Pluk, mooie foto's!! Wat lief die rode wangen.. Met vreetschuurtje alles goed, zit soms op 4 flessen van 210.. Maar soms dan wil ze 240 voordat ze gaat slapen anders slaapt ze niet, en dan drinkt ze er weer 5.. Ze is volgens mij een ritme aan het zoeken want elke dag is weer anders?!?! En Kinley? Mijnkleine, jij ook trouwens mooie foto's van de heide.. Heerlijk paardrijden daar zeker? Hier is de vakantie geboekt .. We gaan 11 juni naar Griekenland.. Voor 11 dagen.. Leuk hotel op Kreta, kindvriendelijk en all-in! Heb er zoooo'n zin in, maar vind het ook heel spannend onze eerste vakantie met zn 3en!!!!!!
oh vakantie... daar heb ik echt heel veel zin in, voor het eerst met z'n 3en echt lekker weg. droom droom droom
wij gaan over 2 weekjes een week naar center parks en hebben zaterdag de boeken opgehaald voor de zomervakantie! wij gaan in september naar mallorca! heb er ook zo ontzettend veel zin in!!! nu nog ff een accomodatie uitkiezen en dan boeken!! hier heeft sem vanmiddag 3.5 uur geslapen!!!!! gek kind! normaal slaapt ie niet langer dan 3 kwartier! maar goed hij heeft een goed humeur dus helemaal prima!
Ikbenhetmaar, ja dat kan ook zo natuurlijk. Ik wacht iig nog even met kopen van zomerkleding. Je weet nooit hoe hard baby's ineens gaan groeien. En jij ook al goed bezig geweest in huis lees ik. Fijn he, als alles weer schoon is. Pluk, dat heeft Kenji ook soms, dat ie wel een half uur aan het mopperen is in bed. Niet aan 1 stuk door idd, maar wel met tussenpozen. Eerised, welkom terug. Fijn dat Fer ook zo lang vakantie had, was wel genieten zo als gezinnetje zeker? Pluk, mooie foto's! En wat lief, die foto van Kylian, en vooral die rode wangetjes. Eerised, leuk dat jullie al de vakantie geboekt hebben. En pff.. naar Kreta! Wel knap dat jullie dat aandurven met zo'n klein ding! Wij moeten nog boeken, maar we gaan gewoon met onze caravan weg, hier in Nederland ergens.
Wij zijn vanmiddag dus met Kenji naar het CB geweest. En tot mijn verbazing mag de laatste fles eraf! En hij mag fruit- en groentehapjes voor het echie zeg maar, ipv alleen proeven. Dus toen we thuiskwamen hebben we meteen zijn potje fruit gegeven, en dit keer at ie het wel goed! Maar ons nieuwe schema gaat er ongeveer zo uitzien: 7.00 fles - 09.30 fruit - 12.00 fles - 15.30 groente - 16.00 fles - 20.00 fles. En dan moet ie de nacht door gaan trekken! Ik ben erg benieuwd of hem dat gaat lukken! Hoe doen jullie dat trouwens met die laatste fles, rijstebloem erdoor of niet? Weet nog niet goed hoe ik dat aan moet pakken namelijk.
