@hellen jaah ik wil zowiezo een elektrische anders weet ik zeker dat mijn spieren in mijn handen af en toe vast gaan zitten...
@ pluk...zeg dat...en het is de hele dag door..met harr handjes door het gezicht als ze moe is is het echt heavy...als ze in slaap valt is het weg... ze huilt niet en lijkt geen pijn te hebben...dit doet ze vanaf dag 1.. maar het lijkt wel als of ze het doet als ze moe is en niet in slaap komt of zo in slaap valt ik weet het niet...maar ze kreund erg hard haha moet gewoon de tv harder zetten..mensen in de winkel zeggen er zelfs wat van.. voor ons is het 'normaal".. maar ja heb het zelf nog nooit gehoord..maar ik weet wel dat kindjes wel iederen een eigen vreemde ding kunnen hebben..
mamavanbas, gefeliciteerd met jullie zoontje! Hellen, nog gefeliciteerd met je verjaardag! over puckababy, paar nachten geprobeerd maar helaas geen verbetering. Heb het idee dat hij alleen maar onrustiger wordt omdat hij zich er zo tegen verzet. over aankomen, 11 kilo aangekomen en alweer 10 eraf gelukkig. Gisteren nacontrole gehad, alles was goed en de rest van de inwendige hechtingen waren toch opgelost gelukkig! Ik heb alleen wel een aardig litteken overgehouden daar beneden. Volgens de gyn. maak ik erg enthousiast littekenweefsel aan iemand nog tips? Morgen moeten we met Kyano naar het cb, even vragen aan hun of ik eventueel mag overstappen van voeding want hij spuugt best wel veel.
Slaapzak klopt ze doet het hier eigenlijk alleen als ze in bed ligt en in slaap 'moet' vallen. Kylian deed toen hij zo oud was stevie wonderen om in slaap te komen (heel hard met zijn hoofd heen en weer) maar dat was toch een heel stuk minder hoorbaar. Hier ook vaak opmerkingen hoor, weer een of andere 'mens' (ja ik weet het het klinkt oneerbiedig) die mij erop meent te moeten wijzen dat Kinley moet liggen in de wandelwagen en dus niet zo rechtop moet als ik haar heb. :x In het begin probeerde ik het nog wel uit te leggen, tegenwoordig loop ik gewoon door onder het mom bemoei je met je eigen zaken. Jesenmo welke voeding heb je nu, op de site van de friso staat namelijk dat je gewoon kunt overstappen zolang het maar het zelfde merk is (dat van hun natuurlijk) De comfort variant is tegen darmkrampen en spugen. Groetjes Anita
Pfff..ik heb weer stuwing.. Omdat mijn pa gister heel de dag opgepast heeft en me pas maandagavond verblijdde met deze traktatie, heb ik vreselijk mijn best gedaan om extra te kolven,z odat Roos de hele dag eten had. Dat is niet gelukt en nu pluk ik dus de vruchten van dat extra gekolf...aauuwwwwwwwwww
pluk, ik heb nu nutrilon standaard. Zou ik dan het beste overstappen op nutrilon A.R? Zo'n muts bij etos zei dat ik dat in overleg met cb moest doen als ik van voeding wilde veranderen
hallo! hier gaat het super goed met het zijlig kussen dat we voor sem hebben aangeschaft! hij slaapt direct in na zijn laatste voeding en slaapt door tot ongeveer 6 uur! hij kreunt ook een stuk minder! @kolf: ik heb een electrische medela kolf! super fijn! ook op baterijen te gebruiken! Ik wil jullie ook graag een foto'tje met mijn mannetje erop laten zien maar krijg het niet voor elkaar! steeds een fout met uploaden! ahhhhhh frustrerend!
