September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    zo ff teruggelezen............pfff wat kunnen jullie kletsen zeg hahahahaha

@Eerised - Tis zoooo leuk het zwemmen!! Tis al bijna december! En wat een lekker moppie heb jij zeg!!! Ze ziet er heerlijk gezond uit op de foto's

@Jusi - Hoe is het met Kenji zn verkoudheid??

@Tineke333 - Jou smurfje slaapt dus overdag ook niet in zn ledikantje. Hier ook niet! Op de bank of bij HOGE uitzondering in de box.......maar ledikantje, ho maar! hahahah
    En wat een lekker boek he "Oei ik groei" Wij lezen er ook steeds in!!

@Torties - Dikke knuff voor jou! Alisa gaat ook snel doorslapen echt waar. Damian schommelt ook weer. Hij had 4 nachten van 20.30 - 05.30 en gisteren nacht kwam ie opeens om 02.30 uur!! en vandaag vanaf 20.30 tot 04.30.

@Ikbenhetmaar - Ik hoop de je manlief inziet dat deze ontzettend leuke tijd niet meer terugkomt en leuke dingen gaat ondernemen. Vind het wel ontzettend knap hoe jij voor jezelf en Linde opkomt!! Errugh stoere actie met dat eten!!
    Het ligt zeker NIET aan jou hormonen. Hij was er toch ook bij toen dat zaadje bij jou naar binnen werd geschoten??? Is de lucht inmiddels al een beetje geklaard??

@Sembem - Fijn dat het beter gaat met je vader!

@Engeltje87 - Hoi! Welkom hier!! volgens mij mag je al met 3 maanden babyzwemmen. het is hartstikke leuk hoor. Wij zijn begonnen met 3,5 maand. Damian wordt 1 december alweer 4 maanden!!

@Jesenmo - Wat een leuke fotó! en wat een leuk romertje hahaha

update prik - Kep nu wel een hele zere plek! ;)Jan heeft helemaal niets!!! Ik heb een beetje een rode harde schijf en het voelt als een beurse plek!

Zo Damian zijn HB was weer helemaal goed bij de 2e controle. We hoeven dus NIET meer terug naar het sophia!!! JIPPIEEEEEEE

Ik ga vanmiddag wel ff langs de huisarts. Ik voel een hard bobbeltje net onder mn tepel!:(:$ Zal wel niets zijn, maar het blijft rondspoken in mn hoofd.:(

Groetjes
    Jolanda

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Dat hoeft niet hoor meid ze kunnen met een slaapzakje rustig onder dekentjes en lakentjes.
    Het ligt ook wel een beetje aan je kindje hoor, hier een dame die echt niet gaat slapen als ze het te koud heeft.
    Dus die slaapt in romper + pyama+ winterslaapzak + dekentjes (2 stuks) en dan heeft ze het warm genoeg en slaapt ze lekker.
    Moet er wel bijzeggen dat ze er vanaf onder de armen er onder ligt.

Jocruella je kunt het beste je prikplek even koelen vandaag (koelelement of iets anders kouds erop) dan is die harde rode schijf morgen al een stuk minder. En gefeliciteerd met de goede resultaten van je zoon.

jesenmo gaaf rompertje hoor, bijna jammer om er iets overaan te trekken :D

verschonen gaat hier altijd voor een voeding want na de voeding gaat ze meteen door naar bed (meestal).

Vannacht heeft madam heerlijk doorgeslapen en dat terwijl ik haar laatste fles al om 21 uur had gegeven (ik hoorde haar jammeren) ipv 21.30 uur en ze er maar 100 cc van op heeft gedronken (ipv 180).
    Vanmorgen om 6.30 uur hoorde ik haar, fles gegeven en daarna heeft ze nog tot 9 uur geslapen.
    Dat zal er morgen wel niet in zitten want ze moet om 8.15 uur al bij het cb zijn.
    Ben wel heel benieuwd wat de cijfertjes zijn morgen.

Groetjes Anita

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Jeeeej mijn nieuwe wasmachine is er :D Twee gezellige Brabanders zijn hem komen brengen net en hij draait meteen! Jammer genoeg moet hij eerst een keer zonder was draaien want heb een berg bonte, witte en zwarte was al gesorteerd klaar liggen :D Ben wel ff zoet hahaha.
    Kenji was wakker geschrokken van de mannen maar is alweer super vrolijk naar zijn paardjes in het schommeltje aan het lachen :D Kind verveelt zich geloof ik snel want in het schommeltje of onder zijn Woezel en Pip mobiel is hij veel vrolijker dan bij wie dan ook op schoot?

