Linde heeft ook een dikke kop hoor!, ag dat gaat er toch vanzelf weer af? lekker babyvet hoor! Zijn idd hele leuke winkeltjes in Deventer, vooral de kleine oude straatjes zijn erg mooi!
Die rommelt hier wel wat rond, hij ziet wit en pierig, snot loopt uit zijn neus, hij hoest en hij eet dus echt heeeel weinig Van de boerenkool heeft hij 1 hap gehad, hij wilde geen vlees. Zal zo weer eens proberen of ik wat vla naar binnen kan praten. Groetjes Antia
Ja en anders gewoon een potje groente van Kinley.. Nee gekheid, Het is zo zielig als die kleintjes iets onder de leden hebben.
@pluk, ik ga dan ook de hele stad erbij pakken hoor Ah, heeft hij dat echt gezegd over kinley, mano had ook echt hele bolle wangetjes toen hij zo klein was, is er nu ook zo goed als af, al was hij de laatste keer nog steeds te zwaar. Maar ik vind het wel meevallen. Ja en Lorenza valt gewoon wel mee, en ze eet niet zoveel dan hoor , Lorenza heeft sinds gisteren ook 4 flessen , maar ze drinkt nu 4 flessen van 210/7 en dan nog een half fruithapje ongeveer
@pluk, heb trouwens ff gekeken, maar we gaan niet naar holten, ons landal park ligt aan de andere kant van deventer, dichterbij apeldoorn We gaan naar Uddel. Maar volgens de routeplanner 23 minuutjes van deventer vandaan.
Ja, heb het nog ff gecheckt maar de routeplanner zegt nog steeds 23 minuutjes Nou ja, we gaan gewoon gezellie ff kijken in Deventer, ben er nog nooit geweest, dus dat is wel leuk.
Tja in dat geval moeten jullie letterlijk over de ijssel om bij deventer te komen. Apeldoorn is trouwens ook een hele leuke winkelstad. Je hebt daar ook Malkenschoten, dit is een soort van Kinderboerderij met een hele grootte speeltuin erbij dat verspreid ligt in een groot parkachtig gebied. Erg leuk voor de kids. Groetjes Anita
Ontvangen! Ik ga er zo even rustig naar kijken. Als ik daar de gelegenheid voor krijg want ik heb hier 2 vierjarige jongens aan het spelen en moet zo ook weer naar school om mijn dochter en haar vriendinnetje op te halen.
Ja ik ben wel eens in apeldoorn wezen winkelen Das idd ook leuk !! We zijn ook al een keer in dat park van landal geweest, maar toen was mano nog kleine en ik vond hem wel heel leuk, nu is manotje wat groter en kan hij meer doen. thnx voor de tip van de kinderboerderij, gaan we ook ff kijken dan denk ik.
Klopt malkenschoten is idd erg leuk! Ag tegen die tijd geven we je genoeg tips om leuke dingen te doen..