September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Torties, jij gebruikt Aventflessen he?
    Want hier ging het rijstebloem geven echt voor geen meter...
    Ik geef Kenji melk uit Medela-flesjes, en had papspenen van Prenatal eigen merk gekocht. Nou, dr kwam dus niks uit!

En wat een leuke foto's! Mooie kleertjes had Alisa voor de kerst hoor!

Rox, fijn dat alles goed was bij het CB. En ook dat Jara zo lang doorslaapt. :)
    En welke voeding voor doorslapen bedoel je dan?
    Kenji moet het nu gaan redden van 20.00 tot 7.00 he.. echt lang! :$
    Ik stel me maar vast in op een kort nachtje. ;)

Nou, wat er toch met Kenji aan de hand is, géén idee! :(
    Hij is om 20.30 naar bed gegaan, want hij was weer aan het jengelen in de box. Hij is net 10 minuten stil ofzo, Jurgen en ik zijn om de beurt naar boven gegaan.
    Hij is dan niet aan het krijsen ofzo, meer aan het jengelen, omdat ie zijn speen kwijt was. Maar dat komt omdat ie zo onrustig was, en dan beweegt ie zijn hoofdje alle kanten op, waardoor die *piep*speen (;)) uit zijn mond valt!

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @jusi wij hebben dan friso en de variant extra dat is voor hongerige baby's of bestemd voor nachtvoeding.. daar zitten meer vezels in dus zijn ze langer verzadigd..
    bij jara doen we het nog half om half met de comfort voor de krampen maar ze slaapt er nu al beter op!

Hier is er ook 1tje helemaal uit dr doen iedere x huilen en niet in slaap kunnen komen...( na de fles van 7 uur dan) dus ze ligt nu in dr wagen en om de 10 min doe ik maar ff heen en weer rijden... en dan slaapt ze weer....

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    maar als tie het nog niet red dan is tie er toch gewoon nog niet aan toe?

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja dat klopt, maar dat zal nog moeten blijken dus. ;)
    Jurgen was er ook bij vanmiddag, en hij en de wijkverpleegkundige vinden dat we het op zijn minst moeten proberen. Makkelijk gezegd, als ik degene ben die er 's nachts uit moet. ;)

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hallo dames,

Ten eerste: Gelukkig Nieuwjaar!!!
    En heel veel geluk met jullie lieve baby's in 2010!

Ben er een hele tijd niet geweest, druk hier! Maar mis het forum (en jullie) wel hoor, dus ben er weer met een frisse start in 2010 :D

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Hier gaat het super, Britt groeit goed, ze is kei lief en braaf, slaapt heel goed en is gewoon een vrolijke baby. Vandaag toen ik haar ging halen bij het KDV zag ze me en begon spontaan te schaterlachen / kraaien :D zooo lief...

Heb alleen sinds vanavond iets minders .... had eerst een puistje vlak onder mijn lip, maar sinds vanavond zit er een bultje en dat jeukt en trekt een beetje... ben nu bang voor een koortslip, maar heb nog nooit een gehad dus weet niet hoe dat voelt... het kan ook een beetje ontstoken puistje zijn, maar het zit nu wel op en onder mijn lip. Het doet niet echt zeer, het voelt meer 'gespannen'... :( heb het pas in de gaten sinds ik thuis was, maar heb wel gisteren en vanochtend nog uitgebreid met Britt geknuffeld :(

Maar voor de rest gaat alles dus super :)

xxx
    mamatoB

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    effe spammen :D hier is ze met haar rammelaartje bezig :)

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo dames, ik ben klaar
    alles staat erop.. wat een werk, ga mezelf nu eerst buiten in de vrieskoud trakteren op een sigaretje..:)

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MamatoB, jij ook nog een gelukkig nieuwjaar! :)
    En fijn dat het met Britt zo goed gaat allemaal. Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn?
    En ik heb eigenlijk ook nog nooit een koortslip gehad, anders even navragen bij de huisarts?
    En lieve foto van Britt. :D

Ikbenhetmaar, goed bezig geweest vandaag! :D
    Lekker he, een sigaretje na gedane arbeid? ;)

9. Franceska, Mallorca is ook leuk!! Ben ik 2 jaar geleden geweest met mn vriend.. Mooie plaatsen ook daar!
    Welk park gaan jullie van CP? 1 weekje er tussenuit is ook lekker.
    Al wat in gedachtte voor Mallorca?

Wij gaan het paasweekend met de hele familie naar de Ardennen in een heel groot huis, altijd gezellig.

