September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

hihi jij woont zo dichtbij, kom toch gewoon heerlijk neuzen in de winkel..;)

Haha nee geintje hoor, zal morgen foto's maken.
    Als je me even via een PB je emailadres stuurt, kan ik je via die manier de foto's doormailen.:D

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ja heerlijk is dat he, hier heb je in het begin van het dorp een zwerende vinger en aan het eind is je hele arm geamputeerd 8):D

Pffffff ik weet niet wie het is maar iemand in het blok heeft besloten nu te gaan boren :x

Ikbenhetmaar hoe is het gesteld met de wegen in Deventer en de binnenstad. Heb wel zin om zaterdag te gaan shoppen in je stenenwinkel (tenminste als manlief dit ook ziet zitten).

Groetjes Anita

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    De wegen zijn hier heel goed te doen, in de stad al helemaal, wordt dagelijks met wagens schoon gemaakt.. Anders zouden alle ondernemers failliet gaan vrees ik..;) Want dan blijft iedereen weg

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nu te gaan boren, zijn ze gek geworden ofzo?
    (oke wij waren ook tot midden in de nacht aan t verbouwen, maar daar waren de buren volledig van op de hoogte en vonden t prima)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Als je zaterdag wel de stad hier in gaat, moet je het even van te voren zeggen en ongeveer de tijd, dan zorg ik dat ik er met Linde ben, (werk uitgerekend deze zaterdag niet..:p )
    Mini meeting met de baby's..;)

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    je hebt helemaal gelijk!
    woon zo dichtbij kan best ff langskomen!
    moet ff kijken wanneer!
    maar stuur je toch ff men email! kun je me ff een previeuw sturen!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha gezellig, kom je ook zaterdag?
    Dan zijn er al 3 baby's..;)

Nee even zonder gekheid, ik zal je morgen foto's laten zien en dan kom je maar een keer aanwaaien, ;)
    Kan het eventueel ook wel x bij je langs brengen want ik haal Linde om de dag op in Twello..;) Daar wonen me ouders

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    En nu ga ik tijd besteden aan mijn mannetje, die zit al 3 dagen savonds alleen op de bank omdat ik te druk ben met de webwinkel..;)

Fijne avond Meiden en tot morgen.:D

9. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van. Beide keren dat ik nu ongesteld ben geweest. Het voelt echt niet fijn!

10. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb wel interesse, maar dan in maat 68.
    Enne doe maar broekjes en shirts, een jurkje wil ik hem toch maar niet aan doen ;) Toen ik tegen onze dochter zei dat Yanoah wel een jurkje van haar aankon, keek ze me met 2 grote ogen aan, dat kon toch echt niet!

Groetjes Lucie

11. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij heb ik weer redelijk bijgelezen.

Sofie: Zwaar voor jullie dat je zoontje is opgenomen!

Mare: Fijn dat ze David nu goed gaan nakijken! Ik hoop dat ze wat kunnen vinden waar jullie wat mee kunnen! Denk je goed om jezelf???
    Ik vind het echt heel knap dat je het zo volhoudt, maar jij moet er zelf niet aan onder door gaan.

Hellen: Balen dat je bv terugloopt. Ik weet ook geen andere tips meer dan hier al zijn gegeven. Ik neem mijn petje af voor jou, 4 dagen werken en dan ook nog de zorg voor Roos waar je alleen voor staat!

Pluk: Wat sneu voor Kylian! Mijn oudere kids zijn allebei al wel geholpen aan hun neusamandel, onze dochter zelfs 2x! Ik hoop dat ze bij Kylian gauw zijn amandelen verwijderen zodat hij weer lekker kan gaan eten!

Eerised: Hopelijk heb je gauw duidelijkheid. Pffffffffff dat lijkt me wel even zwaar om zo in onzekerheid te zitten. Ik had naar een stad in de buurt gereden voor een test denk ik.

Ships, nu weet ik het niet meer....
    Ja ik heb nog hele mooie foto's voorbij zien komen.
    Voor de rest die ik heb vergeten, sorry! Ik heb het niet expres gedaan.

Ik vind het fijn om zo met elkaar ervaringen te kunnen delen.
    Hier komt overigens geen kindje meer bij. Mijn man gaat binnenkort een afspraak maken voor het ziekenhuis.

12. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ Mare knap hoor van je dat je de hele onderzoek gaat doen...
    bij miss p wilde ze haar een week opnemen minimaal en haar in te stellen op haar medicatie zuur onderzoek en provacatietest..
    wij hebben het toch geweigerd na 3 weken medicijnen ..
    er was resultaat en we vonden het ook moelijk om haar op te laten nemen en dan ook nog al dat pesten..
    maar...als ze 6 maanden is moeten we langzaam overgaan van de pepti 1 naar de nutrilon 2 en dan kijken wat er beurd als ze nog/toch reageert dan moeten we toch...
    EN WAT VERDIEN JE TOCH EEN DIKKE KNUFFEL!
    ik vind het altijd sneu voor je...ik gun je ook wat rust en dat je kleine man zich lekker voelt want voel jij je ook een stuk beter..

@pluk aaaahhh zo zielig... keelpijn is vreselijk..maar voor jullie ook moeilijk als die niet wilt/kunt eten...

@sofie...pppfff 3 weken missen...pittig hoor...

@ hellen...hang in there! ik bewonder jou doorzettingvermogen!
    ik weet dat ik het niet had haald..
    BV,BABY,WERK,HUISHOUDEN.LIEFJE en je zelf en de rest pppff
    knap hoor ..zo als ik al zei ik bewonder jou!
    ik denk ook een dipje...komt goed!

@ eerised uuuuuhhh spannend zeg...
    verder gaat het hier wel goed hoor..met miss p naar de osteopaat geweest(3de X) ze zat toch nog goed vast...nek rug en bekken... ik zag het ook al en als ze op de buik lag was het echt krijsen en ze bewoog zich niet...mw de osteopaat past wat toen legt d'r op haar buik en ze trek direct haar knieen op in kruip houding...miss p voelde zich helemaal happy erna...heerlijk...en tijdens de behandeling lijkt het wel of ze weet wat er gebeurd...
    mw de osteopaat praat ook gewoon met haar(doen wij ook) en vraag dan na een trucje strek je benen eens voor me en miss p doet het ook nog hahaha..
    ook zeg ze sorry als het pijn doet ..en als miss p iets laat merken zeg ze ook waarom ze het doet en dan is het goed..echt leuk om te zien..

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Tot welke maat verkoop je eigenlijk kleding?

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

mijn man heeft gister avond david voor zijn rekening genomen. eerst was het een uur huilen dus kwam ik toch maar uit bed en heb david getroost. die was ook gelijk rustig. dan heb ik hem gevoed maar hij wilde niet slapen dus weer mee met papa. dus ben ik rond 2200 uur gaan slapen komt mijn man om half twee: ik kan niet meer heb hem nog niet verschoond... waarom komt die dan pas zo laat naar bed? hij wilde mij laten slapen. pff wel lief hoor. maar goed david gevoed en daarna heeft hij tot 6.00 in zijn wieg geslapen!!! heerlijk

@mamavanmoppie: ik denk dat ik hier helaas voor het eerst ongesteld wordt. heb sinds twee dagen lichtroze bloedverlies. vind het wel jammer een vriendin van mij gaf 9 maanden bv en was nooit ongesteld geworden.

@slaapzak: ik vond het eerst ook een best lastig idee met dat onderzoek, maar hier is met medicatie gewoon niet voldoende resultaat en ik hoop gewoon dat ze hem kunnen helpen. hij wordt trouwens gelukkig maar 24 uur opgenomen en ik ga mee dus dat scheelt wel.
    gisteren heeft david maar één keer zichtbaar gespuugd, dat was echt voor het eerst maar vanochtend ging het helaas gelijk weer gewoon door, maar ik heb echt hoop dat het nu steeds beter al gaan nu ze gewoon groeien en ook de maagklep meegroeit.
    ik hoop voor jullie en missp dat de overstap naar de andere voeding goed zal gaan en jullie medicatie kunnen afbouwen!
    oh en bedankt voor de knuffel :)

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    dat zou helemaal super zijn! moet jij maar even inschatten hoe het valt voor de maat.. Alisa zit er echt tussen, dingen die normaal/klein vallen moet ze 68 van, maar zoals dat shirtje met lange mow met die vlinder die ik in het roze en wit van je had gekocht is zelfs in 62 nog te groot :$

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden !!

