September 2009 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by Ariel, Sep 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    @joyce
    we zijn al baby dry maatje 3 gaan proberen (4-9 kg) en daar zit ze met der gewicht precies in het midden dus zou super moeten zijn.. maar het mag niet baten

@Babijtje
    vanmorgen inderdaad een mooie luier maar op het KDV alles weer helemaal onder, en dun..
    inderdaad.. wasmachine maakt overuren! en ik doe het eerst in een biotex sopje zodat de kleertjes niet verpest zijn anders trekt de ontlasting der helemaal in

@kapper
    inderdaad 67 euro is veel geld, maar ik was voor wassen knippen drogen en kleren de vorige keer bijna 90 kwijt :( en dat terwijl ik zelf kapster ben en andere dus altijd voor een spotprijsje behandel thuis.. maja.. :)

Verder:
    sorry dat ik op me overbezorgde zeikstoel zit dames! ik zit zelf denk ook niet zo lekker in me vel door de vermoeidheid en die drukke kerstdagen en heb ook een vermoeden dat Alisa helemaal van slag is van dat gezeul met der.. en dan iedereen keer alles onder de ontlasting en absoluut NIET doorslapen (Was weer half 2 vanacht en daarna gemiddeld elke 45 min)
    dus.. stoor je vooral niet aan mij, gaat vazelf weer over :D

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo dames!

@Torties, het is ook nooit goed geloof ik, bel je te snel ben je overbezorgd en anders bel je te laat.. :S Je hebt je gevoel gevolgd en het goed gedaan hoor! Pittige nacht! Heb je al fijne tips gelezen?

@Pluk, jij ook al HA-assistent-problemen :S Kinley is een heerlijke slaapkop aan het worden geloof ik :D

@Mare, poeh, heftig hoor! Maar gelukkig word je nu wel serieus genomen! Dikke knuffel! Lekker jezelf laten verwennen, top!

@Eerised, fijn om te lezen dat m'n schoondochter flink opgeknapt is :)

@Sofie, goed dat je meteen het zware spul voor de koortsblaasjes hebt en het aanslaat! Noa ook zo'n bos haar! Mooie meid hoor!!

@Francesca, heel veel beterschap!!

@Mrij, fijn dat het kussen eindelijk binnen is! Ben benieuwd hoe het over een tijdje is, hopelijk heb je snel resultaat!

@Kleertjes wegdoen, geen moeite mee.. Heb het leukste pakje maatje 50 eruit gepikt, samen met een rompertje, eerste sokjes, schoentjes en mutsjes en verder al een grote zak maatje 50/56 verkocht :) Nu de volgende klaarmaken. Is toch veel (merk)kleding die amper of zelfs niet gedragen is en wij zijn niet van plan voor een tweede te gaan. Mocht die er toch komen dan kopen we wel nieuwe spulletjes :)

@Slaapzak, even lekker gal spugen over het werk! Stom ingepland trouwens een late met een vroege er achteraan, weet van bij m'n moeder op de afdeling dat dat eigenlijk toch niet mag? Personeels tekort of iemand die geen diensten kan plannen?

@Babijtje, haha wat leuk Jurre in de bretels! Kenji heeft hetzelfde met de broekjes, de truitjes niet maar de broekjes zakken bijna allemaal af haha!

@Hellen, compliment dat je het zo goed volhoudt met de borstvoeding! Voor velen misschien vanzelfsprekend maar ik vind het oprecht knap! Wennen aan het nieuwe leven dat komt wel als alles in rustiger vaarwater komt, tot die tijd jezelf niet vergeten af en toe te verwennen :)

@Ikbenhetmaar, poeh, dikke knuffel, wat een rotsituatie met je ouders!! Hopelijk kan je vader zijn problemen oplossen zonder jullie er teveel in mee te sleuren!

@Booky, oeh dat klinkt als heerlijke werktijden! Lekker hoor!

@Sofie, de tijd vliegt met kinderen he! Vind ook alle kids die ik ken zó snel groeien!!

@Elke, helemaal eens wb die fruit- en groentehapjes!!! Flink geshopt? Geen tips voor je helaas...

@Joyce, haha Mano het liefste de hele dag koekjes :D

@Kapper, ben 10 euro kwijt voor een model :O Haha, ex-klasgenoot van Bart en komt aan huis knippen. Ook nog eens lekker vertrouwd :)

Zo, nu Kenji in badje doen!!

