Vreemd Rox want volgens mijn huisarts en de cb arts is het geheel ongevaarlijk spul dat je met een gerust hart een paar weken kunt gebruiken. De werkzame stof die de luchtbellen dus kleiner maakt zit trouwens ook in limonade (vertelde de huisarts mij). De druppels van de vsm werken ook wel alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze pas na 3 weken werken (en dat vertellen ze je er niet bij in de winkels). Groetjes Anita
Ja dat is altijd zo met homeopathische middelen helaas.....Als je die dosis geeft voor acute krampjes, merk je wel dat het echt verlicht.
Onze CB kent Infacol nog helemaal niet zo goed, om er een oordeel over te vellen. Ze kennen wél VSM Cinababy, dus op aanraden van het CB heb ik dat dus nu gehaald. Ik vind het alleen zo lastig om het in Kenji's mondje te druppelen.. Dus wij doen het nu op een lepeltje, en doen dat in zijn mondje. Ik weet helemaal niet of het mag, maar zo doen wij het dus.
Ik heb het ook altijd op een lepeltje gedaan. Zou ook echt niet weten hoe je het anders bij een baby'tje dr in krijgt
klopt mijn huisarts ook niet maar ik had het potje meegenomen en de ingrediënten kende hij wel, infacol is dus gewoon een merk naam. Mijn cb kent het trouwens wel
hiihhii ik denk dat alle moeders die in september waren uitgerekend in hun hart een september mama zijn en blijven hoor. En zoals het er nu uit ziet zullen er kindjes zijn uit Augustus, September en Oktober Groetjes Anita
Ik ben idd ook een aug mama, maar klets hier ook gewoon mee. Wat Anita ook zegt, ik blijf gevoelsmatig een sept mama.
ik meld me hier ook even. Eigenlijk ook een Augustus mama, maar ik blijf gewoon lekker meekletsen met de September mama's Kyano doet het gelukkig erg goed. Hij is erg tevreden en superlief! Met mij gaat het helaas wat minder goed. Ben afgelopen vrijdag teruggegaan naar de vk omdat ik zo'n last bleef houden van mijn hechtingen.Wat blijkt nou, mijn lichaam lost die hechtingen niet op dus de inwendige hechtingen zitten er nog allemaal en zijn nog helemaal intact! Maar omdat ze er al uit hadden moeten zijn is het nu aan het onsteken. De vk heeft er een aantal uit kunnen knippen (auwwww!!) maar er zaten er een paar te diep waar ze niet bij kon dus nu moet ik op nacontrole bij de gyn. volgende week om te kijken of zij meer mogelijkheden heeft om ze eruit te halen. Ben nu best wel zenuwachtig voor die controle
He bah, jesenmo dat is vervelend. Hopen dat de gynaecoloog ze er wel uit krijgt. Omdat ik zelf ook erg slecht kon zitten een week na de bevalling ben ik naar de huisarts gegaan en die kon een aantal inwendige hechtingen gelukkig verwijderen waarmee het probleem opgelost was maar bij jou lossen ze niet vanzelf op begrijp ik. Waren het wel oplosbare, of hebben ze met verkeerd draad gehecht? Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent. Het is een blijft een gevoekige plek daar he hahaha. Hou je ons op de hoogte?
Jesenmo dat klinkt erg pijnlijk hopelijk kan de gyn meer voor je betekenen. Hier ben ik vanmorgen met mijn slaperige kop in 1 keer rechtop gaan zitten en nu doet mijn wond weer pijn. Net even gekeken en nu lijkt het wel alsof de wond op 1 plekje weer ietsje open is.:x Groetjes Anita
Oeioei Anita!! Misschien calendula zalf er op en anders niet te lang er mee blijven lopen hoor, als het gaat ontsteken ben je verder van huis. Misschien wat ducktape er op hahahaha, grapje hoor.
Ah Jesenmo, das echt kut. (Letterlijk en figuurlijk..) Ik hoop dat de gyn het wel voor elkaar krijgt! Succes! En ik blijf toch ook maar gewoon met de septembermama's mee schrijven hoor. Ik had me wel aangemeld bij de augustusmama's, maar heb met jullie al die maanden voor mijn gevoel al een band opgebouwd. Dus blijf lekker hier mee schrijven.