@slaapzak, Leuke foto's hoor van je hond en van pyta Nou ik ben hier ook moe hoor, en lorenza is vannacht om 4 uur ook weer gekomen voor een voeding, dus niet echt goed geslapen vannacht, maar goed, het word allemaal beter Mano sliep al door toen hij 6 weekjes was, hoop dat lorenza ook best snel door gaat slapen. En ook ik ga nog ff een fototje plaatsen
lorenza lekker ingepakt @pluk: zag en foto van een lachende kinley en moest gelijk huilen... maar goed dat ligt meer aan mij, maar leuke foto heb geprobeerd bij te lezen maar lukt niet. david heeft denk ik regeldagen. hij wil alsmaar drinken en huilt de hele tijd, op zich niet erg ,maar als hij gedronken heeft spuugt hij een heleboel weer uit, ja dan ga ik hem niet gelijk weer voeden dus gaat hij huilen... wat een k.. dag zeg
Zo, daar ben ik dan met dank aan booky dit topic gevonden... @ slaapzak: wat een schattige kleine en een lieve woefie!! @ hier: vandaag een klote dag vanaf dat ik wakker was eigenlijk al aan het huilen. wanneer gaan die verdomde kraamtranen eens over???? Vanmiddag moeten we met Britt naar het ziekenhuis om een MRI scan te maken van de cyste in haar buikje, en ik zie er als een berg tegen op. Ik voel me echt rijp voor een inrichting. Ik ben ook al bijna twee weken non stop thuis en de muren komen op me af. Gisteren ging het best goed toen ik alleen met haar was, maar nu mijn man weer thuis is lijk ik in te storten. Ik kan mezelf gewoon niet meer oppeppen! Ik rust heel veel, daar ligt het niet aan. Britt doet het ook super, dus daar ligt het ook niet aan. Het ligt gewoon aan mij!!! Ik word er gek van! Ik blijf maar janken! Het komt ook omdat ik me zo'n zorgen blijf maken om die cyste, ook al zeggen de dokters dat dat niet nodig is. Toch blijft het door mijn hoofd spoken. Hopelijk krijgen we vanmiddag meer duidelijkheid. Oh ja, mijn blaasontsteking is nog niet over. Moet straks weer de dokter bellen en dan hoor ik of ik nieuwe antibiotica krijg of zo iets. Die buikpijn helpt ook niet mee in mijn humeur natuurlijk. BAH! Sorry dat ik hier meteen zo kom zeuren, moest het echt even kwijt.... wil gewoon weer mijn vrolijke oude zelf zijn en me niet meer zo verdrietig en down voelen!! Maar krijg de knop niet om gezet! Misschien moet ik toch eens met iemand gaan praten ofzo. xxx mamatoB
Proud to be stout hebben wij ook maar dan in Roze Joyce dat jasje met die hartjes hebben wij ook gekregen (maat 68) van de buren. Mare Mooi is ze he slaapzak mooie foto van je hond zodra ik twee handen vrij heb tik ik meer
Goodmorning meiden: Tineke: Hahahaha ik zie je al zitten daar. Kan toch gebeuren meid. Slaapzak: Wat een leuke foto's zeg, en dan die ogen van die hond: geboefte. Hier een goede nacht gehad. Sem lag om 20uur in zijn bedje gisteren maar besloot om na een hoop gemopper pas om 21.15uur in slaap te vallen:x. Ik had om 22.45uur de wekker gezet voor de laatste fles maar heb de wekker schijnbaar uitgedrukt toen hij ging en verder gaan slapen (ik weet van niks) en schrok wakker toen papa om 23.30uur thuis kwam (hij is kok vandaar altijd laat thuis) Dus om 23.30uur de fles gehad en toen geslapen tot 4.00uur en kunnen rekken tot 5.00uur. Hij dronk toen maar 80ml en heeft net pas weer een fles van 140ml op.
