@sembem, oh das wel ff schrikken, en tja... je baby verzorgen gata niet echt goed lukkenm et allebei je handen in verband volgens mij.
Nou...het is maar 1 hand in het verband (ik schreef het wat onduidelijk) maar wel mn rechtse en ik ben ook rechts maar het zal best goed komen hoor. Denk alleen dat mijn werk niet zo blij zal zijn als ik vertel dat ik 6 weken uit de roulatie ben maar ja........hier kan ik ook niets aan doen he.
@Sembem wat rot zeg dat je op zo korte termijn geopereerd moet worden! ik heb het ook, maar hoef er niet aan geopereerd te worden, ik ken wel iemand die die operatie ook heeft gehad, en daar zijn de handen om de beurt gedaan zodat ze nog wel het 1 en ander kon! ooh zie niet dat ook niet beide handen worden gedaan inderdaad jij kan er niks aan doen, dat je 6 weken uit de roulatie bent! mijn collega moest aan der voet geopereerd worden, ook aan beide, en die moet perse met de auto naar werk komen, dus die was 2x 6 weken uit de roulatie! in de laatste 2 weken hebben we haar wel 2-3 daagjes in de week opgehaald en weer thuis gebracht @Mare tuurlijk valt de vlek ook wel mee, op die foto issie wel nog een stukkie kleiner, dan ie nu is, zoals ik al zei, die foto is van een maand geleden en de laatste maand issie het meeste gegroeid en ook meer een framboos geworden dan een aardbei
@sembem: dat is schrikken zeg, dat je maandag al geopereerd wordt. aan de andere kant ben je er dan wel sneller weer van af. @torties: ja hier ook meer een framboos maar wel kleiner dan bij alisa. op de foto lijkt ie nog kleiner dan in het echt maar hier is ie dus:
@Mare zo te zien issie wel kleiner inderdaad bij Alisa issie ook echt heel erg bobbelig geworden! vanavond ga ik foto maken, van het framboosje van mijn meissie
Sembem wat vervelend dat je er aan geopereert moet worden, maar goed als het dan beter gaat heb je in ieder geval geen pijn meer. Torties Als jij de vlek niet vertrouwd dat gewoon een afspraak bij je huisarts maken hoor. Kylian had er eentje onder zijn voet maar die werd niet groter en is nu bijna niet meer zichtbaar. Kinley heeft er eentje in haar nek en die wordt ook niet groter. Hier een goede nacht gehad, al zeg ik het zelf. Om 22.00 uur kwam kinley voor de laatste fles, om 2 uur was ze weer aan het huilen en niet te stillen met de speen dus een fles klaar gemaakt (veel water 1 schep melk) en haar die fles in bed gegeven (dus niet lekker bij mama op de arm) en zowaar na 40 cc vond ze het wel genoeg, begon lekker te lachen en te brabbelen. Dus muziekje aan en mama weer naar bed tot 7.30 uur vanmorgen. Toen melde ze zich weer en ik dus naar beneden om een fles te maken. Halverwege de trap kom ik op 1 of andere manier te vallen, om op elleboog en billen heel snel beneden te zijn. En AAAAUUUUUUUUUUUUWWWW dat deed echt pijn. Ik wilde op staan en toen werd het ook nog eens helemaal zwart voor mijn ogen en het geluid begon ook al weg te trekken. Ben toen naar een stoel gekropen en daar gaan zitten met mijn kop tussen mijn knieën. Gelukkig trok het allemaal snel weg, en schijnbaar was al het kabaal rustgevend want Kinley sliep alweer. Nu kan ik maar op 1 bil zitten, kan zelf niet zien wat de schade is maar hij voelt erg blauw aan. Mijn elleboog is in ieder geval wel blauwig. Groetjes Anita
oh anita wat doe je dat is schrikken zeg en hard hoor zo'n trap!wee ik uit ervaring hahhaa krijg meteen een de slappe lach omdat ik me aan een valpartij herinner waar ik tegen de douche muur (waar aan de andere kant m'n moeder stond te douchen) botzte...die uit de douch kwam gesprongen en scheeuwde...DIE TINA DIE TINA whaaahaa oh ja en m'n zussen en vader stonden ineens uit hun slaap gehaald,geschrokken in ondergoed om me heen hahhah m'n pijn was toen metenweg en ik lach echt dubbel! oh draaf even door maar kan je niet voor'n spiegel gaan staan om te kijken??? geen last van hoofdpijn?
