Heej meiden, @ikbenhetmaar, mooie foto meid van jullie samen, en je hebt helemaal gelijk, ik zou het ook niet pikken hoor. Hmm... voor de rest weet ik het niet meer, heb wel terug gelzen maar het is niet echt blijven hangen. Mijn tante is zondag met spoed naar het ziekenhuis gebracht, ze had het benauwd en had een hele dikke buik. En ze was 30 kilo afgevallen. Nu is ze vandaag met speod geopereerd, bleek dat ze een tumor in haar darmen had en dat het uitgezaaid is naar haar lever.Ze gaan nu ff kijken hoe ze gaat opknappen na de operatie en dan gaan ze kijken wat ze verdeer gaan doen, maar het gaat niet zo goed met haar. Arme oma, die heeft al 3 zoons verloren(waaronder mijn vader) en dan nu ook misschien een dcochter, weet niet of ze ditr gaat overleven deze keer.
Hier helpt mijn mannetje trouwens ook harstikke goed mee hoor , ook al moet hij nu ook elke avond werken.
Jeetje ik kom helemaal nergens meer aan toe... ventje wil alleen maar beneden in de box slapen en ik erbij ben. Heb wel wat teruggelezen * toch echt gaan kijken voor babyzwemmen... heb leuke foto's voorbij zien komen!!! * ben dus ook niet de enige die niet tegen dat huilen kan... en heb het idee dat frummel het ook doorheeft hbaha... nog geen traan gezien, maar wel van die uitermate zielige oogjes a la kat uit shrek! Ikbenhetmaar.. rust lekker uit bij je moeder! Even je hoofd leegmaken scheelt ook altijd... Ik moet morgen de prik halen... ben benieuwd! Ben al niet zo goed met prikken... bah... maar tis voor een goed doel zullen we maar zeggen!
Denk idd dat het heel veel scheelt omdat ze een vrouw is! Mannen kunnen toch een heel stuk lomper zijn.. En stom genoeg was ik helemaal vergeten dat jij met een vrouw samen bent...... He gets, Joyce!! Hoop dat het goed komt met je tante!
[QUOTEMijn vrouwtje werkt ook full-time maar zodra ze thuis is neemt ze de zorg voor Kyano uit handen zodat ik ook even mijn eigen dingetjes kan doen. Zelfs als ze een keer een ochtend vrij is staat ze op met hem zodat ik lekker kan uitslapen, de schat! maja waarschijnlijk komt het omdat zij ook vrouw is, misschien werkt dat toch net iets anders ][/QUOTE] Doe mij ook zo'n vrouw Nee hoor mag echt niet klagen maar mijn man is meer van de praktische dingen, hij doet de boodschappen en hij kookt altijd dus wat dat betreft ben ik verwend. Joyce wat een vervelend nieuws zeg, arme oma zo hoort het helemaal niet een kind overleven laat staat meerdere. Hier moeten Kylian en jan vrijdag een prik halen, probeer Kylian zo goed mogelijk voor te bereiden maar ja het blijft toch een kind en die wil gewoon geen prik! We hopen maar op 1 ding dat ze afscheidingswandjes tussen de prikposten hebben zitten zodat de kids elkaar niet zien. Kylian zit nog even balletje balletje (lingo) te kijken en elke keer als dat geluidje voor het woord langs komt roept hij BON BON BLOK 3 x raden waar ik nu zin in heb. Groetjes Anita
Zo, net een hele operatie gehad hier. Genaamd 'Operatie Douche' Ben met beide jongens wezen douchen en dat ging als volgt: -Met de jongens naar boven -Kyrian op bed gelegd -Gabriël uitgekleed -Aankleedkussen met handdoek en luier in de badkamer leggen -Mezelf uitkleden -Kyrian op het aankleedkussen leggen -Gabriël in de douche gezet -Douche op temperatuur gebracht -Kyrian uitgekleed -Met Kyrian onder de douche -Douchen -Met Kyrian uit de douche -Kyrian in de handdoek wikkelen -Mezelf met de Franse slag afdrogen -Kyrian afdrogen en aankleden -Kyrian in bed leggen -Mezelf goed afdrogen en aankleden -Gabriël onder de douche vandaan -Gabriël afdrogen en aankleden Pffff...
ohhhhhh ikke jaloers echt stink!!!! lekker in bad oooohhhhhhhh dat is lang geleden,denk wel 4 jaar!!!!!!! als ons appartement verkocht is wil ik alleen een huis met bad!!!!!!!! en rummicuppen op de ds??????? ik wil ook! vind rummikuppen erg leuk!!!!
