener zonen en dochters, wij zien er nu nog lekker jong uit ;):p

Ikbenhetmaar qua verzorging doet jan hier niet zo veel, douchen met Kylian en heel af en toe een luier verschonen, maar goed dat vind ik niet zo erg.
    Maar hij knuffelt wel met Kinley en speelt met Kylian. Hij heeft zich deze week zelfs op de wachtlijst voor een moestuin (volkstuintje) laten zetten omdat het hem leuk lijkt dit met Kylian te doen.
    Ik zou er in ieder geval niet voor kiezen om bij je moeder te blijven, gewoon naar huis toe gaan en proberen het uit te praten anders wordt de drempel alleen maar hoger (neem maar eens iets aan van een oudere vrouw :D:p;))

Hellen en sembem heel veel sterkte met jullie vaders.

verkoudheidstips van een ouder iemand :)

- hoofdeinde van het bedje omhoog (handdoek onder matras ofzo)
    - een halve ui op de kamer houdt de neus los
    - neusspray (ik doe hem altijd in en meteen de fles erachteraan)
    - luuf baby lekker op de borst en op de rug
    - snotzuiger (ene neusgat dichthouden en zuigen in het andere anders werkt het niet).

En voor de rest ben ik het even kwijt.

Kinley kwam vannacht zowaar voor een nachtvoeding dus die uiteindelijk dan maar gegeven maar wel vals gespeeld.
    Heb haar 150 cc water gegeven met 2 schepjes melkpoeder erdoor. maar daarna heeft ze wel van 2.30 tot 7 uur doorgeslapen.

Groetjes Anita

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Fijn zeg dat het goed ging en ondanks de wind vond ik het net heerlijk om een frisse neus te halen, jij ook?
    Goed van David hoor.....hij dacht ik zal mijn moeder ook eens even laten luchten:D

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

13. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Oooooh dat ga ik tegen Kinley zeggen...........

Kinleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.......weet je wat jouw mama deed!!!!!!!!!!!!!!!;);)

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Babijtje,
    Ik dacht al dat Jurre de gene was die zo lekker lang sliep. Zolang Linde de nacht maar slaapt vind ik het prima, ik lig zelf toch niet vroeg op bed.

Ik was inderdaad erg ongerust over Linde, maar ze had wel goede plasluiers (gaf haar na elke schone luier een fles water, ik moest toch wat vocht in haar zien te houden)
    En fruithapje vind ze erg lekker, ze wil het liefst nog veel meer maar een paar hapjes is echt voldoende, het is dat ze het nodig heeft voor haar ontlasting maar anders had ze het nog niet eens gekregen (ze is net 2 maand!)

@ Anita,
    Ik ben ook van mening dat bij mijn moeder blijven niet de beste oplossing is, maar heb even een dagje rust nodig aan me kop.
    Morgen ga ik ook gewoon terug naar huis.

Heb net een afspraak gemaakt bij de kapper, heerlijk even tijd voor mezelf en mijn lichaam, want daar besteed ik de laatste tijd errrug weinig aandacht aan..maar daar zullen meer mensen last van hebben..;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ 5mare5,

Fijn dat het goed ging met David, even een lekkere frisse neus gehaald! :)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Bij de huisarts was alles goed. Kenji is gewoon (alweer) zwaar verkouden, en daar heeft ie flink last van.
    Alles was schoon, zijn longetjes, keel en oren. De huisarts dacht dat Kenji gewoon zijn oortjes aan het ontdekken is nu. En daar had deze slimme mama niet eens aan gedacht. :D
    Verder zei ze dat ik gewoon weer moest bellen als ik me ongerust maakte. Beter teveel komen dan te weinig.
    Wel fijn dat ze mijn zorgen in ieder geval serieus nemen. :)

Nu wacht ik op Jurgen tot ie thuiskomt, zodat ik nog even naar de Aldi kan. Is echt nodig, we hebben bijna niks meer in huis!

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, wat fijn dat alles goed is met je mannetje! Wat kan je je ongerust maken om zo'n kleintje he!
    Veel plezier bij de aldi..:D neem je voor mij kaas mee, dan hoef ik vanavond zelf niet :D:D ;)

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Maar goed als zoiets simpels helpt dan is het toch beter dan medicijnen.
    En ik kan me voorstellen dat je even rust aan je kop wilt en fijn dat je dat bij je moeder even krijgt.
    Bij mijn ouders krijg je van alles behalve de rust ;):D

Naar de kapper, daar doe ik al 3 weken over en nog steeds niet geweest en omdat de laatste keer dik een jaar geleden is geweest mag ik van mij zelf naar een dure kapper :D

Groetjes anita

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

ik doe tussen as the world turns, een hongerige Job en een chagrijnige bas ook even mee;)

ik ben 21 en mannetje is 27

20. ikbenhetmaar: volgens mij sta jij vol in je recht hoor. Als ik zo lees hoe hij met jullie omgaat denk ik dat ik hetzelfde als jij zou doen. Ga ff lekker een dagje weg en besteed ff wat tijd aan jezelf, misschien dat er bij hem dan ook een lampje begint te branden.

hier mag ik echt niet klagen. Mijn vrouwtje werkt ook full-time maar zodra ze thuis is neemt ze de zorg voor Kyano uit handen zodat ik ook even mijn eigen dingetjes kan doen. Zelfs als ze een keer een ochtend vrij is staat ze op met hem zodat ik lekker kan uitslapen, de schat! :) maja waarschijnlijk komt het omdat zij ook vrouw is, misschien werkt dat toch net iets anders ;)

Deel Deze Pagina