@Pluk ja ik ga het zeker in de gaten houden en als der huidje binnen nu en een week met dat nieuwe spul geen verbetering oplevert, kan ik bij de huisarts even der naar laten kijken als k ook even voor der huidje langs ga. ze heeft net zo een vlasachtig huidje als een heel oud omatje zeg maar.. Wat rot dat je zo gevallen bent! Ik hoop dat je snel opknapt! zal wel bijhoorlijk beurs zijn ik had het 2 maanden voordat ik zwanger was.. sindsdien pak ik ALTIJD de leuning of andere kant van de trap beet, zeer zeker als ik Alisa op me arm heb!
Goedemiddag dames, Ik heb veel bij te lezen hihi. @ Meeting, Ziet er erg gezellig uit dames, volgende keer hoop ik ook te kunnen! @ Verloofde dames, van harte gefeliciteerd!! @ Torties, Linde heeft een heel klein vlekje in haar nek maar wordt niet groter. @ Pluk, Aii dat is een lelijke val geweest denk ik, sterkte! @ Torties, Kan je me in het kort vertellen wat er in dat boek staat wat je moet doen als ze zo gillen en tranen huilen? Linde doet dit ook wel eens en sta dan met me handen in me haren. Ga zo de rest lezen, even snel een broodje eten.
@ Joyce, Ahh Lorenza ook al verkouden!, beterschap @ Hellen, roosje nog niet beter? @ Mare, jammer dat je weer geen goede nacht gehad hebt, hopelijk veranderd dat een beetje als hij 3 maand is. @ Sembem, jeetje een operatie, en brr stroomschokken.. En je gaat je vast en zeker wel redden met je mannetje hoor!
Hier echt al een paar nachten " Waardeloze" Nachten. Linde heeft bedacht dat doorslapen echt absoluut niet leuk meer is. Ze gaat om 22.00 naar bed en wordt om 1.00 wakker, om 3.00 en vervolgends om 6.00 Waar is mijn kind wat sliep van 22.00 t/m 10.00???
Torties, ik weet niet wanneer een flessenkindje door 'hoort' te slapen eigenlijk. MijnKleine, hier hebben we ook een badzitje, maar daar ligt onze Kenji gewoon normaal in eigenlijk. Ik weet niet of jij zo'n plastic ding hebt, of net als wij zo'n 1 die je in het water moet dompelen en dan blijft drijven? En ik was zeker actief gisteren, vandaag trouwens ook weer, terwijl ik besloten had om het vandaag wat rustiger te doen haha. Balen dat je niet kunt werken met dat weer. Had je toch gelijk zondag toen we naar de auto liepen dus. Maar betekent voor jou natuurlijk ook geen inkomsten? Hellen, wat vervelend dat Roosje wat ziekjes is. Pff, lijkt me vermoeiend zo'n regeldagje. Gelukkig dat ze vandaag weer zichzelf is, lijkt me anders ook moeilijk, een verdrietig kindje naar het kdv brengen. Torties, jammer dat het nog niet is gelukt wat jullie wilden. Hopelijk a.s. nacht beter. En wat verstaat het CB eigenlijk onder huilen vraag ik me weleens af? Als Kenji alleen wat ligt te jengelen, wacht ik wel altijd af. Maar als ie echt begint te krijsen, wat eigenlijk vrij weinig voorkomt, laat ik hem echt niet liggen hoor! En wat zijn o.a. dan de effecten van het laten huilen, als ik vragen mag? Mare, ach meid toch, wat ontzettend klote toch dat je zo moe bent. Wanneer moet je eigenlijk weer aan het werk? Ik neem aan dat je je nog ziekmeldt of niet? Met dit weer trek ik Kenji zijn winterjasje aan, en daar overheen de voetenzak. Maar dan zit ie in de maxicosi, en ook veel in de auto. Ik ga echt niet wandelen met de wandelwagen met dit weer, mij te koud, brrr! Sembem, wat balen dat je geopereerd moet worden! En idd lastig ja, daarna Sem verzorgen. Met je ellebogen dan maar? Pluk, jeetje meid, kijk je voortaan uit als je 's nachts de trap afloopt? Klinkt pijnlijk inderdaad. Beterschap met je bil () en elleboog. Gisteravond met de kerstkaarten begonnen, wat een werk! Alles uitprinten, knippen en enveloppen schrijven. Vandaag heb ik de kaarten in de enveloppen gedaan. En ik heb ook alweer was gevouwen en gestreken, ons bed en die van Kenji verschoond, pannen geschrobt die onder de aanslag zaten, en nu ein-de-lijk even zitten. Vanmiddag om 14.00 komt een vriendin met haar baby. Die waarvan ik pas een foto had geplaatst.
