September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    En deze

2. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Laatste (heb er 91 dus zal maar stoppen haha), Kenji is wakker aan het worden :)

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Helaas niet! Als je de pokken krijgt voor je eerste levensjaar, dan bouw je te weinig antistoffen op omdat je nog zo klein bent. Krijg je de pokken na je eerste jaar, dan krijg je het niet een tweede keer, maar Kyrian is dus helaas nog te klein en kan het dus nog een tweede keer krijgen. :(

Weet even niet meer wie het vroeg, maar Gabriël, Kyrian en ik zijn weer compleet, nu alleen papa nog, maar die komt vrijdag. :)

Zo, nu stop ik weer, moet gaan uitpakken.

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Dat wist ik niet Andi, balen!!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Andi, ja das balen idd, dat hij het dan gewoon nog een keer kan krijgen.

@mijnkleine, nee nog niet eenkennig hier hoor :), maar Manotje had dat ook niet zo erg, pas toen hij 1 was geweest had hij echt een periode.

En Lorenza wil ook de hele tijd zitten en ze gaat al zelf omhoog met haar hoofdje, als ik haar een beetje laat liggen gaat ze gewoon met der hoofdje omhoog, want dan wil ze zitten en idd zo rechtop mogelijk. Had haar gisteren ff op de bank neergezet naast mano (was een grappig gezicht zo met zijn tweetjes naast elkaar) en dat vond ze prachtig hoor, ze was de hele tijd aan het lachen.

Ze wil ook niet zolang meer in de box nu, want ze wil zitten :) In het wippertje gaat nu wel, want dan zit ze wel een beetje en kan ze goed om zich heen kijken.

6. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Prachtige foto's Mijnkleine! Dat eenkennige is hier nog niet, maar het hoort er wel bij. Is alleen amar een positief teken hoor... Laat zien dat hij onderscheid kan maken in bekend/onbekend.

Pokken; he getsie Andi, lijkt me vreselijk om dat te zien bij zo'n klein hummeltje! Hoop dat het snel beter gaat!

Heb Luca zojuist naar het kdv gebracht voor zijn eerste echte lange dag... en ik zou het liefste nu meteen al teruglopen om hem op te halen! Tja er werd geruststellend verteld over loslaten en dat er goed voor hem gezorgd gaat worden, maar ik vind het even vreselijk.

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    das apart, meestal maakt het juist wel verschil, maar ja wil niet zeggen dat het bij iedereen zo werkt.
    maar nu is hij er straks wel vanaf en zal ze niet weer krijgen

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    interesant, kun je me meer vertellen? vraag uit interesse, mijn neefje konden ze ook niet hanteren op school, maar dat lag aan de school. ook beetje aan hem, hij is niet makkelijk.
    maar als je hem begrijpt is hij echt wel handelbaar

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi iedereen,

david heeft vannacht gewoon 10 uur lang geslapen. wel met één nachtvoeding en één voeding vanochtend maar toch was het lekker. helaas heb ik hem wel vanaf half vier weer op mijn arm gehad en dus maar 4,5 uur geslapen maar ook dat is meer dan ik gewend ben.

ik heb iets heel raars. mijn linker borst doet echt pijn terwijl ik geen harde plekken voel zoals normaal bij een borstonsteking. hoop dat het snel over is want het voelt echt niet prettig.

net weer een paar nieuwe broeken gekocht voor david. we hadden wel wat nette en spijkerbroeken maar geen jogging broeken meer in zijn maat. vind het echt heerlijk om voor hem te shoppen.

@torties: echt sneu dat alisa zoveel last heeft en slecht slaapt. misschien toch even een pauze met fruithapjes? sommige kinderen kunnen er zo vroeg gewoon nog niet goed tegen. in iedere geval heel veel sterkte en hopelijk snel weer betere nachten.

@brusje: volgens mij is met bv wel de kans groter dat ze er weinig last van hebben, maar het is geen garantie.

@mijnkleine: wat zielig dat kenji het niet leuk vond bij de moeder van bart en jammer dat zij niet even gebeld heeft, maar zij wilde jullie waarschijnlijk even lekker wat tijd samen gunnen.
    david is niet echt eenkennig maar wel als hij moe is of niet lekker in zijn vel zit. dan krijgt ook niemand hem aan het lachen behalve papa of mama :D

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Sofie begrijp ik het nu goed, omdat ze hem op school de leerkrachten om zijn vinger kan winden en niet netjes luistert moet hij dus 4 weken opgenomen worden. Maar dat zegt toch meer over de leerkrachten dan over je kind.

Torties heb je al geprobeert het bedje achtelijk schuin te zetten (hoofdeind een heel eind omhoog) misschien dat dat beter gaat.

Waterpokken dmv een bloedtest zijn ze erachter gekomen dat ik die wel had gehad, mijn moeder kon het zich niet herinneren en mijn vader maar vaag dus ernstig is het niet geweest ondanks dat ik fv heb gehad.

Hier zijn de buren weer naar hun werk :D dus Kinley heeft van 10.30 tot 13.30 uur geslapen en ligt nu weer helemaal ingevet in de box te spelen.

Groetjes Anita

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!

kom me ook weer ff melden! Heb het zo druk.... :(
    Hier gaat alles goed, Noah is super vrolijk tis echt een heerlijk ventje! Zo ga weer ff verder in het huishouden, kom zo nog wel ff wat lezen en schrijven ;)

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mijnkleine, nee boxpakjes zijn al uiverkocht, dat is elk jaar weer een ramp!
    Heb de zomer uitverkoop online gezet.. nja ben bezig, jongens is klaar.. meisjes is veel werk en moet nu echt eerst mijn huis opruimen/poetsen.
    Kom vanavond weer ff lezen en uitgebreid schrijven.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Ikbenhetmaar; zou je de link van je site ff kunnen pben?

