gelukkig nieuwjaar! shit andi, dat begint idd niet erg fijn! hier begon het jaar met een wortelkanaalbehandeling voor mij. ook niet echt leuk. maar we hebben wel een super gezellige avond gehad.
haaai! hier heeft sem ook gewoon de nacht lekker doorgeslapen!! Hij heeft geen kik gegeven! en hij was ook lief qua uitslapen want wij lagen pas om half 5 in bed! Vanmiddag naar mijn oma geweest en vanavond blijven we lekker thuis! iedereen die ons wil zien die komt maar hier!! ben zelf nog niet helemaal fit! heb helemaal geen stem meer! oh wat naar! kan alleen fluisteren! nou lekker douchen zo en dan met een deken op de bank!
gelukkignieuwjaar bv zwaarder dan fv, nou dat weet ik niet hoor? weet nioet meer van wie, maar kindje op eigen kamer slaapt voor beide denk ik rustiger, die van mij slaapt niet lekker in mijn kamer, nu moet ik wel zeggen dat ze dan bij mij in bed slaapt, maar ze vindt het te gezellig. en ben sinds deze kerstvakantie begonnen met bedtraining, en het gaat goed, ipv van ieder 3 2 of 1 uur. nu voeding 11.00 en dan rond 3.30 en dan sochtends. ja ikke blij
@Ikbenhetmaar; zo heej das lekker uitgeslapen zeg! @Mare; auch zo'n wortelkanaalbehandeling. @Francescak; wat lief van Sem dat hij uitgeslapen heeft zodat jullie ook nog ff konden slapen.
gelukkig nieuwjaar allemaal mare dat is wat minder maar hopelijk heb je dan nu geen last meer andi beterschap voor je mannetje Hier heeft Kinley heerlijk overal doorheen geslapen, Kylian wilde dit niet lukken en was om 11 uur huilend wakker geworden. van 11 tot 1 is hij gezellig beneden geweest om naar het vuurwerk te kijken (lekker veilig van achter het raam) en daarna ging hij zonder problemen slapen. En vanmorgen om 9 uur waren ze er weer Groetjes anita
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL !!!!!!! Hier heeft Lorenza ook lekker overaldoorheen geslapen, en mano trouwens ook We hadden hem wel 's middags expres wat langer laten slapen, zodat hij het wat langer vol kon houden , maar omhalf 11 was hij wel meo aan het worden, dus toen heb ik me vriend naar buiten gestuurd om ff het vuurwek af te steken die we hadden Nou toen dat klaar was is mano gelijk gaan slapen en vanmorgen waren ze rond 08.30 wakker.
ALLE GOEDS VOOR 2010!! Ons hummeltje heeft heerlijk door- en uitgeslapen. lees hier berichten over nieuwe fotocamera's. Wij willen ook een andere aanschaffen. Wij willen vooral een gerbuiksvriendelijke met goed resultaat. Prijs maakt niet zoveel uit. Groetjes
Oef, wat een nacht.. Kyrian is zo ondersteboven van die pokken + zijn verkoudheid dat hij me iedere 2 uur al dan niet ieder uur wakker maakte en bij de laatste keer(8 uur) bleef hij maar huilen. Mannetje bij manlief onder de douche gedaan, daarna ingesmeerd met Luuf, neusspray en z'n pokken ingesmeerd en toen ging het al wat beter, maar ik ben nu zooooo moe.. Ik voel me alsof een bus me heeft aangereden. Ik hoop dat het vannacht beter gaat, want we moeten nog verhuizen! Morgen al! Zie ik eindelijk m'n grote boef weer! He gets, een wortelkanaalbehandeling, Mare! Da's ook niet echt een lekker begin!