Wat lekker dat hij zo lang heeft geslapen.. :)

Jusi, met de caravan is ook leuk toch. Ben ook vaak gaan kamperen.. Vind alles wel leuk!
    Leuk en spannend, vind het wel een avontuur.
    Maar komt wel goed.. Met de kleine meid naar Kreta..
    Als ik genoeg voeding bij heb onderweg moet het goed komen ;)..

Ben ook benieuwd Jusi, laat ons weten hoe het vannacht gaat hé!!

Pluk, dus eigenlijk al 4 flessen? Hier wil ze het nog niet echt hoor.. CB heeft zeker commentaar als ik vertel dat ze soms gewoon 5x210cc drinkt.. Maarja, kleine meid heeft ECHT honger, ken er nks aan doen, ze zal wel een groeispurt hebben!

Torties wat een lieve foto's! En dr winterjassie en muts zijn ook echt suuuuper lief.
    Echt een schatje hoor.

Vakantie, ik vind het best spannend de kleine is 20 juni 9 maanden.. Wij gaan 11 juni dan naar Kreta. Genoeg voeding mee in het vliegtuig, dan heeft de kleine het vast wel naar dr zin ;) ..
    En we zitten All-In, dus dat is lekker makkelijk, alles bij de hand daar..
    Fototje:)
    Bekijk bijlage 41264

En wat doet iedereen hier van de zomer? Al plannen met vakanties?

MamatoB, Welkom terug.. (Ik ben ook niet zo heel actief geweest hoor de laatste tijd)
    Mooie meid is Britt hoor, ze is ook goed gegroeid zo te zien?!

Rox, hier komt ze uiteindelijk wel in slaap. Maar duurt lang, met veel gejengel en heeel veel kletsen!
    En dan is ze net zo als bij Jusi door dat drukke gedoe dr speen kwijt. Het lukt er nog niet helemaal om m zelf weer terug te doen helaas...
    Dus er hebben meer baby's last van.. Zou het soms toch kunnen zijn allemaal he?

Ikbenhetmaar, heb je mn pb ontvangen?
    Oh, ja sorry zie het nu pas dat ik reactie heb, ga ff neuzen straks..

**Babyalarm**

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Jusi, ja heeeeerlijk!, komt je bekend voor natuurlijk..;)

Al had ik wel met mezelf afgesproken dat ik vandaag vroeg in bed zou liggen. 21.30 hihi niet gelukt uiteraard!

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, ja ik had al geantwoord..;)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, ja kamperen is ook hartstikke leuk! :) Is ook alweer een tijdje geleden dat we op vakantie zijn geweest in de zomer. In juli 2008 zou ik uitgeteld zijn van de eerste beeb, die dus een mk is geworden, en afgelopen zomer ging dus niet ivm Kenji.
    Dus we hebben nu echt wel weer zin om weg te gaan!

En ja, zal ook vast goedkomen hoor, op Kreta en in het vliegtuig.

En ik zal jullie op de hoogte houden van aankomende nacht. Ik hoop iig niet dat ik hier vannacht kan gaan inloggen. ;)

Ikbenhetmaar, ja komt bekend voor. :D Ben blij dat er een electrische kachel in ons tuinhuisje staat, is het iig niet zo koud. En vlug naar bed jij, je bent een uur te laat, potverdikkie! :p
    Voor straf met sokken aan naar bed! :D

Jurgen hoeft morgen ook al niet te werken, dus zijn we weer een dagje samen. :) Morgenvroeg komt ons pap kijken hoe we Kenji zijn fruithapje geven, want die mag woensdagochtend weer oppassen. Dus zal ie moeten weten hoe dat gaat.
    En daarna gaan we even naar mijn tante, want heb hun verbouwde huis nog steeds niet gezien, schande!

Verder gaan we dan maar ook de kerstboom en kerstdorp opruimen, komt toch goed uit als die vent van me thuis is. :D

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Morgen!
    Ik ben een keer de eerste van de dag, komt ook niet vaak voor. :D
    Maar Kenji heeft het echt hartstikke goed gedaan afgelopen nacht; Hij heeft gewoon doorgeslapen! Hij was vanmorgen al wel half wakker toen ik zijn kamertje op kwam. Maar dat mag dan ook wel he?

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    goedemorgen Lady's,

@ Jusi, lekker hoor dat Kenji een goede nacht heeft gehad..
    Wat wordt die al groot he!

Linde hier een rare nacht, om 20.00 lag ze er in,
    En om 00.00 schrok ik wakker, was ze heel hard aan t gillen, dus ik snel me bed uit en kijken, slaapt ze? :(

Om 4.30 nog een keer speen gegeven en uiteindelijk pas om 8.00 fles.

