@Babijte haha ja dat wel inderdaad, maar dat beter dan een halve nacht je kindje huilend bij je op de borst.. het went kan je zeggen! en me vriend en ik verdelen het eruit gaan goed..! (anders zou ik het ook niet volhouden denk ik) en ze ligt nog een verdieping lager ook dus wel goed voor de conditie @ikbenhetmaar jammer hoor dat je niet meer hebt in 74 anders had ik meer gekocht!! @Pluk beterschap voor Kylian!!
@ Torties, wel lange mouw.. maar korte mouw niet.. ow wacht er komt net iets zomer binnen.. even snuffelen of er 74 in zit..
@pluk: oh wat sneu voor kylian. is het misschien een idee om dingen voor hem te pureren? of potjes te geven? een kilo afvallen is natuurlijk echt niet fijn. beterschap iig
dan plaats ik hier de foto's even.. en niet vechten erom he dames.. zijn geen goede foto's hoor, heb het heel snel gedaan..
Mare ook daarbij blijft het bij een paar hapjes ik heb dus sterk het vermoeden dat zijn pijngrens bereikt is (en die ligt vrij hoog). Want hij wordt nu 's morgens ook huilend wakker omdat die weer moet slikken en dan heeft hij natuurlijk een droge keel van het slapen. Maar goed nog een half uurtje en dan mag de dokter haar hoofd erover buigen. Jullie horen nog van me Groetjes Anita
het is misschien makkelijker als ik het even via email doe, dit duurt heel lang zo.., Kan ik je mailen torties en joyce op het emailadres wat ook in jullie account bij de webwinkel staat?
@eerised: wij gaan naar center parcs heijderbosch een weekje! de locatie in mallorca hebben we nog niet uitgezocht! we zijn een selectie aan het maken! Ik zou het persoonlijk niet erg vinden om weer zwanger te zijn! Al zijn we er nu nog niet mee bezig! Doe anders ff een testje! @hellen: lieve meid! wees niet zo streng voor jezelf!! Helaas is het zo dat als je weer gaat werken en je leven drukker word je BV terugloopt! Ik zelf heb er ook enorm last van ( faalgevoel) terwijl onze kindjes al een beste tijd goedgroeien op onze melk! Ik ben begonnen met de 2de en 5de voeding een KV te geven. Met pijn in men hart maar ik wil gewoon niet dat hij wat te kort komt! ik blijf kolven en live voeden om zo de bv op pijl te houden en hopelijk op te krikken! misschien is dit voor jou ook een goede (tijdelijke ) oplossing!! Door een KV te geven bestaat er ook een kans dat ze tussen de voedingen meer tijd laat en dit geeft jou de kans om te rusten en daardoor kan de BV weer terug komen! Ik weet niet hoe jij tegenover KV staat maar in mijn geval is het niet anders. Ik heb gewoon niet meer en daar is niks aan te veranderen hoe moeilijk het ook is!! Meid je doet het zo goed en je bent zo ontzettend druk met alles! Vergeet jezelf niet!!! Dikke knuffel voor joU!
@ Joyce ik heb het je gemaild Torties wil je dat ik het ook naar jouw mail? Geen ruzie maken he dames, wie het eerst komt, wie het eerst maalt..