@Pluk, auw ! Overal beurs, das niet fijn. @ikbenhetmaar, ojeej, 's nachts weer wakker ?? Hoop dat ze snel weer doorslaapt.
Dat hoop ik ook , Zou alleen niet weten waar het aan kan liggen? Ik ga denk ik ook maar eens het boek kopen want Linde krijst zichzelf dus wel savonds in slaap, niet altijd maar wel vaak. En als ik haar wil troosten gaat ze alleen maar harder tekeer. Hopelijk kan ik daar tips in vinden zodat ze stopt met gillen savonds.
@jusi, hier dit jaat niet zoveel kerstkaarten, mijn familie heeft besloten geen kaarten te versturen, omdat mijn tante pas is overleden. De rest stuur ik wel een kaartje, maar dat zijn er dus niet zoveel meer Mijn tante word trouwens morgen begraven en vanavond is de opbaring.
Ikbenhetmaar, vervelend dat Linde niet meer wil doorslapen. En al helemaal lastig dat ze zo krijst. Lijkt me zo'n machteloos gevoel! Ik hoop dat het boek jou ook kan helpen. Joyce, dat begrijp ik wel, dat jullie familie dan geen kerstkaarten wil sturen. En opbaring, is dat hetzelfde als hier de avondwake?
joyce alvast heel veel sterkte voor morgen. Nou ik weet hoe bij jullie de spiegels hangen maar die van mij hangt te hoog om mijn kont erin te zien (of ik moet op een ladder gaan staan en dat lijkt me op dit moment niet zo'n strak plan) OJa ik las nog iets over een eczeem achtige huid, dat kun je het beste zo vet mogelijk houden. Geen vasiline want dat sluit de huid af, maar Vasiline Lannete (verkrijgbaar bij de apotheek) werkt er prima bij. Wel de vettigheid van de vasiline maar niet het afsluitende zeg maar. Voor de rest gebruik maken van ph nutrale bad producten (hoeft niet duur te zijn hoor ik gebruik die van de aldi Ombramed heet het als ik me niet vergis) Niet vaker dan 3 x per week in bad en zo min mogelijk producten met parfum gebruiken (dus geen zwitsal). Groetjes Anita
Dank voor de felicitatie! zo ver ben ik nog niet.. op dit moment is de schrijfster alleen nog aan het vertellen wat de laten huilen methode inhoud en wat dat voor effect heeft. Mijnkleine heeft het boek ook gelezen volgens mij, misschien heeft zij alvast wat tips voor je ? Gister had Alisa 2 mega krijsbuien en toen heb ik der op de doomoo gelegd en ben overdreven gaan fietsen met der beentjes, daarna weer geknuffeld en zoete druppeltjes op der speen gedaan om haar gedachten van het huilen af te leiden, zodat ik weer contact met der kon krijgen, dat werkte, toen kreeg ik contact en werd ze rustig door het knuffelen en wiegen
@Jusi, ja denk het wel. Dan kan je afscheid nemen en dan ligt diegene opgebaard, weet nooit zo goed hoe het heet. Heb nog nie zoveel begravenissen bijgewoont (gelukkig maar)