@mijnkleine: Gisterenavond was het geen rummicub maar denksport varia op de DSi in bad. Ook errug leuk!
Gisterenavond bij mijn pa op bezoek geweest en de fietsproef was niet goed toen. Ze hebben zijn medicatie daarna weer aangepast en moest vanmorgen weer fietsen met die nieuwe medicatie en dat ging wel goed. Mijn moeder en mijn zus zijn hem nu halen. Fijn dat hij weer thuis is straks.
@Sembem, hier is het meestal Brain Training of Monopoly in bad Gelukkig dat de test met aangepaste medicatie wel goed is! Hier moest pa vanmorgen naar de dokter nadat hij 24u een kastje bij zich heeft gehad om zijn hartritme te controleren (is hij ook nog aan de stroom blijven hangen haha ) en dadelijk naar de Neuroloog. Ben benieuwd!
Engeltje, leuk dat je wat meer vertelt over jezelf. Ik heb vandaag de prik gehad, om half 9. Maar volgens mij kun je er niet veel bijwerkingen van krijgen hoor, denk dus het puur toeval is. Eerised, ik bedoelde Anita. Maar klopt, heb net even terug gelezen nu ik je zo beledigd had, (), en zie dat jij die tip al eerder gegeven had. Sorry sorry. Jesenmo, wat een geweldig rompertje. En wat is Kyano toch een mooi manneke. Hellen, sterkte vrijdag met je vader! Tineke, veel plezier vandaag. Lekker shoppen.
Verder reageer ik straks wel weer op iedereen. Ga nu Kenji halen, want die is nu nog bij mijn schoonouders, en zou ik rond 11.30 gaan halen.
goedemorgen, ik heb net de griepprik gehad, viel mee maar heb er wel drie kwartier over gedaan :O straks komt mijn man eerder van zijn werk en dan naar amersfoort naar de ka. ik ben zo benieuwd en ook best een beetje gespannen. ik heb niet zo goede ervaringen met artsen dus ik hoop dat deze deugt en ons ook kan helpen. @hellen: wij geven de vitamines niet meer maar david spuugde het idd ook uit maar hij kwijlt ook heel veel dus het blijft gewoon niet binnen.
@ hellen: Ik druppel het rechtstreeks in zen mond! maak hem of aan het lachen of knijp zachtjes in zen wangetjes! hihihi hij vind er ook niks aan en hou dan ook mijn vinger ervoor want anders werkt hij het er ook weer uit! @ mare: waarom geef jij die vitamines niet? hebben ze toch nodig?? en s6 bij de kinderarts vandaag! @ ikbenhetmaar: wat fijn dat jullie wel ff gebeld hebben en er vanavond over gaan praten! hij geeft er dus duidelijk wel om! misschien heb je er goed aan gedaan het hem even te laten voelen en ziet hij nu in waarom!! s6 vanavond! @Babijtje: ja sem heeft de hele nacht doorgeslapen! hij werd om 7 uur wakker!! ben echt zo super trots op hem! ik heb zelf wat minder geslapen omdat ik steeds in de gaten wilde houden of het wel goed ging! hihihi @ jesenmo: Geweldige romper! @ Tineke: En????? ben je geslaagd met shoppen??? @andi: nou lekker dan 3 zieke kereltjes in huis! maar ach ook wel gezellig toch? @ mijn kleine: ik denk ook dat de hele boel opgeblazen word met die mex griep! Tuurlijk is het erg dat er mensen overlijden maar eigenlijk gebeurt het al zovaak met de gewone griep en daar hoor je nooit iemand over! En de mensen die overlijden hebben over het algemeen al wat onder de leden! Ik ga vanmiddag de prik halen maar echt alleen voor sem! @sembem: fijn dat hij weer naar huis mag! hopelijk blijft het rustiG!! onze opa word vrijdag geopereerd! pfff spannend!! hij is toch al op leeftijd en het is wel een zeer ingrijpende ingreep! wij gaan vanaaf nog ff op bezoek want na de operatie mogen er geen kleine kinderen meer bij hem! Het doet hem altijd zo goed sem ff te zien dus wil ik hem dat niet ontnemen! Je weet natuurlijk nooit hoe het afloopt! we zijn positief maar dat neemt niet weg dat het mis kan gaan! bah de tranen rollen over men wangen als ik er alleen al aan denk! Hier ligt sem weer lekker te slapen! wat hou ik toch van mijn kindje! hij doet het zo goed en is zoooo lief! hihihi straks nog weer een verjaardag blegh hihihi dan de prik en dan naar opa! ben tussendoor hier nog wel aan het koekeloeren! doeiii
vitamine d krijg je a;s het goed is al genoeg binnen door een kwartier per dad naar buiten te gaan dus dat hoeft echt niet en ik denk ook dat er genoeg vitamine k in borstvoeding zit. verder had ik het gevoel dat david niet gied tegen due druppels kon en er steeds meer krampen van kreeg. dus zijn we er maar mee gestopt