Ikbenhetmaar, heb wel kaas meegenomen, maar niet voor jou. Joyce, wat erg van je tante! En wat zielig voor je oma. Sterkte! Andi, zo klinkt als een hele onderneming inderdaad. Maar zo heb je toch wel kunnen douchen! Net heb ik even een tip van een ouder iemand opgevolgd: Ik heb het matrasje van Kenji wat omhoog gelegd met handdoeken. Nu maar hopen dat het werkt!
he joyce wat vervelend nieuws! ondanks dat het zo slecht gaat hoop ik dat het goed komt! ook voor je oma joh! pfff zoveel kinderen verloren! wat is het leven soms toch oneerlijk! @ tineke hihihihi nou ik wist wel dat ik het ene neusgat dicht moest maar helaas kan ik het dan nog niet! tis echt een onding! hahhaha @ andi! hhahaha dat is inderdaad een hele operatie! zou je daarna zowat weer onder de douche moeten! hihihihi
zal me even voorstellen : ik ben angela ben 22 en ben 12 september bevallen van een heerlijke lieve schattige knappe zoon (trots trots) hij heet meez en woog bij geboorte 3840 gram en 57 cm met 9 weken 6280 en 61 cm haha @ jocruella ooo wat lijkt me dat heerlijk zwemmen met kleintje vanaf wanneer kan dat ?? ben dan weer bang dat hij snel verkouden word ect @prik pff heb ik gister de prik gehaald , ben ik me daar vandaag toch een potje slecht te pas , begon gister avond al heel koud vannacht zweete ik het bed uit en vandaag griepig gevoel in mijn botten maar ach alles voor mn jochie knuff
@ ikbenhetmaar oh meid wat rot zeg!!! ik kan goed begrijpen dat dit de druppel voor je was en dan ook nog's zo'n smsje krijgen......ik zou ook over de toren gaan en hem laten weten wat ik ervan vind! ik hoop voor je dat het niet erger word,omdat je niet naar huis wil gaan vandaag,maar dat is je eigen keus en jij kent je man natuurlijk het best. hoop dat je wel kan slapen vannacht en dat jullie het gauw uit kunnen praten en hij ook wel wakker word!! dikke knuffel voor jou!!! en ehm ik heb ook een K jeugd gehad, heb m'n vader 15 jaar niet MOGEN zien en m'n moeder die mag van mij de pot op!!!aandacht thuis.....nee.....liefde....wat is dat............ maar juist daarom vind ik het belangrijk dat m'n zoon alle liefde krijgt van mij en z'n vader!dat hij dat krijgt wat ik moest missen! gelukkig krijgt hij dat ook. wel vraag ik papa elke dag of hij een voeding wil doen want hij snapte niet dat de kleine meer op mij let,dan op hem. dus heb ik hem uitgelegd dat ik er de hele dag voor hem ben en hij aan mij gewend is. dat hij daarom juist meer met ons mannetje doen moet zodat hij weet ;oh he papa is er ook en die is ook erg leuk en lief voor mij. en dat hij dan een beter band met hem krijgt. ik zal aan je denken en hoop echt dat het snel weer goed komt tussen jullie!!!! dikke knuffel! @ joyce bah wat vervelend nieuws over je tante en wat moet het toch pijn doen voor je oma!!! heel veel sterkte voor jullie!!!
Jusi, van een ouder iemand.. Haha! Ik ben toch geen ouder iemand? Ik gaf je gisteravond die tip. Ben 19 hoor haha.. Ikbenhetmaar, ik vind het echt ontzettend stom van je vriend. Mijn vriend is er alleen in het weekend, en doet dan alles met de kleine. Badderen, 'snachts uit bed als het moet, verschonen, troosten als ze huilt.' In het weekend heb ik de kleine bijna niet beet haha. Ik hoef ook nergens om te vragen.. Mijn vriend geniet er van om in 'ZIJN' weekend met de kleine bezig te zijn! Sorry hoor, maar jullie zijn SAMEN papa & mama en ouders. Niet alleen jij hoor.. Ik ken daar zo pissig om worden.. Nou ik ga eerst even met mn vriend bellen zo, de kleine flesje geven en naar bed brengen. En als ik dan nog geen zin heb om te slapen kom ik weer ff bijlezen..
Ohja, ik heb vanmiddag de mex.griepprik gehaald! Heb nergens last van.. Mn neefje en nichtje moesten ook de prik.. Mn nichtje is echt een bikkel, ik zat naar dr te kijken en ze zat gek te kijken en te lachen naar me, dus ik dacht ze moet de prik nog krijgen, had ze m al gehad maar ze gaf geen kick haha.. En mn neefje, uuuuh die was net een speenvarken! Dat is echt een watje
ga vandaag voor het eerst 4 voedingen proberen! hij krijgt over een half uurtje de laatste ! ben heeeel benieuwd hoe dat gaat!! en of hij de hele nacht doorslaapt!!
Wij moeten hier donderdag de prik halen, ben beniwuewd hoe het zal gaan met Manolito, hij zal ook wel gaan huilen denk ik. En engeltje welkom. Ben ff op bezoek bij mijn moeder enne Lorenza heeft het laatste uur alleen maar gehuild , nou ja het is niet echt huilen maar meer een beetje dreinen, weet nu echt niet zo goed wat er met haar aan de hand is, ze is nu even aan het eten, kijken of ze daarna gaat slapen.
hoeveel krijgt hij per fles? en om de hoeveel uur geef je dan , en hoelaat de laatste fles ??? haha wat veel vragen weer knuff