Andi wauw een echte slapelose nacht gehad dus, ik hoop dat het vannacht beter gaat. Hier wordt het eczeem bij Kinley steeds erger, het zit nu ook al aan de linkerkant van haar hoofd en achterop, ik smeer me te pletter, ze heeft constant een vette kop maar het lijkt maar niets te helpen. Vrijdag maar eens even op het concultatiebureau naar laten kijken. Groetjes Anita
Hi Dames! allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal! ik heb nog 5 pagina's bij te lezen, doe ik vanavond! hier een gezellig oud en nieuw en Alisa heeft wel door het vuurwerk heen geslapen, toen het stiller werd ging ze 1 keer huilen om der speentje. het lawaai heeft haar wel energie gekost geloof ik want om 05.00 had ze ECHT honger! terwijl ze het normaal makkelijk tot 07.00 red. afgelopen nacht was het helemaal niet leuk.. heel onrustig was ze, dus tig keer speentje toen om 04.00 maar bij ons in bed genomen en HUILEN dat ze deed, niet normaal meer! me vriend kreeg der gewoon niet rustig, dus ik der tegen me aangenomen toen wel rustig, ik zat een beetje rechtop in bed haar tegen me aan, viel ze in slaap en zodra dat ik der weglegde naast op der buikje.. weer krijsen! waarschijnlijk (denk ik??) erg last van der buikje gehad want ook een paar harde scheten gehoord en toen ik naar me werk was van me vriend gehoord, een poepbroek wat wel bijna volwassen smeuige ontlasting leek.. het is dus het ene uiterste in het andere van diarree waar ik me zorgen om maakte helemaal omgeslagen... als eht zo blijft, voorzichting maar weer een paar hapjes fruit denk ik, misschien dat het dan weer wat makkelijker kwijt te raken is voor der..
Gelukkig 2010 voor iedereen!! Wij hebben ook een gezellige avond gehad. Schoonfamilie was hier oudjaarsavond, zodat Kenji lekker in zijn eigen bedje kon slapen. Overdag heeft ie na 14.00 niet veel meer geslapen, en toen Jurgen hem rond 20.30 's avonds in bed legde, begon ie hysterisch te huilen. Dus Jurgen is nog even boven gebleven met hem, en gelukkig werd ie na een tijdje weer rustig. Wat het nou was weten we nog niet. Maar goed, hij heeft lekker door het geknal heen geslapen. Zelf was ik wel erg brak, aangezien we pas om 3.30 op bed lagen, en Kenji om 7.20 weer wakker was. Daarna ben ik nog wel teruggegaan naar bed, want ik was nog erg moe. Helaas was Kenji het daar niet helemaal mee eens, dus ben een paar keer terug naar zijn kamertje gemoeten. Met speen was ie uiteindelijk wel in slaap gevallen. Gisteren nog bij mijn ouders geweest, en gisteravond nog een dineetje bij schoonouders. Om 21.00 waren we weer lekker thuis, en heb ik lekker lam op de bank gelegen. Straks nog even naar mijn oma, en verder doen we niet veel meer dit weekend denk ik zo.
Gelukkig nieuwjaar en een fantastisch 2010! Het ging heel goed met Yanoah, we waren bij vrienden en vierden het in een feesttent buiten, heel gezellig. Yanoah sliep daar boven in een vreemd bed, maar heeft overal doorheen geslapen. Echt super Om 4 uur ging ik slapen, maar voelde dat Yanoah's pyama nat was, door het verschonen werd hij wakker en kreeg honger, dus een fles gegeven en daarna werd hij pas om half 11 wakker, heerlijk dus! Ik hoop dat 2010 een heel mooi jaar gaat worden met onze kindjes.
Nog een gelukkig 2010 allemaal!!! Ik lees dat er toch nog een hoop doorslapers waren he... hier ook, erg fijn!
hey gezond en gelukkig nieuw jaar voor jullie allemaal!!!!!! meer kan ik nu niet zeggen. voel me echt BAH!!! verkouden,zere keel niesen koud housten gatsie ben niet lekker!!! en moeten zo naar n verjaardag, eventjes maar. ben blij als ik m'n kussen mag knuffelen straks. met storm gaat best goed, heeft nog behoorlijke diarree, zo'n 6 broeken per dag. maar is nog opgewekt en vrolijk en slaapt bijna niet (nu gelukkig wel). zitten konstant met de fles achter hem aan dat ie genoeg vocht binnen krijgt. en nog wat snotterig is ie. nou hoop jullie hadden een fijne jaarwisseling!!! tot ja gauw hoop ik! toedels dikke knuff voor iedereen!!!!!!!