Lieve mamatoB, vergeet jij even niet dat jouw kleine Britt nog niet eens 2 weken oud is en jij dus pas 2 weken geleden bevallen bent meis. Rustig aan, geef je lichaam de tijd en klagen mag je hier wel hoor, doen we allemaal wel eens. Succes in het ziekenhuis en probeer op de dokters te vertrouwen al is dat soms moeilijk als het om je eigen kind gaat.
MamatoB, knuffel voor jou! He, verhuisd. Gek hoor. Vanmiddag met Kyrian naar het cb voor z'n gehoortest en meten en wegen.
wie van jullie geeft nutrilon/kruidvat/friso voeding en vanwaar voor die voeding gekozen ik heb nu nutrilon standaard met barleduc maak ik die aan (dat kraanwater is bij ons waarschijnlijk DE boosdoener van de krampen) maar misschien is kruidvat net zo goed, of past friso beter bij ons meisje ik weet het niet
@ miriam ik kan me voorstellen dat je het zwaar vind hoor en nog steeds met maar 3 uur ertussen.. bij ons zit er meestal 4 uur tussen.. maar vanaf maandag gaat het ook op mij aankomen dan gaat me mannetje ook weer werken (wisseldiensten) dus als ik hem al een fles wil laten doen is dat een heel georganiseer met zijn werktijden en dat ie ook nog genoeg slaap krijgt om te kunnen functioneren.. maar morgen einde van de middag brengen we Alisa bij mijn moeder, blijft ze een nachtje slapen hebben we een heerlijk avondje samen EN een 'normale' nacht EN zondag heel de dag heeeeeerlijk samen relaxen in de sauna, hoe cool is dat al denk ik dat ik me meisje wel ga missen.. en zorgen maken.. maar even tijd samen met me vind lijkt me ook wel heerlijk..
[QUOTE@ pluk het bronwater van de liddle (of eigen merk van andere supermarkt?) is dat dan gewoon echt hetzelfde wat betreft samenstelling als de barleduc? ik durf niet echt wat anders nu dit lijkt te werken namelijk.. ][/QUOTE] Op het etiket staat : HCO3 297.7 mg/l CA2+ 96.0 mg/l Na+ 10.6 mg/l Cl 22.6 mg/l SO42- 9.3 mg/l Mg 2+ 6.1 mg/l K+ 3.7 mg/l NO 3- <2 mg/l En er staat een tekentje onder met de tekst Geschikt voor de bereiding van babyvoeding. Mamatob geef je lichaam even de tijd om de hormonen allemaal kwijt te raken en ga er vanuit dat ze vaak zeggen dat ook dit 9 maanden duurt. Je bent nog maar net mama en je hebt ook al meteen zorgen om de gezondheid van Britt. En als je het echt niet vertrouwd dan gewoon je huisarts bellen hoor. Hier gaat het nieuwe schema goed, ik kan Kinley nu om 7 uur rustig de fles doen en dan ligt ze lekker tevreden in haar bedje en kan mama Kylian ook de nodige aandacht geven bij het naar bed gaan. Toen bedacht haar om 11 uur gewoon wakker te maken voor een fles in de hoop dat ze de nacht zou doorslapen. Nou mooi niet dan komt ze om 2 uur gewoon nog een keer en drinkt dan ook nog eens een fles weg. Dus ik laat haar vanavond maar gewoon weer lekker slapen. Vanmiddag komen mijn ouders op Kinley passen, dan kunnen wij naar mijn controle afspraak bij de gyn. Wat Kylian nog niet weet is dat wij daarna even bij de grote M gaan eten even exculsiefe tijd voor hem. Groetjes Anita
@ Ariel pittig hoor al die voedingen.. lijkt mij dan.. waar ik kan laat ik me moeder of me oma ofzo de fles geven.. ook best beschamend.. haha maar kan mij het schelen, als Alisa happy is vind ik het goed, en anders doe ik het met alle liefde zelf als ze jengelig is natuurlijk Wat voor werk doet je vriend, dat ie veel uur maakt ? superfoto;s @ hellen prachtig meisje!! @slaapzak ja het gaat erg snel inderdaad.. en in een relatief korte tijd maken we zoveel mee! dat je het pas echt goed beseft als het allemaal alweer achter je ligt.. daarom ga ik straks regelen (hoop ik dan) dat ik ietsjes minder ga werken zodat ik meer tijd voor me meisje/vriend en het mocht het zo uitkomen, het huishouden, heb @ Pluk schattige foto van lachende Kinley!