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wow die prijzen voor de kapper :$ geef nooit zoveel geld aan mezelf uit..

nou het kussen al uitgeprobeerd is niet zo'n succes meneertje weigerd gewoon om op zn linkerkant te gaan liggen. hij krijgt het een klein beetje voor elkaar om naar rechts te liggen..
    t voedingskussen werkt wel een beetje dat hij recht ligt ipv zn hoofd naar rechts...ben benieuwd wat de fysio nu wil gaan doen

heb net me tickets besteld voor oud en nieuw...
    voor het eerst kunnen vriendlief en ik samen weg we gaan feesten met vrienden@ erasmusbrug in rotterdam
    we gaan er op de fiets naar toe of lopend maar ik zie dat alleen niet zo zitten t zal wel moeten maar ik ben echt een bangerik ik hou totaal niet van al dat vuurwerk om me heen..;)

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Zo Kenji is lekker in bad geweest, gemasseerd, flesje gehad, geknuffeld en ligt tevreden in bedje :D

Vanmorgen les gegeven en gereden, daarna in bad gelegen met een boek (zo eentje waarbij je zo min mogelijk hoeft na te denken :D ) waar ik mezelf gister op getrakteerd had!

Daarna naar kinderfeestje! Dochtertje van vrienden was 3 geworden, dus even kado brengen en op visite tot Kenji erg moe werd en we naar huis zijn gegaan. Samen gekookt en Kenji verzorgt :)

Dat was dat!

@Mrij, lekker eens effe er helemaal tussen uit!

Hier vandaag kaartje besteld voor de Damensitzung (carnavals viering alleen voor de vrouwen) 31 Januari. Vorig jaar bleek ik zwanger en ben niet gegaan, dus dit jaar inhalen ;) Lekker even helemaal eruit he!

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Stom weer trouwens, kunnen thuis eindelijk weer aan de slag met de paarden, hebben ze weer zo'n strenge vorstperiode gemeld :S

6. slaapzak

slaapzak Bekend lid

Jun 20, 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Mijnkleine...nou die diensten mogen ook niet...oorzaak..pppf lastige collega's, slechte planner .... ach ja heb het al aangeven en de diensten van jan en feb zien er nog wel goed uit..
    maar ik moet gewoon streng zijn...nee is nee... vrij is vrij als ik ruil met diensten dan moet het ook in mijn voordeel zijn...
    ik moet gewoon nu iets meer aan mij denken...
    ik ben zelfs aan het denken om minder uren te gaan werken...
    ik werk nu 28 uur tja de eene keer kan het 40 uur zijn en dan weer 16 uur per week als het maar op het einde klopt voor hun..
    ik ben aan het denken om 20 of 24 uur te gaan werken..
    eigenlijk meer als genoeg...
    ik vind het ook wel leuk om met miss p bezig te zijn..

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Slaapzak, zo'n babytje leert ons wel relativeren en assertiever worden he! Idd belangrijk om goed je grenzen aan te geven. Zal voor je collega's natuurlijk ook wel wennen zijn dat je nu anders reageert en duidelijk grenzen aangeeft maar voor jou wel zo belangrijk!

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Vannacht paar keer wakker geweest in de veronderstelling dat het al ochtend was en ik me verslapen had. Erg vervelend want daardoor nog maar heel licht geslapen, maarja. Nu ff met kopje thee nieuws kijken en als het dan licht is dan kan ik gaan werken :)

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

Mar 11, 2008
    1,310
    0
    0
    Doetinchem
    @Torties; je hoeft je toch niet te verontschuldigen. Je bent geen zeikerd, ik denk dat we allemaal bezorgd zouden zijn als ons kleintje zo'n last had van diarree. En dat niet doorslapen lijkt me ook doodvermoeiend.

@Mrij; leuk joh dat feest met oud en nieuw

@MijnKleine; dat klinkt ook leuk dat feest 31 januari. Mmmm balen zeg als je iedere keer wakker word. Laten we hopen dat het maar voor 1 nachtje is.

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen dames!!

torties:eergisteren ben ik verhoogt met de rijstemeel en je kan het niet raden?!Noa heeft sinds gisteravond diarree,dus gebeld naar de ha en die zei dat dat niet zo erg was,maar sommige baby's verstoppen dadelijk of krijgen diarree!Bij Noa is het niet erg,maar toch een beetje en ze zei dat haar darmpjes wennen aan de rijstemeel,dus misschien eens stoppen met rijstemeel??

gisteren was het een drukke dag:verjaardagsfeestje van mijn vriend zijn petekind!
    het was wel gezellig,maar iets te druk voor Noa,ze kan niet tegen de persoonlijke aandacht,allè eventjes,maar dan begint ze te huilen en wil ze in de draagdoek met de doek op haar gezicht,precies of dat ze haar wil afzonderen:D
    maar ze is wel heel flink geweest hoor!
    we hebben er lekkere taart met marsepijn gegeten mmmm!!

vandaag gaan de 2 jongens een paar dagen op "vakantie" bij hun oma,dan kan vriend en ik lekker genieten en zijn we eens een paar dagen alleen met Noa,zalig,s'ochtens geen werk,geen boterhammen smeren,geen kleren klaar leggen,gewoon Noa haar flesje geven en terug een dutje doen!

groetjes

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Morning!