Thnx voor de lieve woorden, voelde me echt even heel slecht, heb hem wel 1000 kusjes gegeven en sorry gezegd.. Maar nu hij weer zo vrolijk is kan ik het mezelf ook weer vergeven. Zal me nog wel vaker iets stoms gebeuren waarschijnlijk..

@Jusi, zo'n dingetjes als met je schoonpa heb ik ook vaker als iemand anders op Kenji past, altijd lastig om daar even een goed moment voor te zoeken om zoiets te zeggen ja hihi. Bij m'n moeder zeg ik er wel meteen wat van maar dat is 'eigen' bij schoonfamilie is dat toch net wat moeilijker he?
    Hopelijk is hij snel van zijn verkoudheid af en kan weer lekker slapen!

@Hellen, ligt er idd aan hoe dik die pyjama is, hoe warm jou dekentjes zijn en hoe warm het kamertje van Roos is :)

@Andi, hihi ploegendienst bij jullie thuis daar :D De een wisselt de ander af en vult aan :D

@Verschonen, normaal altijd van te voren maar 's middags poept hij standaard 2x tijdens de voeding gelukkig weet ik precies welke dus die verschoon ik niet van te voren. Dan laat ik het een tijdje zakken en dan verschoon ik hem :) Moet afkloppen maar dan blijft de melk ook netjes op z'n plaats.
    Hij heeft trouwens sowieso *klopt hard af* al een hele poos niet meer gespuugd :D

@Jocruella, wat super dat de 2e controle nu ook goed was van Damian!! Nu weer een nieuwe zorg.. Ik zal aan je denken en hopen dat het niks voorstelt, dat bultje!

@Pluk, wat lekker zo'n nacht! Ben ook benieuwd hoe de uitslagen op het CB zijn morgen! :)

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Fuck! @!*~&*
    Heb ik nét op iedereen gereageerd, druk ik op de verkeerde toets, en alles weg! :x

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Lang leve CNTRL+A en CNTRL+C ;)
    Nadat me dat zo'n 100x gebeurd is (ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar ik wel...) doe ik dat zo'n beetje na elke zin :$ :D

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Sembem Fijn joh dat je vader weer naar huis mag en de juiste medicijnen voor nu heeft.

MijnKleine hoe gaat het met je vader? Nog wat uitgekomen van zijn ziekenhuisbezoekjes? Arm kind, krijgt geeneens eten van zijn moeder ;) Volgens mij overkomt dit iedereen wel eens hoor (tis nog steeds niet zo erg als in de vingertjes knippen;))

Francescak Heerlijk dat Sem heeft doorgeslapen. Kan me wel voorstellen hoor dat jij onrustig geslapen hebt, had ik in het begin ook

Jusi Hij heeft het geloof ik 45 minuten slapend volgehouden in de box, dat is netjes, want in zijn bedje slaapt hij ook niet langer

Hellen Fijn dat het goed gaat in het ledikantje. Leuke foto! Jurre heeft dat nu ook in de box dat ie begint te draaien. Jurre slaapt in een slaapzak met een dekentje er overheen.

Jocruella Wat fijn dat Damian zijn HB goed was! Succes bij de huisarts vanmiddag

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jocruella, de verkoudheid is nog steeds niet over, en volgens mij zit ie nu op zijn 'hoogtepunt.'

Wat geweldig dat het HB van Damian goed was, super. :D
    Ow wat lees ik nu, voel je een hard knobbeltje? Jasses, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor!

MijnKleine, fijn dat de wasmachine er is, lekker wassen vanmiddag. :p
    En dat kan ook niet anders he, dat die Brabanders gezellig waren. Brabant de gekstuh! :D

Nou, sorry, maar ik ga niet nog eens uitgebreid op iedereen reageren, was toen straks al een tijd bezig met typen. Daar heb ik nu dus geen zin meer in. ;)

Ik heb ondertussen Kenji alweer uit bed gehaald, hij lag weer te jengelen en was klaarwakker. Toen ik hem uit bed haalde, rook ik al dat ie flink gepoept had. En ja hoor, flink ook! :D
    Nu ligt ie in de box te brabbelen, en over 15 minuten krijgt ie zn flesje.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

13 december is geen probleem voor mij :D

En hier slaapt lorenza ook in slaapzak zonder mouwen met pyama eronder en gewoon de dekens eroverheen en ze heeft het niet te warm. Je moet zelf ff uitproberen wat het beste werkt, ligt er idd aan hoe warm het slaapzakje is.

@verschonen, ik deed het altijd voor de voeding, omdat ze daarna meestal ging slapen, nu doet ze dta niet meer, ze ligt na haar voeding meestal ff in de box te spelen, dus nu doe ik het na de voeding.

