ik had eentje bij het rivas geleend,een medela dubbele kolf. die hebben ze in het ZH ook. ze zeggen dat je het beste deze kan nemen als je je BV goed op gang wil brengen. en als het al goed op gang is, dan een elektrische kopen. dat hadden wij niet gedaan omdat ik niet zeker weet of ik bij de tweede wel BV wil geven. dus hebben wij 1/12 maanden gehuurd.
@ hellen lekker dat de tip van je meoder helpt!!! dan kan je even tijd voor jezelf maken XD misschien helpen koolbladeren wel??? heb ik hier ook in gebruik...maar meer om de pijn van het afbauen of beter gezegd niet meer kolven te minderen.
ik zat ook te denken om deze voeding te halen omdat de friso 1 hypo bijna op is en hij nog wel goed spuugd maar daar zit al joh.broodpit in???? oh dan hoef ik daar niks meer in te doen dus???
Tineke, ik heb inderdaad onderzoek gehad waarbij ze even ging voelen of inwendige hechtingen eruit waren en ze heeft even naar het litteken gekeken. Zou je die littekencreme ook daaronder kunnen gebruiken? haha
@ prikjes ik snap trouwens niet waaro ze niet heen gaan, dat je de kleintjes eerst mag aankleden voor dat ze de prikjes krijgen??? storm zette het ook op een krijsen toen ik hem neer legde om hem aan te kleden. dus als dat al vantevoren kon en dan alleen het broekje naar beneden gezakt, kan je deze zo op hijsen en weg wezen toch?? @ kreunen...... hier ook een storm ligt ook altijd te kreunen als hij in bed ligt en gaat slapen. tot hij in slaap gevallen is. en zo word hij dan ook weer wakker. en als hij gespuugd heeft dan kreunt hij en hapt naar lucht zeg maar. dan weet ik dat ie een schone lyer onder z'n hoofdje wil. en als ie gaat piepen,zo'n ja vrolijke piep zeg maat, ligt ie lekker te dromen. @ jesenmo mooie foto van je mannetje!!! lekker ventje @ miriam wat een leuke jongen!!!!! en ik vind de haaren prachtig hoor! staan ze zelf zo??
Ik heb in de kraamtijd calendulancreme op die hechtingen daar gesmeerd dus littekencreme kan er toch ook wel op? Het zit tenslotte niet op je schaamlippen toch maar daarnaast.
Ja, stom eigenlijk! Had er zelf nog niet eens aan gedacht om hem eerst aan te kleden vóór ie zijn prikjes kreeg. Nou, net om 15.00 Kenji wakker gemaakt voor zijn fles. Hij begon meteen heel hysterisch te huilen, zo erg had ik het nog niet meegemaakt. Maar eerst even verschoond uiteraard, en toen de fles. Hij was weer eens erg gulzig, en heeft dan ook 125 cc gedronken! Daarna was ie weer voldaan en vooral erg moe! Op het CB zeiden ze al dat kindjes meer slapen na een prik, maar Kenji is nu helemaal een blok beton!
Zielig he dat ze er zo van slag van zijn. Knuffel maar lekker met hem hoor, dat verdient hij vandaag (normaal uiteraard ook maar vandaag wat meer)
de haren van sem staan inderdaad zo na een badje of douche doe er niks in en blijft zo staan lief he het is best zwaar he overdag en s'nachts om de drie uur voeden pfff als sem doorgaat zo als hij vandaag elke keer komt dan is het om 18.00 dan om 21.00 dan om 24.00 en dan om 3.00 en om 6.00 dan om 9.00 maar dan zit er vandaag geen vier uur meer in of hij maakt een vier uur slaap na de fles van 21.00 dan schuift het verder dus maar 1 uur op ik vind het echt heel zwaar en omdat mijn man 11 uur per dag weg is doet hij alleen de fles van 18.00 en 21.00 de rest moet ik allemaal doen en dat vanaf het begin al het is bagger dat er nietmeer tijd tusssen zit
Sembem, ik heb nog wat calendulan creme liggen dus denk dat ik die maar eens erop ga smeren dan bedankt voor de tips dames!
Heej meiden, @kolf ik heb de medela handkolf, is wel goed te doen hoor met de hand, ik had ook de automatische van avent met mano, die is ook goed. @kreunen, Lorenza kreunt ook in haar slaap, soms slaapt ze heel onrustig.
ik heb tot nu toe nog helemaal niet hier meegelezen en geschreven maar vond het toch wel eens tijd worden. ik hoop wel dat elizabethje ook snel gaat volgen zodat iedereen gewoon in één topic kan schrijven. als ik een beetje meer tijd heb ga ik ook een beetje bij lezen hier
Sembem, Jurgen heeft Kenji weer wakker moeten maken voor de voeding van 18.30. Die slaapkop! Nu liggen ze lekker samen op de bank te knuffelen. De hond ligt er ook bij, zó lief! Miriam, lijkt me ook zwaar als je de laatste én eerste voeding altijd moet doen! Jurgen doet normaal gesproken de vroege fles van 6.00, maar deze week begint ie later met werken, dus neem ik die fles voor mijn rekening. En ik vind dat al zwaar.. (Shame on me!)
Een tip: zodra Sem na de 3 uur weer komt probeer het dan de volgende voeding een half uurtje te rekken (door het huis lopen met hem enz) en de voeding daarop weer een half uurtje. Hij heeft dan meer honger en zit meteen om de 4 uur zodat hij meer drinkt en waarschijnlijk 4 uur tevreden is.
Hihihihi wat een koddig mannetje , die Sem! Kyano is ook al een knapperd zeg. Zijn de heren nog beschikbaar? Ik heb een heel knap meisje in de aanbieding Oei Jusi...dat heeft nog een flinke impact he..die eerste prikjes... Tineke: moet je nog een specifieke koolsoort hebben? Miriam: herkenbaar hoor, die vermoeidheid. Ik ben doordeweeks helemaal alleen en Roos komt vrijwel elke 3 uur ( en vandaag zelfs 2x om de 2 uur) om te eten. Heel soms slaapt ze 's nachts eens wat langer door, maar vaker niet, dan wel. *zwaait ff naar mare* Roos en ik zijn vandaag voor het eerst met de kinderwagen op pad geweest. We zijn een stukje gaan lopen naar de supermarkt. Roos vond het geweldig in die zin, dat ze de hele tijd sliep als een blok. Voor mij was het, met mijn nog altijd rammelende bekken, best zwaar. Maar we hebben nog wat zonnestraaltjes kunnen vangen en even tussen die 4 muren vandaan zijn is ook wel fijn. Helaas ging mevrouw bij thuiskomst weer brullen en dat bleef redelijk aanhouden. Nu heb ik ze te lange leste maar op mijn slaapkamer gezet. Na even huilen is he tnu stil. Daar is het donker en stil, wellicht dat het helpt i.v.m. prikkels. Wel vervelend voor mij, want ik had ze steeds -tot ik zelf naar bed ging- beneden staan, zodat ik niet steeds trap hoef te lopen. Spamspam