@Bijvoeden; ik denk dat ik deze keer de Rapley methode toe ga passen. Lekker in stukken aanbieden en kliederen! :D Wij gaan alleen wel pas beginnen als ik het idee heb dat Noah er aan toe is en dat is nu nog niet helaas. Wacht ook het liefst zo lang mogelijk aangezien die zo veel last heeft gehad van z'n darmpjes in het begin.

@ Torties; jeetje wat balen dat Alisa zo moet krijsen iedere keer 's nachts. Misschien indd ff langs een osteo gaan?

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, wow nu al zomerkleding. :D

Franceska, ja gaat echt hard he! Vandaag is het een jaar geleden dat ik positief testte.. Zó gek he!

Joyce, leuk dat Lorenza haar eerste schaterlachje liet horen. :)
    Leuk is dat wel he, dat ze steeds meer kunnen, die in principe nog zo'n afhankelijke wezentjes.

MijnKleine, het was heel leuk in Simpelveld. :)
    We hebben alleen niet veel meer gedaan door dat pokkeweer, (regen), maar we zijn wel naar Winterland Maastricht gegaan.
    En de laatste avond zijn we op het park zelf lekker uit eten gegaan.
    En Kenji had een shirtje van PSV en sokjes van PSV gekregen van mijn zwager. :D Wel grappig.

En wat eng van die man met die slee! Krijg er de kriebels van!

En hier nog (geen) tekenen van eenkennigheid. Lijkt me wel erg vervelend. En ik hoop dat je s-moeder de volgende keer wel zal bellen!

Elizabethje, kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt om Luca weg te brengen hoor. Ik had er ook grote moeite mee, en de eerste keer dat ik hem wegbracht was naar mijn schoonouders, dus bekend terrein ook nog.

Mare, fijn dat David het goed heeft gedaan afgelopen nacht. Alleen wel weer jammer dat je zo lang met hem moest zitten.

Ariel, welkom terug. ;)

Nou, het huis is weer lekker schoon.
    En Jurgen is ook alweer thuis, sinds 13.00.
    Zo Kenji zijn flesje geven, en dan gaan we even met hem naar het CB om hem te wegen. We hebben ook weer een boel vragen, dus hoop ook goede antwoorden te krijgen. ;)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi,
    Ja zomerkleding wordt het hele jaar door voor baby's verkocht hoor,
    Romper lange mouw of effen longsleeve eronder en klaar! :D
    Linde heeft ook vaak zomerjurkjes aan hoor, gewoon extra laagje eronder.

Heb net alles gepoetst, nu alleen nog een enorme berg met was, maar mijn wasmachine is niet sneller..:p
    Owja en dweilen..

linde slaapt nu al 2 dagen van 20.00 t/m 8.00
    Ze ligt nu net weer een half uurtje erin, ben benieuwd tot hoelaat.
    Ze doet het nu al 2 weken denk ik op 4 flessen, 8.00/'13.00/17/00/20.00
    gaat erg goed!

En eenkennigheid, ja hoor hier ook aanwezig, maar dan met mensen die ze echt niet vaak ziet.. zoals mijn schoonmoeder..;), Als ze die al ziet is het gillen hihi!

Met mijn ouders daar in tegen is ze super gek mee, maar goed ze ziet die ook om de dag, en soms wel elke dag..
    Als mijn moeder binnen komt lopen gaat ze direct heel hard lachen.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, ik wil ook graag een linkje van je site, ben hem alweer kwijt :)

an heb ik hem tenminste, raak ik hem niet meer kwijt en kan ik af en toe ff spieken .

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Hier ook eenkennigheid hoor, niet met opa's en oma's maar die ziet ze dan ook minstens 1 x per week.

Maar echt vreemde mensen daar moet ze niets van hebben.

Ikbenhetmaar wil je mij je webwinkel adres ook even pb-en.

Hier heb ik Kinley net weer in bed gelegd maar ze huilt op dit moment. maar even aankijken wat het gaat worden.
    Heb wel door dat ze langer nodig heeft om de rust te vinden om in slaap te komen, soms duurt het wel 3 kwartier (5 minuten huilen even 10 minuten stil weer even huilen enz enz).

Groetjes Antia

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Heb jullie een pb gestuurd want mag het hier niet neer zetten..
    Ga nu met de meisjes kleding beginnen, foto's maken en uploaden, hopelijk vanavond klaar.

Tot later!

19. Heyhey!

Hopelijk heeft iedereen een goede jaarwisseling gehad?
    Wil iedereen een mooi en liefdevol 2010 wensen.

Weer lang afwezig geweest, maar het waren zulke rare dagen joh.
    Met kerst was mn vriend de hele week vrij en nou was hij vanaf donderdagmiddag tot vanmiddag weer vrij.
    Dus lekker van elkaar genoten..

Maar shame on me, mag ik weer meekletsen, ben weer lang weg geweest?:)
    Ga nu wel even bijlezen maar zijn weer 20 pagina's, dus sorry :(..

Liefs

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Eerised hoe gaat het met je vreetschuurtje al een beetje weer 'normaal'?

En ach omdat ik de 91 foto's;) nog lang niet heb gehaald hier een impressie van onze omgeving.

Als eerste onze tuin

Deel Deze Pagina