Dank je. Hier zitten we dus op 4 flessen van 210+7+1 en door de laatste fles gaan ook nog 2 schepjes rijstebloem (van die voedingsschepjes) En 1 keer in de week meld ze zich nog een keertje om 10 uur en drinkt dan nog eens 180+6. Doordat ze van 19 uur tot 8 uur slaapt zit ze 's morgens wel op een fles om 8 uur en dan wil ze om 11 uur alweer De laatste fles zit hier altijd voor het slapen gaan en dan drinkt ze de volle fles zo weg en soms wil ze dan nog wat. Vrijdag weer cb kijken wat ze er dan van zeggen. Vakantie wij gaan een weekje weg in April met mijn schoonouders, omdat het daar vroeger geen vetpot was is mijn man dus nog nooit op vakantie geweest met zijn moeder. Helaas is zijn vader overleden dus die optie is al voorbij. We hebben wel een huisje waarin zijn moeder en de man beneden kunnen slapen + badkamer. Terwijl wij de bovenverdieping tot onze beschikking hebben + badkamer. Groetjes Anita
@Jusi ik gebruik inderdaad niks meer voor de krampjes, alleen klein betje JBPM door elke fles, want de krampjes waren sinds de 9e week ongeveer over.. en nu dus weer even ellende! ze is overdag ook een heeeele slechte slaper geworden.. daartegenover stonden dan wel, buiten de huilnachten, iets beter nachten.. @Mare ik was na de ene keer fruithapje direct gestopt omdat me dat ook veel verstandiger leek ivm der dunne ontlasting, maar daarna werd der ontlasting juist zooo dik en daar heeft ze nu zo een last van van der buikje volgens mij.. dus gister 4 hapjes peer geprobeerd en ze had savonds en vanmorgen gelijk een mooie broek! vandaag dus weer 4 hapjes gegeven en weer even afwachten.. het op bed leggen om half 7 was wel een drama, maar dat kwam omdat ze oververmoeid was volgens mij. sinds vanmorgen 8.00 heb ik der gewoon met geen mogelijkheid overdag in slaap gekregen.. @Pluk vannachts was het het gelukkig weer even niet zo krijsen, maar als er niet structreel verbetering in komt ga ik inderdaad ook het bedje schuin zetten, thnx voor de tip en Ariel inderdaad, indien er geen verbetering in komt allemaal langzamerhand, ga ik naar de osteo.. ookal vind me vriend dat onzin @ikbenhetmaar oooh die was! erg he! hier is het ook zo veel.. en ik was ivm met de energierekening niet doordeweeks overdag en snachts slaapt Alisa er onrustiger door, dus ik ben aangewezen op meestal alleen de zondag maar is natuurlijk me eigen keus @Pluk leuke spam! @Jusi hier gaat al een tijdje rijstebloem door de laatste fles, 2-3 voedingsschepjes, afhankelijk of ze de overige flessen leeg heeft gedronken de extra calorieen kan ze wel hebben en het zou kunnen helpen voor doorslapen (hier dus niet, maar het begint langzaam te komen, we hebben vorige week 2 nachtjes van 23.00 tot 4.45 gehad ) Ik lees het een en ander over vakantie ik weet niet goed wat ik daarmee moet in juni of begin sept wil ik best heeeeel erg graag een weekje weg, maar ik weet gewoon niet waarheen! en k vind een vlieg/zon vakantienog een beetje eng met Alisa dan..
2e van de 4 kerstkleertjes niet zo heel duidelijk te zien, maar heb geen duidelijkere.. een spijkerrokje met wit shirtje en paars bolero'tje bij de vriendin van me vader Bekijk bijlage 41212
Alisa met mijn broer derde kerstoutfitje jurkje met roze maillot en roze shirtje Bekijk bijlage 41216
4 generaties moeders en dochters in der 3e outfitje heb helaas gewoon foto van outfitje 4 Bekijk bijlage 41214 @Pluk Thnx
torties wat een poppie!!!!! @anita heerlijk die roze wangetjes! @jusi ben benieuwd! kan je anders de laatste fles geen extra (voor hongerige of nachtvoeding) doen? doen wij nou bij jara en ze slaapt van 12 tot half 9 @ikbenhetmaar ik wil ook een pb van je site!!! @eerised welkom terug @ariel jij ook welkom terug! ik kan ook bijna echt de tijs niet vinden om bij te lezen en op iedereen te reageren... sorry want ik vind het altijd zo gezellig! Hier werd Jara weer om half 9 wakker!! dat ritme wil ik er zeker wel in houden haha vandaag cb en ze doet het goed ze had gee commentaar! 5 flessen was ook nog goed en ze raadde wel aan om nog niet te beginnen met de fruit en groente hapjes.. eerst de rijstebloempapjes... ze was helemaal leuk tegen de arts totdat ze die akelige spuitjes kreeg.. zoo zielig!die teleurstelling op dr gezicht.... pffff
Rox,jij hebt ergens bij je instelling staan dat je geen pb's kan ontvangen, want ik kan daardoor niets naar je sturen. Ik ga snel verder met uploaden.. wat een werk! pff