Met een nog steeds kuchende, proestende en niesende -maar ook nog immer vrolijke- Roos een dagje vrij thuis. Vannacht is ze maar liefst 3 keer gekomen ...dus iki ben lichtelijk gaar. Maar goed..een vrije dag dus. Om als een razende het huis aan de kant te gooien, want vanmiddag komt onze beoogde 2e makelaar kijken. Ex en ik hebben besloten over te gaan tot collegiale verkoop met een andere makelaar uit het dorp, die ook werkt bij een andere beroepsorganisatie dan de NVM, zodat we hopen nu méér publiek te trekken.

Nodeloos te zeggen, dat sinds ik 36 uur werk, het er hier af en toe uitziet of er een bom is ontploft. Maar goed..ik doe mijn best het een beetje aan de kant te hebben en voor de rest moet de makelaar er maar doorheen kijken. Da's toch die man zijn werk, niet? Als er kijkers komen, dan trommel ik mijn hulptroepen gewoon op en dan zorg ik dat het er hier echt helemaal tiptop uitziet. Maar daar heb ik nu noch de puf noch de tijd voor!

12. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    @babijtje en mijnkleine
    tuurlijk is dat niet doorslapen heel vermoeiend, maar normaal gaat het wel zeg maar, me vriend en we nemen samen de lusten en de lasten.
    vannacht ging het best goed tot mijn grote verbazing :D 23.00 lag ze erin na de laatste fles en ik hoorde der wel een paar keer een klein beetje maar hoefde er niet naartoe
    kwart voor 5 moesten we wel, toen had ze een flinke poepbroek, gelukkig nog niet doorgelekt en op het aankleedkussen poept ze lekker nog een keertje!
    en daarna sliep ze weer tot 8.15, Fles en nu benn ik op me werk en slaapt zij als het goed is nog steeds lekker naast me vriend..
    Fijn hoor :D

Mijnkleine
    ik heb wel een aantal tips gelezen, maar ik weet niet goed hoe, en durf ze ook niet zo goed in de praktijk te brengen (speen verwijder methode enz.)
    maar ik heb nog niet alles gelezen..

@Sofie
    hoe bedoel je dat ze wennen aan de rijstemeel?
    ze vind die zwaardere fles savonds wel erg lekker geloof ik.. maar ik zal het onthouden!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Ik ben vrij nu, moet maandag weer werken.
    We hebben vanochtend tot 09.30 geslapen, zo dat was ff lekker :D

@Mrij, je woont ook in Rotterdam :) Ikke ook, erasmusbrug is niet zo ver weg van me huis.
    Mijn broer gaat er ook naar toe.

Wij blijven lekker thuis en mijn moeder en zusje en zwager komen hierheen.

@torties, je bent zeker geen zeikwijf :D We zijn allemaal bezorgd over onze kleintjes.

@hellen, dat is hier thuiks ook zo hoor, al het speelgoed van manotje op de grond, niks opgeruimd, en de 2 dagen die ik thuis ben, wil ik dan ook niet spenderen aan opruimen, omdat ik de kids ook aandacht wil geven, nou doen we het meestal 's avonds even samen. Maar dat kan bij jou dan weer niet.

14. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    Net gelezen trouwens:
    van 28-12-09 t/m 10-01-10 3 pakken pampers voor 20 euro bij de etos

weet iemand of zo een grote doos baby dry3 dan naar verhouding nog goedkoper is voor 26,- ofzo?

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    hallo,

oh man het houdt hier nooit op. ik kreeg net bericht over mijn zusje. zij was bij de gyn en daar hebben zij hcg gemeten. nou zij kan dus met geen mogelijkheid zwanger zijn dus bestaat nu de verdacht dat zij een tumor heeft. volgende week donderdag krijgt zij hiervan de uitslag. best heftig, ik hoop dat er een andere verklaring voor is

16. Torties

Torties Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    2,030
    118
    63
    Female
    Zoetermeer
    @Mare
    inderdaad heftig.. ik hoop ook heel erg dat er een andere verklaring voor is!

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@joyce: haha erasmusbrug is ook niet ver waar ik woon straks wonen we dichtbij elkaar zonder het te weten:D ik kan zelfs uit me raampj een stuk van de erasmusbrug zien

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou zo dichtbij is het ook weer niet hoor :D Ik woon dichterbij de willemsbrug, ook al kan ik die ook niet uit mijn raam zien :D
    Ik woon op Oostplein :) Dus als er wereldhavendagen zijn gaan we ook altijd lopen, is alleen maar de boompjes af hierzo.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    @mare, das zeker heftig, ik hoop ook dat er een andere verklaring voor is.

20. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    mare dat is idd een vervelende situatie enidd hopen dat er een andere verklaring is.

geeft iemand van jullie ook ipv potjes zelf fruit, dat je zelf stampt? hier wel, heb zelfs een paar ingevroren.
    en wie van jullie heeft de bak er al af?

Share This Page