Zo ik ga bezig met de bestellingen van de webwinkel te ordenen, en daarna werken.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedmeorgen meiden.

@Torties Dat 1e outfitje heeft lorenza ook :D Maar dan een roze vestje en een zilver jurkje, had ze ook aan op 1e kerstdag :D

@jusi, lekker he hele nacht slapen. Hier heb ik Lorenza gisteren voor het eerst rijstebloem door haar flesje gegeven en ze ging huilen toen haar flesje leeg was, dat heeft ze anders nooit, ze wilde meer.

Fruithapje ging er gisteren ook weer lekker in hoor, volgens mij gaat het niet lang duren voordat ze heel dat potje opeet :)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, leuk is dat he fruithapjes,
    Linde gister voor het eerst sperzibonen laten eten, ze werd boos als ik niet snel genoeg met de lepel bij der mond was, ze was aan het hamsteren, ze had geen tijd om door te slikken! haha

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Mare; ja ik geef bv. Hij is ineens van 6 naar 4 voedingen gegaan. Heerlijk ja. Vond dat na 5 maanden er hier wel wat meer ritme in mocht komen :D. Wel fijn nu hij straks naar de gastouder gaat, geeft me gevoelsmatig toch wat meer rust

@Sofie; jeetje wat heftig joh dat je zoontje 3 weken opgenomen word. Komt hij dan 's avonds ook niet thuis? En de weekenden?

@Torties; wat vervelend joh dat Alisa 's nachts weer zo'n last heeft gehad. Hoe gaat het nu?
    Wat een geweldige foto's!

@Jusi; hahaha grappig dat PSV shirt. Wat leuk dat ie nu al fruit en groente mag. Wat is het toch een verschil per cb hoe ze dat doen he, hier zeggen ze pas vanaf 6 maanden. Daar houden wij ons ook niet aan hoor, Jurre krijgt nu rond 5 uur half 6 ook een fruitpotje. De laatste fles is hier inderdaad een rijstebloem fles. Niet dathij het daardoor langer volhoudt, want maakt niets uit, maar hij vind het wel lekker want kloekt hem zo weg. Wat heerlijk zeg dat ie doorgeslapen heeft op het nieuwe schema. Super

@MijnKleine; hier is Jurre totaal niet eenkennig. Zelfs de vader van Marc die hij alleen nog maar op zijn geboortedag heeft gezien vind hij leuk en lacht hij naar. Wat een mooie foto's zeg!

@Pluk; mooie foto's hoor. En ook een mooie omgeving.

@Eerised; dat ziet er mooi uit die vakantiebestemming.

Vakantie; hier zijn we van plan om naar Frankrijk te gaan met onze caravan, gezellig op de camping.

Gisteren eerste werkdagje gehad en het is me reuze meegevallen. Marc was thuis, dus dat is ook wel heerlijk. Donderdag krijgen we pas echt onze vuurdoop want dan gaat hij naar de gastouder toe. We zullen zien, ik ben eerst nog ff lekker 2 dagen vrij.

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ikbenhetmaar
    mag ik nog even de link van je webshop!!??

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @eerised, heerlijk lekker naar griekenland.

Wij hebben gisteren ook al gekeken, maar komen er niet echt uit.Ik wil niet te ver met Lorenza nog.
    Dus we blijven denk ik in Nederland.We gaan in de zomervakantie zoiezo naar de camping (van mijn schoonouders) Maar daar zijn we altijd wel een weekje of 2 en heel wat weekendjes :) Dat vind mano ook helemaal geweldig, lekker buiten zijn.

Wil eigenlijk in de lente ook nog ffies weg, maar dat moeten we dus maar ff bekijken.

@ikbenhetmaar, ja hier ook zo gisteren hoor, ze ging gewoon gillen als ik niet snel genoeg was en het was pas de 2e keer dat ze fruit kreeg :)

@babijtje, fijn dat het 1e werkdagje meeviel. Nu op naar donderdag, komt goed, maar het is ff wennen.
    Ik ben er ondertussen weer helemaal aan gewend, werk alweer een weekje of 4 denk ik en ik had manolito al natuurlijk :D Maar je blijft het liefst zelf bij de kids natuurlijk.

We hebben trouwens plannen om te verhuizen, het huis waar we nu in wonen is te klein (2 slaapkamers) Dus we willen daar weg en we zijn van plan om ons huis dit jaar te koop te zetten in April zo ongeveer. Maar ben er nog niet uit, waar ik wil gaan wonen, is moeilijk hoor ,mijn hart ligt in Rotterdam maar de huizen zijn hier zo duur. Ik vind het moeilijk.

Deel Deze Pagina