Er is hier druk druk geketst zeg pfff hihi over borstvoeding kan ik ook geen adviezen geven ben namelijk na 2 dagen al gestopt Verder gaat het hier best goed Sem lijkt iets beter weer te kunnen ademhalen dat is fijn. Gister voor het eerst 7 flesjes gemaakt hou het nu bij vandaag lijkt het wel weer 8 te worden dus om de drie uur maar mischien is het een overgang heel langzaam meer dan 100 ml per keer krijgen we er niet in. Sem spuugt gelukkig nog maar heel weinig heeft onwijs veel gespugt maar nu bijna niks meer mondjesmaat ietsjes. s'ochtens na 6 uur slaapt meneer echt niet meer en is ook niet tevreden dan niet in de box niet in de wippert alleen op de arm tot de volgende voeding duurt het dan. en s'avonds is meneer ook steeds meer wakker maar echt lachen nee dat heb ik nog niet gezien. probeer ook een foto te laten zien
Het CB heeft een adviserende functie en jullie als ouders de regie , dus als jij denkt dat het beter is voor je kindje om over te stappen naar b.v de comfort versie dan kun je dat gewoon doen hoor. Je moet er alleen wel even op letten dat je je flesje dan anders klaar moet maken. 1- je maakt het flesje met kokend water en laat het dan afkoelen naar drinktemperatuur (duurt ongeveer 20 minuten dat afkoelen) 2 - je maakt het flesje met de helft van het water kokend, mengt de poeder erbij en vult het daarna bij met koud water zodat het meteen te drinken is. Overdag doe ik 1 en 's nachts 2, je zult zien dat de voeding dikker wordt als je het even laat staan door het johannesbroodpitmeel . Groetjes Anita
Babijtje, aah zielig dat Jurre gehuild had met zijn prikjes. En hij is goed gegroeid en aangekomen in 1 maand tijd. Fijn dat ie de afgelopen nacht zo goed geslapen heeft. Hopen dat het aankomende nacht weer gebeurt! MijnKleine, leuk he, dat lachen. En wat een lieve foto van Joepie en Kenji! Ariel, wat ontzettend balen dat Noah misschien niet genoeg uit je borst krijgt. Ik heb helaas geen tips voor je. Succes! Sembem, fijn dat Sem afgelopen nacht goed geslapen heeft. Slaapzak, jij geeft al wel vroeg de fles he? (21.00) Doe je dat zelf met een schema, of voed je op verzoek? Tineke, aah wat sneu dat Sem ziek is geworden door de prikjes. Wanneer heeft hij die gehad? Kenji vandaag namelijk, ik ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren de rest van de dag.. Vanmorgen heeft ie wel constant gehuild tot de voeding van 12.00, daarna is ie in een heel diepe slaap gevallen. En wat leuk dat hij zijn eerste grote lach aan je toonde. Daar smelt je idd van he. Hellen, je bent een harstikke goede moeder, je moet niet aan jezelf gaan twijfelen! Je geeft zelf al aan dat je aanvoelt dat ze graag bij je wil zijn. En dat noemen ze niet voor niks moederinstinct. Fijn dat de tip van je moeder werkt. Babijtje, hebben ze jou op het CB niet verteld dat kindjes meer slapen na de inenting? Nou slaapt Kenji sowieso nog veel, maar hij ligt nu ook echt diep te slapen. Hellen, oh jeetje, iets téveel stuwing nu dus? Jesenmo, teveel littekenweefsel. Oeh, dat klinkt pijnlijk! Heb helaas geen tips. En het is logisch dat zo'n 'muts' van de Etos zegt dat je overstappen op andere voeding in overleg met het CB moet doen he? Zij hebben er geen verstand van. Maar ik zou ook overleggen, want schijnbaar kunnen kinderen nogal gevoelig zijn voor veranderen van voeding. FrancescaK, fijn dat het kussen helpt. Nu hebben jullie dus lekker lange nachten. Miriam, wat een mooi manneke! En geef je niet teveel dan, 8 x 100 op een dag? Ik weet niet hoeveel Sem nu weegt, maar Kenji krijgt 6 x 135 aangeboden op een dag, en dat is eigenlijk al teveel.. Hij drinkt het overigens niet altijd op, laat altijd wel 10 cc staan, maar toch. Hij weegt nu 3800 gram en kindjes van dit gewicht krijgen meestal 5 x 135.
Vanmorgen ben ik met Kenji naar het CB geweest. Hij heeft zijn 1e prikjes gehad. De eerste prik, daar reageerde hij niet op. Op de tweede prik wel. Het duurde wel even, maar dat zei de verpleegkundige ook. Dat de pijnprikkel pas later doordringt. En jawel hoor, hij begon z'n best te krijsen. Ik zat bijna mee te doen.. Gelukkig was het maar eventjes, toen ik hem oppakte werd ie alweer stil. Toen natuurlijk nog aankleden, maar dat vond meneertje ook echt niet leuk. In de auto was ie nog stil, sliep ie ook, en thuis toen ik hem met maxicosi en al in de box zette, begon ie weer te huilen. De speen hielp niet, dus heb ik hem maar weer opgepakt. En meteen stil in mijn armen. Heb dus maar de rest van de ochtend met hem op de bank gelegen, en toen sliep ie ook gewoon. Toen ik tussendoor even naar de wc ging was het ook meteen krijsen. Om 12.00 heb ik hem zijn flesje gegeven, en daarna is ie in een diepe slaap gevallen, en hij slaapt nu nog steeds.
Yep. Hij drinkt want ik hoor em slikken. En ik weet dat wat ik kolf niet is wat hij eruit haalt. Maar als ik meer dan 200cc kolf dan is het niet de productie die niet genoeg is Hij is blijkbaar gewoon een erg hongerig mannetje want als die een flesje met 150 cc BV krijgt heeft ie nog niet genoeg
geen idee hij heeft het nodig anders komt hij nog eerder en bij het cb hebben ze niks gezegd toen hij 8 keer 90 cc kreeg hij ligt nu bij me te huilen krijg hem ook niet meer tevreden en hij moet nog even wachten met voeding want om kwart voor twaalf heeft hij nog gehad
@ jusi...nou eigenlijk om de 4 uur en ze zou dan om 22 uur/23 uur de laatste hebben maar mw heeft 1 nacht door geslapen en is dan om 6 uur gekomen... en ik heb de strakke schema afgeschaft..en kijk maar 1 dag heeft ze het vroeg en nu krijgs ze um om 22 uur...ze trekt het toch weer recht ..maar het is beter als de laatste fles later is want dan slaap ze ook voor mij beter haha oooh ooh weer flesjes tijd!