Met mijn tante gaat het erg slecht , ze ligt nu op de ic en word in slaap gehouden, het kan elk moment afgelopen zijn.
    Zou eigenlijk morgen op bezoek gaan , maar weet nu nietg meer zo goed of ik nou wel of niet moet gaan.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    13 december is hier alleen een probleem als Torties niet kan :D Ik rij namelijk met haar mee!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Joyce, jeetje, gaat echt hard met je tante he?
    En ik zou wel even gaan, dan hoef je niet als je tante er niet meer is, te denken van: Was ik nou maar wél gegaan!

Hier ligt Kenji alweer in bed.
    Gek kind, ik had hem net dus in de box gelegd, en opeens was het doodstil. Dus ik ga kijken waarom, ligt ie te slapen in de box! En dat om 14.50, recht voor een voeding. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. :D Halverwege de fles viel ie alweer in slaap, en nu ligt ie dus maar weer op bed. Slaapkop. :D

11. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

@ hellen : heb meez in een slaapzak (tshirt en romper ) maar heb er ook een dekentje overheen , eigenlijk nooit bij nagedacht dat alleen slaapzak goed zou zijn :(

@ jocruella : ooo jeetje snap heel goed dat dat blijft spoken heel veel suces vanmiddag

@ prik vandaag nergens meer last van , sprak net kennisje en die had gister ook al zn rot dag hmm tja per persoon verschillend he mn omaatje had nergens last zelfs niet van zere arm of prik plek 8)

knuff

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Even spammen hoor.

Onze kleine meid precies 3 maanden oud.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Aaah Pluk, wat een schatje is ze toch ook he? :)

Wat ik nu toch weer heb... ;)
    Vanmorgen heb ik dus ook een chocoladelette gekocht, voor surprise. Nou kan ik dat ding dus he-le-maal nergens vinden!
    Echt, ik heb volgens mij overal gezocht; Kamer overhoop, in de kelder, kasten, zelfs in de wc en dat ding is niet te vinden. :(
    Nou denk ik dus dat ik hem gewoon vergeten ben ofzo, zo'n chocoladeletter kan toch niet opeens verdwijnen? :D

En nee, ik heb hem niet stiekem opgegeten. ;)

14. engeltje87

whahaha goeie zeg !! maar ligt ie niet onder de autostoel ? daar heb ik nogal eens een boodschapje onder liggen ;)

15. engeltje87

mooie meid hoor :)

hoe krijg jij die foto zo geplaatst ?

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Volgends mij is Linde hier bezig haar eet patroon om te gooien.

Ze kreeg altijd
    8.30
    12.00,
    15.00
    19.00
    22.00

Dus ze had nu al 3 flessen op moeten hebben, maar ze heeft er pas 2 op en nog steeds geen behoefte aan fles nr 3, ze ligt heerlijk in de box te slapen.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee, onder de autostoel kan niet. Want ik had de tassen met boodschappen achterin de kofferbak staan. Hmmm.. je brengt me wel op het idee waar ik nu weer kan gaan zoeken. :D

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Joyce wat ontzettend vervelend dat het niet goed gaat met je tante. Veel sterkte hoor!

Jusi Lekker rustig zo'n slaapkoppie. Jurre heeft het gepresteerd om van 14.10 tot 16.50 te slapen :$
    Chocoladeletter nog gevonden?

Pluk wat een mooi meiske

Ga er vandoor. Club van Sinterklaas kijken :D en daarna eten en sporten.
    Fijne avond allemaal

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha ik was aan het terug lezen en moest zo lachen,
    Iemand (ben vergeten wie, sorry!) zat te klungelen met het neuspompje, nou hier ook hoor.. wist ik veel dat je het andere neusgat dicht moest houden, had het pompje al bijna weggegooid omdat het niet werkte..:p

@ inenten, Wij zijn donderdag aan de beurt, en gaan wel.. maar ook puur voor Linde.

@ verschonen, Ik doe dat ook altijd voor de voeding omdat ze anders de hik krijgt en het er weer uit komt.

@ Jusi, Dat heb ik ook eens gehad dat ik iets echt niet meer terug kon vinden, maar dat ging toen om een hele tas boodschappen!? had ik dus gewoon in de winkel laten staan..!?

@ Pluk, wat heb je toch een mooie meid, succes morgen bij het CB

@ die gene van het rompertje (sorry ben even je naam kwijt..:p ) wat een super rompertje, heeft die gene hem zelf laten drukken ofzo? want deze uitvoering heb ik nog nooit gezien.. wel heel erg leuk, idd jammer om er kleertjes over aan te trekken..:p

Sorry voor de andere als ik jullie vergeten ben, maar heb even weinig tijd, me vriend komt zo thuis dus ben benieuwd.

20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Succes meid, ben benieuwd.

Deel Deze Pagina