@pluk: hebben jullie al hypoallergene voeding? misschien is dat anders nog het uitproberen waard. hier was het werken wel oke, was alleen te laat. schaamde me rot, dacht dat ik er om 10 moest zijn. belt mijn leidinggevende om 9, toen ik david net aangelegd had, waar blijf je... oeps. gelukkig vond ze het niet erg. heb nog steeds kiespijn en zit er verder ook even doorheen. david heeft gisteren de hele avond gekrijst en nu net weer. nu slaapt hij even in de maxi maar zal zo wel wakker worden voor een voeding. oh man hij is al drie maanden, zou het nu niet eindelijk eens wat beter mogen gaan?
@Andi; Wat vervelend dat Kyrian zo'n last heeft van z'n waterpokken. Tis ook wel sneu hoor. Succes met de verhuizing morgen! @Torties; wat sneu joh dat Alisa zo aan het klooien is met haar ontlasting. Hopen dat het snel weer beter gaat. @Tineke; beterschap! @Mare; dikke knuf voor jou meis. Er komt een tijd dat het echt beter gaat! Nou hier is mijn verlof bijna voorbij. Maandag moet/mag ik weer aan het werk. Ik zie er gelukkig niet tegenop en het fijne is dat maandag de vrije dag van Marc is, dus die is lekker de hele dag bij Jurre. Ik ben erg benieuwd hoe het me bevalt. Nog 1 dagje genieten dus hahaha, Marc is morgen jarig, dus de dag zal vast snel voorbij zijn. Jurre lijkt hier sinds een paar dagen weer een ander ritme te hebben gevonden. Hij slaapt nu 's ochtends ongeveer 2 uur en 's middags ongeveer 1,5 - 2 uur. Ook heeft hij vaak nog maar 4 ipv 6 voedingen nodig. Heerlijk hoor dit ritme. Maar laat ik maar niet te enthousiast zijn, voor ik het weet is het ritme weer weg
Dames, ik kom even snel binnen wippen, Stemmen jullie even op Linde? ze doet mee met de baby van de maand!
Hai Meiden de beste wensen allemaal voor 2010!! hier ook een doorslaper gehad! Wat is dat toch he met die kids.. normaal loop ik op mn tenen omdat ze eindekijk slaapt.. en bij ieder geluid word ze wakker.. en nu geen moment wakker.. helemaal in coma! we hebben geprobeeerd de laatste fles te laten vervallen.. maar helaas... 3/4 uur kwam ze toen.. ze is er nog niet aantoe... @ andi beterschap voor de kleine man! @tinneke jij ook beterschap meid! @babijtje geniet van je laatste vrije dag!en succes maandag! @mare i hoop voor je dat t snel beter word meid! bij jara was t ook pas na de 3 maanden... sorry de rest ben ik kwijt... hier heeft jara last van, ik denk nachtmeries.. zo zielig. ze word iedere x huilend wakker, naja eigenlijk slaapt ze dan nog.. als ik ze dan goed wakker maakt is het voobij en krijg ik een lach... soms duurt t alleen echt even voordat ik ze wakkeer krijg...
gelukkig nieuw jaar allemaal... hier is ook alles hele erg leuk en gezellig... Miss P heeft ook nergens last van gehad...heel fijn .....mamma heeft lekker buiten kunnen feesten met de babyfoon aan de oor vast geplakt... Miss P slaap nu eindelijk overdag in bed! na de 1ste fles van 10 uur terug naar bed tot 14 uur heel goed he! ik heb wel gelezen maar het is me toch veel..ik heb de waterpokken voorbij zien komen en een paar ziekjes.. veel beterschap voor die mensen... en de rest weet ik niet meer...ppff als je ATWT een week niet volg dan kijk je gewoon 1X en dan ben je helemaal bij maar hier is het niet zo makkelijk. maar ik heb het ook best druk zo en als je eens niks te doen heb dan doe ik ook niks haha pppff een jaar gelden wisten we dat we net pas zwanger waren en droomde over dit jaarwisseling..en nu is het al voorbij... gaat snel..