Ik doe hier inprincipe alle voedingen zelf. Vriendlief werkt nou eenmaal veel. En straks geeft ie wel een flesje. Maar ook de nacht en eerste voeding doe ik.
Nou meiden, ik ga sembem in bad en naar bed doen en dan heerlijk met manlief de bank op. De avonden dat hij thuis is van zijn werk zijn erg sporadisch dus daar moeten we het maar even van nemen Welterusten vast enne......oant moan!
Babijtje - 7 augustus - 37w1d - Jurre - 2510 gram - 48 cm Jusi - 8 augustus - 35w1d - Kenji - 1875 gram - 44 cm Tineke - 9 augustus -35w6d- Storm - 3480 gram - 49 cm slaapzak - 22 agustus - 37w5d- Pyta - 3005 gram - 49 cm Pluk - 25 augustus - 39w2d - Kinley - 3840 gram - 51 cm jesenmo - 25 augustus - 37w3d - Kyano - 2880 gram - 50 cm Sembem - 26 augustus - 39wk- Sem - 3320 gram - 49 cm Miriam25- 26 augustus - 38wk2d - Sem - 2760 gram 50 cm Francescak - 3 september - 40wk1d - Sem - 3260 gram - 48 cm Naiobi - 10 september - 38wk5d - Quinn - 3840 gram - 52 cm Hellen1971 - 11 september - 38wk2d - Roos - 3630 gram - 49 cm Mijnkleine - 12 september - 40wk - Kenji -3620 gram - 49 cm Anne - 13 september - 40w2d - Julian - 3900 gram - 52 cm sofie28 - 13 september- 40w2d - Noa - 3125 gram - 50 cm Merakli - 13 september - 40w2d - Gizem - 3835 - 52 cm Ariel - 15 september - 40wk3d - Noah - 4200 gram - 55 cm Mrij - 16 september - 38wk4d - Levi - 3010 gram - 49 cm Torties - 17 september - 41wk6d - Alisa - 3980 gram - 51 cm Pip. - 21 september - 39wk2d - Vasco - 3680 gram - 51 cm Ook mezelf maar een ertussen gewurmd Het gaat even iets te snel hier opeens haha! Bedankt voor de complimentjes voor Kenji Wb poep, geen idee hoe babypoep er eigenlijk precies uit moet zien, wat nu te dun is? Maar zolang hij zich goed voelt, goed plast en normale temp. heeft zal het idd wel meevallen @Tineke, oeh lijkt mij ook erg akelig als ze zich zo voelen! Heerlijk he, die lachjes!!! @Pluk, klinkt als een goede nacht voor Kinley! @Joyce, haha maar ze is dan ook een 'poppetje' ! Heel lieve foto! @Hellen, ja klopt idd was even vergeten dat Roos haar dag- en nachtritme nogal omgekeerd was. Gelukkig heb je dat iig al niet meer! Hartstikke fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt gehad en ook nog een goeie tip gekregen!! @Jesenmo, balen dat littekenweefsel! Succes morgen bij het CB! @Pluk, altijd fijn mensen die je ongevraagd en zeer nutteloos 'advies' gaan geven ! @Hellen, klote die stuwing! @Francesca, super dat het kussen zo goed werkt!! @Miriam, wat een lekker ventje! @Jusi, ja van die lachjes smelt je echt helemaal Arme Kenji van slag van zijn spuitjes! Gelukkig liet hij zich wel troosten @Jesenmo, ook al zo'n lekker kereltje, heel tevreden zo! @Jusi, en Kenji slaapt al zo netjes Nu nog meer dus, wat zullen jullie een rust hebben in huis nu hihi! @Miriam, het is idd best pittig die voedingen elke 3uur. Vooral de nachtvoedingen vind ik erg pittig, 's morgens ben ik echt geradbraakt. @Hellen, wat is Roos een lekker meisje! Fijn eventjes ertussenuit, die muren komen idd behoorlijk op je af na een tijdje. Shit dat je nog zo'n last hebt van de BI! @Ariel, ahh wat een scheet is Noah!! Kenji ligt een beetje te pruttelen in bed, ik was kapot toen Bart uit zijn werk kwam en ben gaan liggen. Hebben daardoor alleen nog niet gegeten dus ga eens zoeken naar iets snels & daarna naar bed. Tot morgen!
