ja ik verwacht ook eigenlijk wel sneeuw, maar goed we zullen zien, is het goed als ik je tegen 8 sms ? of slaap je dan nog? @ Francescak, heb nog geen mail van je gezien, klopt dat? mijn internet is een beetje ontspoord namelijk
Kijk maar even op de www.buienradar.nl en dan bij de voorspelling voor 24 uur, Als ik daar naar kijk dan begint het hier zo tegen 10 uur te sneeuwen en zal het om 22 uur nog sneeuwen. Groetjes anita (die nu af gaat sluiten)
ikbenhetmaar: ik stuur je zo ff de mail! had ik nog niet gedaan! 1 van de vrouwen die bij mij op zwangerschapsgym zat doet haar baby al op het potje! Iedere keer na een voeding ofzo zet ze hem op het potje en dan doet ie ook echt een plas zegt ze! schijnt ook een boek over te zijn! ik vond het maar raar!
dan heeft Alisa der fles achter der kiezen en HOOP ik dat ze zo zoet is dat ze tussen papa en mama nog even tot half 11 der oogjes toe wilt doen
Oke maar dan weet ik dat het niet aan mijn mail ligt.. Baby op een potje? is ze niet goed wijs ofzo? Mag de baby ook even baby wezen.. pff
Schijnt vroeger heel normaal te zijn geweest. De vriendin van me vader die maakte dr kindjes met 1 jaar al zindelijk. Want dat werd aangeraden...
half 12 wil ik in de auto stappen.. maar je mag smsen wanneer het jou uitkomt hoor! me telefoon ligt 2 etages lager en ik zal er dus niet wakker van worden als ik dan om half 11 ofzo der flesje beneden ga halen check ik me mob wel!
Ohnee dat kan ik ook niet, die ligt naast me in bed,... Maar is goed, dan sms ik tussen 8 en half 9.. Trusten en hopelijk tot morgen!
Torties, ik kom morgen niet mee hoor trouwens. Vind het maar niks met dat weer. Misschien dat ik volgend weekend ff langs wip in de winkel. Ben dan in Hardenberg en misschien op de terug weg ff langs Deventer rij....
Leuk leuk leuK! Woont er ook iemand in de buurt van zeewolde? daar gaan we begin maart naar CP, dan kan ik ook langs 1 van jullie gaan..