Ikbenhetmaar: ik hoop, dat jullie vanavond tot een goed gesprek kunnen komen. Want zo is het geen fijne situatie, he? Andi: hmm....dat met die vinger ga ik ook eens proberen! Dank voor de tip!Sterkte met je mannen! Sembem: ik hoop, dat de nieuwe medicatie goed zijn werk doet. Fijn dat hij nu naar huis mag! MijnKleine: ook spannend, met je pa. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeiden... De tweede nacht in haar ledikant ging weer hartstikke goed. Ik ga alleen wel steeds kijken. Ben doodsbang dat ze zich omdraait en geen lucht meer krijgt. Maar tot op heden doet ze alles nog op haar rug.(Okee..ze kan al heel goed op haar buikje liggen en probeert al te kruipen, zelfs) En dat blijkt maar weer uit onderstaande foto. Want zo trof ik mevrouw nadat ik, toen ik beneden even aan het ontbijten was, allerlei vreemde geluiden hoorde over de babyfoon:
Ons ventje weegt nu 6,2 kilo (net gewogen in het ZH) Die dingen beginnen geloof ik vanaf 6 kilo. Toen we met hem gingen zwemmen was hij ook nog geen 6 kilo, maar het gaat prima met de zwemluiertjes van het Kruidvat!! Gewoon een leuk eigen zwembroekje eroverheen en PLONZEN maar!
Oh, en ik las hier dat de meeting misschien 13 december word omdat de meeste dan kunnen.. Ik ga even overleggen vanavond met mn lief wat hij daar van vind! Omdat hij kans heeft dat hij op zondagavond weg moet, en als ik dan de hele middag de kleine mee heb.. Dan ziet hij dr bijna niet die dag! Dus even overleggen
@Eerised, overleg maar en dan kunnen we alsnog straks een datum prikken toch! @Hellen, wat een leuke foto haha, kleine woelmuis die Roos Kenji ligt weer lekker te pitten naast me. Zonet voelde ik me even de slechtste mama ooit Schaam me rot! Had me verteld (kleine schat moet z'n ritme ook niet zomaar omgooien ), dus ik dacht dat hij van vermoeidheid lag te huilen. Had alles geprobeerd, met hem gewandeld, gewiegd, in 't schommeltje, in de box, alles maar hij bleef huilen. Tot ik zag dat het 12u was ipv 11u, hij had dus al om 11.30u zijn voeding moeten hebben en ik maar druk bezig met hem troosten terwijl dat arme kind gewoon honger had Echt té erg.. Maar gelukkig is hij nu weer tevreden en slaapt lekker naast me. Heb hem zeker nog een half uur in m'n arm gehouden, zo erg!
Babijtje, typisch is dat he, van het ene op het andere moment wel in de box kunnen slapen. Heeft ie wel lekker door kunnen slapen? Ikbenhetmaar, ik hoop dat je vriend goed heeft kunnen nadenken, en jullie eruit kunnen komen. Succes vanavond! Andi, fijn he, zoveel zieken? Beterschap voor al je mannetjes! MijnKleine, fijn toch dat Kenji zo goed geslapen heeft afgelopen nacht. En Otrivin gebruik ik al voor Kenji, en dat werkt wel volgens mij. Hij is afgelopen nacht ook niet wakker geworden, maar of dat nou door het schuine matrasje komt? Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Duurt lang als je moet wachten he? Ik hoop dat die wasmachine-mensen snel komen. Doden Mexicaanse griep: Stom is dat he, ik zei pas nog tegen Jurgen dat mensen eigenlijk onnodig bang gemaakt zijn. Want veel mensen waren idd al ziek vóór ze de Mexicaanse griep kregen. Meeting, 13 december was in ieder geval een datum dat ik ook kan. Sembem, fijn dat je vader weer naar huis mag, en het fietsen met de goede medicatie wel goed ging. MijnKleine, succes met jouw vader! Het is toch wat, al die vaders hier met hartproblemen. Mare, ja de prik viel wel mee he? Wij waren daar om half 9 en om 9 uur stonden we weer buiten. Viel mee dus. En succes vanmiddag bij de kinderarts! Franceska, wat vervelend dat je opa geopereerd moet worden. Wat gaan ze precies doen dan? Hellen, wat een boef is Roos toch. Hier deed Kenji dat ook, en dat heb ik opgelost door het bedje hoog op te maken. En dan onderin het bedje een kussen neergelegd. Zodat áls ie naar beneden wil kruipen, hij niet onder het dekentje kan komen. Eerised, overleg maar hoor. Kan me voorstellen dat hij het niet leuk vindt als je ze meeneemt. Jurgen vond het al niks toen ik vertelde over de meeting, en zei dat Kenji dan ook mee ging. Hier al nodige discussies gevoerd, maar als we naar Den Bosch gaan, ben ik ook geen hele dag van huis. MijnKleine, je bent geen slechte moeder, integendeel! Je probeert hem toch juist te troosten. En dat je je verteld had, dat zal iedereen vast wel eens gebeuren.