Mijn vriend werkt in de pensioenen en met dat hele crisis gebeuren is dat allemaal nogal hectisch. En het is ook nog is in De Meern dus daar komt ook nog best wel wat reistijd bij. We hebben we gereageerd op een huis in De Meern. Vincent gaat straks die makelaar ff bellen en dan weten we meer. Is alleen wel particuliere verhuur dus wel redelijk prijzig...
@pluk: ik kon mij herinneren dat jij kinley op gegeven moment rechtop in de maxi cosi had gezet. nadat david net gillend wakker werd en gelijk spuugde heb ik dat ook maar even gedaan en nu slaapt hij weer rustig verder. wat is dit forum soms toch handig!
Hellen, nee het lijkt mij ook niet normaal dat een baby dag en nacht huilt. Ik zou net als jou ook gaan denken dat er iets aan de hand zou zijn. Laat je niet wegsturen bij het CB he! Jesenmo, fijn dat Kyano zo goed gegroeid is. Tineke, kun je de volgende keer niet proberen om de nageltjes eraf te scheuren of te bijten? Doe ik ook, ik durf Kenji's nageltjes nog niet te knippen namelijk. Was een tip van mijn schoonzus, die deed dat ook altijd bij haar zoontje! Ariel, ja Kenji kan nu zo'n 2 weken in maatje 50, dus ik was super blij dat ie dit aan kon haha. Vind het ook zo'n leuk shirtje. Slaapzak, wat een lieve foto's! Zoveel haren ook al, mooi! En leuke hond. Joyce, aah wat een knapperd die Lorenza! MamatoB, met iemand gaan praten is echt niet zo'n gek idee. Ik kan me helemaal indenken dat je je heel erg ongerust maakt om die cyste. Maar als het echt ernstig was, had het ziekenhuis al lang ingegrepen hoor. En als je toch je dokter wil bellen voor je blaasontsteking, misschien kun je het er wel met hem over hebben? Dat lucht misschien ook al heel erg op. Andi, veel succes vanmiddag! Torties, wij gebruiken Nutrilon. Waarom? Omdat we daar al een pak van hadden gekocht toen ik nog zwanger was. En in het ziekenhuis adviseerde ze deze ook. Pluk, fijn dat het nieuwe schema werkt. En succes vandaag bij de gyn.
Fijn dat dit bij jullie ook blijkt te werken, oke het ziet er misschien niet comfi uit maar schijnbaar is het het wel. Groetjes Anita
Hier voeding van Etos eigen merk. Een stuk goedkoper en net zo goed. We maken het aan met gewoon kraanwater.
Afgelopen nacht heeft Kenji weer lekker doorgeslapen. Zo raar, de 3 nachten ervoor telkens wakker geweest, en nu slaapt ie weer lekker door. Nu maar hopen dat het maar eenmalig was. Overdag is ie ook vort meer wakker. Ik ging net kijken, en hij lag met zijn ogen wagenwijd open. Gek genoeg is ie wel stil. Maar ik haal hem er straks toch uit, want ik ga even wandelen met hem. Dan naar ons mam, en mag zij hem de fles geven om 15.00.
Heb na de fles van 10uur ook heerlijk gewandeld. Even boodschappen gedaan, oudste uit school gehaald, bij opa en oma een boterham gegeten, daarna weer terug naar school en Sem en ik doorgelopen naar huis. Wat een heerlijk herfstweer is het zeg.
't Is idd heerlijk herfstweer!! Enneuh.. Ik geloof dat ik hier superslagroom geef.. net bij het cb geweest voor gehoortest(was goed!) en gewogen... Meneer woog 3190 gram bij z'n geboorte en woog nu met 2½ week 4384 gram