Ikbenhetmaar, dat vind ik nou ook. Sembem, fijn dat jullie weer op schema zitten. Ik vind dit schema ook wel fijn, dan heb je ook nog iets aan je avond, als ze willen slapen tenminste.
Sembem, nee meestal niet. Hij gaat dan eerst nog even knuffelen met papa. Maar omdat ie na de fles van 15.00 vrij weinig heeft geslapen, en vanaf 17.00 beneden was, heb ik hem nu na de fles van 19.00 wel naar bed gebracht. En wat een knapperd die Sem zeg!
hoe doen jullie dat toch met die foto's! probeer het nu al 3 dagen en het mislukt constant! lekker frustrerend!!!
Hoe doen jullie dat toch met die zoete beebjes. Roos hyeeft vanmiddag misschien 3 uur achter elkaar en daarna nog ergens 3 kwartier geslapen en verder huilt ze, net als vannacht, haar hoofd er weer af. Zo nog een paar dagen en ik ben rijp voor een inrichting. Als het de komende dagen niet verbetert, ga ik maandag niet eerder weg bij hert consultatieburo dan voor er verder gekeken gaat worden. Want okee: baby's huilen. Maar toch niet de hele dag ( en nacht)??????
Dikke knuf voor de mama's met slaapgebrek (incl. me ) Elizabethe van harte gefeliciteerd met e geboorte van je zoon!!!! Sorry heb geen puf om te reageren hier ook een mama die moe is. En trouwens mooie foto's!!!
oohjhjeeee wat hebben jullie veel geschreven ik weet niet eens bij welke pagina ik als laatste bij was.. en ik wilde nog wel zo me Alisa updatetje doen maar nu moet ik toch echt eerst weer bijlezen! Ariel Via welke website heb jij de sab simplex besteld? op alleen de sab simplex reageert ze helaas niet goed genoeg, maandag was dus toch een beetje toeval dag, maar sinds ik sinds dinsdagavond me flessen met barleduc aanmaak in plaats van kraanwater gaat het ECHT stukken beter dus de combi barleduc-sab simplex houden we er hier even in
@ tineke wat een goede tip om van het cb een puckababy te lenen! ik zal het maandag gelijk eens vragen hier bij het cb @babijtje zie je! ik wist dat ik het duur vond dat vacusteppen @ pluk het bronwater van de liddle (of eigen merk van andere supermarkt?) is dat dan gewoon echt hetzelfde wat betreft samenstelling als de barleduc? ik durf niet echt wat anders nu dit lijkt te werken namelijk..
elizabethje,gefeliciteerd met jullie zoontje! zo nog even snel een berichtje voordat ik mijn bed in duik. vandaag bij cb geweest. alles gaat prima! Kyano weegt nu 4020 gram en is 55 cm lang. We zijn daarna ook gelijk even andere voeding gaan halen omdat hij zoveel spuugt. we hebben nu nutrilon a.r, hopelijk werkt het! nu ga ik proberen nog een paar uurtjes slaap te pakken voordat onze kanjer zich weer meld. truste dames!
goede morgen allemaal XD ben alweer wakker sinds 5 uur, en ga zo toch nog maar een uurtje liggen,ons mannetje slaapt weer met kreunen nu hahaha klink alsof ie straks weer een mooi cadeautje heeft voor mama hier ging het gister avond wel goed! papa kwam thuis en toen zijn we even gaan kijken voor een nieuwe fiets omdat de mijne 3 maanden terug gestolen werd :x toen ik nog maar 8 weken zwangerschap voor me had......met bekken en rugklachten en een toeter van hier tot naar tokio........zooooooo was ik kwaad hahaha liep buiten in de regen op blote voeten denk had ik ze gevonden zouden ze daarna niet meer hadden geweten of ze jong of meisje zijn! hormonen??? ach wat.......maare ga vanmiddag m'n nieuw fietsie op halen toen thuis was storm weer wakker,toen dacht mama ach knip ik even z'n nageltjes omdat ie zich weer heeft gekrasst........en ja hoor bij de eerste nagel- linker hand,wijsvinger knipt die mama ook in z'n vinger!!!!!huilen dat hij deed en bloeden........ikke helemaal van slag en verdrietig!!!! heb dat ding meteen in'n hoek gegooit hoor!!!! hij was zoooooo van slag dat ie niet meer bij mama wilde.......hij lag zo in z'n wippertje te tukken en moest hem dan wakker maken voor voeding van 19:00 uur........wat 19:30 beetje lukte en hij 60 min over 120 cc deed verschoenen en weer 60 cc 30 minuten.........poeeehhh toen 23:00 weer wakker maken en dat ging stukken beter...160 cc zowat slapend in een keer door dus mocht dan tot 5 uur slapen zo best ego berichtje moet ik zeggen nou truste weer..krijg 9:30 visite
Er zijn van die dagen dat ze alleen maar kunnen huilen en bijna de hele dag wakker zijn. Dat had hier bijna altijd met de sprongetjes te maken. Dus als je Oei, ik groei nog niet hebt. Zou k em zeker vragen als kraamkado of iets
St. Josef Apotheke - Sab Simplex Hier En ze bezorgen best snel, k had het dinsdagavond besteld en vrijdag had ik het binnen.