Heb alles weer bijgelezen, maar niet zoveel onthouden, sorry .

Lorenza heeft het gisteren voor het eerst op 4 flessen gedaan :D

@ikbenhetmaar, wij gaan in maart een weekje naar landal, das ook vlakbij deventer :D Kom ik ook ff kijken in je winkeltje, lijkt me gezellig :D
    Nog meer kleding, :) nee doe maar niet en vooral niet de wintercollectie, haar kastje hangt al helemaal vol, het is wel ff genoeg zo :D

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:eek:ei weer een vervelende nacht!!
    hopelijk worden de nachten toch wat makkelijker binnenkort!

rox:heb ik 6w geleden ook meegemaakt dat ik 2 dagen overtijd was!daar werd ik gek van van de gedachte terug zwanger te zijn!

Noa vind het ook geweldig die tv,elke ochtend na haar flesje ligt ze in de schommelstoel voor de tv naar vtm-kzoom te kijken en hoor je ze hele verhalen vertellen tegen de tv!

elizabethje:geen pijnlijke doos,maar wel dat kokosnootgevoel tussen mijn benen(hoofdje dat is ingedaald).

merakli:Jens word volgende maand 7j en ja zo'n jong kindje mag nog streken verkopen,maar bij hem is het dat hij niet weet van ophouden,ook al zegt iedereen al 20x stop en nog zo van alles.

torties:ja hij is duur,de babycook,maar zijn geld wel waard! heb vandaag 2 mandjes vol met aardappelen en wordtelen gekookt met dat ding en ik was klaar op een 30min en het is super gemakkelijk en ik heb voor een week eten!
    oh als je groentepap maakt moet er iets van vetstof bijzitten(olijfolie,maisolie,of zoiets) en ik heb olijfolie gebruikt maar weet niet of dat geschikt is voor baby'tjes.

pluk:is hij nog altijd niet beter!hopelijk vind de kno-arts een oplossing zodat het manneke eens goed kan eten!

jusi:hoe was het bij de ha??

hahahaha,miijn vriend zegt ook regelmatig dat ze honger heeft en dat ik de fles moet geven,maar bij mij moet ze het ook een beetje rekken,anders word het elke keer vroeger als ze naar bed moet!

ik heb rijstemeel van biobim en dat is gewone ,wel bij een natuurwinkel halen,want die hebben ze niet in een grootwarenhuis.

ariel:ik begin rond de 4m met groentepap omdat ik geen bv geef,dus moet ze wel iets extra bij krijgen van bijvoeding.

eerised:al getest??ben nieuwsgierig!

ikbenhetmaar:stuur jij mij even de link nog eens door?heb ook nog wel nieuw spul nodig.

slaapzak:Jens moet 4w blijven!
    leuk dat ze het fijn vind bij de osteo!Noa vond het na de 3de x wel genoeg en heeft toen heel de 30min liggen te huilen,maar het resultaat is er wel!

mare:fijn dat je even hebt kunnen slapen en zooo lief van je man om je niet wakker te maken!nu ben je al wat bijgetankt!

hier heb ik gisteren Noa haar eerste groentepapje gegeven!
    eerst een beetje op mijn vinger en aan haar tong afgeveegt en ze vond het precies lekker!
    toen even gewacht tot papa thuis kwam en dan een paar lepeltjes gegeven!
    ze vond het wel lekker alleen vond ze de structuur denk ik wel wennen!
    ze heeft er geen krampjes van gehad en ze heeft kei goede ontlasting,wel in een andere kleur,maar ze vond het toch lekker.Ze heeft wel een paar vieze gezichten getrokken,maar op zich missie geslaagd!

even lekker spammen:

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vreselijk is dat he die "tussenmaatjes" met Noah nog geen last van gehad. Maar Rosalie die zat laatst tussen met 86 en 92 in. 86 was echt veeeeeeeel te klein en 92 was echt veel te groot. Die heeft er dus een paar weken als eentje van de familie Flodder bijgelopen :)

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oooh en nog 1!deze vind ik echt super grappig!
    ze kwam net uit bad en elke keer als haar haren nat worden,krullen ze enorm en deze keer droogde ik haar haar af en zag ze er zo uit:

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een onwijs leuke foto zeg!

Deel Deze Pagina