September 2009 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Winter of zomer?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das nou jammer, Roos heeft 92.....

4. Pluk, dat valt nog wel mee toch, ze eet toch gewoon wat ze mag?
    Gabriëlla heeft ook een bol koppie hoor en echte turbo dijen.
    Niet normaal..
    Maarja, ik dacht dat ze naar 4x210+7 ging.. Nou zit ze al 3 dagen op 5 flessen van 210... Pffff..
    Fantomalt erbij helpt ook niet..
    Enne, als ze gaat lopen dan gaat het er vanzelf af, zal is een x kijken of ik foto's kan scannen vd week van toen ik baby was!
    Leek wel een dik jongetje.
    Maar weet soms ook niet wat ik moet doen hoor met mevrouw dr eetgedrag..
    Dus als Kinley straks gaat lopen en meer bewegen komt het wel goed toch..

Ga weer even verder, ben bezig met het plakboek van de kleine en dr albums:).

5. Over Rotterdam..
    Ik zou er ook NOOIT (meer) willen wonen!
    Ben er geboren en heb in Capelle a/d IJssel, Schiedam en Hoogvliet gewoond. Maar heb er niks mee.
    Kom er soms wel om te winkelen.. Maar eigenlijk ook liever niet!
    En ben ook nog is voor AJAX hahahaha :D
    Ik woon in Puttershoek, en daar blijf ik ook wonen. Bevalt me prima hier! Dichtbij Rotterdam, goed halfuurtje zitten we in Breda.. I Love It, al maken mensen van een mug een olifant ;)

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Eerised, kan het niet wezen dat gabriella een enorme zuigbehoefte heeft?

Sinds Linde naar 4 flessen van 210 is gegaan, heeft ze zowat de hele dag de speen weer in haar mond, *met 5 flessen hoefde ze die niet

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oh en wat betrefd van een mug een olifant maken, dat is hier ook zo hoor.. kwam op oudjaarsdag bij mijn ouders om Linde op te halen, zat mijn schoonzusje daar ook en die vertelde dat de roddel zich voor deed dat ze zwanger zou wezen..

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    beide:D

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zomer kan je online zien op http://www.jutenjuldeventer.nl
    en de winter collectie laat ik je morgen zien, daar moet ik dan eerst foto's van maken.

10. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ff gauw mijn ventje showen:D

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ahhhh wat een scheetje!!

12. Ikbenhetmaar, oh fijn is dat. Volgende week zeggen ze weer dat ze een mk heeft gehad of dat het een jongen word. Ik ken het!
    People get a life ;) ..

Nee, ik bied dr altijd dr speentje aan, en dat is goed, maar die wil ze dan op een gegeven moment niet meer, en meestal 3uur na de fles begint het gekrijs.. In de tussentijd zit ze met dr vuistje of speen! Het is echt honger, dat merk ik aan hoe ze huilt.. Ze heeft allemaal typische huiltjes, en het is dan echt dr hongerhuiltje..

Zijn er hier meer die echt een mooi album maken voor dr kleine? Met verhaaltjes en foto's? Van de zwangerschap.. Het kamertje.. En dingetjes?

13. MamavanBas, wat is Job een knap ventje!! Schattig hoor.. :)

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oke ik wou zeggen, geef haar anders eens een speentje, maar ze heeft blijkbaar echt gewoon honger, agja wat geeft het toch? beter zo als dat ze niets wil..

Ja ik maak een heel uitgebreid foto album voor haar.

15. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ik maak ook albums, geweldig om in terug te kunnen kijken, nu merken we het al we hebben het met bas ook gedaan, en dat is gewoon lekker dat je af en toe lekker terug kunt neuzen in de albums..!!:D

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    als iedereen nou eventjes een foto plaatst..:D:D:D:D leukkk.. wil graag mooie september kindjes en beetje van dr voor en dr na:p zien:D

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja ik baal er zelf een beetje van dat mijn moeder het gedaan heeft tot mijn 4e verjaardag, van daarna heb ik helemaal geen foto's.. ga dat bij Linde wel andes aan pakken, daar komt zelfs haar 1e vriendje straks in.. dus booky wanneer daten we? :p

*Zie mezelf al tussen de bosjes liggen om mijn kind de hele dag te fotograveren! hahahaha

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    jep,voor meisjes!
    thanx!

groetjes

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @mamavanbas
    wat een lekker jochie!

@foto album
    ik ben hier bezig met een album maken van me zwangerschap, buiken, babyshower, verloskundige papieren en daarna baby album van Alisa erachteraan en zo wil ik doorgaan zeker tot een jaar of 8 lijkt me super :D
    maar weet niet of het gaat zoals ik het in gedachten heb natuurlijk :p

@ikbenhetmaar
    ik heb je mail gehad, ik laat je vanavond weten wat ik graag wil hebben als dat goed is! ik moet echt nog even 1.5 hard aan het werk! en heb al tebeel tijd verzuimd vandaag..

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sofie, wil je dan even via een Pb je mailadres sturen, dan kan ik de foto's door mailen.
    Wordt wel morgen begin van de ochtend, want ga het nu niet meer redden.

Deel Deze Pagina