goede morgen iedereen XD ga zo gauw weer naar bed....storm slaapt eindelijk :O) heeft mij goed wakker gehouden. hij lag pas om tien voor een te slapen.maar kwam toen pas om vijf uur weer dus dat is wel lekker. en nu is het sinds tien minuten stil......dus gauw liggen! sorry voor het onderwerp maar......................... vannacht weer een poepluier gehad. maareh eerlijk gezegd vind ik de stank van moedermelkpoep nog ok maar van de KV (hij krijgt nu 3x pd) ga ik zowat over m'n nek. oh man hij zat tot aan z'n nek onder werkelijk waar. kon ik hem na de laatste voeding ook nog wassen.....hij natuurlijk klaar wakker daarna wel ben ik blij dat hij geen diarree meer had,dus maar goed dat ik van het darm spul maar een kwart lepel per dag geef en niet weer twee........ nou ik ga weer liggen. tot straks @hellen ik heb witte kool bladeren....lekker koel hoor!!! gewoon in de koelkast leggen. maar de bladeren eerst breken zeg maar voor je ze erop leg....waarom??? geen idee werd mij ook gezegd. dus ja doe het dan maar he. hoop dat het helpt!!! truste nog!
goedemorgen, ik was zo blij gister nacht heeft david gewoon 5 uur aan elkaar geslapen maar afgelopen nacht helaas niet. hij kwam nu weer om de drie uur en dan had ik ook nog zijn hele shirtje onder gespuugd dus moest ik een andere aan doen. nu ligt hij net te slapen dus ik dacht ik prop even ontbijt naar binnen... ga nu lekker plat en hoop nog wat te kunnen slapen
Hier vanacht voor het eerst een langere stint mischien is dit het begin van betere tijden kwa het slapen van mijn kind hihi van 23.30 tot 04.00 goed he ben super trots op mijn kind en ik ben weer een stukje wakkerder hihi
ik heb alweer lekkere babytjes voorbij zien komen!!! pppfff wat gaat het snel zo... ik weet nog toen we net allemaal zwanger waren.. sommige van augstus mamma's heb ik zeker 1 jaar mee op de NOD lijsten zwanger zitten te worden... soms heb ik van die momenten hahaha dan denk ik even terug hoe alles zo bij ons gegaan was.. toen we samen in bad zaten 2 jaar geleden en besloten hadden niet de pil te slikken.. Dat ik ziek was en niet wist wat ik had.. dat me ongi niet regelmatig was.. de eerste afspraak bij de fertiliteits arts.. potjes sperma en de verdrietige uitslagen.. de slechte nieuws van mijn onderzoeken.. Het niet zwanger kunnen worden door me schildklierziekte.. het starten met medicijnen.. Sperma nog steeds niet goed na een jaar.. Alle hoop verloren.. goede nieuws medicijn waren goed aangeslagen en ik kon en mocht zwanger worden..Dan wel waarschijnelijk met hulp.. Dit allemaal verzwijgen voor de buiten wereld.. we wilde de mensen verrassen... uit eindelijk geheim gehouden uit zelfsbescherming. Dan toch zwanger!! wat eigenlijk niet mogelijk was was werkelijkheid.. Overgeven tot 23 weken iedere dag hele dag door Altijd ziek voelen.. Migraine's 14 weken wij krijgen een meisje!! Vroege weeen.. alle zorgen en angsten om vroeg geboorte.. stoppen met werken en de rest.. baarmoederhals wat langzaam verkorte.. alle echo's en controles met 37w 5d bevallen.. en daar ligt ze dan te kreunen in bed..al meer als een maand.. pppfff een jaar is zo om.. Ik moet echt meer genieten!! haha