Ik zit nu te denken om een babyslaapzak te kopen. Het schijnt veiliger te zijn. Maar ik lees dan, dat ik al mijn zorgvuldig gemaakte lakentjes en de dekentjes de deur uit kan doen, omdat een slaapzak in principe voldoende is??
@Hellen, met een dun slaapzakje en alleen een romper dr overheen kan je best je dekentjes enzo nog gebruiken hoor Rosalie ligt in een winterslaapzak en die heeft dus geen dekens enzo. Wel een pyama aan.
Dank jullie voor de beterschapswensen! Ach, ergens is't ook wel makkelijk. Kon zo net alleen even met Kyrian boodschappen doen, Gabriël bleef bij papa en daarna hebben we even kids gewisseld en ben ik met Gabriël naar buiten geweest zodat die ook wat frisse lucht krijgt. Meeting 13 december, haha, dan zou manlief een dagje alleen zijn, want precies dat weekend is Gabriël uit logeren. Hellen, Kyrian slaapt hier sinds afgelopen nacht in een slaapzakje en idd, nu slaapt hij zonder dekentje(maar stel dat het van de winter érg koud wordt, zijn die dekentjes en lakentjes toch wel handig, hoor!) Achhhhh, hahahaha, Mijnkleine, kan de beste overkomen, hoor! Is mij ook al eens overkomen Zo, nu gauw terug naar m'n mannetjes.
Hellen, ligt eraan hoe dik de slaapzak is volgens mij. Vanmorgen hadden Jurgen en ik Kenji naar mijn schoonouders gebracht, zodat wij ons konden laten enten voor de Mexicaanse griep. Jurgen had gezegd dat ik hem rond de middag kon halen, maar daar wist ik dus niks van. En ik vond het ook zo lullig om tegen mijn schoonouders te zeggen dat ik Kenji wel veel eerder kon komen halen. Heb dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt, en ben toen boodschappen wezen doen. Ik heb nu lekker wel alles weer in huis, want gisteravond was ik al naar de Aldi geweest. Maar goed, toen ik bij schoonouders aan kwam, was mijn schoonvader boven Kenji net aan het verschonen. En ik zag zijn lege flesje op de tafel staan. (Schoonmoeder moest met mijn schoonzus en neefje om 11.00 bij de kinderarts in het zkh zijn.) Volgens schoonvader had ie gespuugd, maar dat snap ik wel als je direct na de fles gaat verschonen. Volgende week maar even zeggen dat ze voortaan vóór de voeding moeten verschonen ipv erna. Ik vond het ook zo lullig om het meteen te zeggen, net of ie het niet goed gedaan had. Verder had ie weinig geslapen, maar dat had ik wel verwacht, aangezien hij zo verkouden is. En dat zit hem natuurlijk erg in de weg nu. Nou ligt Kenji wel lekker te slapen, ik ben benieuwd voor hoe lang!
@ Jusi, ik verschoon hier ook altijd na de voeding. Anders ga ik namelijk 2x zo hard door me luiers heen Noah heeft nogal de gewoonte om halverwege de voeding lekker te gaan poepen....
@jusi; opa krijgt een openhartoperatie. Ze hebben hem getatheteriseerd ( of hoe je dat ook schrijft ) en daaruit bleek dat het niet meer te dotteren viel! vandaar de operatie! ik verschoon altijd voor de voeding want zodra ik hem na de voeding platleg krijgt hij de hik en komt de melk er weer uit! heel vervelend hij kan dan ook niet slapen En aangezien hij maar 1 keer in de week poept kan ik dat wel riskeren!