Vervelende is, dat ik voor 2 keer kolven en één keer live voeden al mijn kolf/voedtijd al gebruik. Ik ben per kolfbeurt al snel een half uur tot 3 kwartier bezig met kolven en schoonmaken van de spullen. Ik werk 9 uur, dus ik heb 2,25 uur per dag. Die gebruik ik nu eigenlijk al op. Ik kolf nu op de tijden dat Roos eet in het KDV of bij opa en oma. Ik zal eens denken of het beter gaat werken als ik 3 keer kort ga kolven plus 1 x live voeden. Dan is het, denk ik, voordeliger om in de ochtend 2x te kolven, maar ik moet dan om half één ook nog wel genoeg melk hebben aangemaakt voor Roos. Meedenkers zijn van harte welkom in deze kwestie! Franceska: ik sta niet afwijzend tegenover KV. Maar om je productie op peil te houden , zo begreep ik, moet je wél blijven kolven en juist geen extra gaten daarin laten vallen... Ikbenhetmaar...heb je nog een linkje voor me? Ik lees over koopwoede van de dames en wil eens kijken of er ook nog wat leuks voor Roos bijzit
ik ook niet.. maarre heb ook een bestelling gedaan onder de naam van me vriend want ik had onder mijn naam per ongeluk een shirt in me winkelwagen en kon t niet verwijderen... maar heb 2 schattige setjes en een boxpakje besteld!
@Joyce; best lastig he om te kiezen waar je gaat wonen. Je gaat daarbij ook niet over 1 nacht ijs. Ik ben geboren in zwijdrecht en ben via dordt en leiden uiteindelijk in de achterhoek beland. @Ikbenhetmaar; knap hoor dat je je baan hebt opgezegd. Ik durfde het hier nit, de schijterd . En zaken gaan goed geloof ik he
Pff wat hebben jullie veel gekletst vandaag! Ga even niet op iedereen reageren, sorry! Met Kenji is er echt iets aan de hand, alleen weten we niet wat. We hebben wel even terug zitten denken, en het huilen voor het slapen is eigenlijk begonnen toen we ook met fruithapjes zijn begonnen. Dus hebben we besloten, na zijn eerste groentehap vanmiddag, om daar maar weer mee te stoppen. Volgens mij heeft ie er gewoon last van, alleen weet ik niet of dat kan. Maar goed, morgen wel even de huisarts bellen en een afspraak maken, want dit werkt niet zo. Telkens als we hem in bed leggen, zijn we een uur met hem bezig voor ie in slaap valt. Hij is zich ook echt aan het overstrekken, dus zullen dat nu darmkrampen zijn?
Leuke spam hoor. Hier helaas een teleurstellend bezoek aan de huisarts gehad. Ze kunnen gewoon niets voor hem doen, hij mag nu ipv 3 zetpillen paracetamol 4 zetpillen maar dat is het dan ook. En zo moeten we het uitzingen tot volgende week donderdag. Bah ik had zo gehoopt dat er nog iets was wat we nog niet hadden uitgeprobeert. Groetjes Anita
Pluk, is Kylian nog steeds ziek dan?! Wat zielig! Ik hoop dat de zetpillen toch zijn werk willen gaan doen..
@pluk: ik weet niet of jullie dat al hebben geprobeerd maar ik weet dat toen mijn amandelen ontstoken waren waterijsjes echt goed hielpen. door het koelen wordt ook gelijk de pijn wat verdoofd misschien kan hij dan wel een beetje meer eten. wij waren net op de verjaardag van mijn schoonvader. en david had op het einde echt de slappe lach. wel een mooi cadeautje voor zijn opa oh ja: jusi: mooie foto's! kenji krijgt nu echt een mooi rond koppie. en ja hij kan last hebben van de fruithapjes, zeker in de vorm van krampjes. dus misschien is even rust wel goed.
Leuk dat David de slappe lach had. Ga je zelf ook van mee lachen he? En die foto's zijn al ver voor de meeting gemaakt, moet je nagaan hoe mooi rond zijn koppie nu is.
Dat is juist zijn 'handicap' Kylian lust geen ijs 8) en op zich is dat nooit een ramp geweest, wij kunnen rustig langs een ijskraam heen lopen zonder dat hij begint te zeuren om een ijsje. Wat betreft bijvoeding, dat waren wij ook langzaam opgestart (groente) omdat Kinley daar dan makkelijker van poepte en ik dan de lactulose kon laten staan. De verpleegkundige van het cb had mij verzekerd dat constitutionele eczeem niet voedingsgerelateerd was. Nu heb ik de folder van de VMCE binnen en daarin staat dat het inderdaad niet voedingsgerelateerd is (dus er is maar een hele kleine kans dat het door voeding verergerd) maar dat ze dus wel een grotere kans hebben tot het ontwikkelen van een allergie (meestal is dit een koemelk of kippeneiwit allergie) en dat hun advies dus is om te wachten tot na de 6 maanden met bijvoeden. Dus dan gebruik ik liever weer de lactulose voor het poepen en heb dus ook per direct de groente laten staan. (ze at ongeveer 1 eetlepel per dag). Voor de rest staat er ook iets opbeurends in. Tussen de 1 en 3 jaar verschuift de eczeem zich naar elleboogplooien, knieholtes, polsen en enkels (heeft ze het in ieder geval niet meer op het hoofd en gezicht dus laten we het hopen) En bij 50 % verdwijnt de eczeem voor de leeftijd van 4 (klopt bij Kylian die heeft nog maar een klein plekje op zijn bil) Zo net even beide koters in bad en douche gehad en zonder dat er ook maar 1 in huilen uitbarste (das voor het eerst). Groetjes Anita
Nog 1 pakketje in pakken en ik heb alle bestellingen ingepakt..men wat een werk.. @ Mrij, oh oke dat was jij dus...